Viser resultater 1 til 14 af 14

Emner: Det årlige sæsonkortlotteri

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,232

    Re: Det årlige sæsonkortlotteri

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    For os plastik som ikke ser alle kampe vil regnskabet vel knække ved ca 10-12 kampe om man skal købe sæsonkort eller ej. Det er lidt afhængig af hvilke modstandere man gerne vil se, men ofte (eller som minimum i mig tilfælde), så ser jeg de kampe, hvor jeg har fri uafhængigt om det er Lyngby eller Liverpool.
    Plastik eller ej, så er hovedårsagen til at købe sæsonkort da, at man har en fast plads. Det betaler jeg gerne for, også selvom der altid er nogle hjemmekampe, jeg misser, fordi de spilles, mens jeg er på ferie. Kampudvalget og jeg er åbenlyst uenige om, hvornår ting skal foregå i København, så hvis det er muligt for dem, lægger de gerne to hjemmekampe i den uge, hvor jeg er væk. Og hvis det rigtigt flasker sig, så kan der lige proppes en europæisk kamp ind i midten. Af samme grund - og for at undgå jinx, naturligvis - holder jeg mig altid langt væk fra platinkortet.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 5 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stamværtshuset påbegynder den årlige status
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 21.12.07, 10:43
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 09.04.05, 05:32
  3. Den årlige tilbagevendende hyldest....
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.03.04, 13:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •