Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Bachelor vedrørende stadionoplevelsen i Superligaen.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    1

    Bachelor vedrørende stadionoplevelsen i Superligaen.

    Hey alle sammen! :-)

    Jeg er i fuld gang med min bachelor inde på CBS, hvor jeg undersøger stadionoplevelsen i Superligaen!
    I den forbindelse har jeg et spørgeskema, som jeg ville bliver utrolig taknemmelig for, hvis i vil tage jer 2-3 minutter til at svare på!
    Det er selvfølgelig helt anonymt.

    Jeg håber meget i vil hjælpe!

    Link til spørgeskema:
    https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=RXQ47P15JKC5

    På forhånd mange tak!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Bachelor vedrørende stadionoplevelsen i Superligaen.

    Bare til selvkritikken, spørgsmålsside 2 hvor man skal ranke forskellige ting. Man kan besvare det ud fra alle mulige forskellige forståelser. Det spørgsmål får I svært ved at sige noget fornuftigt om

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Bachelor vedrørende stadionoplevelsen i Superligaen.

    Så er der svaret.

    Vedr. spørgsmål 2 (tror jeg det var), hvor man skal rangere vigtigheden af nogle forhold. For det første er det lidt uklart om man skal rangere det vigtigste for én øverst, men det virker logisk, så det gør man nok. For det andet så var det for mig nogle relativt uvæsentlige grunde, som toiletforhold/adgang, parkering, mulighed for at komme væk fra stadion (men ikke til stadion?), kø til boderne m.fl. dér savnede jeg enten muligheden for "andet - uddyb" eller fx, stemning og venner/socialt, samt for andre måske relevante muligheder, som hvordan holdet spiller og holdets placering i ligaen (Hvor meget har de at spille for).
    Jeg vil i hvert vurdere at de forhold I lister op udgør ca. 5-10% af mine bevæggrunde for at komme på stadion.

    Ellers en helt ok undersøgelse.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •