Se afstemningsresultater: Hvad bliver resultatet?

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AC Horsens sejr

    5 8.93%
  • Uafgjort

    5 8.93%
  • F.C. København sejr

    46 82.14%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    19 spillere i truppen. Haahr er udtaget, så er en af vores forsvarsspillere tvivlsom? Daghim er også i truppen, så vi bruger bredden i truppen allerede, men ok skadeslisten er også lang allerede. Dog kan vi stille ganske fint op:

    Grytebust
    Varela-Nelsson-Bjelland-Bengtsson
    Skov-Zeca-Stage-Fischer
    N’Doye-Wind

    I virkeligheden så jeg gerne at Thomsen startede inde og Stage på bænken eller Fischer fremme. Thomsen skal altså også gerne have muligheden for st komme i gang.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Thomsen og Bartolec i stedet for Stage og Varela..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    19 spillere i truppen. Haahr er udtaget, så er en af vores forsvarsspillere tvivlsom? Daghim er også i truppen, så vi bruger bredden i truppen allerede, men ok skadeslisten er også lang allerede. Dog kan vi stille ganske fint op:

    Grytebust
    Varela-Nelsson-Bjelland-Bengtsson
    Skov-Zeca-Stage-Fischer
    N’Doye-Wind

    I virkeligheden så jeg gerne at Thomsen startede inde og Stage på bænken eller Fischer fremme. Thomsen skal altså også gerne have muligheden for st komme i gang.
    Han har da haft alle muligheder for at komme i gang, men har aldrig grebet chancen.. Var det ikke bedre at give vores nye dyre indkøb den mulighed/chance nu hvor det normale førstevalg til positionen er ude?

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Han har da haft alle muligheder for at komme i gang, men har aldrig grebet chancen.. Var det ikke bedre at give vores nye dyre indkøb den mulighed/chance nu hvor det normale førstevalg til positionen er ude?
    Jo, men jeg håber stadig på Thomsen og vi får vist brug for hele bredden i år. Jeg kan sagtens følge dig i at Stage skal spilles ind og det måske har en højere prioritet.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Min drømmestarter ville være:
    Johnsson
    Bartolec Nelsson Bjelland Varela
    Holse Zeca Thomsen Daramy
    Wind Fischer

    Ved godt jeg højst sandsynligt er den eneste, med denne holdning så kan jeg ikke særligt godt lide N'Doye. Jo han har en masse historie, han score mål og er helt fantastisk. Men han er for selvisk. Han skyder (næsten) altid selv. Jeg sad og så hans 100 måls video, og der viste han bare hvor selvisk han er. Mange af målene havde han en åben aflevering, men valgte alligevel bare at skyde selv. Ganske vist gik den ind, men der var jo også mange som ikke går ind, hvor han burde have afleveret. Jeg ved godt det er voldsomt bare at tage ham ud af starteren, fordi jeg synes det. Grunden til jeg ikke starter med Bengtsson er fordi han har spillet hver kamp i sæsonen, og en mand på hans alder tror jeg bare ikke har udholdenheden til det. Johnsson skal også snart have sin første kamp, og jeg undrede mig faktisk over at det ikke blev mod TNS. Han er jo heller ikke ung, så det jo ikke en spiller vi skal have liggende og udvikle sig, til han kan starte. Jeg troede han ville få kampen der. Grunden til jeg har Skov ude, er fordi han ikke har præsteret endnu, og Holse skal også i gang på dem højremidt. Han har selv sagt i et interview at han helst vil spille på højremidt. Og så håber jeg selvfølgelig at Haahr kommer ind. Han skal bare have spilletid. Også grunden til jeg håber på sådan en "svag" starter er fordi, det mod Horsens. Dem burde vi godt kunne slå med en lidt svagere starter, plus det ville være godt at få set spillerne spille, og det kan vi gøre i den kamp.

    Nu til den starter jeg tror bliver valgt:
    Grytebust
    Bartolec Nelsson Bjelland Varela
    Skov Zeca Stage Fischer
    N'Doye Wind

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Robert Skov er lige blevet solgt til Hoffenheim
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...il-hoffenheim/

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Temmelig sløj første halvleg. Falk er stærkt savnet, da vi med Stage derinde kommer til at mangle en spiller med blik for de små rum, der skal findes for at trænge gennem Horsens' defensiv. I det hele taget er det vel ikke for meget at kalde det en ret anonym indsats i første halvleg af Aarhus' fortabte søn. Jeg har i hvert fald svært ved at få øje på ham som den store kriger, der altid går forrest og kommer med i feltet osv. osv., men okay, han skal selvfølgelig lige i gang.

    Varela har stadig problemer. Han tager nogle gode løb, og man kan se, at han er hurtig på fødderne, men der mangler lige det sidste, før det bliver farligt. Defensivt virker han meget fokuseret på, at der ikke kommer løb bag ham, men han har i flere situationer ligget for langt fra sin direkte mand og dermed åbnet for indlæg. Næppe en holdbar løsning med ham på den uvante plads.
    HIC SUNT LEONES

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Horsens kampen har med al tydelighed vist at Carlo Holse er utter shite. End ikke kvalitet til superligaen, endnu mindre europæisk.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Horsens kampen har med al tydelighed vist at Carlo Holse er utter shite. End ikke kvalitet til superligaen, endnu mindre europæisk.
    Synes det er en total kollektiv off-day. Mange der spiller enormt skidt i dag, der i blandt Holse.Selvfølgelig super skidt for Holse når man skal overbevise, at man er god nok! Vi mangler en dygtig højrekant.

    Der er ikke meget på bænken i dag, men det hjælper heller ikke vi venter så længe med at skifte. Signal fra Ståle?

    På 79/90 min
    Sidst redigeret af pelledrengen : 27.07.19 kl. 18:21
    FORZA L'EQUIPE FC

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Yes, yes, yes����
    FORZA L'EQUIPE FC

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    GAAB, 3 udskiftninger og så udtaler man at det er for at holde tempoet??? Hvilket tempo??? 6 km/t??? Heldig men fortjent sejr.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    GAAB, 3 udskiftninger og så udtaler man at det er for at holde tempoet??? Hvilket tempo??? 6 km/t??? Heldig men fortjent sejr.
    Enig. Heldigt at Horsens ikke scorer på en af deres 0 nul chancer
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd AC Horsens - F.C. København (27/07-2019 kl. 17.30)

    Der blev snakket en del på twitter, da vi trak Røde Stjerne, at det kunne være en udfordring, at forsvaret ikke var sammenspillet, og at relationerne ikke var der endnu. Med det i baghovedet, så var det en god ide at både Varela, Bartolec og Nelsson fik spillet sammen med Bjelland i dag, og kunne derfor øve og udvikle lidt af de forsvarsmæssige relationer i dag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •