Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    12 14.12%
  • Uafgjort

    18 21.18%
  • FCK vinder

    55 64.71%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 39

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Er der nogen, som har et gæt på, hvad det går ud på?
    Ståle har gentagne gange været meget kritisk ift Kvist og den bane. Var det ikke så sent som i torsdags han udtalte noget med hvordan Kvist (og Delaney) mistede alle evner når de spiller i Farum.

    Så tænker at Garneren rammer pilen i den lille røde. Som man jo siger. (Den joke har jeg selv lavet i dette sekund. Selv tak).

    Zan

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Det viste han jo i den sIdste kAmp på Farum Park
    Det er lidt friskt at kassere Mudražija på baggrund af en sløj debut på en svær bane - i øvrigt i en kamp, hvor han spillede sammen med en hel startopstillingsdebuterende højreside, som ikke gav megen defensiv støtte. Lad os på den baggrund sælge ham hurtigst muligt og give Kvist fem år mere!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Joronen er stadig skadet, så vi må håbe FCN ikke placerer afslutningerne for yderligt.
    Mener du det seriøst?! - I netop en kamp i Farum, som mangler deres mest hovedstødsstærke forsvarsspiller, bliver Stephans millimeterpræcise udspark i hovedet på N'Doye da et fantastisk våben.

    - Gense målet til 3-0 mod Herning, og forestil dig så dernæst Joronen sparke til den tilbagelægning!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Mener du det seriøst?! - I netop en kamp i Farum, som mangler deres mest hovedstødsstærke forsvarsspiller, bliver Stephans millimeterpræcise udspark i hovedet på N'Doye da et fantastisk våben.

    - Gense målet til 3-0 mod Herning, og forestil dig så dernæst Joronen sparke til den tilbagelægning!
    Hvad er din pointe helt præcis med at henvise til det mål? Det var jo netop Joronen, der sparkede til dén tilbagelægning :-)

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Hvad er din pointe helt præcis med at henvise til det mål? Det var jo netop Joronen, der sparkede til dén tilbagelægning :-)
    Langt størstedelen af publikum i torsdags havde relativt høje promiller allerede ved kick off - så at huske en assist i 2 halveg er sku heller ikke nemt....

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    En lækker SA fod kan dog ses her: https://youtu.be/T_ntycN-1eo?t=176

    EDIT: Ved godt jeg burde linke til det første mål, men kan ikke finde en video med den gode vinkel
    Sidst redigeret af h0ps : 21.04.19 kl. 19:25

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    En lækker SA fod kan dog ses her: https://youtu.be/T_ntycN-1eo?t=176

    EDIT: Ved godt jeg burde linke til det første mål, men kan ikke finde en video med den gode vinkel

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Langt størstedelen af publikum i torsdags havde relativt høje promiller allerede ved kick off - så at huske en assist i 2 halveg er sku heller ikke nemt....
    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    En lækker SA fod kan dog ses her: https://youtu.be/T_ntycN-1eo?t=176

    EDIT: Ved godt jeg burde linke til det første mål, men kan ikke finde en video med den gode vinkel
    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Man kan altid regne med dig - tak!

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Mener du det seriøst?! - I netop en kamp i Farum, som mangler deres mest hovedstødsstærke forsvarsspiller, bliver Stephans millimeterpræcise udspark i hovedet på N'Doye da et fantastisk våben.

    - Gense målet til 3-0 mod Herning, og forestil dig så dernæst Joronen sparke til den tilbagelægning!
    What the actual fuck, det har du da ret i. Var stensikker på at det var Stephan.

    Dog vil jeg stadig mene at Stephan, er bedre med fødderne, og egentlig en bedre keeper.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Inden debatten starter om hvornår vi vinder guld , hvem vi køber osv så vil jeg bare lige sige :

    Jonas Wind .... hold nu kæft et teknisk niveau og et blik for medspillere som sjældent set af så ung en spiller...

    Drt var bare det ;-)))


  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Inden debatten starter om hvornår vi vinder guld , hvem vi køber osv så vil jeg bare lige sige :

    Jonas Wind .... hold nu kæft et teknisk niveau og et blik for medspillere som sjældent set af så ung en spiller...

    Drt var bare det ;-)))
    Indeed! Og Wind er nu på en delt 10.-plads på assist-listen. Han scorer måske ikke helt nok endnu, men hold kæft, han skaber meget!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er lidt friskt at kassere Mudražija på baggrund af en sløj debut på en svær bane - i øvrigt i en kamp, hvor han spillede sammen med en hel startopstillingsdebuterende højreside, som ikke gav megen defensiv støtte. Lad os på den baggrund sælge ham hurtigst muligt og give Kvist fem år mere!
    "sIdste kAmp" - ironi anvendt
    Øvre C'er

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    "sIdste kAmp" - ironi anvendt
    Øh ja, jeg er godt klar over, at dit indlæg var ironisk ment. Det var derfor, jeg svarede dig, som jeg gjorde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #29
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Jeg er virkelig plastik (+ bruger briller), men på mandag skal jeg se min første FCKkamp (57 år gammel). Min gamle nabo (FCN-fan) har givet en billet.
    Jeg er allerede ved at skide 500 grønne grise.

    Mvh Bjørn

    PS: Jeg har altid slukket radio, når FCK spiller. Selv at høre radio får maven til at vende sig :(
    Du ved godt, du skal med til ALLE kampe i Farum fra nu af? Sådan fungerer anti-jinx!


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Selvom vi ikke fører Table of Justice, så har vi alligevel gjort rent bord i slutspillet indtil nu.

    Kampen mod Nordsjælland blev vundet ganske overbevisende, selvom kampen startede ret lige og begge hold var rimelig påpasselige. Vi pressede højt og aggressivt, men i starten var Nordsjælland gode til at spille rundt om presset, men de formåede ikke rigtigt at skabe store chancer, før kampen var lukket.

    Vores opspil bød i starten på mange lange afleveringer, men vi var hurtige over andenboldene og selvom andenbolden ikke blev vundet, så fulgte presset med, så Nordsjælland blev sat under massivt pres lige efter den lange aflevering. Blandt andet derfor havde de svært ved at komme fornuftigt af med bolden og de kom ikke frem til noget, hvis de ikke spillede direkte. Presspillet var dermed næsten lige så godt som mod Midtjylland (det hænger nok sammen med, at Nordsjælland er mere boldfaste). Derfor må man konstatere, at Nordsjælland (ligesom Midtjylland) brændte nallerne på at spille med tre centrale forsvarere og at det virker til, at vi har knækket koden, mod de hold der stiller op i den formation. Som jeg ser det skyldes det, at Falk og Zeca fungerer så godt centralt, at vi er bedre til at udnytte banens bredde og at vores angribere gør det sublimt, når de trækker med ned og deltager i opspillet eller holder på bolden.

    Stephan Andersen stod en god kamp og havde flere gode redninger. Det er tydeligt, at han ikke har tabt målmandsduellen til Joronen, men at Joronen primært bliver foretrukket, da han har videresalgspotentiale.

    Ankersen gjorde det igen fremragende og han har virkelig hævet sit bundniveau betydeligt i løbet af sin tid i klubben – særligt defensivt. Han blev kun for alvor udfordret, da FCN ændrede formation og Amon kom på banen (da kampen var lukket).
    Vavro og særligt Bjelland gjorde det godt i dag, hvor Bjelland slog flere gode lange afleveringer.
    Pierre gjorde det også fint. Offensivt var han begrænset af, at han ikke havde så meget frihed til at gå med frem, men defensivt klarede han det fint og formåede at holde Skov Olsen fra det meste. Særligt bagrummet havde han godt styr på og Skov Olsen kom vist kun foran ham en gang i kampen.

    Fischer leverede en noget anonym præstation selvom han kommer på måltavlen. Han fik ikke skabt særlig meget, men afstanden mellem ham og Pierre var også for stor.
    Zeca og Falk har igen suverænt styr på midtbanen. Den største fejl var vel, da Falk forsøgte at aflevere bolden til dommeren, men ellers styrede de opspillet fremragende.
    Skov havde flere gode aktioner, som dog ofte lige manglede det sidste. Han skaber dog god plads omkring sig og fungerede godt med Ankersen.

    N’Doye sprudlede ikke ligefrem og man kunne godt have forventet mere i duellerne. Han får dog scoret et mål med en noget uvant kropsdel (man kan vel argumentere for, at det var en flot helflugter tæt under mål).
    Wind var derimod dagens oplevelse. Han havde et hav af gode aktioner, er med i to af målene og har generelt haft en kraftigt opadgående formkurve. Han er virkelig skarp når han trækker ned i banen og deltager i opspillet og skal ikke bruge særlig meget plads for at sætte sine holdkammerater op (både grundet sin teknik, men også sit gode overblik). Særligt hans førsteberøringer var en fornøjelse i dag og jeg ser ikke, at Pieros er i nærheden af at kunne slå ham af.

    Med tanke på den gøglerpræstation en dommer allerede har leveret i denne runde, var Kehlet tæt på verdensklasse. Han havde selvfølgelig ikke særlig meget at se til. Han vælger dog ikke at advare Zeca selvom den ellers var ret tydelig, ligesom både Bartolec og Nordsjællands anfører kunne have været advaret i kampens sidste minutter.

    Kort fortalt endte det ellers frygtede påskeprogram med at give fuldt pointudbytte og når nu gummibenene igen har fundet vej til heden, så kræver det alligevel en del at smide mesterskabet nu.

  24. De følgende 11 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •