Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 92

Emner: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    267

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Inden kampen mod Røde Stjerne, så holder vi et møde i fanklubben, hvor vi lige kan starte samtalen/processen. Vi starter klokken 18, og jeg har bedt kontoret om at sørge for et par håndfulde blandede, fesne øl, nogle snacks og nogle sodavand. Skriv lige her i tråden, om I kommer, så de ved hvilke mængder, der skal indkøbes.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af rosenkrantz Se meddelelser
    Inden kampen mod Røde Stjerne, så holder vi et møde i fanklubben, hvor vi lige kan starte samtalen/processen. Vi starter klokken 18, og jeg har bedt kontoret om at sørge for et par håndfulde blandede, fesne øl, nogle snacks og nogle sodavand. Skriv lige her i tråden, om I kommer, så de ved hvilke mængder, der skal indkøbes.
    Det lyder ikke så velovervejet at bruge de lokale til at holde møde i, inden den kamp.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. #78
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det lyder ikke så velovervejet at bruge de lokale til at holde møde i, inden den kamp.
    Arh, kan i ikke planlægge pyro og uefa-mafia-budskabsbannere andetsteds, når nu der een gang i årtiet planlægges fanklubrelevant møde? ;)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Arh, kan i ikke planlægge pyro og uefa-mafia-budskabsbannere andetsteds, når nu der een gang i årtiet planlægges fanklubrelevant møde? ;)
    Kig forbi fanklubben på sådan en fodboldaften og se hvor mange som bruger den, hvilket rend af medfans der er.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Flyt det hele over på facebook
    NEJ

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar


  8. #81
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Man kan jo oprette en FB-profil, der hedder det samme som ens nuværende SL alias og så lade være med at tilføje venner, og lave opslag (andre end dem, man ville lave her), hvis det er fordi, man gerne vil forblive anonym.
    Det er meget off-topic, men det kan man ikke bare. Den slags profiler lukker Facebook lige så snart de opdages. Facebook tillader kun profiler i eget navn.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Som webmaster for og "udvikler" af fckfc.dk har jeg selv været inde og snuse til mulighederne for, dels at flytte host og dels at skifte platform på SL. Så jeg har haft en del overvejelser af de forskellige udfordringer der ligger.
    Det er helt klart muligt at finde billigere hosting, men som nævnt tidligere i tråden er der en del tekniske udfordringer forbundet med dette.

    Hvis jeg kunne få det som jeg ville have det, migrerede vi til Drupal, som er det fckfc.dk er bygget i.

    En migration der skal indebære at alt gammelt indhold kommer med over (jeg synes alt andet ville være en tragedie) er dog noget af en opgave - ikke mindst, hvis billeder og links til andre tråde stadig skal fungere - og det mener jeg de skal - Sidelinien er et unikt historisk arkiv.
    Det vil formentlig være en opgave der kræver en decideret udvikler - det er mere end hvad en simpel sitebuilder som mig kan magte. Så medmindre vi kan finde en rigtig udvikler i egne rækker vil det nok være forbundet med en vis engangsudgift at rykke til en platform som Drupal.

    Grunden til at jeg tænker Drupal, er at jeg gerne så at der var mere integration mellem Sidelinien.dk og fckfc.dk - det ville f.eks. muliggøre at medlemmer af fckfc.dk kunne få en håndfuld fordele rent funktionalitetsmæssigt, end folk der ikke var medlemmer. Ikke at man som sådan skulle handicappe ikke-medlemmer, men måske noget lir-agtigt.
    Man kunne måske forestille sig, at det så også var muligt at købe sig til de ekstra funktionaliteter uden at blive medlem - så kunne man måske godt begynde at tænke i en skrabet version for rene "gratister".

    Men sidstnævnte er så en betragtelig enterprise, da det så også ville indebære at fckfc.dk og sidelinien.dk var integretret med et medlemsstyringssystem (ligeledes Drupal-baseret) og her ville det så ikke bare være en (markant) engangsudgift, men nok også en SLA af en eller andet art ift. hvor vitalt et system det ville være.
    Den slags skal i hvert fald ikke bare lægge i hænderne på frivillige som undertegnede.
    Gjorde man det således tror jeg til gengæld, at vi i højere grad vil kunne fastholde medlemmer ift. det nuværende flow, hvor folk melder sig ind på fckfc.dk og et år efter skal have tilsendt girokort for at forlænge. Meldte folk sig ind på fckfc.dk og der så var recurrent payment ville vi også spare penge ift. udgifter til Betalingsservice - for ikke at nævne de timer det tager rent administrativt, at gøre det som nu.

    Ift. mængden af brugere herinde er jeg af den overbevisning, at vi ikke gør nok ud af at "sælge" Sidelinien.dk for de mere udeforstående - udover de indgange der p.t. eksisterer på fckfc.dk.
    Med et bedre system til SL ville der f.eks. være idé i at at lokke flere nye brugere ind ved at sælge de enkelte debattråde - f.eks. ift. kamptråde og transfersnak. Få konverteret folk fra Facebook m.v. og ind i vores eget univers, hvor vi så måske kan konvertere folk videre til medlemmer af FCKFC.
    Jeg tror man skal være påpasselig med en alt for dyb integration af SL i fanklub-regi, herunder at give medlemmer fordele, selvom fordelene kun er lir/for syns skyld. Historisk har der altid været store og aktive fan-fraktioner, som af den ene eller anden grund ikke har været en del af fckfc, og hvor den enkelte fan heller ikke har haft fckfc-medlemskab (måske fordi det kommer i karambolage med identiteten som uafhængig). Men historisk har SL samtidig i større eller mindre grad fungeret som forum for alle typer af fans - organiserede såvel som uorganiserede - og der kunne jeg frygte, at den mulighed ville forsvinde i fremtiden, hvis sammenhængen mellem SL og fckfc blev større.
    Samtidig synes jeg, at det sender et fint signal fra fanklubben, at de har (og betaler for) et forum, hvor der er lige adgang for alle fans. Den neutrale grund synes jeg det er værd at værne om, selvom der aktuelt måske ikke er åbenlyst behov for en neutral bane. Men klart, udgiften skal naturligvis ikke stikke af, som det virker til at være tilfældet.
    ♥ Santos ♥
    Strictly's Avatar


  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Det kan også være skadeligt for "mangfoldigheden"/diversiteten af brugerne af SL hvis der bliver gjort (for stor) forskel på brugernes interaktionsmuligheder. Selvom jeg har været medlem i mange år nu, kan jeg til tider føle mig begrænset af ikke at være nede med al jargonen og hvis dét toppes af med indskrænkede handlemuligheder, så kunne det, i hvert fald for mit vedkommende, måske reducere min debatlyst.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    26

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Bangkok Se meddelelser
    Hej... vil rigtig gerne hjælpe med at finde den rigtige løsning. Er til daglig “COO” i Kbh et stort dansk udviklingshus og vil gerne investere noget tid i dette uden det skal koste en krone. Er på ferie i Østrig med familien, men er tilbage på kontoret d. 12. August. Send gerne en SMS eller mail så er jeg sikker på fanklubben kan få noget godt.
    Mvh. Asger
    T:53800048
    M:[email protected]
    Har ikke rigtig hørt noget, men hjælper forsat gerne også Drupal.
    Mvh.Asger

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af rosenkrantz Se meddelelser
    Inden kampen mod Røde Stjerne, så holder vi et møde i fanklubben, hvor vi lige kan starte samtalen/processen. Vi starter klokken 18, og jeg har bedt kontoret om at sørge for et par håndfulde blandede, fesne øl, nogle snacks og nogle sodavand. Skriv lige her i tråden, om I kommer, så de ved hvilke mængder, der skal indkøbes.
    Bliver det her til noget?

    Jeg ville sådan set gerne kigge forbi, men dagen imorgen er blevet lidt mere pakket end hvad godt er - og skal bare vide om det bliver til noget, der er såvidt jeg kan læse ikke en eneste som har meldt sig til?

    /Jesper
    cossie's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Bliver det her til noget?

    Jeg ville sådan set gerne kigge forbi, men dagen imorgen er blevet lidt mere pakket end hvad godt er - og skal bare vide om det bliver til noget, der er såvidt jeg kan læse ikke en eneste som har meldt sig til?
    Samme her, kører nattevagten denne uge, så skal finde en kollega til at tage over i nogle timer såfremt dette bliver til noget.

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    267

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Det bliver til noget. Kig forbi!

  18. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af rosenkrantz Se meddelelser
    Det bliver til noget. Kig forbi!
    Modtaget, bare for at være sikker det er hjørnet mellem A og B ik? nogen gode råd til parkering i nærheden, tænker omkring Cafe Stafetten er bedste mulighed for at finde en plads ?

  19. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Citat Oprindeligt indsendt af Allano Se meddelelser
    Der må jeg lige på vegne af de (medgivet formodentlig meget) få, der ikke er på Facebook anmode om, at det ikke sker...
    Jeg tror, at der er MANGE af os, der ER på Facebook, som er helt enig med dig. Al historikken, som er det fede ved Sidelinien, vil gå tabt ved at flytte til Facebook, Fb er god til mange ting, men IKKE som erstatning for sidelinien.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  20. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Tanker om Sideliniens (billigere) fremtid

    Er der nogen (rosenkrantz?), der var med på mødet, som har mulighed for at give et lille referat, for de af os der følger med på... sidelinien (pun intended)?


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  21. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sideliniens 10-års jubilæum?
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.11.06, 00:31
  2. Sideliniens design
    By Thunderstokke in forum Kontoret
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 23.06.06, 14:05
  3. Sideliniens server
    By kaare in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 26.08.03, 14:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •