Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Første kamp i slutspillet skydes i gang hjemme mod vestjyderne, som har Austin og Parunashvili i karantæne, ligesom de må undvære Holse takket været den indgåede gentlemans-aftale mellem klubberne.

    Vi må til gengæld undvære Skov og Pieros, ligesom Bjelland er tvivlsom.

    Zeca får karantæne ved næste gule kort, og Ankersen, Fischer og Falk får også en karantænedag ved et gult kort til 6 strafpoint.

    FCK skal bruge 9 point for at sikre sig medaljer og en europæisk plads til næste sæson, og 27 point for at sikre sig mesterskabet matematisk.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Spændende om Ståle tør spille Daramy som højre kant?

    joronen

    Ankersen vavro bjelland Boilesen

    daramy zeca falk Fischer

    wind ndoye

    kunne godt frygte at det blev Thomsen...….

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Jeg vil faktisk sige, at i det øjeblik, en evt. sejr er sikret med en føring på 2 mål, skal Zeca flås ud, så han ikke får et gult kort. Og det samme i næste kamp mod OB. Gider hverken at undvære ham mod BØF eller FCM.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Tja eller tage det på søndag...……….


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,545

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCK skal bruge 9 point for at sikre sig medaljer og en europæisk plads til næste sæson
    Der kan jeg lige spille smart igen og korrigere en smule :-) Vi behøver ikke 9 point. 7 point er nok til at sikre medaljer. Så kan maksimalt 1 af de 3 efterfølgende klubber overhale os pga. deres indbyrdes opgør. Og det er jo selvfølgelig enormt vigtigt, at vi ved præcis hvad der kræves, for at spille bronzen hjem :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Der kan jeg lige spille smart igen og korrigere en smule :-) Vi behøver ikke 9 point. 7 point er nok til at sikre medaljer. Så kan maksimalt 1 af de 3 efterfølgende klubber overhale os pga. deres indbyrdes opgør. Og det er jo selvfølgelig enormt vigtigt, at vi ved præcis hvad der kræves, for at spille bronzen hjem :-)
    Hvis det er enormt vigtigt, så må det næsten være min pligt at oplyse om at 6 point er nok. :-)

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Hvis det er enormt vigtigt, så må det næsten være min pligt at oplyse om at 6 point er nok. :-)
    Jeg kan godt lide hvor denne tråd er på vej hen...


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Der er også muligheden for Varela på højre kant.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg kan godt lide hvor denne tråd er på vej hen...
    Skidt da være med opstartssnakken... Jeg er langt mere interesseret i, hvem der har ret: Malingo eller ougar? :-)
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------


  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,545

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Hvis det er enormt vigtigt, så må det næsten være min pligt at oplyse om at 6 point er nok. :-)
    SATANS! Sikke en irriterende brøler. Nu kan jeg hævde nok så mange gange, at det også var hvad jeg havde fundet frem til, men at jeg på mystisk vis fik 67 krævede point til at vi manglede 7 point. Hader at lave dummefejl, når jeg retter på andre :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. De følgende 16 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,222

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    SATANS! Sikke en irriterende brøler. Nu kan jeg hævde nok så mange gange, at det også var hvad jeg havde fundet frem til, men at jeg på mystisk vis fik 67 krævede point til at vi manglede 7 point. Hader at lave dummefejl, når jeg retter på andre :-)
    Det sjove er så, at selvom både Brøndby og OB mistede to points i går, skal vi stadig bruge 6 points for at være sikre.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Fischer er blevet skadet igen. Ikke med søndag ifølge Copenhagen Sundays.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Katastrofalt! Det var nu, Fischer skulle ramme topformen og spille guldet hjem til os. Bliver det efterhånden en midtbane med Kvist og Zeca og så Thomsen og Falk på kanterne? Den går måske i morgen mod det formodet svageste hold i slutspillet, men nok ikke i resten af kampene. Pessimismen kommer snigende...
    HIC SUNT LEONES

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Shit! Ingen Skov og ingen Fischer...

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Katastrofalt! Det var nu, Fischer skulle ramme topformen og spille guldet hjem til os. Bliver det efterhånden en midtbane med Kvist og Zeca og så Thomsen og Falk på kanterne? Den går måske i morgen mod det formodet svageste hold i slutspillet, men nok ikke i resten af kampene. Pessimismen kommer snigende...
    Varela kan vel spille højre kant.
    Tror dog du kan være ret sikker på Daramy starter.
    Ellers er en mulighed også Mudrazija centralt med falk med kanten.

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  2. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  3. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  5. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •