Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    69 84.15%
  • Uafgjort

    8 9.76%
  • OB vinder

    5 6.10%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Anden halvdel af slutspillet skydes i gang med en hjemmekamp mod O'ense. Forhåbentlig lader deres fans de homofobiske tilråb blive hjemme...

    Med en sejr vil FCK blive mestre, enten ved næste FCM-pointtab, eller ved at hente 2 point i de resterende 4 kampe.

    Hverken FCK eller OB har spillere i karantæne.

    Hos FCK får Falk og Ankersen karantæne ved næste gule kort, mens Vavro og Fischer skal modtage et gult kort til 6 strafpoint for at ryge i karantæne.

    Pieros og Kvist er tvivlsomme, mens Lüftner lige har spillet sin første kamp på reserveholdet i går efter sin korsbåndsskade.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Jeg håber at det er en af de kampe hvor man giver Varela og Mudri Chancen

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Jeg håber at det er en af de kampe hvor man giver Varela og Mudri Chancen
    Altså ... inden vi indregner de faktorer, at en lille håndfuld af spillere er i karantænefare, så lad os lige huske på at OB helt objektivt er et stærkere hold end BIF :-)

    Jeg håber, vi kører med fuld damp indtil titlen er sikker. Så kan vi begynde at tænke på næste sæson ...


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Nogle der kender til status på Kvist? Er det en skade, eller bare et lille slag?

  7. #5
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Altså ... inden vi indregner de faktorer, at en lille håndfuld af spillere er i karantænefare, så lad os lige huske på at OB helt objektivt er et stærkere hold end BIF :-)

    Jeg håber, vi kører med fuld damp indtil titlen er sikker. Så kan vi begynde at tænke på næste sæson ...
    Helt enig, og det er den forhåbentlig mod Esbjerg allerede, og der kan man så begynde at eksperimentere med alt det skal være.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med en sejr vil FCK blive mestre, enten ved næste FCM-pointtab, eller ved at hente 2 point i de resterende 4 kampe.
    Forhåbentlig scorer Skov hattrick, i en kamp som ender uafgjort eller med et nederlag.

    Dermed kan OB distancere bif lidt, Skov kan overgå Sands rekord mens han sidder på stadion (i 33. runde) og vi kan blive mestre foran deres prollede fans endnu en gang. Win win!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Forhåbentlig scorer Skov hattrick, i en kamp som ender uafgjort eller med et nederlag.

    Dermed kan OB distancere bif lidt, Skov kan overgå Sands rekord mens han sidder på stadion (i 33. runde) og vi kan blive mestre foran deres prollede fans endnu en gang. Win win!
    Okay, lad os lige lave et regnestykke ;-)


    • Vi spiller uafgjort mod OB.
    • FCM vinder i Farum næste dag.
    • Vi møder Brøndby og slår dem.


    Og dermed er vi ... ikke mestre, nej. For så har FCM stadig 12 points at spille om, med 12 op til os (80 vs 68). Bedre målscore. Men vi er ikke mestre.

    Men sætter FCM points til i Odense senere samme aften bliver vi alligevel mestre på sofaen. Dog uden at have fejret vores guld mod BIF og deres nævnte prolede fans.

    Gør det nu ikke fjollet :-) Selvfølgelig skal vi da slå OB. Hjertens gerne med hattrick af Skov (igen!!)

    Hvis det værste der kan ske er at vi allerede har vundet guld, når BIF kommer på besøg og er nødt til at se os fejre det i nogle timer, så er det vel ikke en katastrofe.


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Okay, lad os lige lave et regnestykke ;-)


    • Vi spiller uafgjort mod OB.
    • FCM vinder i Farum næste dag.
    • Vi møder Brøndby og slår dem.


    Og dermed er vi ... ikke mestre, nej. For så har FCM stadig 12 points at spille om, med 12 op til os (80 vs 68). Bedre målscore. Men vi er ikke mestre.

    Men sætter FCM points til i Odense senere samme aften bliver vi alligevel mestre på sofaen. Dog uden at have fejret vores guld mod BIF og deres nævnte prolede fans.

    Gør det nu ikke fjollet :-) Selvfølgelig skal vi da slå OB. Hjertens gerne med hattrick af Skov (igen!!)

    Hvis det værste der kan ske er at vi allerede har vundet guld, når BIF kommer på besøg og er nødt til at se os fejre det i nogle timer, så er det vel ikke en katastrofe.
    Okay, du har ret. Reviderede ønsker:

    • Vi vinder mod OB.
    • FCM vinder i Farum næste dag.
    • Vi møder Brøndby, slår dem og Skov overgår Sand.


    Hurra!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Okay, du har ret. Reviderede ønsker:

    • Vi vinder mod OB.
    • FCM vinder i Farum næste dag.
    • Vi møder Brøndby, slår dem og Skov overgår Sand.


    Hurra!
    4) skov overgår sand ved at fuldende hans hattrick ved at hakke et frispark i krogen i overtiden, og samtidigt sikre at brøndby får et æg.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Okay, du har ret. Reviderede ønsker:

    • Vi vinder mod OB.
    • FCM vinder i Farum næste dag.
    • Vi møder Brøndby, slår dem og Skov overgår Sand.


    Hurra!
    Eller:

    • Vi taber 3-4 til OB. Skov scorer hattrick.
    • FCM taber i Farum.
    • Vi tæver Brøndby 6-0 med 5 mål af N'Doye og et enkelt af Skov.
    • Efter kampen fortæller Jan Bech, at han sælger alle sine Brøndby aktier.
    • Jeg vinder en milliard i lotto.


    Hurra hurra!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Har skrevet det i Skakten, men gentager gerne; Ideelt set ville det være fantastisk at blive mestre ved at slå bøf i Parken, MEN; Jeg vil hellere bare have det mesterskab så hurtigt som muligt. Bliver det hjemme på divaneseren mandag aften, so be it. Forestil jer det grufulde scenarie at vi taber "guldkampen" til bøf, og der MÅSKE bliver lidt unødvendig spænding om mesterskabet, tak, men nej tak. Så hellere lammetæve bøf i et guldklædt og feststemt Parken med æres port (Yeah right) og hele svineriet
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Håber vi får se Varela Og Daramy fra start, i udgangspunkt dem der er i karantænefare kan godt starte ude.

    Vi skal være gode nok til at vinde hjemme.

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Har skrevet det i Skakten, men gentager gerne; Ideelt set ville det være fantastisk at blive mestre ved at slå bøf i Parken, MEN; Jeg vil hellere bare have det mesterskab så hurtigt som muligt. Bliver det hjemme på divaneseren mandag aften, so be it. Forestil jer det grufulde scenarie at vi taber "guldkampen" til bøf, og der MÅSKE bliver lidt unødvendig spænding om mesterskabet, tak, men nej tak. Så hellere lammetæve bøf i et guldklædt og feststemt Parken med æres port (Yeah right) og hele svineriet
    Det eneste problem i det scenarie er, at sandsynligheden for, at vi slår Brøndby bliver væsentligt mindre, hvis vi allerede har sikret os mesterskabet. De færreste af spillerne har jo de samme følelser investeret i en derby-sejr, som vi har, så der bliver uden tvivl slappet mere af - bevidst eller ubevidst. Men jeg foretrækker alligevel også, at mesterskabet sikres hurtigst muligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Hvor er det vanvittigt, at "dobbeltdækkeren" er udsolgt til BIF (ved godt det er en tråd om OB but still vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle skrive det). Det så fedt ud fra Nedre C mod FCM, og det bliver næppe værre af være mod BIF. Av min arm - stort tillykke til alle der har lagt mange kræfter i det.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Truppen mod OB:

    Jesse Joronen er tilbage efter den skade, der holdt ham ude af mandagskampen i Farum, og desuden er William Kvist med i stedet for Robert Mudražija. Ellers er truppen uændret.
    1 Stephan Andersen
    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    5 Andreas Bjelland
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    14 Dame N'Doye
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    21 Jesse Joronen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk
    40 Mohamed Daramy

    Skader: Pieros Sotiriou

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 10:00
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  4. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •