Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Esbjerg vinder

    22 41.51%
  • Uafgjort

    18 33.96%
  • FCK vinder

    13 24.53%
Viser resultater 1 til 15 af 39

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,232

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så ser jeg hellere at han spiller den højre back, som han er tiltænkt. Der er 2 kampe igen og hvis enten OB eller Esbjerg vinder en kamp eller BiiF ikke vinder en kamp, så er BIF ude af Europa. Normalt ville jeg gerne hjælpe til det scenarie med et nederlag imod EFB, men på dine anden side - så tror jeg sagtens vi kan vinde imod EFB og stadig undgå at BIF kommer i Europa...lad os smadre dem og lad Skov scorer de sidste 2, kom nu
    Problemet er jo, at 4. pladsen giver en playoff kamp hjemme imod enten AGF eller Randers, så både OB og Esbjerg skal ende foran Brøndby, hvis de skal spilles ud af Europa. Esbjerg møder Midtjylland i sidste kamp i Herning, og hvis sidstnævnte ønsker at slutte sæsonen pænt af, kan det blive ganske svært at hive tre points med hjem derfra. OB skal til Farum i dag, og hvis de vinder, samtidig med at vi vinder i Esbjerg, så løber de med bronzen og har kun æren at spille for i sidste kamp, hvor de møder Brøndby hjemme.

    Det er desværre langt fra et utænkeligt scenarium, at OB vinder i Farum og spiller uafgjort imod Brøndby, som til gengæld slår et tømmermændsramt Midtjylland-mandskab hjemme på mandag. Hvis Esbjerg samtidig taber til både os og Midtjylland, så napper Brøndby playoff kampen, hvilket vil være en ærgerlig afslutning på en ellers fin sæson.

    Så lad os da endelig bare tage den med ro i dag og i stedet give den gas imod Nordsjælland i badedyrskampen.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 11 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 30.03.17, 13:41
  2. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.05.16, 13:31
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  4. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  5. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •