Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
147. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BØF vinder

    11 7.48%
  • Uafgjort

    26 17.69%
  • FCK vinder

    65 44.22%
  • Kampen afblæses pga. homofobiske tilråb fra BØFs mest hjernedøde fans

    45 30.61%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Sæsonens 3. derby står for døren, denne gang med en tur på udebane vestpå.

    FCK har anfører Zeca i karantæne, mens Skov, Pieros og Mudrazija fortsat er tvivlsomme. Fischer, Ankersen, Falk og Vavro er i karantænefare, hvis de får et gult kort. Takseres det til 6 strafpoint, medfører det karantæne.

    Brøndby har ingen spillere i karantæne.

    En sejr vil betyde 30 points forspring til Brøndby, mens et enkelt point er nok til at sikre minimum sølvmedaljer i denne sæson, da OB dermed ikke længere matematisk kan nå løverne. En sejr vil desuden sikre, at FCM ikke kan overhale FCK efter holdenes 1. indbyrdes møde i næste spillerunde.

    Kampens dommer er Jørgen Daugbjerg Burghardt, som ikke blot er derby-debutant, men også mesterskabsslutspilsdebutant.

    For dem, som boykotter siloen, har karantæne, eller bare ikke fik købt billet, vises kampen på 3+.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kampens dommer er Jørgen Daugbjerg Burghardt, som ikke blot er derby-debutant, men også mesterskabsslutspilsdebutant.
    Mesterskabsslutspilsdebutant i år, ja. Han har nogle slutspilskampe fra tidligere sæsoner. Benjamin Leander har på twitter et lille rant om hvorfor man har valgt en dommer, der er så uerfaren med topkampe til søndagens opgør.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Mesterskabsslutspilsdebutant i år, ja. Han har nogle slutspilskampe fra tidligere sæsoner. Benjamin Leander har på twitter et lille rant om hvorfor man har valgt en dommer, der er så uerfaren med topkampe til søndagens opgør.
    "Kehlet, MKK, Tykgaard og Maae er alle rangeret højere i FIFA-regi, men alligevel dømmes kampen for TREDJE gang denne sæson af en ikke-top4-dommer"

    Og så tænker jeg bare "hvis det er top 4, er bunden måske ikke så dårligt et alternativ endda ..."


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Skov skal bare være 100% klar, kan ikke holde ud at høre på mine "venner" hvis vi taber: B...... har vundet verdensmesterskabet for klubhold. Verdens bedste klub, stadion, træner og tilhængere + at de er gode til snerydning.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Den her kamp stinker af en afblæsning, såfremt vi kommer foran (gerne på mål af Fischer).

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Lånt fra "Hobroexpressen" på Twitter :

    Det smukkeste moment i fodboldhistorien vil komme på søndag, hvis det pisser ned over Brøndby Stadion og en regnbue manifesterer sig, netop som Viktor Fischer rammer den lige i røven.
    Bang


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Ud fra observerede træninger ude på 10'eren skulle Skov drøne med på fuldt blus, og den øvede midtbanekonstellation siger Thomsen og Falk på den centrale midtbane. Så er spørgsmålet, om Fischer skubbes ud på venstre kant, og Wind spiller på toppen med N'Doye, eller om man evt. smider Daramy eller Daghim derude. Jeg tror nu mest på det første af de to muligheder.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Det ville være fedt, hvis man på så kort tid kunne skaffe et mega rainbowbanner, gerne et der dækker stort set hele vores afsnit.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det ville være fedt, hvis man på så kort tid kunne skaffe et mega rainbowbanner, gerne et der dækker stort set hele vores afsnit.
    Nej tak.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ud fra observerede træninger ude på 10'eren skulle Skov drøne med på fuldt blus, og den øvede midtbanekonstellation siger Thomsen og Falk på den centrale midtbane. Så er spørgsmålet, om Fischer skubbes ud på venstre kant, og Wind spiller på toppen med N'Doye, eller om man evt. smider Daramy eller Daghim derude. Jeg tror nu mest på det første af de to muligheder.

    Ståle har naturligvis fortjent kredit og er en dygtigere træner end mig.
    men stiller vi med en midtbane der hedder Fischer Falk Thomsen Skov, så scorer Brøndby - nok også mere end 1 mål. Hold op det lyder risikabelt.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Ståle har naturligvis fortjent kredit og er en dygtigere træner end mig.
    men stiller vi med en midtbane der hedder Fischer Falk Thomsen Skov, så scorer Brøndby - nok også mere end 1 mål. Hold op det lyder risikabelt.
    Ville gerne bede om en 3-5-2 med Kvist fremfor Thomsen og Fischer på toppen

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Ståle har naturligvis fortjent kredit og er en dygtigere træner end mig.
    men stiller vi med en midtbane der hedder Fischer Falk Thomsen Skov, så scorer Brøndby - nok også mere end 1 mål. Hold op det lyder risikabelt.
    Hvad hvis Kvist ligger bagved dem og N`Doye alene i front... kunne sagtens se en 451 eller 41221 give mening

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Jeg gætter på en start11r:

    Joronen
    Ankersen, Vavro, Bjelland, Boilesen
    Skov, Falk, Thomsen, Fischer
    Wind, N'Doye

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg gætter på en start11r:
    Efter at have set træningen i dag ser det meget realistisk ud. Tænker at man så hiver Thomsen og Wind ud efter vi (selvfølgelig) scorer til 0-1, og så sætter Kvist og Papa ind i en 3-5-2

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Ståle har naturligvis fortjent kredit og er en dygtigere træner end mig.
    men stiller vi med en midtbane der hedder Fischer Falk Thomsen Skov, så scorer Brøndby - nok også mere end 1 mål. Hold op det lyder risikabelt.
    Med den opstilling er vi perfekt rustet til at spille rundt om Brøndby: vi er teknisk bedre på nærmest alle positioner. Enig i, at vi næppe holder nullet. Men vi kommer omvendt stensikkert til flere chancer end dem. Personligt synes jeg der er ekstremt meget kvalitet i vores start 11'er. Bænken: not so much.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  2. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  4. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •