Se afstemningsresultater: Hvem skal ifølge dig spille højreback i sæsonen 2019/20

Stemmeafgivere
141. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Karlo Bartolec

    41 29.08%
  • Guillermo Varela

    48 34.04%
  • Peter Ankersen

    13 9.22%
  • Mads Roerslev

    5 3.55%
  • De skal skiftes afhængig af modstander og dagsform

    34 24.11%
Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: Hvem ser du helst spille højreback?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Hvem ser du helst spille højreback?

    Nu hvor både Varela og Bartolec har spillet officielle kampe for os, så kunne det være sjovt at høre, hvem I helst ser spille høreback for os i denne sæson. For fuldstændighedens skyld har jeg medtaget Ankersen og Roerslev, da de begge stadig er i truppen, men mon ikke det alligevel ender med at blive en af de to førstnævnte.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Nu hvor både Varela og Bartolec har spillet officielle kampe for os, så kunne det være sjovt at høre, hvem I helst ser spille høreback for os i denne sæson. For fuldstændighedens skyld har jeg medtaget Ankersen og Roerslev, da de begge stadig er i truppen, men mon ikke det alligevel ender med at blive en af de to førstnævnte.
    Er du ikke lidt for tidligt ude med denne afstemning+ Der er kun meget få som har set kampen i går pga. Viasats grådighed.
    Øvre C'er

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Er du ikke lidt for tidligt ude med denne afstemning+ Der er kun meget få som har set kampen i går pga. Viasats grådighed.
    Ingen hast. Du venter da bare med at stemme, til du er klar.

    Du har dog haft mulighed for at bedømme Varela fra et par indhop i foråret, ligesom du måske også har set kampe med Bartolec for Nordsjælland.
    Sidst redigeret af giggs : 24.07.19 kl. 11:41
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Hvis Ankersen var en reel mulighed, så ingen tvivl om det skulle være ham, da han er en klasse eller to over begge alternativer. Gud hvor jeg savner ham allerede (og Boilesen i den anden side). Det er desværre et betydeligt kvalitetstab i vores start 11'er at vi står så svækket på begge vores backs i forhold til sidste sæson.. Hverken Bartolec eller Varela har imponeret, men det er også svært at bedømme Bartolec på kampen i går, hvor han spillede med et halvt reservehold på en meget sløj bane og en piv elendig Robert Skov foran sig.. Da Varela trods alt har haft flere kampe til at bevise sit værd, hvilket han endnu ikke har formået, falder min stemme foreløbigt på Bartolec. Men jeg er enig i at det er for tidligt endnu at gøre nogle koklusioner.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Den er godt nok svær. Jeg synes, at Varela har rigtig gode offensive kvaliteter. Men fylder alt for lidt defensivt. Omvendt har Varela jo været ude af spillet i lang tid, og vil måske også "vokse" med spilletid. jeg synes godt, at man kan se potentialet i Varela.
    Bartolec har derimod rytme fra mange kampe i sidste sæson. Det giver nok et bedre udtryk i spillet. Jeg synes i hvert fald at han så stærk ud igår mod TNS. Og han lavede gode afleveringer til Skov, som desværre ikke var med på dem (Skov er stadig ikke i omdrejninger).

    Så jeg er faktisk for rotation på højreback mellem d'herrer. Varela tror jeg vil være bedst i internationale kampe, selvom han har mangler defensivt.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Jeg har to muligheder: 1. Varela spiller venstreback sammen Bengtsson, som har skuffet (hvilket jeg ikke selv mener) og så kan de ligge lidt og rotere. (jeg tager udgangspunkt i at Ankersen sælges) Så har vi to højrebacks: Roerslev og Bartolec. Jeg mener selv Roerslev klart fortjener mere spilledetid end Ståle giver ham. Så kunne Roerslev ligge og være en rersave for Bartolec og starte inde i de mindre vigtige kampe, eller de lettere kampe. Så til vinter, hvor Boilesen er tilbage, smider vi Varela tilbage på højreback og til den tid har vi evalueret Roerslev og set hvad vi skal gøre med ham. Evt. at sælge, leje ud eller skille sig af med en af de andre højrebacks. Roerslev skal i hvertfald have spilletid, når han har præsteret i hver kamp han har spillet og besidder et stort talent (jeg ved godt han kun har spillet "nemme" europæiske kampe og nogle Sydbank pokalkampe. Men giv ham nu chancen i Superligaen og se om han også kan præstere der.

    2. Den anden mulighed er vi kunne rykke endten Varela eller Bartolec op på højremidten og rotere med Skov (som ikke har præsteret indtil videre). Tænker bestemt Varela ville være en god kandidat til den opgave da han som mange hentyder til herinde, sejler lidt definitivt men altså er god offensivt. Så ville vi igen have 2 højrebacks og så ville vi jo som nævnt tidligere kunne give Roerslev spilletid

    Tror personligt ikke selv på nogle af de her muligheder, men det helt klart det jeg håber på, fordi Ståle giver slet ikke Roerslev nok spilledetid OVERHOVEDET. Tror også jeg står meget alene med denne holdning, så gad derfor godt høre andres side af sagen, så i må for alt i verden super gerne svare og komme med jeres mening

    Fortsat god dag ;))

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bøf Se meddelelser
    Jeg har to muligheder: 1. Varela spiller venstreback sammen Bengtsson, som har skuffet (hvilket jeg ikke selv mener) og så kan de ligge lidt og rotere. (jeg tager udgangspunkt i at Ankersen sælges) Så har vi to højrebacks: Roerslev og Bartolec. Jeg mener selv Roerslev klart fortjener mere spilledetid end Ståle giver ham. Så kunne Roerslev ligge og være en rersave for Bartolec og starte inde i de mindre vigtige kampe, eller de lettere kampe. Så til vinter, hvor Boilesen er tilbage, smider vi Varela tilbage på højreback og til den tid har vi evalueret Roerslev og set hvad vi skal gøre med ham. Evt. at sælge, leje ud eller skille sig af med en af de andre højrebacks. Roerslev skal i hvertfald have spilletid, når han har præsteret i hver kamp han har spillet og besidder et stort talent (jeg ved godt han kun har spillet "nemme" europæiske kampe og nogle Sydbank pokalkampe. Men giv ham nu chancen i Superligaen og se om han også kan præstere der.

    2. Den anden mulighed er vi kunne rykke endten Varela eller Bartolec op på højremidten og rotere med Skov (som ikke har præsteret indtil videre). Tænker bestemt Varela ville være en god kandidat til den opgave da han som mange hentyder til herinde, sejler lidt definitivt men altså er god offensivt. Så ville vi igen have 2 højrebacks og så ville vi jo som nævnt tidligere kunne give Roerslev spilletid

    Tror personligt ikke selv på nogle af de her muligheder, men det helt klart det jeg håber på, fordi Ståle giver slet ikke Roerslev nok spilledetid OVERHOVEDET. Tror også jeg står meget alene med denne holdning, så gad derfor godt høre andres side af sagen, så i må for alt i verden super gerne svare og komme med jeres mening

    Fortsat god dag ;))
    Du hedder bøf og vil stille med Roerslev og smide Skov på bænken :)

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Du hedder bøf og vil stille med Roerslev og smide Skov på bænken :)

    Læste du overhovedet min besked? Jeg skrev jeg ønskede Roerslev fik spilletid, ikke Skov skulle smides af holdet. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal svare på det her, altså du har jo tydeligvis ikke forstået min kommentar. Mht mit brugernavn er jeg altid blevet kaldt Bøf, også af mine venner. Jeg forstår forresten ikke, hvorfor der altid står Bøf og ikke BIF, når folk skriver herinde

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bøf Se meddelelser
    Læste du overhovedet min besked? Jeg skrev jeg ønskede Roerslev fik spilletid, ikke Skov skulle smides af holdet. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal svare på det her, altså du har jo tydeligvis ikke forstået min kommentar. Mht mit brugernavn er jeg altid blevet kaldt Bøf, også af mine venner. Jeg forstår forresten ikke, hvorfor der altid står Bøf og ikke BIF, når folk skriver herinde
    Hvad får dig til at tro, at en mand som ikke var god nok i Vendsyssel er god nok i København? Jeg undres - men gad ikke smide det i den tråd.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Hvad får dig til at tro, at en mand som ikke var god nok i Vendsyssel er god nok i København? Jeg undres - men gad ikke smide det i den tråd.
    Giv ham nu chancen en gang og hvisbhaner en kæmpe fiasko, så må vi skille os af med ham. Han havde en dårlig tid i Vendsyssel i know, men han har præsteret i de få kampe han har fået for os. Pieros og Kodro har også fået chancen. Også en detalje, som er hver at nævne, er at han blev udkaldt som det største talent, for et års tid siden

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvem ser du helst spille højreback?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bøf Se meddelelser
    Giv ham nu chancen en gang og hvisbhaner en kæmpe fiasko, så må vi skille os af med ham. Han havde en dårlig tid i Vendsyssel i know, men han har præsteret i de få kampe han har fået for os. Pieros og Kodro har også fået chancen. Også en detalje, som er hver at nævne, er at han blev udkaldt som det største talent, for et års tid siden
    Roerslev fik chancen for 2 sæsoner siden.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vil du helst slå??
    By Superdam in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 29.09.06, 19:26
  2. Hvilke hold vil du helst se spille VM-finalen?
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 19.06.06, 23:10
  3. Hvem så du helst i FCK?
    By FCK 1/1-1991 in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 05:28
  4. Hvem skal spille højreback?
    By Godfather in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 14.02.04, 15:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •