Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
147. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BØF vinder

    11 7.48%
  • Uafgjort

    26 17.69%
  • FCK vinder

    65 44.22%
  • Kampen afblæses pga. homofobiske tilråb fra BØFs mest hjernedøde fans

    45 30.61%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    En skæg lille detalje om kampen: Der var 19.086 tilskuere. Det er det laveste tilskuertal til et derby i ligaen siden 2011, de glade dage med Roland Nilsson – et nederlag som var præget af en fanboykot på grund af tvungen bustur derud.

    Til sammenligning har vi været under 20.000 til sådan et derby én gang siden 1994, og det var også en boykotramt forestilling.

    Vi er allesammen meget imponerede over opbakningen.


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Det han gør er nu strafbart, og det gule kort til PA var helt på sin plads.
    Alle vidste inden dommeren overhoved var nået derned, at det ville ende med et gult kort til hver. Men allerede fra starten af signalerer Hedlund tydeligt med sin gestikuleren, at han har hørt fløjten og alligevel er det ham, der spiller videre og 3 gange - TRE! - på vej ned af banen søger ind i kontakten med PA. Og det er ligeledes ham, der render op i fjæset på PA, som faktisk ikke gør andet end at stå helt stille og nedstirrer ham, mens det er Hedlund, der laver bevægelserne.

    Ja, PA laver en lille smule i den 3. kontakt, inden Hedlund farer over i hovedet på ham. Men det er fanme tøset IMO bare at køre den situation ud med gult til begge spillere.


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    En skæg lille detalje om kampen: Der var 19.086 tilskuere. Det er det laveste tilskuertal til et derby i ligaen siden 2011, de glade dage med Roland Nilsson – et nederlag som var præget af en fanboykot på grund af tvungen bustur derud.

    Til sammenligning har vi været under 20.000 til sådan et derby én gang siden 1994, og det var også en boykotramt forestilling.

    Vi er allesammen meget imponerede over opbakningen.
    Men det skyldes jo at deres stadion er ved at brase sammen. https://www.fck.dk/nyhed/derby-reduc...dets-billetter
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Men det skyldes jo at deres stadion er ved at brase sammen. https://www.fck.dk/nyhed/derby-reduc...dets-billetter
    Det forklarer at vi var færre end vi plejer, ja - men det er (såvidt jeg husker) kun omtrent 5-600 lavere end det plejer at være. At brøndbys "trofaste og passionerede" fans pludselig ikke støtter op, nu hvor de er miles away, kan man jo så bare grine af.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Brøndby meldte udsolgt med 23.000 billetter solgt. Mon ikke de 4000 er jyder med sæsonkort?

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Alle vidste inden dommeren overhoved var nået derned, at det ville ende med et gult kort til hver. Men allerede fra starten af signalerer Hedlund tydeligt med sin gestikuleren, at han har hørt fløjten og alligevel er det ham, der spiller videre og 3 gange - TRE! - på vej ned af banen søger ind i kontakten med PA. Og det er ligeledes ham, der render op i fjæset på PA, som faktisk ikke gør andet end at stå helt stille og nedstirrer ham, mens det er Hedlund, der laver bevægelserne.

    Ja, PA laver en lille smule i den 3. kontakt, inden Hedlund farer over i hovedet på ham. Men det er fanme tøset IMO bare at køre den situation ud med gult til begge spillere.

    Jeg synes faktisk at det er fint nok med et gult til hver, og jeg er egentlig fint tilfreds med at Ankersen ikke laver en Tim Jannsen for at få smidt Hedlund ud. - Selvom det selvfølgelig havde gjort kampen nemmere.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Brøndby meldte udsolgt med 23.000 billetter solgt. Mon ikke de 4000 er jyder med sæsonkort?
    De meldte også udsolgt sidst, som - før igår - var det laveste tilskuertal til et derby siden 2011 (med 20k.). Dengang mødte 5000 sæsonkortholdere ikke op, så der er da imponerende fremdrift at spore.

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    26

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Hedlund har jo allerede to gange i år filmet sig til straffespark. Godt hans tredje forsøg ikke lykkedes. Dommerne bør snart få øje på ham!
    Hedlund mener sjovt nok at han blev snydt ...
    »Jeg har fået nogle stykker, men så får man ikke flere i den her liga, tror jeg. Alle dommere tænker: 'Han filmer hver gang', men det gør jeg ikke, sagde Simon Hedlund efter derbyet.«
    »På jeres skuldre hviler vores drømme – trygt«

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Alle vidste inden dommeren overhoved var nået derned, at det ville ende med et gult kort til hver. Men allerede fra starten af signalerer Hedlund tydeligt med sin gestikuleren, at han har hørt fløjten og alligevel er det ham, der spiller videre og 3 gange - TRE! - på vej ned af banen søger ind i kontakten med PA. Og det er ligeledes ham, der render op i fjæset på PA, som faktisk ikke gør andet end at stå helt stille og nedstirrer ham, mens det er Hedlund, der laver bevægelserne.

    Ja, PA laver en lille smule i den 3. kontakt, inden Hedlund farer over i hovedet på ham. Men det er fanme tøset IMO bare at køre den situation ud med gult til begge spillere.
    Brug hellere din energi på at brokke dig over at PA ikke er professionel/erfaren nok til at undgå at lade sig rive med. Det havde været så nemt at gå væk derfra.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    fodbold er følelser Lindrup - har du glemt det. Hedlund er en provokatør længere er den ikke .................

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    De meldte også udsolgt sidst, som - før igår - var det laveste tilskuertal til et derby siden 2011 (med 20k.). Dengang mødte 5000 sæsonkortholdere ikke op, så der er da imponerende fremdrift at spore.
    Det var egentlig også vildt hvor mange der gik med 10 min tilbage - der blev halvtomt især på langsiden i skyggen, det var lidt ala midtjylland

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Brug hellere din energi på at brokke dig over at PA ikke er professionel/erfaren nok til at undgå at lade sig rive med. Det havde været så nemt at gå væk derfra.
    Men Ankersen laver da ikke noget? Som jeg husker det, så prøver Ankersen strengt taget i starten blot at få fat i bolden, så han kan sætte bolden hurtigt i spil. Bortset fra et meget lille tag i Hedlund efter tredje forsøg på at få bolden laver Ankersen absolut intet strafbart. Han hverken hiver eller skubber til Hedlund. Ja alle ved, at dommeren vil give begge en advarsel, men hvis man kigger på situationen er det komplet vanvittigt at Ankersen får en. Det er Hedlund som tre gange forhindre Ankersen i at få bolden, og det er Hedlund som aktivt går op i fjæset på Ankersen som ikke laver nogen form for fremadgående bevægelse. Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor det skal være nødvendigt for Ankersen fysisk at gå væk fra Hedlund provokationer for at undgå en advarsel.

    Det er super nemt at afklare situationen ved at give begge en advarsel. Et typisk tegn på en dommer uden nosser. Hedlund har intet at gøre med bolden efter der er fløjtet. Det har Ankersen.


  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvad er det egentlig at vores tifo skal ligne?
    Et polaroidkamera, som printer det klassiske billede af Damens karatespark på bif-spiller.

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Et polaroidkamera, som printer det klassiske billede af Damens karatespark på bif-spiller.
    Det havde sgu været mere charmerende at ende med Zankas eller Winds jubel mod Faxetribunen fremfor netop det billede af NDoye.


  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Fortællingen af kampen er vel retvisende. Brøndbys gameplan er vel primært at ødelægge modstanderens spil og så lukrere på fejl og generobringer (det de kalder kaosbold). I første halvleg kom de hurtigt foran og var vedholdende med deres pres, som vi havde ret svært ved at håndtere, hvorfor kampen bølgede frem og tilbage i starten. Vi fik overhånden i slutningen af halvlegen og scorede også to mål, men indtil da kunne Brøndby næppe have håbet på mere, end de havde opnået i første halvleg, så at kalde den næsten perfekt til dem synes jeg ikke er galt. Som anden halvleg skred frem, gik det værre og værre for vores defensiv, hvor især midtbanen havde store problemer og let blev overspillet. Vi ændrede formation og det hjalp betydeligt i defensiven, hvor Brøndby nu ikke kunne finde pladsen. Før formationsskiftet kunne Brøndby nok snildt have scoret (eller i hvert fald fået større chancer), hvis de havde håndteret deres chancer bedre (det bedste eksempel er vel Kaiser, der i en 5 mod 4 situation vælger at sparke ude fra). Brøndby skabte ikke så store chancer og formøblede en del, men spillemæssigt var de bedre end os.

    Jeg vil nu sige, at der er rigeligt fokus på Brøndby og hvad der sker derude og jeg må indrømme, at det er ganske underholdende at følge med i Cirkus Vestegnen. Trænerfyringen modtog da også betydelig mediedækning. De mørke skyer er da heller ikke så mørke, da det lykkedes dem at komme i top 6 - var det ikke sket, så tror jeg også, der var blevet skrevet meget mere. Nu tabte de til os og det er trods alt ikke uventet.
    Ved ikke, om vi refererer til den samme fortælling om kampen. Den, jeg hørte, var, at Brøndby lige så let kunne have vundet, og måske endda havde fortjent det. Overtag alene gør ikke alene en værdig til sejr. Brøndby manglede i den grad ideer til at spille sig igennem + de spillere, der på dagen kunne gøre en forskel, og derfor forblev det til nogle skud udefra. Ikke nok til i min bog at have fortjent en sejr.

    Mht. de mørke skyer tænker jeg ikke på dagens kamp. Jeg tror bare, at der havde været massivt fokus på FCK, hvis vi havde fyret træneren uden at have en afløser klar, stod til at sælge spillere for 44 mio. kr. og med endnu en strategi x.x, der ser ud til at være i ruiner. En artikel og et kritisk spørgsmål hist og her er ikke ligefrem massivt.


    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg synes også der er rigeligt fokus på Brøndbys (manglende) transferplaner. Selv lige før kampstart var der et interview med Jan Oscar, hvor han skulle forsøge at bortforklare, men bare endte med at være nedladende. Derudover har jeg også set flere artikler omkring en Brøndbyudrensning i sommerens transfervindue. Når Brøndby ikke selv vil komme med konkrete planer, så kan medierne vel ikke gøre meget andet, end at spørge dem hvad de har tænkt sig? Mangen på mediedækning af Brøndby kan jeg nu ikke nikke genkendende til.
    Ledelser vil 99 ud af 100 gange prøve at tale en krise ned. Det er ikke her, et mediepres begynder. Mediepresset opstår, når pressen massivt dækker hvert et fejltrin og hvert et muligt problem, hvor man begynder at lave ordlege ("FC Krise") og går hårdt til spillerne. Man kunne sagtens spørge mere aggressivt til spillerne om, hvordan de vurderer deres fremtid - ikke bare de mulige salgsemner, men også de, der kan se frem til, at de største navne skrider. Det gør det jo ikke ligefrem sportsligt mere attraktivt. Taget i betragtning hvor meget medieplads Brøndby fik til at tale deres store plan op, er mediedækningen nærmest ubetydelig af et udråbt storhold, der på få måneder har tabt al momentum.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  2. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  4. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •