Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 68

Emner: OB - FCK

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: OB - FCK

    Med den defensiv kommer vi til at se langt efter et europæisk gruppespil.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: OB - FCK

    Nok var jeg bekymret.

    0-0, 1-1, 0-1.

    Men dette her!?

    Med vores sæsonafslutning og træningskampe in mente, er vi da ved at have et meget alvorligt problem...

    Zan

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: OB - FCK

    Ståle burde have startet med Bartolec inde i stedet for Varela fra kampens start. Og hvor er Bjelland savnet i det forvar, hrfm!
    Sidst redigeret af Casper the ghost : 14.07.19 kl. 15:39 Årsag: korrektur
    Casper the ghost

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Ståle burde have startet med Bartolec inde i stedet for Varela fra kampens start. Og hvor er Bjelland savnet i det forvar, hrfm!
    Hvornår er det Papa G kommer hjem fra bryllup? Synes han mangler i dag.. Mht Varela har, og har hele tiden hft, svært ved at få øje på den klasse så mange snakker om.. Defensivt er han ikke i nærheden af superligaklasse og samtidig er det kun hæderligt rent offensivt.. Jeg tror vi har købt Uruguays Mads Timm.. Hvis vi kan udvikle ham til en stabil superligaback skal vi nok være glade...

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: OB - FCK

    Deres mål til 1-0. Er det ikke ligepræcis den slags, Grytebust er kendt for at tage? Og bemærk igen-igen-igen, hvordan Pierre ikke får bolden, når han er næste oplagte spilstation. Ffs.

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nok var jeg bekymret.

    0-0, 1-1, 0-1.

    Men dette her!?

    Med vores sæsonafslutning og træningskampe in mente, er vi da ved at have et meget alvorligt problem...

    Zan
    Vil gerne komme med en uforbeholden undskyldning.

    Zan

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vil gerne komme med en uforbeholden undskyldning.

    Zan
    Vigtig vigtig Anti-jinx, jeg siger bare tak for sejren :-)

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - FCK

    En heldig sejr men rigtig godt for moralen. Første halvleg så ikke godt ud. Forsvaret var usikkert, men meget ligger på midtbanen, som ikke hjalp meget bedst illustreret ved 1-0, hvor både Falk og Zeca snorksover.

    Forsvaret bør blive væsentlig bedre med Bjelland og med flere kampe sammen.

    Og så må man bare tage hatten af for NDoye. Han har været tæt på håbløs i alle træningskampe, men når det tæller, så er han der bare. Sikke en spiller!

    Skal man evaluere de nye, så var det en god kamp af Grytebust og egentlig også af Nelsson. Også fornuftigt indhop af Stage.
    Sidst redigeret af k@sper : 14.07.19 kl. 17:10

  15. De følgende 13 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Deres mål til 1-0. Er det ikke ligepræcis den slags, Grytebust er kendt for at tage? Og bemærk igen-igen-igen, hvordan Pierre ikke får bolden, når han er næste oplagte spilstation. Ffs.
    Ahh rolig nu, den tror jeg ikke de bedste keepere kunne have taget.

    Men jeg skal dog love for at han har 3 redninger i anden halvleg som redder os. Han bliver stærk. Og hvor er det lækkert at have en målmand som kan sparke nogenlunde præcise udspark :).

    Mhs. til Pierre så laver han en fin assist, men igen udstilles, det hvor et benet han er. Det bliver et stort problem.


  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    En heldig sejr men rigtig godt for moralen. Første halvleg så ikke godt ud. Forsvaret var usikkert, men meget ligger på midtbanen, som ikke hjalp meget bedst illustreret ved 1-0, hvor både Falk og Zeca snorksover.

    Forsvaret bør blive væsentlig bedre med Bjelland og med flere kampe sammen.

    Og så må man bare tage hatten af for NDoye. Han har været tæt på håbløs i alle træningskampe, men når det tæller, så er han der bare. Sikke en spiller!

    Skal man evaluere de nu, så var det en god kamp af Grytebust og egentlig også af Nelsson. Også fornuftigt indhop af Stage.
    Udover at det vil hjælpe at Bjelland kommer ind, ville det hjælpe en hel del hvis Ståle og AIK's sportschef kan blive enige om en fornuftig pris på Papa. Den mand giver mig Raboczki trækninger.


  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: OB - FCK

    Jeg så kun kampen pletvist, men jeg så slutningen, og det var godt nok undervældende, hvad Soririou fik ud de oceaner af plads, der var i de sidste 10 minutter. Jeg håber virkelig ikke, at det her skal ses som et tegn på, at Daramy er bagerst i køen, men jeg frygter det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: OB - FCK

    Det er det samme hver gang vi ikke fører ved pausen. Masser af brok og alle er for ringe etc etc etc....

    Fodbold kampe varer 90 minutter plus det løse - og husk at det ikke er tilfældigt at det som oftest er os som laver disse comebacks - vi er ganske enkelt ofte det bedste hold når man ser på hele kampen...

    Dejligt med premiere sejr uanset hvordan den så ellers kom i hus. Husk premieren sidste år, se DÉT var deprimerende....

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: OB - FCK

    Det var en ret seværdig kamp at se. Massere af chancer, ganske fint spil fra begge hold og spænding var der også meget af. Det var tydeligt at begge hold (og dommerne) lige skulle have banket noget rust af, men alt i alt en ganske godkendt præstation. At vinkommer bagud efter 52 sekunder, det er altså hvad der kan ske.

    - Varela kan godt få svært ved at holde pladsen, men det blev bedre i løbet af kampen
    - Bengtsson klassisk, egentlig gør han det ok, men det bliver lange 6 mdr uden Boilesen
    - PapaG er ikke god nok, jeg synes folk har været hårde ved ham... måske har jeg været for blød
    - Hold kæft hvor er N`Doye vild

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg så kun kampen pletvist, men jeg så slutningen, og det var godt nok undervældende, hvad Soririou fik ud de oceaner af plads, der var i de sidste 10 minutter. Jeg håber virkelig ikke, at det her skal ses som et tegn på, at Daramy er bagerst i køen, men jeg frygter det.
    Jeg er bestemt ikke fan af Sotiriou, men i den her kamp giver det fin mening at sætte ham ind og løbe sejren hjem. At han så igen beviste, at han er en spade uden selvtillid og i den grad snød Damen for et hattrick ved ikke at aflevere til ham i de absolut sidste sekunder af kampen, gør så bare, at han forhåbentlig kommer bag Daramy i køen, uanset hvad det står :)

    Papa MÅ være færdig i klubben, inden transfervinduet er slut. Det var fuldstændig håbløst i dag.

    Nelsson til gengæld ser ud til at blive rigtig fin på en noget svær dag og Stage gjorde et rigtig godt indhop. Og Gryden? Han minder mig sgu lidt om Plankeværket. En vaskeægte showmand med lækre redninger og en til tider lidt uortodoks stil. I like - selv om det til tider kan give lidt dårlige nerver, når han flakker rundt i feltet på et hjørnespark.

    Og altså.....Damen er Kongen af København. Ingen over. Ingen ved siden af. Damn, den mand er bundhamrende stærk.

    Alt i alt godkendt. Nej, forsvaret er bestemt ikke på plads. Men det er jeg ikke SÅ nervøs for. For Ståle plejer sgu at få styr på den del. Angrebet derimod ser sprudlende ud med stærke spillere, der bare står i kø for at brillere. Wind ligner efterhånden en erfaren herre, Damen er stadig Damen, Skov er som sædvanligt lidt anonym (han skal nok score hattrick i næste kamp) og Zeca skal lige falde ned på jorden igen, og det plejer han da også. Samtidig virker det som ret så rolige, stabile typer, vi har fået på holdet - og så altså et styk showmålmand. Det bliver en sjov sæson - og er i øvrigt vores bedste sæsonstart i tre år. Ikke at der skal meget til ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  25. De følgende 10 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: OB - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg så kun kampen pletvist, men jeg så slutningen, og det var godt nok undervældende, hvad Soririou fik ud de oceaner af plads, der var i de sidste 10 minutter. Jeg håber virkelig ikke, at det her skal ses som et tegn på, at Daramy er bagerst i køen, men jeg frygter det.
    Der er en del at snakke om efter kampen, men synes alligevel det er lidt vildt at ens nedslag efter at have set kampen pletvis, er hvor lidt Pieros fik ud af de sidste 10 minutter. Som minimum kunne han godt have fået en straffespark og det var fint at få noget ny energi ind der.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •