Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
139. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Røde Stjerne vinder

    56 40.29%
  • Uafgjort

    65 46.76%
  • FCK vinder

    18 12.95%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 84 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Efter Stage fandt ud af, at han ikke skulle buse frem på Marin, hvor han et par gange blev snydt godt og grundigt, så gjorde han det fornuftigt. Men det er vel også forståeligt, at han lige skal vænne sig til niveauet og kulissen i sådanne kampe.

    Jeg synes, det var lidt bekymrende så ofte Victor Nelson gik helt forkert af bolden i luftrummet. Måske det var nervøsitet? Det er i hvert fald ikke noget, jeg har set ham gøre så forholdsvis mange gange før.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Synes nu Papa og Nelsson var fremragende. Papa er nu et aldeles glimrende 3.valg.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Efter Stage fandt ud af, at han ikke skulle buse frem på Marin, hvor han et par gange blev snydt godt og grundigt, så gjorde han det fornuftigt. Men det er vel også forståeligt, at han lige skal vænne sig til niveauet og kulissen i sådanne kampe.

    Jeg synes, det var lidt bekymrende så ofte Victor Nelson gik helt forkert af bolden i luftrummet. Måske det var nervøsitet? Det er i hvert fald ikke noget, jeg har set ham gøre så forholdsvis mange gange før.
    Jeg må sige at flere af de spillere, jeg normalt ellers selv er efter, leverede glimrende i går.. Nu gør en enlig svale det ikke, men Papa var altså virkelig god i går, og formkurven har trods alt været opadgående de sidste par kampe. Derudover leverede Varela en bundsolid indsats på højreback, og også han er bare blevet bedre og bedre siden katastrofekampen i Odense.. Stage synes jeg i øvrigt også leverede ganske fremragende på midten.. Han spillede enormt cool og virkede på ingen måde tynget af presset.. Det lover rigtig godt for fremtiden med ham..

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg synes godt nok du er hård mod Sotte. For mig var han med afstand MOM. Ja han havde en fejlaflevering ud over sidelinien, men det er så også den eneste fejl han laver i en heksekedel hvor han er under konstant pres. Det var sådan en kamp jeg ville forvente at han skulle fejle grumt, men han holder hovedet koldt og spillede til tæt på perfektion. I det hele taget var begge midterforsvarer fremragende og de holder dem fra de helt store chancer hele kampen. Nærmest alle deres afslutninger var udefra eller fra siden.

    Hele holdet sejlede de første 15 minutter, sikkert pga nerver, men det blev gradvist bedre og det er vel kun vores venstreside der spillede en kritisabel kamp. Til dels også Wind der var ret anonym.
    Jeg synes nu ikke er jeg særlig hård ved Papagiannopoulos. Han faldt bestemt ikke igennem, men han overbeviste mig ikke i duellerne. Røde Stjerne afsluttede en del fra distancen, men de virkede ofte utålmodige. At han skulle være tæt på perfektion, kan jeg ikke få til at give mening med tanke på hans rystede start og hans positionering ved Røde Stjernes scoring. Og når han stadig har uprovokerede fejl og når han bryder kæden og går op mod midten og taber sin duel (hvilket efterlader plads bag ham), så er der trods alt en smule der kan forbedres. Selvfølgelig en svær kulisse og han var bestemt ikke den eneste, der havde en rystet start, ligesom han fint kom tilbage i kampen, så han faldt bestemt ikke igennem. MoM mener jeg dog ikke han er tæt på, men jeg fokuserede måske for meget på hans præstation – især med tanke på, at vi stort set ikke skaber noget offensivt.

    Dommeren er jeg måske for hård ved, da han selvfølgelig også var påvirket af kulissen, men ikke lod sig rive med. Overordnet var jeg dog ikke imponeret, men det var umiddelbart primært til vores fordel.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Synes nu Papa og Nelsson var fremragende. Papa er nu et aldeles glimrende 3.valg.
    Hvis Papas formkurve bliver ved med at være opadgående og med Bjellands skades historik i mente så kan Bjelland da hellere ikke føle sig alt for sikker.

    Det er ikke særlig rart for kontinuiteten at Hr. Bjelland skal ind og ud af holdet hver 2/3 kamp fordi kroppen ikke kan holde til det.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Selv efter 1-1 I går, er mange CZ fans sikre på at de
    slår os i Parken.
    Helt ærligt, udover Marin, er der ingen på det hold som kunne gå ind og forstærke os.
    Ja, vi spillede med håndbremsen trukket i første halvleg men vi dominerer dem totalt i perioder i 2.halvleg og det endda foran 50.000 fanatiske serbere. Man skal også lige huske at vi manglede Bjelland, Skov og Falk i går og på trods af det formår vi at hive et positivt resultat hjem mod de "frygtindgydende" Crvena Zvezda.
    Jeg lagde også mærke til at mange af deres spillere så rigtigt trætte ud i 2.halvleg. Bredden af deres spilletrup er heller ikke noget at råbe hurra for, de spillere som kom ind fra bænken var decideret dårlige.
    Jeg er på nippen til at kalde det fiasko, hvis vi ryger ud til CZ efter i går.
    Jinx eller ej
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Selv efter 1-1 I går, er mange CZ fans sikre på at de
    slår os i Parken.
    Helt ærligt, udover Marin, er der ingen på det hold som kunne gå ind og forstærke os.
    Ja, vi spillede med håndbremsen trukket i første halvleg men vi dominerer dem totalt i perioder i 2.halvleg og det endda foran 50.000 fanatiske serbere. Man skal også lige huske at vi manglede Bjelland, Skov og Falk i går og på trods af det formår vi at hive et positivt resultat hjem mod de "frygtindgydende" Crvena Zvezda.
    Jeg lagde også mærke til at mange af deres spillere så rigtigt trætte ud i 2.halvleg. Bredden af deres spilletrup er heller ikke noget at råbe hurra for, de spillere som kom ind fra bænken var decideret dårlige.
    Jeg er på nippen til at kalde det fiasko, hvis vi ryger ud til CZ efter i går.
    Jinx eller ej
    Udover Marin (han var tilgengæld også rigtig god), var jeg hellere ikke på nogen måde imponeret over dem. Jeg var faktisk lidt overrasket over de ikke ville mere på deres egen hjemmebane. Men jeg tror det er vigtigt vi ikke bliver overmodige i retur kampen. Vi skal selvfølgelig udnytte at vi er på hjemmebane og skabe endnu flere chancer, Men vi skal passe på deres omstillings spil.

    Men ellers er jeg enig. Hvis vi vil noget i CL så skal vi kunne slå dette hold på hjemmebane. Luk Marin ned og vi er nået langt....

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Synes nu Papa og Nelsson var fremragende. Papa er nu et aldeles glimrende 3.valg.
    Ja Papa var rigtig god - jeg har selv været efter ham, men han leverede varen...

    Dog vil jeg endnu ikke kalde ham decideret glimrende - der skal mere end en enkelt god kamp til før at jeg for alvor letter på hatten.....

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af mullerman Se meddelelser
    Så sejt! Synes det er et klart straffe. Forstår ikke hvorfor de skulle tale så meget om det.
    ... udover at men tydeligt kan se det på slow, så læg mærke til forsvarsspileren der laver straffet og hans reaktion; en klar, klar indikation af at han ved han har gjort i nælderne
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •