Se afstemningsresultater: Scorer Robert Skov?

Stemmeafgivere
84. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    70 83.33%
  • 14 16.67%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 45

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Sidste kamp i sæsonen 18/19.
    Udover selve kampen står den på guldtifo, badedyrstifo, pokal-løft, samt afsked med et par spillere, heriblandt William Kvist og Peter Ankersen. Desuden kan der forekomme højlydte grin, hvis Brøndby samtidigt ikke formår at vinde over OB, da det medfører en kommende sæson uden de blå-gule i Europa.

    Bjelland er som den eneste FCK'er i karantæne, mens FCN's (og måske snart kommende FCK's) Bartolec også er i karantæne. Kun et rødt kort eller brug af pyro fra spillerne (Lex Toutouh) vil give karantæne, som overføres til næste sæson.

    Mudrazija og Stephan Andersen er fortsat skadet.

    Kampens resultat er reelt set hamrende ligegyldig, da der hverken er pointrekord eller placeringer på spil for nogen af holdene. Derfor bliver dagens afstemning i stedet, om hvorvidt Robert Skov scorer sit mål nr. 29 i superligaen eller ej.
    Sidst redigeret af Kiwi : 24.05.19 kl. 09:32
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    F.C. København har offentliggjort en del praktiske oplysninger vedrørende Guldfesten i morgen på hjemmesiden og de sociale medier. Det er følgende:

    Overblikket over Guldfesten: https://www.fck.dk/nyhed/faa-overbli...ver-guldfesten
    Stor GULDTIFO: https://www.fck.dk/nyhed/stor-guldti...-kom-i-god-tid
    Transport (S-tog): https://www.fck.dk/nyhed/skal-du-med-s-tog-til-guldfest
    Vælg musikken til Guldfesten i Parken - mulighed for at vælge mellem blandt andet Gustav Winckler, David Bowie, MC Hammer, Spandau Ballet, Jokeren, Tina Turner og Motörhead : https://www.fck.dk/afstemning-vaelg-...i-telia-parken

    Endnu engang lyder opfordringen fra F.C. København til alle tilskuerene med sæsonkort eller billet om at komme i god tid.

    God kamp

    FORZA FC!!!!!!
    Casper the ghost

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Vælg musikken til Guldfesten i Parken - mulighed for at vælge mellem blandt andet Gustav Winckler, David Bowie, MC Hammer, Spandau Ballet, Jokeren, Tina Turner og Motörhead : https://www.fck.dk/afstemning-vaelg-...i-telia-parken
    Hahaha hold nu fest et udvalg! Jeg ser frem til Gustav Winckler umiddelbart efterfulgt af Motörhead eller omvendt.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Efter fredagens træning har Ståle Solbakken udtaget følgende trup til kampen mod FC Nordsjælland:

    Efter fredagens træning er 18 spillere udtaget til sæsonafslutningen mod FC Nordsjælland:

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    10 Carlos Zeca
    19 Denis Vavro
    21 Jesse Joronen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    27 Michael Lüftner
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    31 Frederik Ibsen
    33 Rasmus Falk
    37 Ahmed Daghim
    40 Mohamed Daramy
    44 Jacob Haahr

    Andreas Bjelland har karantæne, og Stephan Andersen, Robert Mudražija, Nicolai Boilesen, Nicolaj Thomsen og Dame N'Doye er skadede.

    Kilde: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...hxCKEsLrrBBh4U
    Casper the ghost

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Efter fredagens træning har Ståle Solbakken udtaget følgende trup til kampen mod FC Nordsjælland:

    Efter fredagens træning er 18 spillere udtaget til sæsonafslutningen mod FC Nordsjælland:

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    10 Carlos Zeca
    19 Denis Vavro
    21 Jesse Joronen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    27 Michael Lüftner
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    31 Frederik Ibsen
    33 Rasmus Falk
    37 Ahmed Daghim
    40 Mohamed Daramy
    44 Jacob Haahr

    Andreas Bjelland har karantæne, og Stephan Andersen, Robert Mudražija, Nicolai Boilesen, Nicolaj Thomsen og Dame N'Doye er skadede.

    Kilde: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...hxCKEsLrrBBh4U
    En lidt sløj startellever uden Boilesen, Bjelland og N'Doye, men jeg har ungerne med for første gang nogensinde(!) og de er blevet hypet noget så voldsomt, så jeg håber virkelig "reserverne" kan stramme ballerne sammen og blæse Nordsjælland ud af Parken.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Efter fredagens træning har Ståle Solbakken udtaget følgende trup til kampen mod FC Nordsjælland:

    Efter fredagens træning er 18 spillere udtaget til sæsonafslutningen mod FC Nordsjælland:

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    10 Carlos Zeca
    19 Denis Vavro
    21 Jesse Joronen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    27 Michael Lüftner
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    31 Frederik Ibsen
    33 Rasmus Falk
    37 Ahmed Daghim
    40 Mohamed Daramy
    44 Jacob Haahr

    Andreas Bjelland har karantæne, og Stephan Andersen, Robert Mudražija, Nicolai Boilesen, Nicolaj Thomsen og Dame N'Doye er skadede.

    Kilde: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...hxCKEsLrrBBh4U
    Ibsen
    Varela - Lüftner - Papagiannapoulous - Pierre
    Skov - Kvist - Wind - Daghim
    Daramy - Pieros

    Sådan håber jeg vi stiller op i morgen. Ligeglad med resultatet bare Skov scorer :D

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Mon ikke:
    JJ
    Anker-Vavro-Hidsigpropoulos-Pierre
    Skov-Zeca-Falk-VF7
    Wind-Daramy

    Kås’så Skov!!!

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Mon ikke:
    JJ
    Anker-Vavro-Hidsigpropoulos-Pierre
    Skov-Zeca-Falk-VF7
    Wind-Daramy

    Kås’så Skov!!!
    Den tror jeg også på, dog evt med Pieros i stedet for Daramy.
    Jeg tror, at vi med hjemmebane i sidste kamp stiller stærkest muligt op (bortset fra skader) for at give de mange fremmødte en så god fest som muligt.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ibsen
    Varela - Lüftner - Papagiannapoulous - Pierre
    Skov - Kvist - Wind - Daghim
    Daramy - Pieros

    Sådan håber jeg vi stiller op i morgen. Ligeglad med resultatet bare Skov scorer :D
    Hvorfor må Zeca, Falk og Fischer ikke være med på dit hold?

    Selv om Daramy ikke har fået meget ud af det på det seneste, håber jeg, han får endnu en kamp fra start frem for Pieros, som jeg ikke tror har nogen fremtid i klubben.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor må Zeca, Falk og Fischer ikke være med på dit hold?

    Selv om Daramy ikke har fået meget ud af det på det seneste, håber jeg, han får endnu en kamp fra start frem for Pieros, som jeg ikke tror har nogen fremtid i klubben.
    Zeca skal ind og løfte den pokal – det ville være decideret weird ikke at give ham kampen. Skov skal køres i stilling til at score, og derfor har vi brug for driblere der kan få straffe og frispark, så også ind med dem – og endelig skal Kvist hyldes, så ind med ham til sidst!

    Desuden skal vi for sæven da bare slå Farum med et stærkt hold. De er pisseirriterende.


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    JJ
    Anker-Vavro-Papa-Pierre
    Skov-Kvist-Zeca-Falk
    Wind-Fischer

    Ankersen og Kvist hyldes med udskiftninger.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Har Ståle ikke tidl (SjE forrige års sidste kamp) hyldet med tidl udskiftninger...?
    Dvs feks at lade Anker og Kvist starte og tage dem ud med feks Varela og Zeca efter 15-20 min.
    Tror det overgik Ludde, men min hukommelse kan svigte.

    Edit: det gjorde den: han kom ind for Antonsson i 84. Min...

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Har Ståle ikke tidl (SjE forrige års sidste kamp) hyldet med tidl udskiftninger...?
    Dvs feks at lade Anker og Kvist starte og tage dem ud med feks Varela og Zeca efter 15-20 min.
    Tror det overgik Ludde, men min hukommelse kan svigte.

    Edit: det gjorde den: han kom ind for Antonsson i 84. Min...
    Jeg kan ikke huske, at han skulle have foretaget så tidlige udskiftninger blot med det formål. Det er da også temmelig risikabelt at brænde dem af på det. Men jeg tror helt sikkert, at Kvist bliver skiftet ud, så han kan blive hyldet i løbet af anden halvleg. Ankersen er jeg lidt mere i tvivl om, da han jo ikke er solgt endnu...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Synes det er fint med en guldmarch. -Men for pokker hvor vil jeg håbe at nogle af vores stemningsskabende fans vil tag teten evt. Ved hjælp af megafon og sikre en god stemning og et bredt udvalgt af diverse sange. De sidste par gange har været lidt tamme, med for meget fyrværkeri og hader BIF sangen. Det kunne være skønt fx hvis en af de faste capoer kunne være med til sikre en god tur med høj stemning gennem København. Sidst men ikke mindst er det også en god mulighed for de børn som ikke er gamle nok til Sektionen at lære sangene mm.

    Had siger I andre?

    Sidst redigeret af Mio : 24.05.19 kl. 14:38

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Jeg kommer til at fravælge fanmarchen. Jeg er så pisseirriteret på de spader, som bliver ved med at kaste med fyrværkeri. Da vi var i Farum i grundspillet i år, var der en del stykker, som smed med fyrværkeri lige ind i menneskemængden. Hvad fanden tænker de idioter dog på? Eller, det gør de jo så ikke..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 15 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •