Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 68

Emner: OB - FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    OB - FCK

    OB - FCK


    Så starter 3F Superliga grundspillet, for vores vedkommende d. 14. juli 2019 kl. 16:00 på Nature Energy Park i Odense.
    Har man ikke mulighed for at komme til Fyn vises kampen på Kanal 9.


    FCK og OB´s seneste 4 venskabskampe
    F. Amager 0-0 FCK -- OB 2-0 FC Roskilde
    Orenburg 2-0 FCK -- OB 1-1 Holstein Kiel
    Shakhtar 2-1 FCK -- OB 0-1 Sønderjydske
    Osijek 2-0 FCK -- Næsby 0-1 OB

    De seneste 5 indbyrdes møder er endt ud med sejr til FCK.

    FCK Transfer
    Ind
    V.Nelsson-J.Stage-K.Bartolec-S.Grytebust (Holse og Roerslev retur fra lån)
    Ud
    D.Vavro-M.Luftner-U.Matic

    OB Transfer
    Ind
    M.Opondo-S.Svendsen-H.S Bernat-D.Obbekjær
    Ud
    N.Helenius-S.Grytebust-K.Vacek-C.Nielsen-Y.Dieudonne



    Forventet opstillinger:

    Citat Ståle vedr vores kamp på søndag:


    "Nogle må bruge den sidste uge godt inden OB-kampen, og måske kommer der en overraskelse eller to i startopstillingen i forhold til hvem der er mest klar på dagen, for det kan godt være, at nogen er lidt længere fremme end de, der normalt spiller. Men nu må vi se, hvad den kommende uge bringer," sluttede Ståle.

    FCK
    Jorronen
    Varela Bjelland Nelsson Bengtsson
    Skov Falk Zeca Fischer
    Ndoye Wind

    OB
    O.Christensen
    Leeuwin Tverskov Ludwig
    Ryan Greve Drachmann Kløve Barrett
    Kadrii AK

    Mit bud på resultatet er en kedelig 0-0, dømt ud fra de seneste kampe. Men hold op hvor bliver det dejligt med bold igen.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    OB - FCK


    Så starter 3F Superliga grundspillet, for vores vedkommende d. 14. juli 2019 kl. 16:00 på Nature Energy Park i Odense.
    Har man ikke mulighed for at komme til Fyn vises kampen på Kanal 9.


    FCK og OB´s seneste 4 venskabskampe
    F. Amager 0-0 FCK -- OB 2-0 FC Roskilde
    Orenburg 2-0 FCK -- OB 1-1 Holstein Kiel
    Shakhtar 2-1 FCK -- OB 0-1 Sønderjydske
    Osijek 2-0 FCK -- Næsby 0-1 OB

    De seneste 5 indbyrdes møder er endt ud med sejr til FCK.

    FCK Transfer
    Ind
    V.Nelsson-J.Stage-K.Bartolec-S.Grytebust (Holse og Roerslev retur fra lån)
    Ud
    D.Vavro-M.Luftner-U.Matic

    OB Transfer
    Ind
    M.Opondo-S.Svendsen-H.S Bernat-D.Obbekjær
    Ud
    N.Helenius-S.Grytebust-K.Vacek-C.Nielsen-Y.Dieudonne



    Forventet opstillinger:

    Citat Ståle vedr vores kamp på søndag:


    "Nogle må bruge den sidste uge godt inden OB-kampen, og måske kommer der en overraskelse eller to i startopstillingen i forhold til hvem der er mest klar på dagen, for det kan godt være, at nogen er lidt længere fremme end de, der normalt spiller. Men nu må vi se, hvad den kommende uge bringer," sluttede Ståle.

    FCK
    Jorronen
    Varela Bjelland Nelsson Bengtsson
    Skov Falk Zeca Fischer
    Ndoye Wind

    OB
    O.Christensen
    Leeuwin Tverskov Ludwig
    Ryan Greve Drachmann Kløve Barrett
    Kadrii AK

    Mit bud på resultatet er en kedelig 0-0, dømt ud fra de seneste kampe. Men hold op hvor bliver det dejligt med bold igen.
    Tror Skov og Wind starter ude medmindre de virkelig knokler igennem denne uge til træning. Carlo og Pieros/Daramy starter inde i stedet for.
    Den lidt frække er Varela på VB også Karlo på HB
    Ved godt der ikke skal ligges for meget i træningskampene men synes ikke Fischer ser helt fit ud lige pt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: OB - FCK

    Fedt med optaktstråd.

    Jeg er mega pessimist op til dette opgør. Bygget på sidste sæsons afslutning, og naturligvis træningskampene.

    Synes den store mosende traktor, lader til at være en lille fesen og forvirret Fiat 500 pt.

    Tror det bliver en idé-forladt og frustrerende affære - som sagtens kan ende 0-0 eller 1-1.

    Jeg frygter et 1-0 nederlag, fra et sløjt spillende - men hårdtkæmpende - OB mandskab, der slider sejren hjem.

    Jeg fejrer en sejr med champagne, ligemeget hvor hæsligt vi spiller.

    Mht opstilling, tror jeg Holse og Pieros bliver kaninerne der trækkes op af hatten. På bekostning af Wind og Fischer eller Skov.

    Papagiannopoulos kunne faktisk også starte på bekostning af Nelsson.

    Zan

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: OB - FCK

    Den sommer pause er godtnok gået hurtigt - jeg er nærmest ikke klar til bold (det gør mindre, hvis spillerne til gengæld er). Vi behøver ikke at bruge nogle af de nye spillere for at stille ret stærkt op og det bør være en fordel i forhold til OB, der kører nye ind på vigtige pladser.

    Jeg håber på en god start med 3 point og håber at se en Fischer i hopla - man kan sagtens frygte for det modsatte.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: OB - FCK

    Det bliver spændende at se hvilke kaniner Ståle hiver op af hatten, nu han selv har varslet et par overraskelser eller to.. Bedømt på træningskampene er det ikke Pieros for Wind der er tale om, og der ville vel heller ej være tale om en “kanin” som Ståle var nødt til at varsle en uge i forvejen.. Forhåbentlig er Pieros også på vej mod en mindre adresse inden alt for lang tid.. Jeg tror derimod det er de to kantpladser der er tale om.. Fischer synes at være i ringe (spillemæssig) form mens skov først for nylig er vendt retur fra ferie.. Samtidig har både Holse og Daramy været blandt få lyspunkter på træningsturen, og derfor tror jeg det er her vi skal forvente overraskelserne.. I forsvaret føler jeg mig overbevist om at Nelsson spiller den ene CB mens hans makker er et større spørgsmålstegn.. På VB har Pierre fået stabilt med spilletid, og Ståle virker opsat på at vise mandagstrænerne at han har en berettigelse, så jeg er overbevist om at han starter her.. CM bliver selvfølgelig med Zeca-Falk som er ligaens klart bedste midtbaneduo.. Højreback er et stort spørgsmålstegn for mig, men uanset hvem der starter her, kan det næppe betegnes som en kanin (med mindre det bliver Roerslev:-)) Keeperposten er også helt åben, men så længe der er en chance for at Jesse skifter, tror jeg man satser på Sten...

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: OB - FCK

    Jeg må indrømme, at være noget nervøs for vores forsvar op til denne kamp

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at være noget nervøs for vores forsvar op til denne kamp
    Er Bjelland definitivt ude?

    Det er da nogle værre porcelænsdukker vi render rundt med...

    Zan

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Er Bjelland definitivt ude?

    Det er da nogle værre porcelænsdukker vi render rundt med...

    Zan
    Ståle udtalte i hvert fald til Copenhagen Sundays at Bjelland ikke er fit til weekenden

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: OB - FCK

    Truppen er udtaget:

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulous
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    9 Pieros Sotiriou
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    14 Dame N'Doye
    17 Karlo Bartolec
    21 Kalle Johnsson
    23 Jonas Wind
    25 Victor Nelsson
    26 Carlo Holse
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk
    44 Jacob Haahr

    Skader: Stephan Andersen, Nicolai Boilesen, Robert Mudrazija, Andreas Bjelland og Nicolaj Thomsen

    I øvrigt lidt mærkeligt, at Haahr endnu ikke er blevet rykket op. Gad vide, om det betyder, at der kan være en midterforsvarer mere på vej. Eventuelt en kombineret venstre back/midterforsvarer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    132

    Re: OB - FCK

    Jeg tror på den her opstilling:

    Sotiriou N.Doye
    Fischer Falk
    Stage Zeca
    Varela Papa G Victor Bartolec

    Grytebust

    Jeg frygter også for kampen i morgen, særligt med 5 i bagkæden væk fra sidste sæsons stærkeste med:
    Boile Bjelland Vavro Anker
    Joronen

    Den skal hjem på hårdt arbejde og der er Sotiriou bedre end Wind i presspillet, legesom Stage er stærkere defensivt end Falk
    De små klubber vil poppe op på skift og få et enkelt mesterskab. Fcn, Fcm, Herfølge... Ja, det kan vel også ske for selv Brøndby

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: OB - FCK

    Wind Damen
    Fischer Falk Zeca Skov
    Bengtsson Nelsson Papa Varela
    Grytebust


  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Sektion12 Se meddelelser
    Wind Damen
    Fischer Falk Zeca Skov
    Bengtsson Nelsson Papa Varela
    Grytebust
    Det er på papiret nok vores stærkeste opstilling. Ståle har dog snakket om mulige overraskelser i startopstillingen, og det tolker jeg lidt hen imod, at Wind og Skov måske starter ude, da de først er kommet sent hjem fra ferie. Det er Stage og Nelsson selvfølgelig også, men de har begge fået meget spilletid i opstarten. Nelsson starter i hvert fald.
    Et frisk bud kunne være opstillingen, som Zinedine foreslår, dog er jeg overbevist om, at Pierre starter.

    Jeg er forøvrigt også ganske bekymret for dagens kamp og vil ikke blive det mindste overrasket, såfremt vi taber. Det er svært at gå fra en lang række nederlag (de sidste kampe i suppen + træningskampe) til sejr, ligesom det må have en betydning at alle de 5 bagerste er væk. Jeg gætter på 2-0 til OB efter et drop af Grytebust og en forsvarsfejl eller kontra til sidst i kampen.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: OB - FCK

    Wind - Doye
    Fischer - Zeca - Stage - Falk
    Bengtsson - Papa - Nelsson - Varela
    Grytebust

    Det er mit bud. Tror ikke at Robert er helt oppe i omdrejninger endnu, så Falk på kanten er et bud. Selvom Holse måske også presser på? Med et relativt nysammensat forsvar giver en lidt mere defensivt orienteret central midtbane også fin mening.
    ...

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Wind - Doye
    Fischer - Zeca - Stage - Falk
    Bengtsson - Papa - Nelsson - Varela
    Grytebust

    Det er mit bud. Tror ikke at Robert er helt oppe i omdrejninger endnu, så Falk på kanten er et bud. Selvom Holse måske også presser på? Med et relativt nysammensat forsvar giver en lidt mere defensivt orienteret central midtbane også fin mening.
    Det er ikke noget dumt bud.. I den seneste kamp i Odense var Falk også placeret ude på kanten.. Måske fordi Ståle frygter OB’s fysik centralt.. Det var dog ikke et eksperiment der virkede dengang, og jeg håber i den grad der holdes fast i Zeca-Falk konstruktionen centralt, dels fordi jeg synes de er fremragende sammen og dels fordi der i forvejen er 5 nye folk bagved.. Stage kunne derfor evt placeres på kanten, hvilket dog vil være et mere defensivt udgangspunkt og et brud med den normale Superliga-opstilling hvor vi har to kanter som kan udfordre og gå ind i banen og afslutte.. Personligt håber jeg det bliver med Skov fra start.. Vi har haft overordentligt svært ved at skabe chancer fra åbent spil over en længere periode nu, så det kunne meget vel være en dødbold der skal gøre det for os i dag..

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: OB - FCK

    Varela er pinligt, pinligt, pinligt ringe!!

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •