Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
157. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (GULDFEST!)

    139 88.54%
  • Uafgjort

    7 4.46%
  • Brøndby vinder

    11 7.01%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 60 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    435

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Tillykke alle sammen :)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    og hvor er det latterligt at målet til 3-1 annulleres for off-side når man tænker tilbage på det mål der blev godkendt at Kehlet til FCM, hvor Onuacho hopper op og prøver at nikke til bolden, men uden at ramme den. Wind hopper 1 meter op i luften for netop ikke at have indflydelse på bolden.
    Fucking total lækkert at vi alligevel vinder over over limsnifferne.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Det er helt utroligt som de er BIF liderlige de to. Burde ikke være lovligt at de to skal kommentere
    Hvor ville det være fornyende hvis derby hver anden gang blev sendt på 6/9'eren med Lars Jacobsen og Morten Bruun som kommentatorer.
    Nu var jeg heldigvis i Parken, men det er jo ulideligt bare at se highlights med Frimann/Werge/Sæbøf.

    Werges kommentar i starten af kampen om at Ståle tidligere er sluppet af sted med kritik af Mads Kristoffer Kristoffersen var særlig flæbende og indebrændt. Jeg citerer ordret:

    Frimann: "Det er sådan en kommentar [fra Ståle], som man godt kan få en karantæne for, ik?"
    Werge: "Ja ja, men han slipper af sted med det meste jo. Af en eller anden grund."

    Og så er jeg lige nødt til at nævne, at den bemærkning falder i præsentationen af dagens dommer i det øjeblik dommeren fløjter kampen i gang: Velkommen til derby på 3+!. Så er linjen lagt. På den ene side er det bare børnehaveagtigt og pinligt med sådan en subjektiv kommentar. Men hvis man lægger sin irritation og tanker om journalistik lidt på hylden, så kan man også bare vælge at se det som et indblik i præcis, hvor ondt det gør i Brøndbysympatisørernes stakkels sjæle, at de er i den situation, at skæbnen har så hård mod dem, at de skal sidde og overvære FCK holde mesterskabsfest på deres bekostning – at fru fortuna har valgt at træde på nogle der allerede ligger ned, ved at matche dem mod deres værste rival i den kamp, hvor rivalen bliver dansk mester med en sejr. Hvis man ser sådan på det, så kan det faktisk give selv FCK-fans med den fineste moral et lille stik og lidt gyldent kryderi til en i øvrigt fantastisk kamp.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvor ville det være fornyende hvis derby hver anden gang blev sendt på 6/9'eren med Lars Jacobsen og Morten Bruun som kommentatorer.
    Nu var jeg heldigvis i Parken, men det er jo ulideligt bare at se highlights med Frimann/Werge/Sæbøf.

    Werges kommentar i starten af kampen om at Ståle tidligere er sluppet af sted med kritik af Mads Kristoffer Kristoffersen var særlig flæbende og indebrændt. Jeg citerer ordret:

    Frimann: "Det er sådan en kommentar [fra Ståle], som man godt kan få en karantæne for, ik?"
    Werge: "Ja ja, men han slipper af sted med det meste jo. Af en eller anden grund."

    Og så er jeg lige nødt til at nævne, at den bemærkning falder i præsentationen af dagens dommer i det øjeblik dommeren fløjter kampen i gang: Velkommen til derby på 3+!. Så er linjen lagt. På den ene side er det bare børnehaveagtigt og pinligt med sådan en subjektiv kommentar. Men hvis man lægger sin irritation og tanker om journalistik lidt på hylden, så kan man også bare vælge at se det som et indblik i præcis, hvor ondt det gør i Brøndbysympatisørernes stakkels sjæle, at de er i den situation, at skæbnen har så hård mod dem, at de skal sidde og overvære FCK holde mesterskabsfest på deres bekostning – at fru fortuna har valgt at træde på nogle der allerede ligger ned, ved at matche dem mod deres værste rival i den kamp, hvor rivalen bliver dansk mester med en sejr. Hvis man ser sådan på det, så kan det faktisk give selv FCK-fans med den fineste moral et lille stik og lidt gyldent kryderi til en i øvrigt fantastisk kamp.
    Jeg har altid syntes det var lidt hysterisk. Hos Werge, kan jeg måske godt tyde et eller andet. Hos Frimann egentlig ikke.

    Anyways, så er jeg totalt enig i at den kommentar du nævner er helt hjernedød.

    Og den er jo så inkompetent at jeg nærmest synes at det var noget Copenhagen Sundays (eller lign) skulle konfrontere dem med; hvordan de journalistisk kan lukke sådan en gang lort ud - og ikke engang underbygge med den / de specifikke situation(er) de taler om.
    Gad faktisk godt høre et forsvar af det - hvordan det mon lyder.

    Zan

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Flot, flot tifo. Letter på hatten.
    Fedt at stå og kigge på B hvor tifoen skiftede flere gange.
    Og kæmpe tillykke til stemningsfolket. Sejt med dobbelt tribune. Knap så meget gang i den på øvre, men alt i alt meget vellykket. Godt gået.
    Og et spørgsmål til sidst. Øvre B omkring capoen. En stor flok klædt i sort, som tilsyndeladende ikke deltog i stemningen. Hvad gik det ud på?
    Tillykke til os alle sammen med endnu et mesterskab.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  2. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •