Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Fuldstændig vanvittig dommerkendelse, som jeg forventer at Ståle anker. Wind springer for livet, så Boesen ikke skal ind og foretage en benamputation.
    Jeg bliver aldrig fan af denne dommer, der på en eller anden måde altid ender med at være i centrum af begivenhederne. Spøjst er det, at han er en af de udvalgte dommere der ikke skal koncentrere sig om et arbejde ved siden af.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fuldstændig vanvittig dommerkendelse, som jeg forventer at Ståle anker. Wind springer for livet, så Boesen ikke skal ind og foretage en benamputation.
    Jeg bliver aldrig fan af denne dommer, der på en eller anden måde altid ender med at være i centrum af begivenhederne. Spøjst er det, at han er en af de udvalgte dommere der ikke skal koncentrere sig om et arbejde ved siden af.
    Det her skriger på VAR. Det er i al fald en reminder om, at dommerstanden herhjemme simpelthen ikke er god nok.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    VAR ville næppe gøre en forskel. Dommeren ser jo, hvad der sker, men træffer bare en vanvittig beslutning bagefter. Håbløst dømt.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fuldstændig vanvittig dommerkendelse, som jeg forventer at Ståle anker. Wind springer for livet, så Boesen ikke skal ind og foretage en benamputation.
    Jeg bliver aldrig fan af denne dommer, der på en eller anden måde altid ender med at være i centrum af begivenhederne. Spøjst er det, at han er en af de udvalgte dommere der ikke skal koncentrere sig om et arbejde ved siden af.
    Jeg er meget enig.

    Det er jo tydeligt at Wind springer for at undgå at blive ramt at en vanvittig tackling. At dommeren kan taksere dette til et gult kort nummer 2 FATTER jeg nada af. Så enten skulle han lande på begge ben eller også skulle han lad modstanderen flæske ham, hmmm

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er meget enig.

    Det er jo tydeligt at Wind springer for at undgå at blive ramt at en vanvittig tackling. At dommeren kan taksere dette til et gult kort nummer 2 FATTER jeg nada af. Så enten skulle han lande på begge ben eller også skulle han lad modstanderen flæske ham, hmmm
    Enig. Forudsætningen for et frispark er jo ikke nødvendigvis at man skal rammes, og måske skades. Hensigten fra Esbjerg-spilleren er meget tydelig, og grund nok til at fløjte et frispark til Wind. Jeg havde ihvertfald også trukket stængerne til mig.

  9. #36
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Jeg skal til at gøre noget for at indhente topholdene i min Drømmeholdspulje, så jeg har satset og taget Daramy som anfører. Det er der, målene (i flertal) skal komme fra, for vi scorer jo 2,5 i snit. I øvrigt er jeg 100% sikker på, vi vinder stort, for jeg har god karma her i weekenden; begge de kampe, jeg har set foreløbig, er endt mindst 5-0 til det hold, jeg holder med.
    Bortset fra det med flertal, så kipper jeg lige lidt med eget flag her.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Fuck hvor er det vigtigt. Elendig lorte dommer, lad aldrig den klovn i Parken igen.

    Så må Fischer og Skov også godt være klar næste uge.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Vigtigt at dommeren ikke får held med sit foretagende i dag.. Synes han kampen igennem gjorde sit til, at det ikke skulle blive til 3 point til hjemmeholdet.. Han finder også flotte 5,5 overtidsminutter i dag.. Havde det været med omvendt fortegn var nok lagt de obligatoriske 3 minutter til og fløjtet af efter 2,5.. Lækkert at se Ståles insisterende sejrs-skrig lige ind i fjæset på 4. dommeren ved slutfløjt...

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vigtigt at dommeren ikke får held med sit foretagende i dag.. Synes han kampen igennem gjorde sit til, at det ikke skulle blive til 3 point til hjemmeholdet.. Han finder også flotte 5,5 overtidsminutter i dag.. Havde det været med omvendt fortegn var nok lagt de obligatoriske 3 minutter til og fløjtet af efter 2,5.. Lækkert at se Ståles insisterende sejrs-skrig lige ind i fjæset på 4. dommeren ved slutfløjt...
    Enig. Efter papa kom ind så var der styr på det. Der var en periode inden, hvor vi var på røven.

    Udover den flotte Daramy scoring, så var han godt nok ringe i dag. Men det er jo nok forståeligt, nerver etc. man kan snildt se potentialet i hans driblinger. Han skal bare have flere kampe og mere tillid så bliver han en stor gevinst.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vigtigt at dommeren ikke får held med sit foretagende i dag.. Synes han kampen igennem gjorde sit til, at det ikke skulle blive til 3 point til hjemmeholdet.. Han finder også flotte 5,5 overtidsminutter i dag.. Havde det været med omvendt fortegn var nok lagt de obligatoriske 3 minutter til og fløjtet af efter 2,5.. Lækkert at se Ståles insisterende sejrs-skrig lige ind i fjæset på 4. dommeren ved slutfløjt...
    Dog havde vi linievogteren på vores side i anden halvleg.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Udover den flotte Daramy scoring, så var han godt nok ringe i dag. Men det er jo nok forståeligt, nerver etc. man kan snildt se potentialet i hans driblinger. Han skal bare have flere kampe og mere tillid så bliver han en stor gevinst.
    Han skal lære at spille simpelt og positionere sig bedre. Det er tydeligt, at han kan en masse med bolden og har god speed i fødderne, men han mangler noget overblik og skal måske sænke ambitionsniveauet en smule.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt forstår vreden over Winds gule kort for film. For mig at se er det tydeligt, at han trækker benene op under sig og lader sig falde i stedet for at forsøge at lande på benene. Hvis Wind havde forsøgt at lande på benene, havde han givetvis fået et frispark (eller muligvis en stor chance, hvis det var lykkedes at blive på benene).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Efter at have læst Ekstra Bladet gjorde Mads Kristoffer Kristoffersen hvad han kunne, for at sikre Esbjerg point i dagens opgør, men det lykkedes ikke selvom det holdt hårdt.
    Vi startede godt ud og havde hurtigt flere store chancer, men Esbjerg kom stille og roligt bedre med i kampen og begyndte også selv at true vores mål. Esbjerg var ellers startet meget dårligt, hvor de stod for dybt og var passive, hvor de især havde problemer med at håndtere, når angriberne trak ned og modtog bolden.

    Selvom Esbjerg kom bedre med, så dominerede vi klart – indtil vi blev bortdømt. Herefter pressede Esbjerg mere og mere på og havde flere store chancer. Det var først efter vi skiftede Kvist og Papagiannopoulos ind, at vi fik stabiliseret defensiven og lukket ned. Det medførte dog, at vores offensiv alene bestod af N’Doye og Falk (når han kunne nå at komme med frem) og vi parerede derfor resten af kampen og skabte kun en chance.

    Joronen gjorde det ganske fornuftigt og havde et par gode redninger, men han minder meget om Wiland i spillet med fødderne.

    Ankersen gjorde det også fint indtil han blev skadet, selvom samspillet med Daramy aldrig blev godt.
    Vavro og Bjelland var stærke i dag og deltog fint i opspillet (mens de stadig havde medspillere at ramme).
    Boilesen gjorde det også godt og fungerede bedre med Thomsen end Pierre gør og får også lagt op til scoringen.

    Daramy spiller ikke en særlig god kamp. Han har ikke mange vellykkede aktioner og tabte bolden et hav af gange, men ender alligevel med at blive matchvinder. Fortnite-dansen trækker gevaldigt ned i præstationen.
    Falk gjorde det rigtig godt igen, er tæt på at score og har en uhyre vigtig rolle i vores opspil inde centralt.
    Zeca var lidt mere svingende, men han var god i duellerne og genvandt de bolde tilbage han tabte.
    Thomsen gjorde det bedre i dag, men som kantspiller i vores system bliver han nok aldrig den store succes.

    Wind deltog fint i opspillet, men præstationen mangler lige det sidste. Det kan selvfølgelig skyldes, at han fejlagtigt blev vist ud.
    N’Doye var klart banens med afstand bedste i dag og det er ærgerligt, at han ikke får kronet præstationen med en scoring.

    Mads Kristoffer Kristoffersen havde tydeligvis læst Ekstra Bladets artikel op til dagens kamp. Han var i hvert fald fast besluttet på at ændre på den statistik og vi modtager da også hele fire advarsler, mens vi begik det samme antal frispark. Den store kontrovers er naturligvis Winds anden advarsel. Den kommer efter Wind springer over en glidende tackling fra Jeppe Brinch. Havde Wind ikke sprunget var han blevet ramt af en tackling i høj fart og Jeppe Brinch havde formentligt modtaget en advarsel. I dette tilfælde er det korrekt at dømme indirekte frispark.
    Det er i sagens natur irrelevant om Wind efterfølgende vælter eller lander på benene og når man springer over en glidende tackling, giver det da også god mening at vælte, da man næppe er i balance. Derudover rammer Jeppe Brinch også Wind på benet med armen, så uanset hvad har han god grund til at falde. Det er ikke særlig svært at forestille sig hvorfor Wind falder, når man genser situationen.
    Hvis man gerne vil se et eksempel på film, så kan man bare se denne sekvens fra dagens kamp. Så kan der ikke være så meget tvivl.
    Vi må håbe, at der bliver appelleret, så vi undgår karantæne, men jeg tvivler stærkt på, at Mads Kristoffer Kristoffersen ændrer sit syn på kendelsen, da han næppe vil erkende sin blamage.

    Om ikke andet, så blev det til tre hårdt tilkæmpede point og så smed FCM endda point. Kan man se bort fra justitsmordet, så blev det en god weekend alligevel.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig. Efter papa kom ind så var der styr på det. Der var en periode inden, hvor vi var på røven.

    Udover den flotte Daramy scoring, så var han godt nok ringe i dag. Men det er jo nok forståeligt, nerver etc. man kan snildt se potentialet i hans driblinger. Han skal bare have flere kampe og mere tillid så bliver han en stor gevinst.
    Jeg er for så vidt enig med dig. Daramy vil - naturligt nok - rigtigt meget, og det mere simple i hans spil mangler stadig. Men det er dæleme klasse at have fået en shaky start og så alligevel smække en hamrende kølig afslutning ind, så snart han får chancen. Det var tydeligt, at han voksede efter scoringen og ærgerligt, men taktisk forståeligt, at han kun nåede at få én halvleg. Håber at få meget mere at se til ham, og synes i øvrigt, at Ståle fortjener ros for at satse så meget på ham. Daramy bliver en stor stjerne!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  26. De følgende 8 brugere er enige:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    SATANS! Sikke en irriterende brøler. Nu kan jeg hævde nok så mange gange, at det også var hvad jeg havde fundet frem til, men at jeg på mystisk vis fik 67 krævede point til at vi manglede 7 point. Hader at lave dummefejl, når jeg retter på andre :-)
    Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg synes, at vi kan leve med en enkelt brøler fra din hånd. Bare du er klar over, at juryen bliver pænt anal fra nu af! :-)
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  2. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  3. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  5. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •