Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
139. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Røde Stjerne vinder

    56 40.29%
  • Uafgjort

    65 46.76%
  • FCK vinder

    18 12.95%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er også værd at nævne at han havde en fin EL-kampagne med Östersund.

    Det var jo det der satte spot på ham.

    Meget rart at tænke på han har prøvet kræfter med den store scene...

    Håber bare han spiller sit livs kamp(e).

    Zan
    Ja, måske. Men jeg ville nok alligevel træne lidt i 10 mod 11.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Ja, måske. Men jeg ville nok alligevel træne lidt i 10 mod 11.
    På grund af de tre gule kort i 34 kampe Sotte har fået i sin tid i København? Eller på grund af de fire røde kort han har fået i de 255 kampe han har spillet i karrieren?

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    På grund af de tre gule kort i 34 kampe Sotte har fået i sin tid i København? Eller på grund af de fire røde kort han har fået i de 255 kampe han har spillet i karrieren?
    Pga. jeg synes, det var sjovt at sige.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Meget uheldigt at Bjelland er ude samt Falk er tvilsom. Om jeg har forstået det korrekt kommer de ikke i 100 km i timen, men satser på at fange os i ubalance. Samt dødbolde. Håber på en rolig kamp og selv udebane mål er vigtig , vil jeg være meget meget glad for 0 0 Også.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Meget uheldigt at Bjelland er ude samt Falk er tvilsom. Om jeg har forstået det korrekt kommer de ikke i 100 km i timen, men satser på at fange os i ubalance. Samt dødbolde. Håber på en rolig kamp og selv udebane mål er vigtig , vil jeg være meget meget glad for 0 0 Også.
    Jeg tror det er meget vigtigt at vi får scoret minimum 1 mål på udebane. For 2 år siden spillede tabte vi begge udekampe i CL kval mod henholdsvis Vardar og Qarabag og vi skabte ingenting. Jeg siger ikke vi skal vade i chancer, men vi skal have modet til at lave nogle kvalitets omstillinger.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Denne kamp sælges gerne for 0-0.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Røde Stjerne 0 - 2 Fck.
    De er hypet, fuck em - We got this!

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Selvfølgelig er defensiven utrolig vigtig i sådan én udekamp - men det er lige så vigtigt at vi tør spille fodbold og får scoret et meget vigtigt mål på udebane.

    Røde Stjerne har ikke været gode på udebane i de første kval-runder, mens vi ved at Beograd kan være et svært sted at spille. Wind og N'doye bliver nøglen til kampen dernede - vi skal kunne spille op på dem og holde fast i bolden.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Tror vi stiller op som mod SønderjyskE. Stage spiller hvis Falk ikke bliver klar

    Vi kommer til at stå dybt og kompakt for at undgå deres omstillinger. Vi skal undgå at komme til at stå og forsvare i feltet men er ikke så bekymret for dette da jeg synes vi har mange dygtige boldspillere der kan holde bolden igang.

    Ståle plejer at være skarp på de defensive dyder og så skal Doye og Wind holde på bolden samt at Fischer skal ramme dagen. Specielt hvis Falk ikke spiller.

    Så en kontrolleret, taktisk og disciplineret indsats.

    Så tror på en kedelig 0-0 men håber på en 0-1 sejr

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Det ville ikke undre mig om man i sådan en kamp her, smed Vind på bænken, rykkede Fischer op som hængende angriber, og så smed en ekstra mand ind på midtbanen.
    Altså, den gode gamle "Grønkjær taktik" fra tidligere tider.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Jeg tvivler. Wind har udviklet sig eksplosivt i sit opbyggende spil, og hans fysik gør, at han i højere grad vil kunne skabe plads til N'Doye. Det vil også give bedre muligheder for at holde på bolden, hvis bolden skal cleares efter at være presset i bund. Hvis Falk ikke er klar, tror jeg det bliver Zeca-Stage centralt, Fischer til venstre, og Thomsen til højre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tvivler. Wind har udviklet sig eksplosivt i sit opbyggende spil, og hans fysik gør, at han i højere grad vil kunne skabe plads til N'Doye. Det vil også give bedre muligheder for at holde på bolden, hvis bolden skal cleares efter at være presset i bund. Hvis Falk ikke er klar, tror jeg det bliver Zeca-Stage centralt, Fischer til venstre, og Thomsen til højre.
    Tror også på Wind, men tror Carlo starter da Thomsen lige er kommet tilbage og han har ikke så mange minutter i benene som Carlo Holse. Holse spillede også en god kamp mod SønderjyskE med fint sammenspil med Wind og Varela.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Det ville ikke undre mig om man i sådan en kamp her, smed Vind på bænken, rykkede Fischer op som hængende angriber, og så smed en ekstra mand ind på midtbanen.
    Altså, den gode gamle "Grønkjær taktik" fra tidligere tider.
    Jeg håber det ikke. Men tror bestemt det er en mulighed -- også for at undgå, at Fischer smider bolden væk (som et resultat af sit generelt risikobetonede spil) og giver Røde Stjerne muligheder på kontra.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Ekstremt usandsynligt at Wind ryger på bænken. En af vores mest formstærke spillere, der netop kan bruges som hængende angriber og opspilsstation. Ville være en virkelig dum ide ikke at spille med ham fra start.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Hvad med at tage Fischer helt ud af startopstillingen..? - Jeg får dårlige nerver af at tænke på alle de boldtab han laver i øjeblikket.

    Jeg ser egentlig helst en starter der hedder:
    Grytebust
    Varela-Papa-Nilsson-Pierre
    Thomsen-Stage-Zeca-Falk
    Wind
    N'Doye

    Altså, bestående af vores mest boldfaste og afbalancerede spillere - og så med en, offensivt, slagkraftig bænk til hvis vi skal ud og decideret jagte en scoring.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •