Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
139. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Røde Stjerne vinder

    56 40.29%
  • Uafgjort

    65 46.76%
  • FCK vinder

    18 12.95%
Viser resultater 1 til 15 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Jeg var temmelig nervøs inden kampen - men det var jo fjollet.
    Vi kommer altid hjem med noget brugbart...det er sgu imponerende.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Jeg var temmelig nervøs inden kampen - men det var jo fjollet.
    Vi kommer altid hjem med noget brugbart...det er sgu imponerende.
    Altså i betragtning af at vi havde 7-8 nye i startopstillingen i forhold til sidste sæson slap vi godt fra det. Oviedo led i starten under at være nyeste dreng i klassen, mht. aftaler med resten af forsvaret og Fischer, der bestemt er set bedre. Nøj, hvor N'Doye og Zeca knoklede (Sidstnævnte tæt på udvisning dog), godt overblik og coolness af Stage, midterforsvaret + Varela mere end godkendt, omend alle til tider havde svært ved at få bolden væk. Grytebust chanceløs ved målet (KÆFTEN omkring hans højde, plz.) Angriberne fik ikke meget at arbejde med og blev oftest overtrumpfet af deres forsvarere - især i luftspillet - underligt nok. Biel ser ud til at blive hjerne, men mest imponerende var de to knægte; Holse, der om muligt blev endnu bedre, da han røg over i ventre side, og så selvfølgelig Wind, U know why - hvilken coolness.

    Bortset fra Marin (Hvad laver han i Røde Stjerne???), så mener jeg man kan se, at vi individuelt har bedre og klogere spillere end modstanderne,bliver vi at skadesfri og ihvertfald mere sammenspillet, kan vi blive rigtigt gode
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,237

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Og lige et skud ud til dommeren. Nøj hvor man savner at se dommere af den kvalitet herhjemme.



Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •