Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 68

Emner: OB - FCK

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: OB - FCK

    Fra hvor jeg sad, så det ud som om, at Holse var meget efter Varela. Det lignede instrukser, og det er selvfølgelig lidt ærgerligt, at systemet ikke helt er kommet ind på ryggraden af Varela efter 6 måneder.

    Der er ikke meget elegance over Papa G, men blot få fejl fra hans side. Nelsson virker virkelig dygtig og meget rolig på bolden. Jeg er allerede langt mere tryg ved Nelssons boldomgang og indgreb end Papa G.

    Trist at se en af de bedre backs i FC København slutte på den her måde. Tilbyder absolut intet hverken offensivt eller defensivt.

    Wind tror jeg bliver en af de absolut bedste spillere i klubbens historie. God i de små rum, og involveret i rigtig mange ting. Damen var med to mål selvfølgelig også vigtig i dag, men han var vidst tæt på at brokke sit til sit 2. gule kort ved flere lejligheder.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Der er en del at snakke om efter kampen, men synes alligevel det er lidt vildt at ens nedslag efter at have set kampen pletvis, er hvor lidt Pieros fik ud af de sidste 10 minutter. Som minimum kunne han godt have fået en straffespark og det var fint at få noget ny energi ind der.
    Nu er det jo svært at slå ned på dele af kampen, jeg ikke så. Jeg synes, straffesituationen var helt korrekt dømt. Sotiriou tager et for langt træk, som ødelægger en kæmpe chance og betyder, at han prikker bolden ud over baglinjen. Og han formøbler endnu en stor chance efterfølgende.

    Det er jo ikke til at vide, hvordan Daramy havde gjort det, men Sotirious indhop bør i hvert fald ikke sende ham op i hierarkiet. Hvis Ståle, inden vinduet lukker, kan skifte ham ud med et ungt talent, der typemæssigt ligner N'Doye mere, vil vores angreb IMO se meget bedre ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu er det jo svært at slå ned på dele af kampen, jeg ikke så. Jeg synes, straffesituationen var helt korrekt dømt. Sotiriou tager et for langt træk, som ødelægger en kæmpe chance, og derfor får han prikket han bolden ud over baglinjen. Og han formøbler endnu en stor chance efterfølgende.

    Det er jo ikke til at vide, hvordan Daramy havde gjort det, men Sotirious indhop bør i hvert fald ikke sende ham op i hierarkiet. Hvis Ståle, inden vinduet lukker, kan skifte ham ud med et ungt talent, der typemæssigt ligner N'Doye mere, vil vores angreb IMO se meget bedre ud.
    Jeg er uenig. Pieros arbejder langt hårdere og er defensivt meget stærkere end Daramy, det var den helt rigtige udskiftning. Jeg synes faktisk, at der er straffe - men ok, fint nok hvis man er uenig. Ud over at han skulle have spillet N`Doye, så kommer han med fin energi. Ikke min favorit, men vi behøver hellere ikke at jagte ham fra hans første minut på banen


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: OB - FCK

    Må indrømme at jeg sagtens kan se Pieros blive en topangriber for FCK. Synes han har en fed power (sidste sæson var dog meget svær for ham), og er ikke i tvivl om at han godt kan blive en profil. Dette kræver dog at han får tur i den, for han træffer pt. De forkerte beslutninger. Fra et scouting perspektiv kan jeg sagtens se hvad Ståle ser i ham, og tror derudover også at han i den grad holder de andre i gang til træning. Synes hans indhop var fint, og han havde nok scoret to mål hvis han havde været i fulde omdrejninger mentalt.. Især ved straffesituationen, taler vi decideret om en chance som ingen andre angribere eller spillere vil være kommet frem til - kæmpe kadeau til den vilje han udstråler. Tror Ståle har set korrekt ift. Det signal han sender ved at give ham nummer 9, det har bestemt potentialet til at kunne blive en succes, hvis han altså kommer ordentligt i omdrejninger. Men han har brug for tid og tillid, og spørgsmålet er om man er indstillet på at give ham det.
    Sidst redigeret af domanyi : 14.07.19 kl. 19:31

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: OB - FCK

    Pieros har været lige ved og næsten alt for længe. Hvis der er mere at forløse, skulle det have været i sidste sæson. Det var ærgerligt at han var skadet osv, men jeg tvivler oprigtigt på, at der er mere at komme efter med ham. Det er fint med mig at han får endnu en chance, men jeg tror simpelthen ikke på ham længere..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Pieros har været lige ved og næsten alt for længe. Hvis der er mere at forløse, skulle det have været i sidste sæson. Det var ærgerligt at han var skadet osv, men jeg tvivler oprigtigt på, at der er mere at komme efter med ham. Det er fint med mig at han får endnu en chance, men jeg tror simpelthen ikke på ham længere..
    Jeg er meget enig. Jeg syntes dog Pieros har fået rigeligt med chancer for at bevise sit værd og langt flere spilleminutter / chancer de fleste tør drømme under Ståle. Jeg må indrømme jeg fatter ikke hvad folk ser i ham. Javel han har et godt løbe arbejde, men de spillere er ikke svære at finde. Han mangler overblik og ikke mindst målnæse/skarphed.

    Så hellere satse på at forme Holse og Daramy til fremtiden.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: OB - FCK

    Jeg er så træt af Pieros. Skal man finde et lille gran af håb, kunne det dog være, at han kunne løfte sit niveau ved at blive skadesfri. I dagens kamp så man nogle glimt af fart, som han ikke har vist meget længe. Det husker jeg også fra hans første periode i klubben - men overhovedet ikke fra sidste sæson. Så kan han da i det mindste både løbe meget og hurtigt.

    Symptomatisk for ham, sprang bolden i øvrigt også fra ham i den situation, hvor han oversprintede en forsvarer og korrekt ikke fik straffe.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: OB - FCK

    Er der nogle af jer, der har set onside her til aften? Jesper Thygesen mener simpelthen at Victor N. “fumlede rundt” og havde en forfærdelig debut som fck’er ..
    Jeg synes klart han var bedste mand i forsvaret ?!

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er meget enig. Jeg syntes dog Pieros har fået rigeligt med chancer for at bevise sit værd og langt flere spilleminutter / chancer de fleste tør drømme under Ståle. Jeg må indrømme jeg fatter ikke hvad folk ser i ham. Javel han har et godt løbe arbejde, men de spillere er ikke svære at finde. Han mangler overblik og ikke mindst målnæse/skarphed.

    Så hellere satse på at forme Holse og Daramy til fremtiden.
    Meget enig. Vil man have et godt løbearbejde, kan man jo lige så godt hente Jannik Pohl ind, som vil være billigere at have rendende end Pieros.
    Pieros får kun den lange snor, fordi at Ståle har bundet en del penge op på ham. Andet kan simpelthen ikke være tilfældet.
    Når nu APOEL har været så interesseret i nogle af vores gamle drenge, må der også kunne strikkes en fornuftig aftale sammen, om en gammel helt der vender hjem til ferieøen.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: OB - FCK

    Er der ikke en der så hele kampen, der kan give de nye et par ord med. Jeg er ret ligeglad med Pieros, Sotte og Pierre - de gør det som de plejer - men vil hellere høre om Varella, Nelsson og Stage. Grutebust er dækket fint af sammendraget.

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er der ikke en der så hele kampen, der kan give de nye et par ord med. Jeg er ret ligeglad med Pieros, Sotte og Pierre - de gør det som de plejer - men vil hellere høre om Varella, Nelsson og Stage. Grutebust er dækket fint af sammendraget.
    Varela så meget skidt ud et par gange, og så var der ellers frit spil overfor Sotte fordi Varela ikke var der til at hjælpe. Det var heller ikke fordi hans offensive spil var fantastisk. Dog havde han et halv godt skud forsøg. Nelsson synes jeg gjorde det ganske ok, selvom han hvis jeg husker rigtig så lidt underlig ud på 2-0 målet. Stage havde et par rigtig gode defensive aktioner, men var kun med i Ca 20 min så lidt svært at vurdere så meget.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er der ikke en der så hele kampen, der kan give de nye et par ord med. Jeg er ret ligeglad med Pieros, Sotte og Pierre - de gør det som de plejer - men vil hellere høre om Varella, Nelsson og Stage. Grutebust er dækket fint af sammendraget.
    Varela spiler en helt forfærdelig kamp rent defensivt, hvor han lavede flere lilleput-fejl.. En af dem endte med en friløber til Bashkim som Sten flot reddede til hjørne, som der dog blev scoret til 2-0 på.. Offensivt spilede Varela hæderligt, men ikke på Ankersen niveau.. Man må formode Bartolec spiller fredag..

    Nelsson spillede en fin kamp med flere gode indgreb og så virker det til at han er en forsvarer som ikke bare clearer hovedløst, men ofte lægger af til en medspiller, hviæket vi kommer til at få stor gavn af. På den måde minder han mig lidt om Zanka..

    Stage kommer ind og gør det ganske fornuftigt synes jeg, det er et enormt fysisk overskud han har og det så man med det samme hvor han fik sat sig igennem på midten og vandt flere bolde.. Det betød at Falk blev flyttet ud til venstre, hvilket fungerede rigtig fint...

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: OB - FCK

    Første kamp i en sæson er altid noget mærkeligt noget. 3 point, fin 2. halvleg, videre

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: OB - FCK

    Grytebust fik en fin debut med kvikke reaktioner på stregen - Sten kunne dog godt have brugt et ekstra ben ved 2-0.
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Grytebust fik en fin debut med kvikke reaktioner på stregen - Sten kunne dog godt have brugt et ekstra ben ved 2-0.
    Sten med det tredje ben? :-)

    Men jo, han så lidt skidt ud der. Han blev nok som alle andre på banen (inkl Kløve selv) temmelig overrasket over, at den sejlede i mål.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •