Se afstemningsresultater: Bendtner til FCK i sommervinduet 2019?

Stemmeafgivere
207. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja for fanden! Københavns fortabte søn og alt det jazz...

    13 6.28%
  • Nej! Han er stadig 16 år inden i hovedet, og jeg vil gerne kunne tage en taxa i København i fred.

    16 7.73%
  • Nej, hvis han er for dårlig til Rosenborg, er han sgu da også for dårlig til FCK!

    47 22.71%
  • Nej på grund af det hele!

    122 58.94%
  • Aner det ikke/jeg er græskkatolsk/det er trænerens skyld osv...

    9 4.35%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 22

Emner: Bendtner til København? (2019 edition)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Bendtner til København? (2019 edition)

    Bendtner er røget ud i kulden i Rosenborg, og det må forventes, at han forlader Trondheim nu til sommer: https://www.bt.dk/fodbold/bendtner-k...tid-paa-holdet

    Så hvordan er stemningen blandt de københavnske fans? Jeg har tidligere været fortaler for at hente ham, men det stoppede for et par vinduer siden - pga. hans uendelige strøm af hjerneblødninger uden for banen. Men nu må aldersfaktoren vel efterhånden også tages med i regnestykket, for han har nået en alder, hvor det kun går én vej med det spillemæssige. Og med hans nuværende niveau in mente lover det ikke godt for fremtiden.

    Så stem som vinden! Om ikke andet, fordi der ikke er andet at lave, nu da mesterskabet er sikret, og der formentlig går noget tid, før der sker noget på transferfronten. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    NEJ!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    NEJ TAK!...

    Og for øvrigt ville han jo sidde på bænken hos os. Damen er for gammel til at blive solgt, og Wind skal lige have en sæson eller to mere. Ingen af dem ville han kunne slå af holdet.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Det ville pt være et CV-køb i stil med Pape Pate Diouf..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Det er muligt, at jeg var mere sikker på, at han ville blive en succes i København for et par år siden. Men et indkøb af ham giver stadig særdeles god mening.

    Ja, han er faldet i niveau. Men det skyldes nok ikke mindst, at han har mistet motivationen i Rosenborg. Det var et projekt, der skulle løbe 12-18 måneder og så skulle han videre. Det er åbenlyst, at han trænger til en ny udfordring. En Champions League mulighed i den by og klub, hvor hans største ønsker ligger kan være dén.

    Og så skal man huske på, at nok er alderen steget, men det er prisen ikke. Bendtner til FCK vil i dag være et særdeles økonomisk ansvarligt bet.

    Jo, det er da fristende at hente en dyr lovende angriber. Men Wind er allerede en ung, lovende angriber. Hvad man mangler er den erfarne spiller, der fra dag ét kan præstere. Samtidig er Bendtner en kombination af N'Doye og Wind, så han vil kunne agere med dem begge.

    Tidligere har jeg ønsket en mere bevægelig angriber, men det kan Fischer og Daramy godt dække. Derimod er man helt lost uden N'Doye. Det kan han afhjælpe både på kort og langt sigt.

    Slutteligt er han en dansk spiller, der kender klubben, stadion, træner og mange af spillerne særdeles godt.

    Det er muligt, at det ikke bliver en succes. Men så er det prøvet uden større skade. Lykkes det derimod har man en stadig meget højt kvalificeret angriber med stort image. Det skal gøres.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Det ville jo være fint med en historie om “den grimme ælling” men hvad er sandsynligheden for dette? Hvis han nu var blevet sat af i en klub i England fordi han var “over the top” kunne man se på det, men jeg tror ikke der er en fremtid i FCK for en spiller der ikke er god nok til Rosenborg.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Skal Ståle købe en dansk spiller i norske-BØF, så så jeg heller at Ståle køber fisse-Mike, da han rent faktisk kan bidrage med noget positivt til spillet og holdet, og ham vil jeg heller aldrig ønske at se i en FCK-trøje.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Skal Ståle købe en dansk spiller i norske-BØF, så så jeg heller at Ståle køber fisse-Mike, da han rent faktisk kan bidrage med noget positivt til spillet og holdet, og ham vil jeg heller aldrig ønske at se i en FCK-trøje.
    Det der er bare usmagelig adfærd, at indikere at der findes et acceptabelt scenarie hvor den blågule kegle skulle komme til FCK, eller at han skulle kunne bidrage med noget i forhold til Zeca eller Falk?

    Vask dit tastatur med klorhexidin!
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser
    Det der er bare usmagelig adfærd, at indikere at der findes et acceptabelt scenarie hvor den blågule kegle skulle komme til FCK, eller at han skulle kunne bidrage med noget i forhold til Zeca eller Falk?

    Vask dit tastatur med klorhexidin.!
    Så skadelig mener jeg Bendtner vil være for FCK, og så lidt kan bidrage med, at jeg nedlader mig til at skrive noget så klamt.

    Edit: Og så finder jeg det trættende at diskutere en voldsdømt pseudo-celebrity, der intet har bevist i havde 7-8 år? Han er en joke, og jeg mener faktisk, at han som menneske passer langt bedre ind hos Oscars legetøj end hos FCK.
    Sidst redigeret af Devil : 06.05.19 kl. 20:05

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har tidligere været fortaler for at hente ham, men det stoppede for et par vinduer siden - pga. hans uendelige strøm af hjerneblødninger uden for banen. Men nu må aldersfaktoren vel efterhånden også tages med i regnestykket, for han har nået en alder, hvor det kun går én vej med det spillemæssige. Og med hans nuværende niveau in mente lover det ikke godt for fremtiden.
    Alder virker ikke til at være en særlig faktor for Bendtners hjerneblødninger, da det jo kun er et par måneder siden han rendte rundt med fodlænke. Så der er i virkeligheden ikke særlig meget der taler for at hente ham hertil og han vil næppe tage imod en sulteløn.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Når nu Boilesen, Fischer, Skov, Bjelland m.fl. alle har understreget, hvor fremragende kemien er i truppen i denne sæson, skal vi ikke have Bendtner ind. Og da slet ikke, hvis vi ikke engang er sikre på, at han ville være en stor sportslig forstærkning.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Enig, rent spillemæssigt kunne han måske have bidraget med noget for 4-5 år siden, men ikke mere, og han har ALDRIG kunne bidrage til andet end problemer udenfor banen. Insisterer han på at fortsætte med fodbold i DK ender han i Frem, Horsens, e.lign.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Når nu Boilesen, Fischer, Skov, Bjelland m.fl. alle har understreget, hvor fremragende kemien er i truppen i denne sæson, skal vi ikke have Bendtner ind. Og da slet ikke, hvis vi ikke engang er sikre på, at han ville være en stor sportslig forstærkning.
    Hvorfra ved du, at kemien ville lide skade af at få Bendtner i truppen? Han er ven med flere af klubbens spillere og er der noget Bendtner ihvertfald aldrig er blevet kritiseret for, så er det at skabe konflikter i en spillertrup.

    Udover det så er Thomsen en af truppens mest vellidte spillere, men det er vel næppe det vigtigste, hvis en spiller ikke er god nok.

    Slutteligt kan man jo spørge, hvem man kan være 'sikker' på får succes? Er det en ny balkan-angriber, der skal bruge flere år på at tilvænne sig den svære spillestil? Eller en jævn dansk angriber med begrænset succes?

    Nah, så hellere give det et skud med en spiller, der tidligere har vist sit niveau på den store scene og som rent faktisk har de kvaliteter man søger.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Alder virker ikke til at være en særlig faktor for Bendtners hjerneblødninger, da det jo kun er et par måneder siden han rendte rundt med fodlænke. Så der er i virkeligheden ikke særlig meget der taler for at hente ham hertil og han vil næppe tage imod en sulteløn.
    Nej, det er netop også min pointe, jvf. formuleringen af svarmulighed nummer 2. Min pointe med alderen handlede om hans fodboldmæssige kvaliteter. Alderen vil givetvis ramme Bendtner på banen, før den rammer ham i baren. :-)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot
    Han er ven med flere af klubbens spillere
    Hvem i truppen er han venner med?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Bendtner til København? (2019 edition)


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  2. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  4. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  5. Bendtner til København?
    By Ståle in forum Transferforum
    Svar: 199
    Sidste Meddelelse: 01.06.18, 16:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •