Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    29 80.56%
  • Uafgjort!

    4 11.11%
  • Hobro Sejr!

    3 8.33%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 32

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Pierre gjorde det næsten modsat af Ankersen (hvis man kan sige det sådan). Han var rimelig tilbageholdende i de offensive løb, som ofte ikke var særlig gode. Til gengæld blev han kampafgørende med den fine aflevering i fødderne på N’Doye.
    Synes nu Pierre gjorde det fint igår, omstændighederne taget i betragtning.
    Han er hæmmet af Thomsens ringe indsats igår, men synes nu han kom med flere gode offensive løb, og hans fine assist til Damen kommer også efter et godt løb.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Til sidst må jeg bare sige, at det er ganske frygteligt, at vi fik både BIF og FCN med i slutspillet. Puha, der er nogle slemme udfordringer de kommende 10 kampe.
    Heldigvis står vi umiddelbart bedre end FCM. Dog med den lille krølle, at bif jo er lidt en joker og nemt ville kunne spille et mesterskab til forstaden til Viborg.

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Heldigvis står vi umiddelbart bedre end FCM. Dog med den lille krølle, at bif jo er lidt en joker og nemt ville kunne spille et mesterskab til forstaden til Viborg.

    Forventer ikke andet end at BØF smider sig i de to kampe. Forsøger dog at stable et håb på benene om at de ønsker revanche for sidste år og at Retov så gerne vil beholde sit job, at han gøre alt for at opildne spillerne inden kampen.

    Jeg ville dog ikke sætte mine penge på andet end FCM-sejr i de to kampe.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Indbyrdes stilling mellem Top 6-holdene, jf. resultaterne i Grundspillet -
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Interessant! Og illustrerer også at vi har smidt tåbelige point mod de dårligere hold i rækken
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Polyppen Se meddelelser
    Forventer ikke andet end at BØF smider sig i de to kampe. Forsøger dog at stable et håb på benene om at de ønsker revanche for sidste år og at Retov så gerne vil beholde sit job, at han gøre alt for at opildne spillerne inden kampen.

    Jeg ville dog ikke sætte mine penge på andet end FCM-sejr i de to kampe.

    Præmissen om at “Bøf sagtens/altid” slår FCM er jo tåbelig, specielt når man ser Bøfs og FCM’s points.

    Prøv den her:”Bøf taber alligevel altid til FCM, jeg regner derfor ikke med hjælp fra den kant”, så vil du hurtigt glemme sandheden om at:”...BØF smider sig i de 2 kampe.”
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Interessant! Og illustrerer også at vi har smidt tåbelige point mod de dårligere hold i rækken
    Ja nederlag til Horsens hjemme, til Vendsyssel ude og uafgjort hjemme mod 10 mand fra Vendsyssel har været både dumt og unødvendigt. Men det er trods alt svært at gå igennem sæsonen uden dumme pointtab.

    Det viser måske også, at vi har overpræsteret en smule mod de bedre hold. Vi kan nok ikke forvente samme pointsnit i slutspillet. Til gengæld giver det god mening med FCM's manglende Europæiske succes i tankerne, at de primært har det svært mod bedre hold, imens de sjældent fejler mod de dårlige. Så det er da positivt.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Indbyrdes stilling mellem Top 6-holdene, jf. resultaterne i Grundspillet -
    8-1-1 giver nu 'kun' 25 point
    Øvre C'er

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja nederlag til Horsens hjemme, til Vendsyssel ude og uafgjort hjemme mod 10 mand fra Vendsyssel har været både dumt og unødvendigt. Men det er trods alt svært at gå igennem sæsonen uden dumme pointtab.

    Det viser måske også, at vi har overpræsteret en smule mod de bedre hold. Vi kan nok ikke forvente samme pointsnit i slutspillet. Til gengæld giver det god mening med FCM's manglende Europæiske succes i tankerne, at de primært har det svært mod bedre hold, imens de sjældent fejler mod de dårlige. Så det er da positivt.
    Det er svært at gennembryde et forsvar på 9-10 mand som står på den sidste 1/3 af banen, og hvis det ikke kører for holdet som f.eks. mod Vendsyssel er der en vis risiko for pointtab. Så hjælper det jo heller ikke på præstationen når målmanden glemmer at han må tage med hænder.
    Øvre C'er

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Et par tanker oven på kampen i går:

    - N'Doye spillede en virkelig god kamp. Han kom ikke frem til særligt meget, men scorede på den chance, han havde. Men vigtigst af alt viste han endnu engang, at han er blevet en klassespiller i spillet ude på banen, hvor han stort set ikke tabte en nærkamp eller lavede en fejlaflevering (at det så er et problem, når holdets generelt ringe spil "lokker" ham ned på midtbanen er en anden ting, som han ikke rigtigt kan klandres for).

    - Wind viste, hvorfor han er en bedre spiller end Sotiriou. Det kan godt være, Sotiriou knokler for det og er god til at presse, men Wind har et blik for medspillerne og skabte igen i går flere store chancer med gode pasninger.

    - En ting er, at Fischer brænder en direktør, men det mest bekymrende ved hans spil er, at han lader til at være så forhippet på at skulle score, at det er ødelæggende for holdets spil. Han slipper ikke bolden, når han skal, og han begynder at minde om Ailton, når han var værst til at drible direkte ind tre forsvarsspillere. Jeg håber, at Ståle kan få banket ind i hovedet på ham, at holdet er vigtigere end hans mål.

    - Zeca var (så vidt jeg kunne se fra Nedre C og på gengivelserne på storskærmen) heldig med ikke at ryge ud for sin tofodsstempling. Han lader til at have fået sværere ved at styre sig - også ifht. at brokke sig. Tidligere var jeg rimelig tryg, når han satte millimeterpræcise tacklinger ind og erobrede bolde. Nu er jeg godt nok lidt mere nervøs i de situationer.

    - Bengtsson og Rastapopoulos spillede en udmærket kamp, hvilket var en lettelse, når nu truppen er så smal.

    - Thomsen derimod må simpelthen snart være færdig i den startopstilling. Selv om jeg foretrækker Fischer i angrebet, giver det bedre mening at smide ham ned på den kant, når vi har både Wind og Daramy, der kan gå ind i angrebet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    og så er der Fischer...... puha det nærmer sig snart et problem - han var i går med afstand holdets suveræn ringest spillende spiller og var som i går reelt en hæmsko for os. Det samme kan vel egentlig siges i Farum. Han er tung, han er uskarp i afleveringerne, han lykkes ikke med driblingerne og han scorer ikke. Selvfølgelig skal han starte inde, så han kan komme i omdrejninger, men hvad pokker gør man når BIF, FCN, OB og FCM står for døren lige om lidt og hvis hans spil ikke er bedre? Så er der næppe råd tll en fribillet som i går.
    Mht. Fischer er det vel spørgsmålet, om glasset er halvt fyldt eller halvt tomt. Jeg synes, der var grobund for optimisme i hans indsats i går. Ja, han brænder en kæmpe chance og taber bolden nogle gange. Men i forhold til sidste kamp så han i mine øjne langt skarpere ud og hurtigere på fusserne. Ved flere lejligheder så vi hans velkendte eksplosive ryk, som får det til at se ud som om, han spadserer forbi modstanderen. Og han var god til hele tiden at blive retvendt på en enkelt berøring, som vi kender ham fra de gode kampe. Han er der selvfølgelig ikke helt endnu, men det ser ud til, at han er på rette vej.


  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Selvom både PapaG og Pierre er dårligere end Bjelland og Boilesen, så synes jeg nu alligevel godt man kan se, at de var bedre i går, nok som følge af mere spilletid. Det er positivt.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Selvom både PapaG og Pierre er dårligere end Bjelland og Boilesen, så synes jeg nu alligevel godt man kan se, at de var bedre i går, nok som følge af mere spilletid. Det er positivt.
    Jeg ser først nu, at Hobro forsøgte - sådan lidt halvhjertet - at flytte en mand ned på forreste stolpe i sidste øjeblik på Roberts frispark.

    Det var måske ikke 100% vellykket, men et spændende initiativ :-)

    Vi må se om andre prøver det samme på et tidspunkt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg ser først nu, at Hobro forsøgte - sådan lidt halvhjertet - at flytte en mand ned på forreste stolpe i sidste øjeblik på Roberts frispark.

    Det var måske ikke 100% vellykket, men et spændende initiativ :-)

    Vi må se om andre prøver det samme på et tidspunkt.
    http://www.superliga.dk/kamp/2018-20...d-fc-kobenhavn

    Som det kan ses i første klip i overstående video, gjorde FCN det samme runden før da Robert sparker den på overliggeren.

    1 smule desperat måske, men på den anden side kan man sgu godt forstå de stakler der står i den utaknemlige situation.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)

    Det håber jeg vi får at se.. dette vil vel for alle spille til at ende 1-2 foran mål når offsiden ophæves.. ville give nogle meget pudsige situationer

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  2. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  3. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •