Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    69 84.15%
  • Uafgjort

    8 9.76%
  • OB vinder

    5 6.10%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Rigtigt nok, men på den anden side kan de spille frigjort og med små 30.000 tilskuere i ryggen, kan man aldrig vide
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Kvist i stedet for Mudražija i truppen...

    Desværre tyder det ikke på, at Mudražija formår at overbevise Ståle til træning - eller kamp. Også med tanke på, at Varela vel er foran ham ift. pladsen på midtbanen.

    Ligner desværre et fejlkøb, selvom det er en tidlig konklusion.
    Zanka-Mania

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Tja - måske hænger det også sammen med, at Kvist stopper karrieren: https://www.fck.dk/nyhed/william-kvi...ren-til-sommer og bliver hyldet efter denne kamp...


  4. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck-Emil Se meddelelser
    Ligner desværre et fejlkøb, selvom det er en tidlig konklusion.
    Det er, for at sige det lige ud, fuldkommen latterligt at begynde at omtale Robert Mudražija - der er købt ind som udviklingsspiller med henblik på næste sæson - som et fejlkøb på nuværende tidspunkt.
    Mvh.
    Dane


  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Jeg har en billet til Nedre C til i dag, skriv til mig hvis der er interesse.
    Købte øl da Zuma lavede saksesparket...

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er, for at sige det lige ud, fuldkommen latterligt at begynde at omtale Robert Mudražija - der er købt ind som udviklingsspiller med henblik på næste sæson - som et fejlkøb på nuværende tidspunkt.
    Og de gange han ikke har været i truppen har jo været pga. småskader ;-) Han har jo overhovedet ikke fået en chance for at vise hvad han står for....

  7. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Jeg har to fribilletter til nedre A, som bortgives gratis. Send PM med din mailadresse. Først til mølle

    AFSAT
    Sidst redigeret af Thomas FC : 28.04.19 kl. 13:51

  8. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er, for at sige det lige ud, fuldkommen latterligt at begynde at omtale Robert Mudražija - der er købt ind som udviklingsspiller med henblik på næste sæson - som et fejlkøb på nuværende tidspunkt.
    Købet er dog lidt mystisk. Vi har på midtbanen vel to af de sikreste navne på holdkortet i Falk og Zeca. Uanset at Mudražija er at anse for udviklingsspiller, må han da selv have gjort sig nogle tanker om, hvor og hvornår muligheden på midtbanen byder sig, i sær taget Falks forlængelse i betragtning.

    Men, jeg tror personligt at Skov ryger til sommer, hvorefter Falk rykkes ud på højrekanten, hvilket giver plads til Mudražija ved siden af Zeca. Hvordan dette stiller Thomsen er derimod et andet godt spørgsmål, i sær taget i betragtning, at Daramy med stor sandsynlighed er lovet en forholdsvis stor mængde spilletid fra næste sæson ift. venstrekanten. Dette betyder, at Thomsen er reserve for Falk og Mudražija på midten.

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det eneste problem i det scenarie er, at sandsynligheden for, at vi slår Brøndby bliver væsentligt mindre, hvis vi allerede har sikret os mesterskabet. De færreste af spillerne har jo de samme følelser investeret i en derby-sejr, som vi har, så der bliver uden tvivl slappet mere af - bevidst eller ubevidst. Men jeg foretrækker alligevel også, at mesterskabet sikres hurtigst muligt.
    Det er nu kun to år siden, København vandt mesterskabet (i Farum!) og mødte Brøndby i et derby i Parken i næste runde ...

    https://www.fck.dk/kamp/14-05-17/fc-...avn-brondby-if

    ... og vandt. Den ovenfor nævnte æresport kan der dog skydes en hvid pind efter. De ville hellere opløse klubben end lave den gestus, selv om de gerne vil modtage den.

    Jeg er i øvrigt også på "hellere næste søndag"-vognen, må jeg understrege. (Pudsigt nok er der ingen, der rigtig stiller spørgsmålstegn ved om vi så faktisk vinder det derby, hvis der er et mesterskab på højkant, men den tid, den hybris) ;-)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Købet er dog lidt mystisk. Vi har på midtbanen vel to af de sikreste navne på holdkortet i Falk og Zeca. Uanset at Mudražija er at anse for udviklingsspiller, må han da selv have gjort sig nogle tanker om, hvor og hvornår muligheden på midtbanen byder sig, i sær taget Falks forlængelse i betragtning.

    Men, jeg tror personligt at Skov ryger til sommer, hvorefter Falk rykkes ud på højrekanten, hvilket giver plads til Mudražija ved siden af Zeca. Hvordan dette stiller Thomsen er derimod et andet godt spørgsmål, i sær taget i betragtning, at Daramy med stor sandsynlighed er lovet en forholdsvis stor mængde spilletid fra næste sæson ift. venstrekanten. Dette betyder, at Thomsen er reserve for Falk og Mudražija på midten.
    Og hvad med Holse...

  12. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Og hvad med Holse...
    Personligt tror/håber jeg på, at Holse er at finde i Esbjerg eller lignende klub (måske FCN?) på et lejemål næste år. Som jeg har nævnt i en anden tråd, så ser jeg det som en katastrofe hvis Holse kommer tilbage til FCK, blot for at sidde på bænken.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Personligt tror/håber jeg på, at Holse er at finde i Esbjerg eller lignende klub (måske FCN?) på et lejemål næste år. Som jeg har nævnt i en anden tråd, så ser jeg det som en katastrofe hvis Holse kommer tilbage til FCK, blot for at sidde på bænken.
    Enig, men det er bare endnu et navn til en spændende kabale for Ståle

  15. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Er der nogen der kan forklare mig hvorfor de i optakten proklamerer at Robert Skov kun har 2 kampe tilbage at score i, for at slå rekorden? Som jeg kan se, så er der da 3 kampe udover OB kampen tilbage i slutspillet?
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  16. #29
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Her lugter lidt af guld

    MCN

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (28. april 2019, kl. 18:00)

    Ja men er jeg den eneste der håber at FCM vinder i morgen? Fest på søndag i parken bliver det jo alligevel, men vil helst slå de små blå-gule på søndag.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 10:00
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  4. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •