Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    FCKs 2. kamp i slutspillet foregår på Fyn, hvor OB venter.

    OB har spillet en kamp i midtugen, og har ingen spillere i karantæne.

    FCK har Skov, Fischer og Pieros som tvivlsomme pga. skader, og Jonas Wind er også stærkt tvivlsom, da Disciplinærudvalget i skrivende stund ikke har færdigbehandlet det ankede røde kort fra sidste kamp.

    Kampen vises på 3+, så det er nok den hysterisk umorsomme telefon-pranker SæBØF, der kommenterer, og der er dømt solskin i Odense på søndag. Ergo er der meget få undskyldninger for ikke at tage på away-tur på stadion i weekenden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Kampen vises på 3+, så det er nok den hysterisk umorsomme telefon-pranker SæBØF, der kommenterer ...
    I aftes eksperimenterede jeg med ved hvilken lydstyrke på tv'et jeg kunne se Man City-Cardiff uden at få det fysisk dårligt af Sæbyes stemme, og det var netop ... 3.
    Først nu indser jeg sammentræffet.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    FCK har Skov, Fischer og Pieros som tvivlsomme pga. skader, og Jonas Wind er også stærkt tvivlsom, da Disciplinærudvalget i skrivende stund ikke har færdigbehandlet det ankede røde kort fra sidste kamp.
    Det er godt nok tyndt hvis de alle 4 er ude. Hvad tror i så vi gør? Bliver det Daramy-Thomsen-Damen-Daghim eller skal enten Kvist eller Nye Robert spille central midt så Falk kan tage en kant? Under alle omstædingheder, så frygter jeg at FCM er tættere på os pointmæssigt efter den runde end nu.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er godt nok tyndt hvis de alle 4 er ude. Hvad tror i så vi gør? Bliver det Daramy-Thomsen-Damen-Daghim eller skal enten Kvist eller Nye Robert spille central midt så Falk kan tage en kant? Under alle omstædingheder, så frygter jeg at FCM er tættere på os pointmæssigt efter den runde end nu.
    Nu må vi lige se, hvem der bliver klar. Wind anser jeg som ude med 95% sandsynlighed. Er alle de nævnte ude, så vil jeg tro, at Daramy går op som angriber ved siden af N'Doye og at midtbanen hedder Thomsen-Zeca-Kvist-Falk.

    Og jo, det her bliver en svær weekend. Jeg kan slet ikke se, at FCM skulle kunne sætte point til mod EFB, imens vores kamp i Odense næppe bliver ret nem. Kan vi holde status quo denne weekend, så skal vi nok være mere end glade.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu må vi lige se, hvem der bliver klar. Wind anser jeg som ude med 95% sandsynlighed. Er alle de nævnte ude, så vil jeg tro, at Daramy går op som angriber ved siden af N'Doye og at midtbanen hedder Thomsen-Zeca-Kvist-Falk.

    Og jo, det her bliver en svær weekend. Jeg kan slet ikke se, at FCM skulle kunne sætte point til mod EFB, imens vores kamp i Odense næppe bliver ret nem. Kan vi holde status quo denne weekend, så skal vi nok være mere end glade.
    Jeg er også sikker på Wind ikke spiller. Det ville være rigtig godt hvis enten Skov eller Fischer er klar om ikke andet til en rolle fra bænken. Det er måske meget godt med lidt spilletid til Kvist, det er nok ham der starter når Zeca snart skal afsone en karantænedag så lidt kamptræning er fedt.
    På den positivt side, har Esbjerg faktisk været ok mod de andre tophold.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Esbjerg har så både Brinch og Parunashvili ude med karantæne, mens de har Austin og Holse tilbage.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Og Esbjerg har IKKE Kauko i karantæne, så hvis nu det er overligger->ind, denne gang...

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Kunne også være vi stiller i en 3-5-2 lidt ala det vi sluttede mod Esbjerg.... Bare med 11 mand på banen :D

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Ser frem til den dag vi får to-kanals lyd eller noget, så man får mulighed for at fravælge de ofte tåbelige mundlorts-kommentarer, og kan vælge ren stadionlyd :-) Jeg har kun een jeg holder af at høre på Morten Bruun.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er godt nok tyndt hvis de alle 4 er ude. Hvad tror i så vi gør? Bliver det Daramy-Thomsen-Damen-Daghim eller skal enten Kvist eller Nye Robert spille central midt så Falk kan tage en kant? Under alle omstædingheder, så frygter jeg at FCM er tættere på os pointmæssigt efter den runde end nu.
    Lægestaben har bare at gøre alt for at både Fischer og Skov er 100 % klar til de resterende 9 kampe. I min bog hænger et mesterskab i en tynd tråd, hvis de ikke spiller størstedelen af de resterende kampe. Man kan argumentere for at Fischer ikke har set alt for god ud på det sidste, men vi ved alle hvad en Fischer i topform er i stand til. Skovs kvaliteter på frispark bliver der brug for.

    Det er nu det spidser til.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Kunne også være vi stiller i en 3-5-2 lidt ala det vi sluttede mod Esbjerg.... Bare med 11 mand på banen :D
    Det er faktisk en rigtig god ide, og ikke helt utænkelig.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ...Jeg kan slet ikke se, at FCM skulle kunne sætte point til mod EFB
    Det er lidt mystisk, som folk vurdere chancerne i sådanne kampe. Selv her i deres seneste "topholdsår", der vinder FCM i gennemsnit under halvdelen af deres udekampe. Og på trods af at Esbjerg er et af de hold, der klarer sig utrolig dårligt mod FCM og ikke har vundet over dem siden 2010, så har de stadig taget point i 5 ud af de seneste 10 kampe i Esbjerg - blandt andet i grundspillet i år.

    Naturligvis er FCM klare favoritter, men oddsene giver trods alt Esbjerg 30-35% chance for at tage point.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det er lidt mystisk, som folk vurdere chancerne i sådanne kampe. Selv her i deres seneste "topholdsår", der vinder FCM i gennemsnit under halvdelen af deres udekampe. Og på trods af at Esbjerg er et af de hold, der klarer sig utrolig dårligt mod FCM og ikke har vundet over dem siden 2010, så har de stadig taget point i 5 ud af de seneste 10 kampe i Esbjerg - blandt andet i grundspillet i år.

    Naturligvis er FCM klare favoritter, men oddsene giver trods alt Esbjerg 30-35% chance for at tage point.
    Du har da helt ret. Personligt har jeg en baggrund indenfor matematik, men når det kommer til sådanne ting, så tænker jeg mere med det pessimistiske hjerte end ser på tallene. Og det siger, at vi har et ekstremt stærkt FCM hold (som vinder (næsten) hele tiden) kontra et tyndt (ud fra mit indtryk fra Parken) EFB hold. Og ja EFB tog point senest i Esbjerg, men det var dybt i overtiden og et scenarie jeg trods statistikken ikke ser ske igen :-)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    En sejr i det fynske vil forresten garantere medaljer til FCK, og samtidigt sikre at BØF for 14. sæson i træk ikke formår at vinde Superligaen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (07/04 -2019 kl. 18:00)

    Ikke overraskende står Winds karantæne ved magt: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ne-fastholdes/

  28. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  3. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13
  5. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 26.05.15, 16:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •