Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
147. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BØF vinder

    11 7.48%
  • Uafgjort

    26 17.69%
  • FCK vinder

    65 44.22%
  • Kampen afblæses pga. homofobiske tilråb fra BØFs mest hjernedøde fans

    45 30.61%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Da Zeca er ramt af karantæne, kunne Ståle meget passende stille med Fischer som kaptajn - iført Zankas gamle anførerbind. Det kunne nemt hidse deres sinker herligt op.
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Jeg er enig i ovenstående vurdering: jeg syntes i alt for mange år (dvs i denne Ståle-periode 2013-) at Ståle har valgt at tage den fysiske kamp og dermed mere spille på bøfs præmisser i stedet for at spille på egne styrker på Hjalte Park. Dette vel at mærke i år hvor vi har haft markant højere individuel- såvel som holdkvalitet. Nogle af kampene har været uskønne, hvor en tilfældigt “flipper-spil” scoring af Martin Albrechtsen i de sidste minutter har underbygget dumheden i taktikken.

    Vi har mange dygtige offensive spillere og bøfs forsvar kan rives rundt med langsomme centerbacks og udisciplinerede, udygtige backer uanset, hvem de stiller med. De skal vel primært hænge deres tro på at Kamelen står det rigtige sted, Hedlund falder i feltet eller at Mukhtar rammer noget. Tibbling sidder nok på bænken.

    Hvis vi stiller op som ovenfor foreslået og spiller på egne styrker og uden om bøfs klyngepres kan der godt ligge en 4-1-sejr at vente ;-) (antijinx with nachosauce on top).

    Hvis det derimod ikke fungerer kan Thomsen el en anden erstattes med Papa i en velafprøvet 3-5-2, der hvis de tre bagerste står højt heller ikke behøver at være afventende.

    God kamp og Forza København

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Jeg er enig i ovenstående vurdering: jeg syntes i alt for mange år (dvs i denne Ståle-periode 2013-) at Ståle har valgt at tage den fysiske kamp og dermed mere spille på bøfs præmisser i stedet for at spille på egne styrker på Hjalte Park. Dette vel at mærke i år hvor vi har haft markant højere individuel- såvel som holdkvalitet. Nogle af kampene har været uskønne, hvor en tilfældigt “flipper-spil” scoring af Martin Albrechtsen i de sidste minutter har underbygget dumheden i taktikken.
    I sidste slutspils 2-1 nederlag stillede vi med Skov, Zeca, Falk og Fischer på midtbanen og kørte smukt udenom BØF's gegenpres i store perioder af kampen og smider så det hele til sidst, da vi har kørt os selv trætte og misset nogle gigantiske chancer - herunder Skovs straffe.

    Så foretrækker jeg den mere balancerede tilgang fra sidste kamp derude, hvor vi afventer lidt mere og alligevel sniger en enkelt ind til sidst og tager sejren.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Truppen er nu blevet udtaget:
    01. Stephan Andersen
    21. Jesse Joronen

    02. Guillermo Varela
    03. Pierre Bengtsson
    04. Sotirios Papagiannapoulous
    05. Andreas Bjelland
    19. Denis Vavro
    20. Nicolai Boilesen
    22. Peter Ankersen

    06. William Kvist
    07. Viktor Fischer
    08. Nicolaj Thomsen
    29. Robert Skov
    33. Rasmus Falk

    14. Dame N'Doye
    23. Jonas Wind
    28. Pieros Sotiriou
    40. Mohamed Daramy
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 13.04.19 kl. 12:12

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Jeg ønsker mig en 3-5-2 fra start, jf. de sidste par kampes forløb.

    Kan dog ikke bestemme mig for om jeg ønsker William inde fra start eller om man hellere skal satse på tre fremadrettede typer på midten, og så prøve at køre Brøndby spillemæssigt over fra start.. Er Falk/Thomsen/Skov for tyndt, fysisk/defensivt?

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg ønsker mig en 3-5-2 fra start, jf. de sidste par kampes forløb.

    Kan dog ikke bestemme mig for om jeg ønsker William inde fra start eller om man hellere skal satse på tre fremadrettede typer på midten, og så prøve at køre Brøndby spillemæssigt over fra start.. Er Falk/Thomsen/Skov for tyndt, fysisk/defensivt?
    Kan godt blive bekymret for Thomsen rent defensivt mod f.eks Mukthar. Synes at vi har nok offensiv power i Fischer, Doye, Skov og Falk til at vi ikke behøver endnu en offensiv spiller på bekostning Kvist.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Nu var jeg bortrejst sidste weekend og kunne ikke se FCK. Men jeg kan næsten regne ud, at Varela centralt gik så dårligt, at det ikke er en mulighed i stedet for Zeca?

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu var jeg bortrejst sidste weekend og kunne ikke se FCK. Men jeg kan næsten regne ud, at Varela centralt gik så dårligt, at det ikke er en mulighed i stedet for Zeca?
    Varela gjorde det ok, men midtbanen var i undertal, og Zeca spillede vel en af sine dårligste kampe for FCK.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu var jeg bortrejst sidste weekend og kunne ikke se FCK. Men jeg kan næsten regne ud, at Varela centralt gik så dårligt, at det ikke er en mulighed i stedet for Zeca?
    Han gjorde det ikke godt. Han fyldte for lidt og tydeligt at han ikke er vant til at spille centralt for han lå alt for tit forkert i forhold til Zeca og presspillet generelt. Forstå så heller ikke hvorfor vi ikke bare brugte ham på højrekanten og lod Falk blive centralt.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Men Thomsen har spillet positionen til træning, og tilmed nævnt at han 'det så sådan ud' da han blev spurgt om han regnede med at spille midten mod BIF.

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Men Thomsen har spillet positionen til træning, og tilmed nævnt at han 'det så sådan ud' da han blev spurgt om han regnede med at spille midten mod BIF.
    Ja det kunne jeg læse tidligere i tråden. Kigger man på spileksperterne der udtaler sig om kampen, så ligner det at de alle tror, at Kvist spiller fra start. Bettingfirmaerne giver også meget lille odds på en advarsel til netop Kvist og stort odds på Thomsen i forhold til Kvist, Falk, Fischer osv.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    (73) Hvorfor har vi overladt alt til bøf?

    Bøfs anførerbind er ikke regnbuefarvet (Kamellen)?

    Det er ekstremt så meget bøf kommentatorerne er. Helt ekstremt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Fuck hvor dejligt!


  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Hold nu kæft hvor er det smukt, og hvor kan man dog ikke andet end at elske det venstreben! B000M!

    Sælg ham aldrig! Og kom så med et hav af gif's med tudende fodstandsansigter!

    Elsker København!!!
    Sidst redigeret af Wonderboy : 14.04.19 kl. 17:21

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (14/04-2019 kl. 16:00)

    Virkelig fedt med en sejr, men hvor var vi skræmmende dårlige. Vi er heldige, og vi formåede aldrig at finde ud af, hvordan vi skulle håndtere deres småspil. Men en derby sejr er en derby sejr!

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  2. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  4. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •