Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    12 14.12%
  • Uafgjort

    18 21.18%
  • FCK vinder

    55 64.71%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 39

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    5. kamp i slutspillet byder på 3. sidste udekamp og sidste udebanetur på Sjælland i sæsonen.

    FCN har to stamspillere i karantæne, nemlig forsvarsduoen Mads Valentin og Victor Nelsson.
    FCK har ingen spillere i karantæne. Falk og Ankersen ryger i karantæne ved næste gule kort, Fischer og Vavro ved et gult kort til 6 strafpoint.

    Næste kamp for de to hold er:
    FCK vs. OB på hjemmebane
    FCN vs. FCM på hjemmebane

    FCK har 73 point, mens FCM på 2. pladsen har 65 point. FCM kan højst opnå 83 point i denne sæson. Altså skal FCK hente 11 point i de resterende 6 kampe for at sikre sig mesterskabet matematisk. Mindre kan dog også gøre det, såfremt FCM smider flere point i løbet af de næste kampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Jeg er virkelig plastik (+ bruger briller), men på mandag skal jeg se min første FCKkamp (57 år gammel). Min gamle nabo (FCN-fan) har givet en billet.
    Jeg er allerede ved at skide 500 grønne grise.

    Mvh Bjørn

    PS: Jeg har altid slukket radio, når FCK spiller. Selv at høre radio får maven til at vende sig :(


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Kan alle 4 ikke bare hive de nødvendige kort i denne kamp, så de sidder over mod OB og er klar til derby.....
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Kan alle 4 ikke bare hive de nødvendige kort i denne kamp, så de sidder over mod OB og er klar til derby.....
    Tanken er jo åbenlys. Få alle karantænerne op til kampen mod OB (BIFs konkurrent) og hav alle klar mod BIF. Personligt foretrækker jeg dog, at vi koncentrerer os 100% om mesterskabet og ikke om mindre vigtige ting som prioriteter omkring hvem vi helst vil slå.

    Men ok, fører vi 4-0 efter en time i morgen, så kan man da overveje det :-)

    Forøvrigt bør vi have gode muligheder i morgen for at vaske pletten (med ingen sejre i mange år i Farum) væk med Nelsson og Mini (Valentin) i karantæne. Selvom ulempen og det psykologiske problem med banen er åbenlys, så skal vi være gode nok til snart at tage den sejr derude.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Det de mangler Nelsson er altså en gave. De har ingen der kan matche vores 3-4 bedste headede nu. Alle dødbolde burde blive forholdsvis farlig. Mon vi stiller op på samme måde som mod fcm ( minus evt keeper) burde vi evt spare Bjelland da hans krop ikke tåler denne bane?

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Udover at ønske mig en sejr, kunne jeg godt tænke mig at både Fischer og Skov fik sparket nogle bolde ind, så de virkelig er skarpe til de sidste kampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Jeg synes det er lidt langt ude at tænke så meget i karantæner mod Brøndby. Vi skal stadig vinde vores egne kampe for at blive mestre og at spekulere i 4 karantæner til startellerveren mod OB for at have dem klar mod BØF kan blive dyrt. Hvis vi pludselig står med en uafgjort i Farum og et nederlag i Odense, fordi vi skulle tænke smart, så gør vi det unødigt spændende for os selv og pludselig har BØF virkelig noget at spille for.

    Spil for at vinde og undgå karantæner tak.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg synes det er lidt langt ude at tænke så meget i karantæner mod Brøndby. Vi skal stadig vinde vores egne kampe for at blive mestre og at spekulere i 4 karantæner til startellerveren mod OB for at have dem klar mod BØF kan blive dyrt. Hvis vi pludselig står med en uafgjort i Farum og et nederlag i Odense, fordi vi skulle tænke smart, så gør vi det unødigt spændende for os selv og pludselig har BØF virkelig noget at spille for.

    Spil for at vinde og undgå karantæner tak.
    Jeg vil gerne berolige dig med dig, at vi 100% sikkert ikke får et nederlag i Odense. :-)

    Men ellers er jeg i øvrigt enig med dig i, at der ikke skal spekuleres i, hvem der har karantæne hvornår.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Joronen er stadig skadet, så vi må håbe FCN ikke placerer afslutningerne for yderligt.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Joronen er stadig skadet, så vi må håbe FCN ikke placerer afslutningerne for yderligt.
    Truppen mod FCN.

    18 spillere er udtaget til truppen til 2. påskedags udekamp kl. 16.00 på Right To Dream Park i Farum.
    Jesse Joronen er skadet og erstattes af Frederik Ibsen, der kan få officiel debut, hvis han kommer på banen. I forhold til torsdagens FCM-kamp er Robert Mudražija også ny i truppen i stedet for William Kvist:
    1 Stephan Andersen
    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    5 Andreas Bjelland
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    14 Dame N'Doye
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    24 Robert Mudražija
    29 Robert Skov
    31 Frederik Ibsen
    33 Rasmus Falk
    40 Mohamed Daramy

    Skader: Pieros Sotiriou og Jesse Joronen

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Stephan er klart bedre med fødderne end Joronen, og det tror jeg også bliver vigtigt med FCNs pres på boldholderen at have en sikker spilstation. Så at han spiller, det bekymrer mig ikke. En smule bekymrende er det dog til gengæld, at Ståle fravælger Kvist til en kamp som denne.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Stephan er klart bedre med fødderne end Joronen, og det tror jeg også bliver vigtigt med FCNs pres på boldholderen at have en sikker spilstation. Så at han spiller, det bekymrer mig ikke. En smule bekymrende er det dog til gengæld, at Ståle fravælger Kvist til en kamp som denne.
    Mnja, det giver vel meget god mening på den hurtige plastikbane med Mudražija i stedet for en langsom Kvist.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    En smule bekymrende er det dog til gengæld, at Ståle fravælger Kvist til en kamp som denne.
    Er der nogen, som har et gæt på, hvad det går ud på?

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Er der nogen, som har et gæt på, hvad det går ud på?
    Som antydet ovenfor er mit gæt, at banen i Farum passer bedre til en spiller som Mudražija, der er hurtigere og formentlig også teknisk stærkere end Kvist. Men det er selvfølgelig bare mit gæt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (22/04 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som antydet ovenfor er mit gæt, at banen i Farum passer bedre til en spiller som Mudražija, der er hurtigere og formentlig også teknisk stærkere end Kvist. Men det er selvfølgelig bare mit gæt.
    Det viste han jo i den sIdste kAmp på Farum Park
    Øvre C'er

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •