Se afstemningsresultater: Resultatet?

Stemmeafgivere
60. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK-sejr

    48 80.00%
  • Uafgjort

    8 13.33%
  • AGF-sejr

    4 6.67%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 42

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Indskiftningen ser jeg som helt naturlig. Wind er som flere af de andre u21 landsholdsspillere ikke helt i form og skal nok passes lidt på. Endvidere giver Pieros noget mere fysik, meget bedre pres og er meget bedre på defensive dødbolde end feks Daramy, som måske var alternativet. Jeg er enig i, at han ikke lykkes med meget. Men så længe at han er vores 3. "rigtige" angriber, så er det nok meget naturligt at give ham spilletid og håbe, at han kan få lidt selvtillid igen. Der er ingen grund til at have ham i truppen og bare opgive ham. Kan man sælge ham, så tror jeg gerne at Ståle gør dette. Men det kræver at en klub er interesseret og vil lægge et pænt beløb til os og nok især i løn, så det også er attraktivt for Pieros. Jeg kan nu godt unde ham lidt succes, for jeg synes hans arbejdsindsats er rigtig fin hver gang.

    Jeg undrede mig lidt mere over udskiftningen af Falk i stedet for Skov, som så helt færdig ud. Men det kan jo være mig, som har set forkert på min lille skærm i ferielandet, eller at Skov bare trængte til 90 min.
    Jeg synes ikke, at det er så entydigt - Stage for Falk er en styrkelse af det defensive hovedspil så kan vi godt holde til at skifte Daramy for Wind. Han kan holde fast i bolden, udfordre, han hænger godt sammen med de øvrige spillere (trænings observationer) og så er han en trussel. Pieros ser ud til at fortsætte sin 1½ årige deroute. Det nummerskifte, synes jeg, virker som en joke. Jeg har meget sympati for ham, men elitesport er ubarmhjertig og handler om præstationer og jeg tror han i øjeblikket skal være rigtig glad for at Ståle insisterer på, at han leverer. Jeg kan finde mange argumenter for, at det ikke er en naturlov at indskifte ham.

    Mht. Falk og Skov så tænkte jeg det samme - og Varela og Skov ser også ud til at have behov for at lære hinanden at kende.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Ser frem til en gif af den nel..
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  4. #18
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Det er godt nok hurtigt at stemple Stage som en fiasko. Han var skidt kørende igår, men lad os nu give ham mere end to indhop. Angående type, så har Ståle udtalt, at han skal bygge på, når det gælder pasningsspillet. Så lad os give ham et års tid til at udvikle sig inden vi kaster ham ud med badevandet. Delaney var godt nok heller ikke god de første par år.

    Ud over Stage, så faldt Bengtson fuldstændigt igennem igår. Han manglede fart og styrke i nærkampene, hvilket førte til i hvert fald en håndfuld boldtab. Han lavede alt for mange fejlafleveringer og dumme beslutninger, og var pga dårlig kommunikation med Varela skyld i en kæmpe AGF chance. (Edited: Jeg glemte rosen - flot sparket ind til 1-0)
    Varela stod (ud over den ovenstående bøf) klart bedre i billedet. Uden dog på nogen måde at nærme sig Ankersen/Boile niveau. Men det var sjældent i hans side, det blev farligt, og han var acceptabel i det fremadrettede. Glæder mig dog til at se Bartolec.
    Viktor Nelson viste sine store styrker i nærkampene og på hovedet. Wow det var decideret vildt at se. Samarbejdet med Bjelland var markant bedre end med Papa, men de sidste 20 minutter sejlede samarbejdet i forsvar og midtbane.

    Falk og Zeca spillede med vanlig sikkerhed på bolden, men fyldte mindre i går defensivt i normalt. Zeca havde naturligvis også en hjerneblødning i vanvittig stil.
    Fischer var rigtigt god igår og lignede den gamle Fischer. Udfald i perioder, men generelt skarp og to oplæg fortæller historien.

    Skov var helt skidt. De første 60 minutter var lidt lala med et par ok aktioner, og et semi farligt frispark og et par gode raids mod mål. Men det er alt for sjældent han skaber noget. De sidste 30 minutter var helt usynlige. På et tidspunkt får han bolden med hele venstre siden fri, men vælger at stoppe op og spille bolden tilbage. Jeg tror ikke, der var mere energi overhovedet. Frygtede faktisk en skade, men det var nok bare energien, der manglede. Som andre forstår jeg ikke, hvorfor han ikke kom ud i stedet for Falk.

    Dame var stærk i opspillet men uskarp foran mål. Han burde minimum have scoret et mål. Og så bliver jeg sindsyg over, han ikke spiller spillet til ende, men skal ømme sig konstant. Det burde jeg jo nok have vænnet mig til, da det altid har været sådan.
    Wind var en stærk station i fødderne og viser som altid hans ekstremt hurtige forståelse af spillet med flere fremragende detaljer på første berøringen. Ikke mindst da han fuldstændigt tørrer en modspiller i anden halvleg med et let touch med ydersiden af foden (som jeg husker det).

    Dommeren gider jeg ikke bruge for meget krudt på. Jeg forstår ikke, hvordan David Nielsen kan brokke sig igår i hvert fald. Han fik lov til at føre den svinske AGF-linje uden dommeren satte en stopper for det. Og det var det, der gav en lige kamp, da vores spillere konstant blev sparket ned efter at have afleveret - hvilket ødelagde flowet.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Kan vi lige, endnu en gang, have et dedikeret indlæg til Jonas Wind?

    Da han fuldstændig tørrer Nicolai Poulsen fik jeg tanker tilbage på Dennis Bergkamp. Ja undskyld storhedsvanviddet, men for helvede hvor laver han nogle helt vanvittige tekniske ting i løbet af en kamp.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Kan vi lige, endnu en gang, have et dedikeret indlæg til Jonas Wind?

    Da han fuldstændig tørrer Nicolai Poulsen fik jeg tanker tilbage på Dennis Bergkamp. Ja undskyld storhedsvanviddet, men for helvede hvor laver han nogle helt vanvittige tekniske ting i løbet af en kamp.
    GIF guys? Pleeease

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pihl Se meddelelser
    GIF guys? Pleeease
    Here goes. :-)

    https://twitter.com/fckobenhavn/status/1152504162623610880
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Generelt lidt skuffende kamp, hvor tempoet manglede i størstedelen af den. Lyspunkterne var Fischer og Wind. Wind skylder et mål efter Varelas perfekte indlæg, men han laver som sædvanligt mange gode ting tilbage på banen og sparker godt Fischers oplæg i kassen.

    Godt sparket ind af Bengtsson, men derudover var han ikke god, og det var altså primært i hans side, at AGF var farlige. Varela skal nok blive bedre defensivt, og offensivt synes jeg allerede, det er tydeligt, at han er en klassespiller.

    Skov ligner en spiller, der trænger til mere ferie. Han virker drænet for energi og spilleglæde. Måske Holse skal starte ind et par kampe. Han overtog jo Skovs dødboldtjans, da han kom ind i går, hvilket overraskede mig stort. Men måske er det et udtryk for, at Ståle også kan se, at Skov spiller langt under niveau for tiden. Og Holse gjorde det jo fint.

    Endelig må jeg sige, at jeg blev irriteret over de klassiske Ståle-udskiftninger, efter vi kom foran 2-0. Vi trak os som sædvanligt tilbage og lukkede AGF ind i kampen i stedet for at prøve at lukke den. Især fatter jeg - som andre også har påpeget - ikke, at Pieros endnu engang bliver foretrukket frem for Daramy. Yes-mændene vil formentlig sige, at Pieros er bedre fysisk og defensivt, hvilket er rigtigt vigtigt, når man skal forsvare en føring. Jeg vil bare sige, at en angriber, der kan score til 3-0 er et 100 gange bedre forsvar af en føring. Og Pieros er ikke angriberen, der scorer til 3-0. Hans spidskompetence er hans arbejdsindsats, for crying out loud. Det er en falliterklæring, når vi har et kæmpestort ungt talent siddende på bænken.

    Æd nu bare det økonomiske tab og send Pieros videre i sin karriere, Ståle!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Vi burde have ført i hvert fald 2-0 inden for den første halve time og lukket kampen der. Synes det var en fin kamp, det største minus var at lukke dem ind i kampen igen. Men 6 point i 2 kampe er super godkendt


  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Æd nu bare det økonomiske tab og send Pieros videre i sin karriere, Ståle!
    Der skal tre til en transfertango..... Ståle har flere gange vist, at han sagtens æder et økonomisk tab. Mon ikke han overlever dette igen, når han lige har solgt for over 100 mio kr. Men man kan trods alt ikke bare smide manden på porten. Der skal være en klub interesseret i ham, og måske mest af alt skal Pieros også selv ville skifte. Og det sidste er sikkert et problem med hans løn. Nå ja, så er der også det faktum, at Ståle og co sikkert ikke er lige så utilfredse med ham som hovedparten af Sidelinien....
    Sidst redigeret af k@sper : 20.07.19 kl. 16:59

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    når vi har et kæmpestort ungt talent siddende på bænken.

    Aaah, han render ofte rundt som en kylling der har fået hovedet hugget af.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Det er godt nok hurtigt at stemple Stage som en fiasko. Han var skidt kørende igår, men lad os nu give ham mere end to indhop. Angående type, så har Ståle udtalt, at han skal bygge på, når det gælder pasningsspillet. Så lad os give ham et års tid til at udvikle sig inden vi kaster ham ud med badevandet. Delaney var godt nok heller ikke god de første par år.
    Det er en frisk og fri tolkning af mit indlæg, men fred være med det, så kan jeg jo præcisere.

    Om Stage bliver en fiasko, succes eller noget midt i mellem det må tiden og Stage vise os. Min konstatering omkring Stage, som jeg skal medgive også er udtryk for en vis skuffelse, er blot en konstatering af, at det man ser, efter min opfattelse også var det man kunne forvente på baggrund af, hvad han har vist i AGF.

    Konteksten for min irritation er - nævnt i transfertråden - at Ståle som afslutning for sæsonen nævner at vi skal købe en central midt til start 11'eren. Så fint med en 'penis-transfer', men jeg havde håbet på en spiller, der var til start 11'eren. Når vi alligevel har besluttet os for at skrive store checks, så havde jeg så langt foretrukket Kudos fra FCN eller lignende.

    Jeg irriteres over, at klubben har så travlt med at være tilfredse med transfer-vinduet. Vi har solgt godt og omsat for store beløb - godt for den kortsigtede økonomi og dem med økonomiske interesser. Sportsligt havde jeg håbet, at klubben havde vist større ambitioner ift. i det her vindue og løftet holdet internationalt og der kommer blandt andet den centrale midt ind. Jeg kan se mange udskiftninger i den bageste del af banen og nogle usædvanlig store investeringer her, men vores udfordringer på den centrale midt (og offensivt) er ikke løst ... fred være med at nogle ser det som helt fint og rigtigt. Jeg synes dog, at det ligner et vindue, der har handlet om damage-control.

    Ift. min skuffelse, så skal det ses i lyset af Ståles og Bo Rygaards mere offensive udtalelser i umiddelbar forlængelse af sæsonens afslutning og den - efter min mening - manglende sammenhæng til den foreløbige aktivitet i vinduet.
    Goldbæks Højrefod

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er en frisk og fri tolkning af mit indlæg, men fred være med det, så kan jeg jo præcisere.

    Om Stage bliver en fiasko, succes eller noget midt i mellem det må tiden og Stage vise os. Min konstatering omkring Stage, som jeg skal medgive også er udtryk for en vis skuffelse, er blot en konstatering af, at det man ser, efter min opfattelse også var det man kunne forvente på baggrund af, hvad han har vist i AGF.

    Konteksten for min irritation er - nævnt i transfertråden - at Ståle som afslutning for sæsonen nævner at vi skal købe en central midt til start 11'eren. Så fint med en 'penis-transfer', men jeg havde håbet på en spiller, der var til start 11'eren. Når vi alligevel har besluttet os for at skrive store checks, så havde jeg så langt foretrukket Kudos fra FCN eller lignende.

    Jeg irriteres over, at klubben har så travlt med at være tilfredse med transfer-vinduet. Vi har solgt godt og omsat for store beløb - godt for den kortsigtede økonomi og dem med økonomiske interesser. Sportsligt havde jeg håbet, at klubben havde vist større ambitioner ift. i det her vindue og løftet holdet internationalt og der kommer blandt andet den centrale midt ind. Jeg kan se mange udskiftninger i den bageste del af banen og nogle usædvanlig store investeringer her, men vores udfordringer på den centrale midt (og offensivt) er ikke løst ... fred være med at nogle ser det som helt fint og rigtigt. Jeg synes dog, at det ligner et vindue, der har handlet om damage-control.

    Ift. min skuffelse, så skal det ses i lyset af Ståles og Bo Rygaards mere offensive udtalelser i umiddelbar forlængelse af sæsonens afslutning og den - efter min mening - manglende sammenhæng til den foreløbige aktivitet i vinduet.
    Må helt ærligt indrømme at jeg synes at vi ser skræmmende ud. Giv det 2-3 kampe, så skal det nok spille lidt bedre. Jeg mener bestemt at vi er markant styrket ift. Sidste sæson.

    Husk nu at tænke på at Stage er en erstatning for Kvist, Nelson er for Vavro, Gryte er for Jesse og Bartolec er for Roerslev.

    Varela fra sidste vindue er en erstatning for Ankersen.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Konteksten for min irritation er - nævnt i transfertråden - at Ståle som afslutning for sæsonen nævner at vi skal købe en central midt til start 11'eren. Så fint med en 'penis-transfer', men jeg havde håbet på en spiller, der var til start 11'eren.
    Bare af almindelig nysgerrighed: Er det Falk eller Zeca du gerne ser bænket, når nu du vil have en central midt til start 11'eren? Eller vil du smide Falk ud på kanten og så bænke Skov eller Fischer i stedet?

    Man kunne selvfølgelig også begynde at spille 3-5-2, men det bliver næppe i Ståles regeringstid, at det bliver startopstillingen.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Hvis folk sagde til mig inden at transfervinduet begyndte at vi ville lykkedes med at hente Bartolec, Victor Nelsson, Stage, Grytebust og Kalle J så ville jeg kigge rimelig skeptisk på dem.

    Alle regnede med at Bartolec skulle til udlandet, men lige pludselig stod han i den smukke hvide trøje og flashede den på insta. Jeg er sikker på at Nelsson er en spiller vi ville være flere lysår fra at være i stand til at signe, hvis vi bare går 2-3 år tilbage.

    Ja selvfølge hjalp det at vi fik kassen for Vavro, men det mest interesante er vi har signet to danske profiler i Nelsson og Stage, som sagtens kunne have valgt at tage til udlandet. Nu valgte Nelsson og Stage FCK, og man kan håbe at de er de første af mange danske/superliga profiler der vælger at tage forbi os frem for at tage direkte til udlandet.

    Jeg synes vinduet har været rigtigt godt, og der er ingen tvivl om at der er skruet op rent økonomisk ift. andre transfervinduer. Kommer der mere? Måske, Personligt håber jeg på en VB som kan spille i stedet for Bengtsson, og hvis vi er heldige et nyt es til offensiven.


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af domanyi Se meddelelser
    Må helt ærligt indrømme at jeg synes at vi ser skræmmende ud. Giv det 2-3 kampe, så skal det nok spille lidt bedre. Jeg mener bestemt at vi er markant styrket ift. Sidste sæson.

    Husk nu at tænke på at Stage er en erstatning for Kvist, Nelson er for Vavro, Gryte er for Jesse og Bartolec er for Roerslev.

    Varela fra sidste vindue er en erstatning for Ankersen.

    Vi har godt nok stadig Roerslev i truppen.

    Jeg er som sådan enig, vi ser stadig stærke ud, om jeg ligefrem ville sige markant styrket er noget andet.

    Men vi har stadig det store problem at vi ikke er gode nok i bredden. Bjelland skadet? Shit.
    Doye eller Wind skadet?

    Vi er dækket ind på højreback, og til dels på kanterne, hvis vi tager Falk derud, eller med Holse, og bruger Stage fx i midten.

    måske også angreb, med Fischer der kan komme op og Daramy i nogle kampe, men ikke godt nok til Europa.

    Og hvad hvis Pierre også render ind i en skade nu? Vi er alt for tynde i truppen, og hvad vi har af reserver, er der maks en spiller der kan tage over pladserne.

    Og hertil er der også konkurrencen til pladserne.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •