Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af domanyi Se meddelelser
    Varela kan vel spille højre kant.
    Tror dog du kan være ret sikker på Daramy starter.
    Ellers er en mulighed også Mudrazija centralt med falk med kanten.
    Det kan han vel.. Ligesom Kvist kan.. Og Daghim.. ikke desto mindre kommer det til at gå voldsomt ud over kvaliteten i vores start 11’er at Fischer skal skiftes ud med en af vores reserver.. Mht Varela er det da dejligt at så mange har høje forhåbninger til ham, og måske det også viser sig at han kan indfrie dem på sigt, men pt er han milevidt fra bare at ligne en profil på superliganiveau..

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Shit! Ingen Skov og ingen Fischer...
    Skader hos vores nøglespillere kan desværre blive en stor faktor om vi vinder DM. Det er vel tvivlsomt med Fischer overhovedet når at komme i topform til de sidste 10 kampe. Derudover har vi Mr. Glasben Bjelland som heller ikke holder 10 kampe.

    Lad os håbe Skovs skade ikke er så slem. Han bliver vigtig med næsten mål garanti på frispark.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Skader hos vores nøglespillere kan desværre blive en stor faktor om vi vinder DM. Det er vel tvivlsomt med Fischer overhovedet når at komme i topform til de sidste 10 kampe. Derudover har vi Mr. Glasben Bjelland som heller ikke holder 10 kampe.

    Lad os håbe Skovs skade ikke er så slem. Han bliver vigtig med næsten mål garanti på frispark.
    Er jeg den eneste, som stadig går og er vred på Martin Mikkelsen? Den “tackling” var virkelig svinsk.


  6. #19
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Skader hos vores nøglespillere kan desværre blive en stor faktor om vi vinder DM. Det er vel tvivlsomt med Fischer overhovedet når at komme i topform til de sidste 10 kampe. Derudover har vi Mr. Glasben Bjelland som heller ikke holder 10 kampe.

    Lad os håbe Skovs skade ikke er så slem. Han bliver vigtig med næsten mål garanti på frispark.
    Tror du har meget ret i at vi ikke vinder DM, men har jeg sagt hele året.
    Tænker vi smider 2 point i morgen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Såeeehhh...

    N'Doye - Wind
    Daramy - Zeca - Mudrazija - Falk
    Boilesen - Bjelland - Vavro - Ankersen
    Joronen

    Eller...

    N'Doye - Wind
    Daramy - Zeca - Kvist - Falk
    Boilesen - Bjelland - Vavro - Ankersen
    Joronen
    ...

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Ikke at jeg håber det men tror Thomsen kan være blandt de 11 der starter ....


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Ikke at jeg håber det men tror Thomsen kan være blandt de 11 der starter ....
    Det siger vel egentlig alt om Thomsen, at jeg rent faktisk havde glemt ham.

    Men ja. Han er selvfølgelig også en mulighed til både kanten og den centrale midtbane.
    ...

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Så smed Fcm igen point hjemme imod Farum. Og vi har en gylden mulighed for at lægge lidt pres på dem.

    Jeg har inden ide om hvor målene skal komme fra, men jeg er egentlig også ligeglad - en kedelig 1-0 sejr er rigeligt....


  13. #24
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så smed Fcm igen point hjemme imod Farum. Og vi har en gylden mulighed for at lægge lidt pres på dem.

    Jeg har inden ide om hvor målene skal komme fra, men jeg er egentlig også ligeglad - en kedelig 1-0 sejr er rigeligt....
    Jeg skal til at gøre noget for at indhente topholdene i min Drømmeholdspulje, så jeg har satset og taget Daramy som anfører. Det er der, målene (i flertal) skal komme fra, for vi scorer jo 2,5 i snit. I øvrigt er jeg 100% sikker på, vi vinder stort, for jeg har god karma her i weekenden; begge de kampe, jeg har set foreløbig, er endt mindst 5-0 til det hold, jeg holder med.

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Jeg skal til at gøre noget for at indhente topholdene i min Drømmeholdspulje, så jeg har satset og taget Daramy som anfører. Det er der, målene (i flertal) skal komme fra, for vi scorer jo 2,5 i snit. I øvrigt er jeg 100% sikker på, vi vinder stort, for jeg har god karma her i weekenden; begge de kampe, jeg har set foreløbig, er endt mindst 5-0 til det hold, jeg holder med.
    Desværre er jeg ked af at måtte fortælle, at alle de hold, jeg holder med i denne weekend, har tabt 10-0, så hvis mit karmaregnskab bliver afgørende, ser det sort ud. Lad os håbe, at bolden er rundere end karma...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Desværre er jeg ked af at måtte fortælle, at alle de hold, jeg holder med i denne weekend, har tabt 10-0, så hvis mit karmaregnskab bliver afgørende, ser det sort ud. Lad os håbe, at bolden er rundere end karma...
    Jeg kan berolige dig med, at vi næppe taber 10-0.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Vi skal møde Esbjerg hjemme og folk er ved at skide grise. N’Doye og Wind er en rigtig stærk front, forsvaret er der styr på og en midtbane med Daramy-Zeca-Falk-Thomsen er altså også ret god.

    FCM smed point, vi skal have 3 point. Ingen undskyldninger, vi skal være mestre


  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCM smed point, vi skal have 3 point. Ingen undskyldninger, vi skal være mestre
    Tror du egentlig ikke, det er lige præcis derfor at folk er så nervøse? Det er fucking alvorligt hvis vi ikke vinder det mesterskab. Og selvom du har ret i, at truppen og startopstillingen ser markant bedre ud end Esbjergs, så er det lidt skidt Fischer og Skov er ude. Vi har ikke på noget tidspunkt i år været så gode som hold, at det var lige meget med den slags. Vores to bedste perioder falder sammen med først drømmeform fra Fischer og så fra Skov. Vi har ikke været fantastiske kollektivt endnu i år.

    Det sagt, så er Esbjerg ikke det mest solide hold vi kommer til at møde, og deres spillestil ligger fint til os. Jeg forventer og regner skam også med en sejr.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Jeg er enig i at vi har været for afhængige af individuelle præstationer. Kollektivet har ikke rigtig klikket siden OB-kampen. Det + skader til nøglespillere er selvfølgelig et problem.

    På positivsiden har vi det klart højeste topniveau i ligaen når/hvis det så klikker, og der skal ikke sættes mange gode løb og afleveringer sammen før vi er der. FCM ser i øvrigt ikke skarpe ud og jeg tror ikke de får mere end 1 point mod os.

    Jeg er selv mest bekymret for skadesfrekvensen hos Bjelland og Boilesen. Et kreativt og boldfast forsvar er det vigtigste for os. Og det ser lidt for shaky ud når Pierre og Hidsigpropolous udgør 50% af vores forsvar (sidstnævnte spillede dog fint sidst, vil jeg medgive).
    Offensivt kan vi nok vinde mesterskabet uden Fischer, som alligevel er et godt stykke fra topformen, men det er klart at han meget gerne må finde tilbage til sit tidligere niveau snart.

    Mht. dagens kamp mod Esbjerg tror jeg der er mål nok i kvartetten Falk, N'Doye, Wind og Jeppe Højbjerg ;)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Apropos spørgsmålet om hvor målene skal komme fra: målscoren kan meget vel blive ekstremt afgørende i sidste ende.
    Vi er pt. 6 mål bedre end FCM. Jeg vil ikke jinxe dagens kamp, men der er al mulig grund til at presse på for ekstra mål i fald vi kommer foran.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  2. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  3. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  5. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •