Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen

Stemmeafgivere
74. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    68 91.89%
  • Uafgjort

    3 4.05%
  • TNS vinder

    3 4.05%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    2. kamp i 2. CL-kvalrunde foregår hjemme i Parken, og FCK har et 2-0 forspring fra første kamp. Formår man at gå videre, venter vinderen af HJK og Røde Stjerne i 3. CL-runde. Går man ikke videre, venter vinderen af Valur og Ludogorets i 3. EL-runde.

    Truppen er ikke udtaget endnu, mens skadeslisten består af Falk, Boilesen, Mudrazija og Andersen.

    Kampen vises på en af Viasats kanaler, så for at de får så lave seertal som muligt, lyder anbefalingen: ALLE MAND TIL PARKEN!
    Sidst redigeret af Kiwi : 30.07.19 kl. 15:16
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Jeg er spændt på at se, hvad Ståle vælger her. Med en trods alt beskeden 2-0-føring med i bagagen tvivler jeg på, at det bliver en ren reservespækket startopstilling, men skader og skrøbelighed gør dog nok, at vi ser en del ændringer.

    Eksempelvis:

    Grytebust
    Bartolec - Nelsson - Papa - Bengtsson
    Holse - Stage - Thomsen - Fischer
    N'Doye - Daramy


    Forhåbentlig kan N'Doye og Fischer så spares efter 45 eller 60 minutter og afløses af Wind og Daghim.
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Jeg er lidt i tvivl om hvilken side hhv. Holse og Daghim skal spille i, men;

    Grytebust
    Bartolec - Nelsson - Papa - Bengtsson
    Daghim - Stage - Thomsen - Holse
    Wind - Daramy

    Evt. Haahr i centerforsvaret.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Skal vi ikke se Kalle på målet snart?

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Skal vi ikke se Kalle på målet snart?
    Jo, det tænker jeg da også er ret oplagt.

    Ellers ender han jo med at få nada kampe... Det må da, på trods af han kendte omstændighederne, være ganske utilfredsstillende.

    Tror Kalle står på onsdag.

    Zan

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    2. kamp i 2. CL-kvalrunde foregår hjemme i Parken, og FCK har et 2-0 forspring fra første kamp. Formår man at gå videre, venter vinderen af HJK og Røde Stjerne i 3. CL-runde. Går man ikke videre, venter vinderen af Valur og Ludogorets i 3. EL-runde.

    Truppen er ikke udtaget endnu, mens skadeslisten består af Falk, Boilesen, Mudrazija og Andersen.

    Kampen vises på en af Viasats kanaler, så for at de får så lave seertal som muligt, lyder anbefalingen: ALLE MAND TIL PARKEN!
    I forhold til Ludogorets - Valur spiller de torsdag kl. 19:30 og første opgør endte 1-1 på Island. Til kampen i Parken kan man dog hurtigt finde ud af om hvem man kæmper om at møde: Helsinki og Røde Stjerne mødes kl.18:00 onsdag og her endte første opgør med 2-0-sejr til hjemmeholdet i Serbien.

    Truppen er udtaget:
    13. Sten Grytebust
    21. Kalle Johnsson

    02. Guillermo Varela
    03. Pierre Bengtsson
    04. Sotirios Papagiannopoulous
    05. Andreas Bjelland
    17. Karlo Bartolec
    25. Victor Nelsson

    06. Jens Stage
    07. Viktor Fischer
    08. Nicolaj Thomsen
    10. Carlos Zeca
    26. Carlo Holse

    09. Pieros Sotiriou
    11. Mohamed Daramy
    14. Dame N'Doye
    23. Jonas Wind
    37. Ahmed Daghim
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 30.07.19 kl. 19:55

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Johansson
    Bartolec-Papa-Nelsson-Bengtsson
    Holse-Stage-Thomsen-Daramy
    Wind-Pieros

    Hvis du spørger mig. Det skal være en walk over og det er en stærk nok start 11

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Johansson
    Bartolec-Papa-Nelsson-Bengtsson
    Holse-Stage-Thomsen-Daramy
    Wind-Pieros

    Hvis du spørger mig. Det skal være en walk over og det er en stærk nok start 11
    Jeg tror ikke Pieros er helt fit for fight endnu, så jeg håber i stedet på:

    Johansson
    Varelaa-Papa-Nelsson-Bengtsson
    Holse-Stage-Thomsen-Fischer
    Wind-Daramy

    Jeg håber vi får en præsentation af Oviedo i aften, så vi kan give ham en varm velkomst.

    Så har jeg sat en 50'er på Papa G som første målscorer til 42 gange pengene igen.
    Han har noget at bevise.

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    BBCs Nick Southall tager et lille kig på København og et par af indbyggerne - bl.a. vores egen Brokke - i denne optagt til aftenens brag i Parken.

    https://m.facebook.com/watch/?v=397554137784544&_rdr
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    En skade til Damen eller Wind og vi er fucked... Pieros er totalt uden selvtillid, det lyser ud af ham, hele hans attitude er bare opgivende når han endnu engang har brændt en chance eller mistet bolden...

    Respekt for at TNS trods alt prøvede at spille bolden op langs jorden meget af tiden.

    Videre...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Typisk sløj FC-kamp mod et miniput-hold. Især første halvlegs mangel på tempo og indstilling var bedrøvelig, og det chancemæssige udbytte var derefter. Det blev lidt bedre efter pausen, hvor Pieros egenhændigt sørgede for, at vi trods alt ikke vandt større. Tre hundredprocentchancer formøblede han - plus det løse. Send ham nu videre, Ståle!

    Derudover spillede Bartolec en dårlig kamp. Varela bør trods sine mangler være sikkert førstevalg til højre back.

    Thomsen var som så ofte før så middelmådig og anonym, at det er svært at fatte, at han blev betragtet som et af de største offensive talenter her i landet for få år siden.

    Daramy viste ikke meget, før han blev rykket op i angrebet, hvor han klart er bedst. Han mangler stadig en del - især i forhold til at tage de rette beslutninger - men det er tydeligt, at han har et stort potentiale, og han kunne snildt have fået en assist eller to i dag.

    Ellers var det rimeligt gab over hele linjen - bortset fra Zecas drøn.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Gu ved om man kan komme med flere undskyldninger for at forsvare Pieros. Han har jo stort set manglet selvtillid i 2 år nu :)

    ohh well det skal vel nok komme..

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Pieros er det ikke værd at spilde så mange ord på. Selvtilliden er væk, og han styrer mod et exit. Spørgsmålet er så, om Ståle allerede i dette vindue formår at finde en erstatning. Det kommer formentlig til at afhænge af, om vi kommer i CL/EL.
    Jeg er mere bekymret over Bartolec og den præstation, han leverede i dag. Han har nogle åbenlyse færdigheder som hurtig og angrebsivrig, men til gengæld træffer han også en del virkelig dårlige beslutninger. Det lover ikke så godt, når han mod en ellers svag modstander ikke har overblikket eller overskuddet til at vælge bedre end at slå adskillige indlæg i blinde uden at være tæt på at ramme nogen, forsøge sig med tre (?) forkølede afslutninger med venstre og begå flere unødvendige og klodsede frispark.
    Uden at spille pladsen mener jeg også, at Varela her til aften sikrede sig status som førstevalg - indtil videre i hvert fald.
    HIC SUNT LEONES

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Gu ved om man kan komme med flere undskyldninger for at forsvare Pieros. Han har jo stort set manglet selvtillid i 2 år nu :)

    ohh well det skal vel nok komme..
    Jeg undrer mig nu stadig over, hvorfor målene ikke kommer. Han har nogle helt åbenlyse kvaliteter i at komme frem til afslutningerne, men de ryger bare ikke ind. Hans statistikker i Apoel, på landshold og i første sæson her er egentlig ok, så han bør have målene i sig. Jeg kan dog godt forstå, at folk herinde har mistet tålmodigheden. Det har Ståle og Co jo nok også. Men al snakken om at sende ham videre kræver jo stadig en interesseret klub og en interesseret spiller. En af alternativerne er selvfølgelig mere spilletid Daramy, som da også nok skal få mere fremover. Men han var da om muligt endnu ringere end Pieros og bringer ud over dette meget mindre i presspillet.

    Ellers en professionel indsats, hvor vi sparer en masse spillere, undgår skader og går sikkert videre. Fint og videre.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. The New Saints (31/07 2019, kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    En skade til Damen eller Wind og vi er fucked... Pieros er totalt uden selvtillid, det lyser ud af ham, hele hans attitude er bare opgivende når han endnu engang har brændt en chance eller mistet bolden...

    Respekt for at TNS trods alt prøvede at spille bolden op langs jorden meget af tiden.

    Videre...
    Det samme kan siges om vores midterforsvarere. I guder Pappagiannopoulos laver mange hjerneblødninger som kan koste imod stærkere modstandere. Flere gange lå han ikke på linie med de andre i forsvaret, en gang lå han sågar 6-8 meter bag de 3 andre og ophævede en offside, for ikke at tale om hans tilbagelægning der var ved at koste et hjørne. Kæft han ville blive udstillet imod Røde Stjerne eller et endnu bedre hold
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  28. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •