Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: Årets spiller

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Årets spiller

    På lørdag kårer fckfc traditionen tro årets spiller i FC København.
    Selvom Robert Skovs sæson selvfølgelig har været enestående, har jeg stemt på Damen. Jeg synes, han har været vigtigere. Hvad siger I andre?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Årets spiller

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    På lørdag kårer fckfc traditionen tro årets spiller i FC København.
    Selvom Robert Skovs sæson selvfølgelig har været enestående, har jeg stemt på Damen. Jeg synes, han har været vigtigere. Hvad siger I andre?
    Det er sympatisk, men hvis Skov ikk vinder den pris, så forstår jeg det virkelig ikke. All time topscorer i en sæson (indtil nu tangering af rekorden), han er altså venstre midt. Desuden gør han det bedre og bedre i det opbyggende spil

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Årets spiller

    Jeg tænker ikke at der er tvivl om at Robert Skov og Damen N'Doye helt retfærdigt får flest stemmer, men som honourable mention vil jeg nævne Peter Ankersen.
    Jeg synes at han (en smule ubemærket) har spillet sin klart bedste sæson i klubben - på trods af at han faktisk har lavet lidt flere assists i andre sæsoner.
    Det har virkeligt pyntet at hans bundniveau er steget.
    Jeg har store forventninger til Varela (Edit: og Barteloc?), men det bliver ikke nemt at leve op til Ankersen niveau fra denne sæson.
    Sidst redigeret af filibuster : 23.05.19 kl. 08:10


  6. #4
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Årets spiller

    Zeca har også spillet en god sæson
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Årets spiller

    Jeg vurdere udfra deres betydning for holdets præstationer og har denne top 5.

    Damen
    Zeca
    Skov
    Ankersen
    Falk

    Med Vavro og Bjelland lige udenfor, på marginaler, ligesom Fischer skal nævnes, både fo hvad han har leveret på banen, men endnu mere for det jeg fornemmer han giver truppen udenfor banen.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Årets spiller

    Jeg kan simpelthen ikke forholde mig til en verden, hvor Skov ikke skulle være årets spiller. Han har spillet 33 kampe når sæsonen er slut og han vil minimum have lavet 28 mål og 9 assists. Lige nu 1 mål hvert 95 minut, og så spiller han højre kant i en klassisk 4-4-2. Der har været flere fremragende sæsoner i truppen - Damen, Ankersen og Zeca - men Robert Skovs har været enestående og på et niveau, vi aldrig tidligere har set i dansk fodbold.


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Årets spiller

    Jeg er helt med på Skov som årets spiller over N'Doye. N'Doye har også haft en rigtig flot sæson og hvis han sparkede straffespark fremfor Skov (og scorede på de samme), så ville han være på 29 scoringer i Superligaen (og dermed slå rekorden). N'Doye har også haft stor betydning i opspillet og i mange kampe, hvor spillet ikke har fungeret så godt, har han bundet det sammen som opspilsstation.
    Men Skov og Ankersens samarbejde på højrekanten har været en uhyre vigtig brik i offensiven og selv i kampe, hvor Skov har været ret anonym, har han i mange af dem scoret alligevel. Skov har haft en særdeles god sæson og har i den grad fortjent årets spiller.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Årets spiller

    Damens bidrag defensivt på dødbolde, skal også med. Generelt syntes jeg vi har virket mindre effektfulde offensivt i Damens fravær end i Skovs og når det defensive bidrag så lægges oveni, sammen med alle målene, har jeg svært ved at se andre som årets spiller, Skovs tordenfod til trods.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Årets spiller

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Damens bidrag defensivt på dødbolde, skal også med. Generelt syntes jeg vi har virket mindre effektfulde offensivt i Damens fravær end i Skovs og når det defensive bidrag så lægges oveni, sammen med alle målene, har jeg svært ved at se andre som årets spiller, Skovs tordenfod til trods.
    Slapstick on. Altså Skov er årets spiller og N’Doye årets dame” slapstick OFF.

    Jeg synes faktisk I har nogle gode pointer, det vel også fuldstændig vanvittigt at Skov ikke er så klokkeklar vinder. Dog så er Fanta bare at Skov har scoret på straffe og man kan ikke sidestille det med, at N’Doye måske havde gjort det samme.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Årets spiller

    28 mål og 9 assists!!! Hvis ikke en midtbanespiller bliver årets spiller med de stats, så sker det aldrig mere. Stor respekt for Damen og hans betydning, men hvad Skov har opnået i år er helt unikt.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Årets spiller

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    28 mål og 9 assists!!! Hvis ikke en midtbanespiller bliver årets spiller med de stats, så sker det aldrig mere. Stor respekt for Damen og hans betydning, men hvad Skov har opnået i år er helt unikt.
    28 mål og ni assists? Venstre midt? Hvor har I jeres tal og informationer fra?

    Robert Skov har i denne sæson scoret 30 mål og assisteret 12 gange i sine 47 kampe. Mon ikke han når i hvert fald 31 mål og 48 kampe på lørdag.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Årets spiller

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    28 mål og ni assists? Venstre midt? Hvor har I jeres tal og informationer fra?

    Robert Skov har i denne sæson scoret 30 mål og assisteret 12 gange i sine 47 kampe. Mon ikke han når i hvert fald 31 mål og 48 kampe på lørdag.
    Nu var bare fra superligastats, men det understreger vel bare min pointe
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Årets spiller

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg vurdere udfra deres betydning for holdets præstationer og har denne top 5.

    Damen
    Zeca
    Skov
    Ankersen
    Falk

    Med Vavro og Bjelland lige udenfor, på marginaler, ligesom Fischer skal nævnes, både fo hvad han har leveret på banen, men endnu mere for det jeg fornemmer han giver truppen udenfor banen.
    Haha, opdager nu at jeg har fået listet Zeca over Skov, det skulle selvfølgelig være omvendt.

    Generelt er det jo my som adskiller Damen og Skov. Der er rigtig gode argumenter for begge og de er begge oplagte. Havde Damen ikke lavet så mange mål i foråret, var jeg gået med Skov, men nu har han både leveret mange mål, samtidig med han har været fundamentet for vores offensiv og flere aspekter af vores defensiv.

    Puha og jeg kaldte det useriøst da de præsenterede ham....... Boy was I wrong.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  19. De følgende 4 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets spiller 17/18
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 04.05.18, 12:21
  2. Årets spiller!
    By Casper CC in forum Kontoret
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.05.07, 13:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •