Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
139. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Røde Stjerne vinder

    56 40.29%
  • Uafgjort

    65 46.76%
  • FCK vinder

    18 12.95%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    1. kamp i 3. runde byder på en tur til Beograd, hvor de serbiske mestre fra Røde Stjerne venter.

    Trupperne er ikke udtaget endnu, men Falk og Bjelland meldes tvivlsomme, mens Boilesen, Mudrazija og Andersen er ude med skader.

    Med en samlet sejr over Røde Stjerne, vil FCK være sikret endnu et europæisk gruppespil. Man vil desuden rykke op som nr. 45 på den europæiske rangliste, foran Olympique Marseille og Sparta Prag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Jeg kender intet til Røde Stjerne og vores åbenlyst bedste startopstilling er vel givet på forhånd. De største spørgsmålstegn må være på backerne og kanterne, hvor resten af pladserne bliver afgjort af skader. Derfor ser vores startopstilling nok sådan ud:

    Grytebust
    Varela, Bjelland, Nelsson, Pierre
    Holse, Zeca, Falk, Fischer
    N’Doye, Wind.

    Grytebust må være målmanden der får chancen fra start, da vi ikke har set meget til Johnsson og forsvaret har dermed nok en bedre relation til ham.

    Varela mener jeg har gjort det bedre end Bartolec, særligt defensivt og det tror jeg bliver vægtet højt.
    Bjelland og Nelsseon må være førstevalget i forsvaret, hvis han ikke er skadet. Papagiannopoulos har ikke været synderligt overbevisende og hvis vi kommer under hårdt pres, tror jeg han vil begå fejl.
    Pierre vil nok starte inde, da han har gjort det fint på det seneste. Han halter dog stadig offensivt, hvor Oviedo måske ville pynte, men jeg tror defensiven bliver vægtet højere.

    Holse har gjort det fint, så jeg tror han får chancen fra start selvom jeg har mine tvivl om hvor meget han vil bidrage med hvis vi kommer under pres og når der ikke er så meget plads. Forhåbentligt kan han tage nogle gode ting fra samarbejde med Varela fra Sønderjyske kampen med.
    Falk skal simpelthen være med fra start medmindre han er skadet. Stage bidrager egentligt ikke med mere end Falk gør i defensiven, hvor Falk umiddelbart er en bedre presspiller og i offensiven er Falk vores nøglespiller.
    Zeca tager dermed den anden plads, da han er bedre i duellerne end Stage og også presser bedre.
    Fischer skal nok starte, men der kommer nok ikke til at være så meget plads og han har ikke haft held med sine aktioner når han skal udfordre på det seneste, så jeg tror han kommer til at få en svær kamp hvis han ikke kan få lagt Sønderjyskekampen bag sig hurtigt.

    N’Doye og Wind er naturligvis selvskrevne til angrebet og har ingen reelle udfordrere.

    Det kan selvfølgelig være at Ståle ryster posen og kommer med noget uventet. Måske med en anden angrebsmakker til N’Doye, der så skal ligge længere tilbage på banen (Grønkjærrollen), men det ville være ærgerligt med tanke på Winds præstationer, så mon ikke vi får en tilbageholdende start, hvor vi spiller tålmodigt og ser hvad Røde Stjerne kommer med før vi laver for store sats.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Vi kender jo Ståle og jeg tror han ryster posen og får plads til Stage og Oviedo fra start!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af masterull Se meddelelser
    Vi kender jo Ståle og jeg tror han ryster posen og får plads til Stage og Oviedo fra start!
    Jeg tror Stage er en sikker starter i stedet for Falk. Især på udebane tror jeg det er vigtigt vi er ultra solide i defensiven og så håber på nogle gode omstillinger. Jeg så deres kamp mod HJK Helsinki som spillede en rigtig god defensiv kamp mod dem på udebane. Røde stjerne har svært ved at dirke et forsvar op som står godt.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror Stage er en sikker starter i stedet for Falk. Især på udebane tror jeg det er vigtigt vi er ultra solide i defensiven og så håber på nogle gode omstillinger. Jeg så deres kamp mod HJK Helsinki som spillede en rigtig god defensiv kamp mod dem på udebane. Røde stjerne har svært ved at dirke et forsvar op som står godt.
    Jeg tror på Falk og Stage. Stage centralt og Falk på højre kanten, desuden tror jeg rent faktisk Oviedo starter!

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Jeg tror vores udgangspunkt bliver ret defensivt, og så satser vi på omstillinger. Jeg kunne godt se Ståle stille med nedenstående opstilling:

    Grytebust
    Varela, Bjelland, Nelsson, Pierre
    Falk, Zeca, Stage, Fischer/Pep
    N’Doye, Fischer/Pep

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Hvis vi satser på at Fischer er oppe i gear.

    Så håber jeg på:

    Grytebust

    Varela Bjelland Nelsson Oviedo

    Pep Zeca Falk Fischer

    Ndoye Wind

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Hvis vi skal have en fornuftig chance i returkampen, skal vi:
    - Score mindst et mål dernede
    - Undgå at tabe med mere end et enkelt mål

    Kan vi opfylde de to ting, tror jeg på at vi kan kværne dem ned i løbet af returkampen og gøre, hvad der skal til. Skal vi jagte mere end et enkelt mål, bliver vi for sårbare over for deres effektive omstillingsspil.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Hvis vi satser på at Fischer er oppe i gear.

    Så håber jeg på:

    Grytebust

    Varela Bjelland Nelsson Oviedo

    Pep Zeca Falk Fischer

    Ndoye Wind
    Selvom jeg synes, at Pep gjorde det godt i går, så tror jeg næppe han starter tirsdag. Det var tydeligt, at han slet ikke har lært konceptet endnu defensivt (og kan næppe nå det inden tirsdag), og det vil være alt for satset at sætte ham ind fra start.
    Spørgsmålet er om Falk er helt klar, og hvad man så vælger. Er man forsigtig, spiller man måske med Zeca og Stage centralt og Falk på højrekanten. Man kunne også bibeholde Zeca/Falk centralt og spille forsigtigt med Stage (Som Gregus i Leicester) eller Thomsen på højrekant. Holse vil selvfølgelig være det oplagte valg til højre og han spillede godt offensivt i går, men han mangler stadig fysik og disciplin defensivt, så spørgsmålet er om man tør gå med ham.

    Spændende bliver det også mht hvor Fischer skal spille, og om han overhovedet skal starte (det håber jeg, at han skal). Som han spillede i går, så vil det næsten være selvmord med ham på kanten. Det vil være ærgerligt, at starte Wind på bænken, men er planen at stå dybt og spille lidt mere på kontra, så vil det måske give god mening med Fischer fra start i angrebet.

    Mht Oviedo, så var det også et fint indhop i går, og han ser ud til at finde hurtigt tilbage ind i koncept og spillestil. Jeg er dog meget i tvivl om, hvorvidt han har konditionen til at spille 90 min. Jeg synes han så ud til at hive efter vejret i går trods få spilleminutter. Mit bud er, at Pierre starter og Oviedo kommer ind, hvis vi skal op og jagte et mål. Og så starter Oviedo fredag mod Lyngby.

    Under alle omstændigheder er det ualmindlig svært at gætte startopstillingen denne gang. Der er både tvivl om skader (Falk, Bjelland) og form (Fischer), og så kommer opstillingen til at handle meget om taktisk tilgang, som vi (i hvert fald jeg) ikke rigtig kan forudsige. Jeg har i hvert fald ingen ide om, hvorvidt Røde Stjerne skal angribes og spilles offensivt imod, eller om det er klogest at trække sig lidt tilbage og satse mere på kontra - det er ikke sikkert, at bedste vej til et godt resultat er at gå all in på at score et udebanemål. Forhåbentlig har Ståle og co bedre styr på dette end jeg :)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Det er jo bare noget lort.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lk-er-tvivlsom

    Kæft, hvor havde det givet mening med endnu en klasse CB. Øv!

    Zan

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er jo bare noget lort.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lk-er-tvivlsom

    Kæft, hvor havde det givet mening med endnu en klasse CB. Øv!

    Zan
    Jeg tror desværre at vi skal vende os til at Bjelland ryger ind og ud af holdet pga. hans tendenser til skader, desværre. Jeg er dog ved at være mere tryg ved Pappa. Det ser ud til at jo mere han spiller kontinuerlig jo bedre og mindre hjerneblødninger laver han.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvom jeg synes, at Pep gjorde det godt i går, så tror jeg næppe han starter tirsdag. Det var tydeligt, at han slet ikke har lært konceptet endnu defensivt (og kan næppe nå det inden tirsdag), og det vil være alt for satset at sætte ham ind fra start.
    Spørgsmålet er om Falk er helt klar, og hvad man så vælger. Er man forsigtig, spiller man måske med Zeca og Stage centralt og Falk på højrekanten. Man kunne også bibeholde Zeca/Falk centralt og spille forsigtigt med Stage (Som Gregus i Leicester) eller Thomsen på højrekant. Holse vil selvfølgelig være det oplagte valg til højre og han spillede godt offensivt i går, men han mangler stadig fysik og disciplin defensivt, så spørgsmålet er om man tør gå med ham.
    Jeg håber virkelig ikke, Ståle vender tilbage til de "gode gamle dage" med centrale midtbanespillere på kanterne. Hvis både Zeca, Falk og Stage skal på samtidig, må det blive med Falk på kanten. Men jeg synes efterhånden, det er tydeligt, at Falk fylder rigeligt defensivt med sit arbejdsraseri, til at det ikke er sårbart at spille med ham centralt, så jeg ville starte med den sædvanlige centrale duo og sætte Stage på bænken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Jeg synes egentlig Papa har vist gode takter på det seneste og jeg tror stadig på at kontinuerlig spilletid er nøglen til et gennembrud. Udover den undelige tur op af banen der resulterede i at bolden røg ud over venstre sidelinje, i øvrigt i en situation hvor Ståle råbte og skreg af Pierre fordi han stod alt for langt fremme på banen, så spillede han en solid kamp mod Sønderjyske.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg synes egentlig Papa har vist gode takter på det seneste og jeg tror stadig på at kontinuerlig spilletid er nøglen til et gennembrud. Udover den undelige tur op af banen der resulterede i at bolden røg ud over venstre sidelinje, i øvrigt i en situation hvor Ståle råbte og skreg af Pierre fordi han stod alt for langt fremme på banen, så spillede han en solid kamp mod Sønderjyske.
    Meget enig. In papa vi trust :)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig. In papa vi trust :)
    Det er også værd at nævne at han havde en fin EL-kampagne med Östersund.

    Det var jo det der satte spot på ham.

    Meget rart at tænke på han har prøvet kræfter med den store scene...

    Håber bare han spiller sit livs kamp(e).

    Zan

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •