Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
157. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (GULDFEST!)

    139 88.54%
  • Uafgjort

    7 4.46%
  • Brøndby vinder

    11 7.01%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Hvis vi skal diskutere kampen lidt, så meldes NDoye nu meget tvivlsom: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...broendby-brag/

    Det er selvfølgelig noget skidt og må nok siges, at forringe vores chancer noget. Det forringer vores kvalitet enormt på dødbolde og det begrænser vores nødløsning når vi er under pres, idet vi nu ikke kan smide den langt op på ham. Og selvom Wind har været glimrende senest, så er dette ikke hans største styrke.

    Skal man endeligt finde noget positivt at sige (og det ligger ikke rigtigt i min natur), så har BIFs kæmpe forsvarere haft ret godt fat i NDoye på det sidste, og de har til gengæld igen og igen vist svagheder mod fart og teknik. Jeg forventer at Fischer rykkes frem og Thomsen tager venstre kant, og så må vi slå dem på andre parametre end vi plejer. Den frække løsning ville være Daramy ind i stedet for NDoye, men den tror jeg ikke rigtig på.

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2018
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Det er selvfølgelig et problem med N'Doye, men jeg er ret fortrøstningsfuld hvis bare Fischer og Wind spiller sammen (Thomsen på kanten).

    N'Doye har rent ud sagt været i Arajuriis lomme, de seneste tre derbies.


    Håber det giver plads til at Daramy kan komme ind i kampen mod brønderne, og gøre lidt ondt på deres tunge bagkæde til sidst i kampen.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bortset fra at hybris jo heller ikke findes - med mindre man i ramme alvor tror på, at der findes guder, der straffer folk for deres hovmod. ;-)

    Men at man risikerer at gøre sig selv ualmindeligt meget til grin, når man lægger sig under nålen, før skabet er skudt (som man siger...), kan vi uden tvivl nå til bred enighed om.
    Jojo, det er sandt, men nu bruges begge dele jo også primært i overført forstand. Der er ikke mange der tror på hverken guder eller hekse efterhånden ;-) Gudernes straf eksekveres primært af folk på de sociale medier efterhånden ... og sommetider er den helt fortjent.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Jeg er (næsten) ligeglad med resultatet hvis Skov scorer 3

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Det er forøvrigt Mads-Kristoffer Kristoffersen som dømmer søndag. Så det kan ikke blive meget værre.... :-(

  9. De følgende 14 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er forøvrigt Mads-Kristoffer Kristoffersen som dømmer søndag. Så det kan ikke blive meget værre.... :-(
    Se positivt på det, det er ikke Kehlet.

    Hvor mange kampe har n*(Kristoffer kristoffersen) egentligt dømt med fck dette forår ?

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Bare vores spillere ikke bliver jaget vildt og får kort hvis de hopper over tacklingerne :-p
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Se positivt på det, det er ikke Kehlet.

    Hvor mange kampe har n*(Kristoffer kristoffersen) egentligt dømt med fck dette forår ?
    På søndag er det fjerde gang, han dømmer i Parken dette forår, og vi har vundet de tre tidligere (imod OB, Esbjerg og Midtjylland) med sammenlagt 10-1.

    Brøndby har haft Mads-Kristoffer Kristoffersen to gange tidligere dette forår, nemlig i deres 2-0 nederlag i Odense og i Farum, hvor de - pivheldigt - fik 1-1 på et målmandsdrop i overtiden, efter FCN havde vadet i chancer og ramt træværket 3-4 gange undervejs.

    Så jeg forstår egentlig ikke, hvorfor det ikke kunne være værre (Wind situationen til trods). Statistikken er klart på vores side.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    På søndag er det fjerde gang, han dømmer i Parken dette forår, og vi har vundet de tre tidligere (imod OB, Esbjerg og Midtjylland) med sammenlagt 10-1.

    Brøndby har haft Mads-Kristoffer Kristoffersen to gange tidligere dette forår, nemlig i deres 2-0 nederlag i Odense og i Farum, hvor de - pivheldigt - fik 1-1 på et målmandsdrop i overtiden, efter FCN havde vadet i chancer og ramt træværket 3-4 gange undervejs.

    Så jeg forstår egentlig ikke, hvorfor det ikke kunne være værre (Wind situationen til trods). Statistikken er klart på vores side.
    Hvorfor skal du komme her og ødelægge en god omgang paranoia med kolde facts? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    På søndag er det fjerde gang, han dømmer i Parken dette forår, og vi har vundet de tre tidligere (imod OB, Esbjerg og Midtjylland) med sammenlagt 10-1.

    Brøndby har haft Mads-Kristoffer Kristoffersen to gange tidligere dette forår, nemlig i deres 2-0 nederlag i Odense og i Farum, hvor de - pivheldigt - fik 1-1 på et målmandsdrop i overtiden, efter FCN havde vadet i chancer og ramt træværket 3-4 gange undervejs.

    Så jeg forstår egentlig ikke, hvorfor det ikke kunne være værre (Wind situationen til trods). Statistikken er klart på vores side.
    Helt ærligt, her prøver jeg at anti-jinxe for os allesammens skyld - ALLESAMMEN :-)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Nogen der ved om N'doye reelt er tvivlsom eller om der er tale om en klassisk Grønkjær / Per Nielsen ?

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    På søndag er det fjerde gang, han dømmer i Parken dette forår, og vi har vundet de tre tidligere (imod OB, Esbjerg og Midtjylland) med sammenlagt 10-1.

    Brøndby har haft Mads-Kristoffer Kristoffersen to gange tidligere dette forår, nemlig i deres 2-0 nederlag i Odense og i Farum, hvor de - pivheldigt - fik 1-1 på et målmandsdrop i overtiden, efter FCN havde vadet i chancer og ramt træværket 3-4 gange undervejs.

    Så jeg forstår egentlig ikke, hvorfor det ikke kunne være værre (Wind situationen til trods). Statistikken er klart på vores side.
    Selvom vi har vundet, så sidder jeg i hvert stadig med fornemmelsen, at MKK ikke ligefrem dømmer vores vej i ret mange kampe. Det kan sagtens være en fuldstændig forkert antagelse baseret på få tvivlsomme domme samt det faktum, at han er fra Midtjylland, men jeg har altid følt at han har jyske tendenser. Om det har nogen indvirkning mod netop BIF er måske tvivlsomt, men med MKK i en kamp mod jyske hold (især FCM) vil jeg altid være bekymret. Præcis som jeg altid var det med Michael Svendsen og som jyske hold må have været mod os hvis dommeren hed Kim Milton (efter skandalekampen) eller Peter Mikkelsen for at gå endnu længere tilbage.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    189

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Det bliver nok trods alt værre for Hedlund. Hvis han filmer som han plejer, spiller han nok ikke kampen færdig.
    We are FCKing miles ahead...
    Rocksteady's Avatar

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nogen der ved om N'doye reelt er tvivlsom eller om der er tale om en klassisk Grønkjær / Per Nielsen ?
    Det kan hverken afvises at Ståle 'snyder', eller at N'Doye mod trænerens forventning bliver klar. Jeg synes dog, at Ståle er meget ærlig - og ofte også for ærlig - her i hans anden periode. Når en journalist spørger ham ind til en spillers situation, spinner han aldrig men svarer lige ud ad landevejen.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Det kan hverken afvises at Ståle 'snyder', eller at N'Doye mod trænerens forventning bliver klar. Jeg synes dog, at Ståle er meget ærlig - og ofte også for ærlig - her i hans anden periode. Når en journalist spørger ham ind til en spillers situation, spinner han aldrig men svarer lige ud ad landevejen.
    Tror (desværre) heller ikke, at man skal regne med det store røgslør i denne forbindelse. Sad på familietribunen i søndags og kunne se Doye halte ud med et forholdsvis forpint udtryk i ansigtet mens resten af holdet hyldede Kvist. Blev noget bekymret ved den lejlighed, og det har Ståles udmelding selvsagt ikke hjulpet på.

    Og selvom han ikke har scoret mod bøf siden sit comeback, så er det i min bog en klar svækkelse, hvis vi må undvære Damen på søndag. Som opspilsstation og spilfordeler har han været fremragende på det seneste, og hans værdi på defensive dødbolde skal heller ikke undervurderes, så håber i den grad, at han bliver klar, men tvivler.
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  2. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •