Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 68

Emner: OB - FCK

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: OB - FCK

    Varela - Starter skidt, men spiller sig op i løbet af kampen, hans teknik, pasninger og i 2. halvleg viser han et godt overblik, hvor han OB's spil centralt. Det må være et 4 tal på 12 skalaen
    Nelsson - Bundsolid igennem hele kampen, laver ingen graverende defensive fejl, og mangler lidt i opspillet, han ligner en klar gevinst. 7 tal
    Stage - Løser sine opgaver i indhoppet uden de store +/- både på cm og cb til sidst, dejligt at han viste, han gerne vil have bolden. 4 tal
    Grytebust - Har 2 rigtig gode redninger i 2. halvleg, da føringen skulle forsvares. Smider et par dumme lange bolde ud i ingenting. Så sikker ud i indgrebene.10 tal.
    Holse - Kommer lige med her han er jo ny ift foråret. Holse har et rigtig fint indhop, god i kombinationer og en masse fart, er stadig lidt betænkelig ved hans defensiv, højdepunktet var assisten til 2-3. 7 tal


    Af de øvrige top og bund 3:
    N'Doye klart bedste spiller rent 12 tal, vi mister 1-2 niveauer hvis han bliver skadet.
    Wind har mange gode takter, det er en fornøjelse, at se ham indgå i det opbyggende spil, lille minus med skarpheden. En 10'er.
    Falk med en masse god distribution og gode vendinger centralt i banen. En 10'er

    Skov virkede træt og tog nogle forkerte beslutninger undervejs, se 1.07 inde i highlightsvideoen hvor Fischer råber ROBERT, den skal simpelthen ind i fødderne på Fischer. Mange gode løb der lige manglede timing og endte i offside. 4 tal
    Bengtsson var helt fra den i starten af kampen men for spillet sig en smule op, manden er bare ikke længere mere end en reserve, der er ingen udfordringer tilbage og defensivt er han bare ikke bundsolid. Har 4. sidste fod på udligningen, men spørgsmålet er om det var en for hård aflevering til Fischer eller om den var tiltænkt Wind. 02 kan det blive til
    Papagiannoupoulos var vores ringeste spiller i dag, som skrevet af flere andre virker det som et mirakel, at AIK vil give penge for ham, så hellere Lüftner! Papa var skidt i duellerne, placering, fremadrettede aflevering og udpeget som vores svageste led, da OB lagde mange bolde ned i bagrummet bag ham, her manglede han fart. Fordi vi vinder kan det blive til 02.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: OB - FCK

    k@asper, lyt til klassikeren, som Sektionen bør gøre til Grytebusts sang ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=7bPswyEkHnw
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Pieros får kun den lange snor, fordi at Ståle har bundet en del penge op på ham. Andet kan simpelthen ikke være tilfældet.
    Enig! Ståle har gang på gang vist, at han er klar til at sætte en enkelt spillers interesser over hele holdet. At han er villig til at ofre hele holdets resultater, bare fordi en enkelt spiller har været dyr. Ja, også selvom dårlige resultater vil få ham til at se inkompetente ud, kan koste ham hans nuværende job - og fremtidige jobmuligheder. Der kan kun være en grund til, at Pieros bliver brugt. Hans pris.

    Derfor er Ståle heller aldrig på træningsbanen. Han kigger bare på transferbeløb og lønchecken for hver spiller hver lørdag og sætter holdet ud fra det. Så kan det godt være, at Fischer på et tidspunkt må ned i midterforsvaret, hvis vi får en skade mere. Men sådan må det være, når der skal plads til de 11 dyreste.

    Vi så det også med Lüftner i sidste sæson. Selvom han var elendig og begyndte sæsonen som han sluttede året før, blev han på grund af det store beløb, der var bundet op på ham, brugt fast hele sæsonen igennem. Kamp ud og kamp ind. Det samme med Matic. Ståle kan bare ikke erkende, når han tager fejl. Dumstædige nordmand!

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Enig! Ståle har gang på gang vist, at han er klar til at sætte en enkelt spillers interesser over hele holdet. At han er villig til at ofre hele holdets resultater, bare fordi en enkelt spiller har været dyr. Ja, også selvom dårlige resultater vil få ham til at se inkompetente ud, kan koste ham hans nuværende job - og fremtidige jobmuligheder. Der kan kun være en grund til, at Pieros bliver brugt. Hans pris.

    Derfor er Ståle heller aldrig på træningsbanen. Han kigger bare på transferbeløb og lønchecken for hver spiller hver lørdag og sætter holdet ud fra det. Så kan det godt være, at Fischer på et tidspunkt må ned i midterforsvaret, hvis vi får en skade mere. Men sådan må det være, når der skal plads til de 11 dyreste.

    Vi så det også med Lüftner i sidste sæson. Selvom han var elendig og begyndte sæsonen som han sluttede året før, blev han på grund af det store beløb, der var bundet op på ham, brugt fast hele sæsonen igennem. Kamp ud og kamp ind. Det samme med Matic. Ståle kan bare ikke erkende, når han tager fejl. Dumstædige nordmand!
    What? Sidste sæson spillede Lüftner 2 kampe, før han blev smidt af holdet, og året før, var der squ ikke så mange alternativer til ham i alle de kampe han fik.

    Og eftersom det kun er de dyreste der spiller, hvorfor Fuck starter Doye og Wind inde?

    Ja Ståle giver mange en lang snor, men det er trods alt gået meget godt med Vavro og Delaney for eksempel i nyere tid.

    Og det kunne da også godt være Ankersen skulle have været smidt af helveds til for 2 år siden?
    Sidst redigeret af engulf : 15.07.19 kl. 00:15

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    What? Sidste sæson spillede Lüftner 2 kampe, før han blev smidt af holdet, og året før, var der squ ikke så mange alternativer til ham i alle de kampe han fik.

    Og eftersom det kun er de dyreste der spiller, hvorfor Fuck starter Doye og Wind inde?

    Ja Ståle giver mange en lang snor, men det er trods alt gået meget godt med Vavro og Delaney for eksempel i nyere tid.

    Og det kunne da også godt være Ankersen skulle have været smidt af helveds til for 2 år siden?
    Når man hopper i med begge ben :)


  10. #51
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Er der nogle af jer, der har set onside her til aften? Jesper Thygesen mener simpelthen at Victor N. “fumlede rundt” og havde en forfærdelig debut som fck’er ..
    Jeg synes klart han var bedste mand i forsvaret ?!
    En ting har jeg lært, hold dig fra alt hvad Viasat har fingrene med i.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: OB - FCK

    Og hér har vi forklaringen på at Damen ikke koldstarter efterferien...
    Han sendte simpelthen en fysisk træner med på ferien til Senegal!
    Genialt move!

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: OB - FCK

    Vores offensiv var skarpere, end jeg havde regnet med så tidligt på sæsonen (og gudskelov for det!!). Det reddede os i dag.
    Defensiven var til gengæld lige så shakey og ustabil som frygtet. Om de kan træne og spille sig ud af det, skal jeg ikke gøre mig klog på, men der skal virkelig strammes op asap.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Vores offensiv var skarpere, end jeg havde regnet med så tidligt på sæsonen (og gudskelov for det!!). Det reddede os i dag.
    Defensiven var til gengæld lige så shakey og ustabil som frygtet. Om de kan træne og spille sig ud af det, skal jeg ikke gøre mig klog på, men der skal virkelig strammes op asap.
    Nja til dels enig mht offensiven. Ja de redder os med tre mål, men der er godt nok stadig plads til forbedringer hos de to kanter og egentlig også hos Wind. Jeg tror desværre, at Skov bliver ret meget handicappet af, at Varela ikke er det offensive damptog som Ankersen var. Der mangler simpelthen løb omkring ham. Bartolec minder dog nok mere om Ankersen på det område.

    Mht defensiven så skal det nok blive væsentlig bedre. De fleste af problemerne i går handlede om kontraer imod og især om for meget plads mellem midtbane og forsvar. Det kan trænes og spilles meget bedre, samt Bjelland som styrmand også vil løse mange af disse problemer. Midtbanen har også et kæmpe ansvar for problemerne i går. Alt dette mellemrum mellem kæderne er noget som især giver Sotte problemer. Det er ikke overraskende og er også noget, som Bjelland har kæmpet med. Det er et strukturelt problem på holdet.
    Det der defensivt bekymrede mig mest i går var faktisk Varela. Han har været i klubben lang tid nu og laver flere kæmpe placeringsmæssige fejl. Jeg kan være i tvivl om, hvorvidt han nogensinde kan lære systemet og være disciplineret nok.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: OB - FCK

    helt enig - spørgsmålet er jo, om han ikke simpelthen fylder for lidt den gode Varela, altså bare er for klejn. Bemærkede iøvrig et par gange, at AK simpelthen bare fejede ham af vejen!!! Ikke godt nok Varela. Jeg håber Bartolec er på start-elleveren næste gang!!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Når man hopper i med begge ben :)
    Selvom ironien var til at lure, så kan jeg egentlig forstå hvis man kan være i tvivl. For bortset fra den med ikke at være på træningsbanen (som jeg ikke har set før), så har forfatteren på finurlig vis formået at hive mange af de klassiske `sandheder` om Ståle frem, som ofte har været at finde herinde i nedgangstider. Vi kan grine nu, men kan også lige huske på, at der er flere som herinde i dybeste alvor har skrevet de ting. Og mon ikke mange af dem hives frem igen, næste gang vi får en dårlig periode.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Er der nogle af jer, der har set onside her til aften? Jesper Thygesen mener simpelthen at Victor N. “fumlede rundt” og havde en forfærdelig debut som fck’er ..
    Jeg synes klart han var bedste mand i forsvaret ?!
    Jeg synes også, at han var bedste mand i forsvaret. Men meget af den umiddelbare opfølgning på kampen bliver præget, hvad man har lyst til at fokusere på. Jeg synes, at hele defensiven sejler inkl. Falk og Zeca - der var så banale placeringsfejl, at det vækker minder til kampene efter vi var blevet mestre. Men i alle de udfald synes jeg også, at Viktor N stod stærkest.

    Men ser man kun på de første 60 min., så var det forfærdeligt. Alle i forsvaret var 'hver mand for sig'. Ingen hang sammen og vi var ofte så meget ude af position, at det til tider mindede om de glade dage med Vavro og Lüftner. Offensivt virkede de fire bageste meget usikre - bolden blev konstant skubbet på tværs, modet til at spille bolden op midt i banen manglede og da OB havde læst det, steg deres aggressive og brede pres og vi blev enten faget i omstillinger eller sparkede langt.

    De sidste 30 minutter, synes jeg Viktor N spillede langt mere afklaret i defensiven, gode og konsekvente clearinger og med bolden spillet fladt op i banen nogle gange. Dog var det åbenlyst, at der ikke var nogen i back-kæden, der havde overskud til at styre hverken opspil eller forsvarsspil, så VN var den bedste uden at være prangende i mi optik. Det viste til gengæld også Bjellands enorme betydning.

    Mht. Grytebust, så synes jeg, at hans presse-held forfølger ham lidt. Jeg synes han har nogle fabelagtige refleksredninger, kombineret med, at han ligner en rookie, stort set hver gang der kommer en høj bold i feltet. Nu valgte Jesper Thygesen at ignorere det, og i stedet sætte fokus på den bold han griber i overtiden.

    Stage gjorde ikke det store væsen af sig, men han viste en fantastisk attitude og indstilling til at levere defensivt og med de ca. 30 min. på banen fik han fint demonstreret, hvad det var Zeca og Falk desværre glemte defensivt i går.

    Og med alle de defensive udfald, så var de en fornøjelse at se offensiven med Wind og N'Doye. Det bliver en sindsyg giftig duo i den her sæson i superligaen. Og Fischer viste ikke meget - men klasse fornægter sig ikke. Målet til 2-2 var Fischer, når han er bedst, nu skal han bare i form til at være der i 90 min.
    Goldbæks Højrefod

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvom ironien var til at lure, så kan jeg egentlig forstå hvis man kan være i tvivl. For bortset fra den med ikke at være på træningsbanen (som jeg ikke har set før), så har forfatteren på finurlig vis formået at hive mange af de klassiske `sandheder` om Ståle frem, som ofte har været at finde herinde i nedgangstider. Vi kan grine nu, men kan også lige huske på, at der er flere som herinde i dybeste alvor har skrevet de ting. Og mon ikke mange af dem hives frem igen, næste gang vi får en dårlig periode.
    Den var ikke til at lure fra en træt mig :(

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Mht. Grytebust, så synes jeg, at hans presse-held forfølger ham lidt. Jeg synes han har nogle fabelagtige refleksredninger, kombineret med, at han ligner en rookie, stort set hver gang der kommer en høj bold i feltet. Nu valgte Jesper Thygesen at ignorere det, og i stedet sætte fokus på den bold han griber i overtiden.
    Jeg synes måske, at du er lidt hård, når du skriver "at han ligner en rookie". Umiddelbart viste Grytebust præcis det, som vi kan forvente. Meget stærke reflekser (som du skriver) men også svagheder i luftrummet. Vi vil uden tvivl få flere pointgivende redninger, med ham som målmand men også flere udfordringer på de defensive dødbolde, hvilket vi også så i går. I kampe mod hold som FCM bliver det helt sikkert en udfordring, men forhåbentlig opvejes det af de store redninger.

  27. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes måske, at du er lidt hård, når du skriver "at han ligner en rookie". Umiddelbart viste Grytebust præcis det, som vi kan forvente. Meget stærke reflekser (som du skriver) men også svagheder i luftrummet. Vi vil uden tvivl få flere pointgivende redninger, med ham som målmand men også flere udfordringer på de defensive dødbolde, hvilket vi også så i går. I kampe mod hold som FCM bliver det helt sikkert en udfordring, men forhåbentlig opvejes det af de store redninger.
    Den var måske lige skarp nok - godt ord igen.
    Goldbæks Højrefod

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •