Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 96 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Med at smide ham ind mente jeg at lade ham indgå i start 11'eren (da vidste vi jo ikke, at vi ville få et rødt kort).
    Som jeg kunne forstå det, handlede det i første omgang om at have så få fra den centrale akse ude af position som muligt, hvilket det ville være med Falk væk fra den centrale midtbane, hvor han har spillet mere eller mindre fast det seneste års tid. Havde vi udnyttet vores chancer i starten af kampen, og hvis MKK ikke havde efterladt dommerkortet i Jylland, var han nok kommet ind i løbet af kampen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Som jeg kunne forstå det, handlede det i første omgang om at have så få fra den centrale akse ude af position som muligt, hvilket det ville være med Falk væk fra den centrale midtbane, hvor han har spillet mere eller mindre fast det seneste års tid. Havde vi udnyttet vores chancer i starten af kampen, og hvis MKK ikke havde efterladt dommerkortet i Jylland, var han nok kommet ind i løbet af kampen.
    Tak for svar. Det er dog lidt ærgerligt at høre, for hvis vi på hjemmebane er bange for at have den centrale akse ude af position mod det dårligste hold i top 6, så kommer vi vel nok heller ikke til at se ham i de andre 9 finaler, vi skal spille, medmindre der kommer en skade.
    Vil altid elske Ståle

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Jeg tror lysten til at eksperimentere er ret lav hos Ståle, når 2 ud af vores tre stærkeste offensive kort (Fischer og Skov) er ude med skader. Og når man ikke for alvor har et stærkt offensivt kort at smide ind fra bænken, så giver det mening at man så holder Mudrazija på bænken, så man evt. kunne skifte ham ind, og derefter smide Falk på kanten, hvis man havde været tvunget til at lave en offensiv udskiftning.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Tak for svar. Det er dog lidt ærgerligt at høre, for hvis vi på hjemmebane er bange for at have den centrale akse ude af position mod det dårligste hold i top 6, så kommer vi vel nok heller ikke til at se ham i de andre 9 finaler, vi skal spille, medmindre der kommer en skade.
    Man må i hvert fald håbe, at han overhaler Kvist i køen til midtbanen inden den nye sæson, så vi ikke først efter sommerferien skal til at spille ham ind på holdet. Jeg så ikke kampen. Hvordan gjorde Kvist det? At dømme ud fra højdepunkterne så det ikke ud, som om han skabte den kontrol og ro, som man må formode var formålet med at sætte ham ind...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man må i hvert fald håbe, at han overhaler Kvist i køen til midtbanen inden den nye sæson, så vi ikke først efter sommerferien skal til at spille ham ind på holdet. Jeg så ikke kampen. Hvordan gjorde Kvist det? At dømme ud fra højdepunkterne så det ikke ud, som om han skabte den kontrol og ro, som man må formode var formålet med at sætte ham ind...
    Kvist gjorde det fint.
    Masser af fejt og gejst.
    Lige det holdet havde brug for.
    BAH!
    SYKE's Avatar


  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (31/03-2019 kl. 16:00)

    Ja, lige netop i denne kamp kunne man kun glædes, hver gang han viste sit eminente overblik og med millimeterpræcise stikninger fandt en helt fri Joronen :-)
    HIC SUNT LEONES

  8. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  2. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  3. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  5. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •