Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
139. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Røde Stjerne vinder

    56 40.29%
  • Uafgjort

    65 46.76%
  • FCK vinder

    18 12.95%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

  1. #31
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Hvad med at tage Fischer helt ud af startopstillingen..? - Jeg får dårlige nerver af at tænke på alle de boldtab han laver i øjeblikket.

    Jeg ser egentlig helst en starter der hedder:
    Grytebust
    Varela-Papa-Nilsson-Pierre
    Thomsen-Stage-Zeca-Falk
    Wind
    N'Doye

    Altså, bestående af vores mest boldfaste og afbalancerede spillere - og så med en, offensivt, slagkraftig bænk til hvis vi skal ud og decideret jagte en scoring.
    Selvfølgelig skal Fischer ikke ud af startopstillingen (han er altså stadigt vores bedste mand på de gode dage, det er kampe som denne han lever for) - han lignede bestemt en mand som var rigtigt ked af sin præstation i lørdags, hvorfor jeg mener at han skal have tillid og MAX opbakning. Han vil først rigtigt komme ned i en bølgedal, hvis man smider ham på bænken i en kamp som denne .....

    Desuden tror jeg ikke at vi kommer til at jagte noget som helst dernede. Er vi bagud 2-0, tror jeg vi tager til takke med dette og går mere offensivt til værks i Parken.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Hvad med at tage Fischer helt ud af startopstillingen..? - Jeg får dårlige nerver af at tænke på alle de boldtab han laver i øjeblikket.

    Jeg ser egentlig helst en starter der hedder:
    Grytebust
    Varela-Papa-Nilsson-Pierre
    Thomsen-Stage-Zeca-Falk
    Wind
    N'Doye

    Altså, bestående af vores mest boldfaste og afbalancerede spillere - og så med en, offensivt, slagkraftig bænk til hvis vi skal ud og decideret jagte en scoring.
    Uhh den er svær. Nu skal det siges at jeg ikke før har set Fischer lave så mange fejlafleveringer i en og samme kamp som mod SJ. Han kan vel næppe spille lige så dårligt. Derudover er det så ikke netop sådan nogle kampe som den i morgen at netop Fischer måske finder et ekstra gear?. Sådan plejer det at være med sådan type spillere :)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Selvfølgelig skal Fischer ikke ud af startopstillingen (han er altså stadigt vores bedste mand på de gode dage, det er kampe som denne han lever for) - han lignede bestemt en mand som var rigtigt ked af sin præstation i lørdags, hvorfor jeg mener at han skal have tillid og MAX opbakning. Han vil først rigtigt komme ned i en bølgedal, hvis man smider ham på bænken i en kamp som denne .....

    Desuden tror jeg ikke at vi kommer til at jagte noget som helst dernede. Er vi bagud 2-0, tror jeg vi tager til takke med dette og går mere offensivt til værks i Parken.
    2-0 nederlag og det er slut. Jeg kan garantere dig at Røde Stjerne scorer på en omstilling, hvis vi fra start i parken skal op og presse.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Jeg tvivler på, at Ståle vælger at starte med Falk hvis han ikke er 100% fit, samtidig er Stages defensive kvaliteter ønskværdige i denne kamp. Derfor tror jeg, at det bliver Stage og Zeca på den centrale midt, og det er også det jeg personligt håber på, i en kamp som denne. Forsvaret er givet på forhånd, da jeg tvivler på at Ståle tør sætte Oviedo ind fra start allerede, og Bengtsson har gjort det tilforladeligt på det seneste. Så den hedder Varela, Papa, Nelsson og Pierre.

    Det store spørgsmål er, om Ståle tør satse på Pep Biel allerede, eller om han mener det er for hurtigt. Personligt håber jeg, at han tør satse. Jeg synes han viste rigtig gode takter, og ser ham som en klar forstærkning ift. Holse, selvom Holse har gjort det godt.

    Mit bud:

    Grytebrust
    Varela - Papa - Nelsson - Pierre
    Pep Biel - Stage - Zeca - Fischer
    Damen - Wind

  7. #35
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    2-0 nederlag og det er slut. Jeg kan garantere dig at Røde Stjerne scorer på en omstilling, hvis vi fra start i parken skal op og presse.
    Måske ja - jeg vil dog hellere være bagud med 2-0 i hjemmekampen, i modsætning til at rejse hjem med 3-0, fordi at vi vælger at satse til sidst nede i Beograd....
    Sidst redigeret af crekke : 05.08.19 kl. 12:43 Årsag: staveplade...
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  9. #36
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Det store spørgsmål er, om Ståle tør satse på Pep Biel allerede, eller om han mener det er for hurtigt. Personligt håber jeg, at han tør satse. Jeg synes han viste rigtig gode takter, og ser ham som en klar forstærkning ift. Holse, selvom Holse har gjort det godt.

    Jeg får nervøse trækninger, tics og ængstelige natteanfald ved tanken om at smide Peb Biel ind i sin første Europa-kamp (og blot andet kamp for FC) nede i Beograd ....
    Selvom jeg også er blandt dem som synes at han ser ufatteligt spændende ud - så håber jeg og tror på at Ståle vælger at bruge ham i Parken når vi skal fremad, istedet for i Beograd hvor vi med stor sandsynlighed skal spille en tight og organisatorisk perfekt kamp... Det kan Peb ikke bidrage til endnu, efter mindre end en uge på træningsbanen med de andre.

    Hvis Falk ikke er klar, må pilen pege mod Thomsen/Holse alt efter hvordan vi stiller op.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Hvis vi formår at ekspedere Røde Stjerne ud, står den på Young Boys i playoff. Ryger vi ud, skal vi møde enten Riga eller HJK Helsinki i playoff til Europa League.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jeg får nervøse trækninger, tics og ængstelige natteanfald ved tanken om at smide Peb Biel ind i sin første Europa-kamp (og blot andet kamp for FC) nede i Beograd ....
    Selvom jeg også er blandt dem som synes at han ser ufatteligt spændende ud - så håber jeg og tror på at Ståle vælger at bruge ham i Parken når vi skal fremad, istedet for i Beograd hvor vi med stor sandsynlighed skal spille en tight og organisatorisk perfekt kamp... Det kan Peb ikke bidrage til endnu, efter mindre end en uge på træningsbanen med de andre.

    Hvis Falk ikke er klar, må pilen pege mod Thomsen/Holse alt efter hvordan vi stiller op.
    Tanken om Holse og Beograd giver mig bare nogle forfærdelige flashbacks til en kamp i Skt. Petersborg for et lille års tiden siden...

    Nuvel, Holse er uden tvivl blevet bedre det seneste år, men er han klar til den helt store scene og det gigantiske pres, der kommer nede i Beograd? Det vil jeg være bange for, så i min bog vil både Stage og Thomsen stå foran både Biel og Holse i forhold til de midtbanepladser, som måtte blive ledige, alt efter om Falk er klar eller ej.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)


  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2019
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Hello everyone. I am from Serbia, I am a Red Star fan. I want to say that tomorrow we expect the spectacle in Belgrade in front of the best fans of the world. I hope that the atmosphere will be just as good in Copenhagen. for both teams.We know your coach is your greatest strength.But we believe we can kick your team off.At me 60% chance of a Red Star benefit. We are not in full shape yet, but we have quality players.We have kept all the players since last year, and brought in reinforcements. I expect a 2-0 win. Our greatest strength has never been the players on the field. Our fans are the number one ultras, and you come here.
    <span class="tlid-translation translation" lang="en"><span title="" class="">

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Red Star Belegrade Se meddelelser
    I want to say that tomorrow we expect the spectacle in Belgrade in front of the best fans of the world.
    lol
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Red Star Belegrade Se meddelelser
    Hello everyone. I am from Serbia, I am a Red Star fan. I want to say that tomorrow we expect the spectacle in Belgrade in front of the best fans of the world. I hope that the atmosphere will be just as good in Copenhagen. for both teams.We know your coach is your greatest strength.But we believe we can kick your team off.At me 60% chance of a Red Star benefit. We are not in full shape yet, but we have quality players.We have kept all the players since last year, and brought in reinforcements. I expect a 2-0 win. Our greatest strength has never been the players on the field. Our fans are the number one ultras, and you come here.
    <span class="tlid-translation translation" lang="en"><span title="" class="">
    Challenge Accepted!!!

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Hvis man lige kigger på, hvad vi har af spillere, som har prøvet den type udebaner, er det på den forreste del af den centrale akse, man ser mest erfaring, med N'Doye og Sotiriou blandt angriberne, og Zeca, Fischer, Falk og til dels Thomsen på midtbanen. På forsvarspladserne er det ude på backerne, man ser mest erfaring, hvor alle fire backs har prøvet at præstere succesfuldt på sådanne udebaner. Måske man burde starte med en forholdsvist kompakt midtbane, med Zeca og Stage centralt, og med Bartolec på højre kant og Thomsen på venstre. Og så sidenhen skifte Falk og Fischer ind i løbet af 2. halvleg.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    lol
    Yeah, everyone knows that the best fans in the world are at the mighty Teddy Stadium!


  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Røde Stjerne Beograd vs. F.C. København (06/08 2019 kl. 20:45)

    Så er det kampdag, og nerverne har indfundet sig her. Med Bjelland og Boile skadet, så stiller vi op med et hold, hvor de 5 bagerste ikke spillede sammen i sidste sæson. Uha det er sgu ikke lovende ift en heksekeddeludebanekamp på Balkan. Papa var tilmed indvolveret i målene mod OB og Sønderjyske og har været på vej væk hen over sommeren. At både Boile og Bjelland er skadet, det er selvfølgelig ærgerligt, men ikke en kæmpe overraskelse, og en situation vi selv til dels har sat os i, ved at købe dem. Anyways, lyspunktet er Nelsson, som har fået en meget lovende start, men han er kun 20 og har blot været her en måned.

    Frontduoen må siges at være vores stærkeste kæde med to solide spillere i topform, og Doye med rutine fra internationale kampe. På midtbanen mangler vi med Falks sandsynlige skade og Skovs afgang to af vores bedste spillere ift. sidste sæson. Stage overtager nok for Falk, men dilemmaet er højre midt, hvor vi skal vælge mellem unge ustabile Holse, nyindkøbet Pep Biel eller 3. valget Thomsen. Jeg er tilbøjelig til at være enig med Rødestjerne fanen ovenover: Vi har en træner, der kan organisere sit hold og spille på resultatet, og det kan vise sig at blive vores største styrke. Og så beder jeg virkelig til at Fischer stepper op. Hvis der skal komme noget uventet, så er det fra hans side. Håber satme min frygt bliver gjort til skamme. Kom så med en kedelig 0-0'er eller et bare et lillebitte udebanemål, please.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •