Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    83 85.57%
  • Uafgjort

    10 10.31%
  • Lyngby vinder

    4 4.12%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 42 af 42

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Dem der har se træningen siger:

    Kalle
    Bartolec Sotte Nelsson Oviedo
    Biel Falk Thomsen Fischer
    Wind Pieros.

    Hvilket åbner op for en kamp med en masse mål og kontraløb ned mod vores centerforsvar. Det skal nok blive sjovt (og vi vinder).
    Oddset har odds 8 på at vi vinder efter at være kommet bagud. Det ligner nærmest tyveri ved højlys dag i denne kamp.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg undrer mig over Daramys fravær (hvis træningsobservationerne holder). Hvis der skal spares spillere mod Lyngby på hjemmebane, er han da oplagt til en plads i startopstillingen.
    Daramy er vores måske største talent og på sigt en super interessant spiller, men mit bud er, at Ståle vurderer, at det i højere grad er andre mere erfarne reserver, der skal bære os gennem den her afgørende fase af sæsonen, hvor europæisk deltagelse skal afgøres, og vi skal sørge for at hænge på i toppen af ligaen. Der er større tillid til, at Thomsen, Biel og Sotiriou kan spille en rolle for os i den kommende måned, og derfor vægtes det vigtigere at få dem i form. Daramy er kun 17 år. Han skal nok få kampe i år, og hvis det først er næste sæson, han tager afgørende skridt, så går det nok også ift. hans udvikling. Han var i øvrigt - efter min mening - ikke god hjemme mod TNS, men det var der så omvendt ikke mange, der var.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg undrer mig over Daramys fravær (hvis træningsobservationerne holder). Hvis der skal spares spillere mod Lyngby på hjemmebane, er han da oplagt til en plads i startopstillingen.
    Det er der nok en primær grund til, og det er at Fischer er så langt fra sin topform. Havde han været på toppen, så var han nok også blevet sparet og Daramy spillet pladsen. Så er der selvfølgelig diskussionen angående Pieros kontra Daramy, og her ved jeg godt hvad 95% af Sidelinien mener. Men Pieros er hos Ståle og co foran Daramy pt på angriberposten, så lige den prioritering finder jeg ikke overraskende.
    Ydermere kan der være noget med Daramy f.eks. manglende form, som vi ikke kender til herinde.

    Går kampen som man håber (en hurtig føring på et par mål, gerne med Fischer scoring), så er jeg sikker på, at Daramy for spilletid enten på kanten i stedet for Fsicher eller i angrebet i stedet for Wind. Pieros får nok 90 min medmindre noget går helt galt.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er der nok en primær grund til, og det er at Fischer er så langt fra sin topform. Havde han været på toppen, så var han nok også blevet sparet og Daramy spillet pladsen. Så er der selvfølgelig diskussionen angående Pieros kontra Daramy, og her ved jeg godt hvad 95% af Sidelinien mener. Men Pieros er hos Ståle og co foran Daramy pt på angriberposten, så lige den prioritering finder jeg ikke overraskende.
    Ydermere kan der være noget med Daramy f.eks. manglende form, som vi ikke kender til herinde.

    Går kampen som man håber (en hurtig føring på et par mål, gerne med Fischer scoring), så er jeg sikker på, at Daramy for spilletid enten på kanten i stedet for Fsicher eller i angrebet i stedet for Wind. Pieros får nok 90 min medmindre noget går helt galt.
    Men altså, her vil jeg jo faktisk gerne for en sjælden gangs skyld komme Sotiriou i møde og sige, at der snildt kunne være plads til dem begge i startopstillingen i dag. Og hvis det handler om manglende form, er det da netop et argument for at give Daramy spilletid. Det er som bekendt det bedste middel til at komme i form.

    Generelt bunder min undren nok bare i, at Daramy i slutningen af sidste år var ret tæt på holdet og foran Sotiriou, han fik nummer 11(!) på ryggen i sommerferien, men efter ferien er han pludselig meget langt fra spilletid. Og vel har han ikke spillet prangende, men der er der en del af spillerne, der ikke har. Især ikke hans direkte konkurrent til pladsen i angrebet. Men hvem ved, hvad det handler om (bare rolig, jeg skal nok lade være med at nævne stædighed... ups... ;-)).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Generelt bunder min undren nok bare i, at Daramy i slutningen af sidste år var ret tæt på holdet og foran Sotiriou, han fik nummer 11(!) på ryggen i sommerferien, men efter ferien er han pludselig meget langt fra spilletid.
    Det synes jeg ikke er så overraskende. Han er 17½, der kan være et utal af parametre, fokus på fysisk udvikling og meget andet, der gør at man ikke pacer ham. Man kan mærke på ham, at han virkelig brænder for at leve op til den hype, der blev skabt af den udenlandske interesse for ham og kontraktforlængelsen. Måske skal det hele lige sætte sig lidt.
    Mvh,
    Bopa

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Det synes jeg ikke er så overraskende. Han er 17½, der kan være et utal af parametre, fokus på fysisk udvikling og meget andet, der gør at man ikke pacer ham. Man kan mærke på ham, at han virkelig brænder for at leve op til den hype, der blev skabt af den udenlandske interesse for ham og kontraktforlængelsen. Måske skal det hele lige sætte sig lidt.
    "Nu skal vi ikke pace ham. Vi giver ham nummer 11!" ;-)

    Men måske har du ret. Jeg undres blot alligevel over, at han pludselig er langt fra holdet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men altså, her vil jeg jo faktisk gerne for en sjælden gangs skyld komme Sotiriou i møde og sige, at der snildt kunne være plads til dem begge i startopstillingen i dag. Og hvis det handler om manglende form, er det da netop et argument for at give Daramy spilletid. Det er som bekendt det bedste middel til at komme i form.

    Generelt bunder min undren nok bare i, at Daramy i slutningen af sidste år var ret tæt på holdet og foran Sotiriou, han fik nummer 11(!) på ryggen i sommerferien, men efter ferien er han pludselig meget langt fra spilletid. Og vel har han ikke spillet prangende, men der er der en del af spillerne, der ikke har. Især ikke hans direkte konkurrent til pladsen i angrebet. Men hvem ved, hvad det handler om (bare rolig, jeg skal nok lade være med at nævne stædighed... ups... ;-)).
    Vi skal have spillet Biel ind på holdet og Fischer skal vi have i omdrejninger, så der er vel kun Winds plads tilbage (hvis Pieros også skal spille) i dag? Grunden til dagens opstilling må ligge i, at vi trods alt stadig gerne skal vinde kampen og at man gerne vil holde Wind i gang med den gode stime. Det vil blive lidt satset med Fischer, Pieros, Daramy (alle helt ude af form), samt Biel (slet ikke spillet ind) som de fire offensive.

    Mht Daramy og hans vej til spilletid, så er det nok kun ganske få som kender grunden til dette. Det kunne tyde på, at han ikke helt er i den form, som man ønsker. Jeg vil dog tro, at det er ret normalt, at så unge spillere har gode og mindre gode perioder i starten af karriererne, og derfor er tæt/langt fra holdet i perioder.

    Mht trøjenummeret, så er jeg enig i, at det virker hele stuntet lidt underligt. Groft sagt synes jeg ikke, at han har "fortjent" (baseret på tidligere meritter, evt. købspris, præstation osv) nummeret, men det er måske lige frisk nok at sige. Måske man bare har givet ham nummeret for at signalere, at man tror på ham på sigt, måske med tanke på at hans rolle lige de her vigtige måneder ikke bliver så stor.

    Nå ja, så kan det jo være at den nævnte opstilling slet ikke passer :-)

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    "Nu skal vi ikke pace ham. Vi giver ham nummer 11!"
    Jeg er ikke uenig, men det ser jeg som et signal om at man tror på ham på sigt - og måske samtidig gerne vil signalere til andre unge talenter, at FCK kan være et reelt alternativ til at sætte alt på ét bræt i udlandet i en klub, der reelt bare køber dig for at leve op til en kvota og ellers bare ser på dig som en lodseddel.
    Mvh,
    Bopa

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Fedt at Thomsen konstant flås ud i pausen. Kan ikke komme i tanke om en spiller, det er sket oftere for

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    I øvrigt - Kalle er sgu da en glimrende målmand, i hvert fald målt på at holde nogenlunde styr over bagkæden. Jeg var ganske imponeret over kontrollen. Selvfølgelig ikke testet med chancer, men alligevel!


  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Femte sejr af fem mulige i superligaen, og super kamp af en Jonas Wind i topform.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    "Nu skal vi ikke pace ham. Vi giver ham nummer 11!" ;-)

    Men måske har du ret. Jeg undres blot alligevel over, at han pludselig er langt fra holdet.
    Kan vi ikke lige stoppe den der med at han er blevet givet nummer 11 af staben?
    Han har selv valgt det ud fra de numre der var ledige - han er ganske vist blevet bedt om at skifte nummer, da høje numre som 40 bliver set som u19 spilleres numre i truppen og dette skal ses som han er en fast del af 1. Holdstruppen. Han kunne have valgt nummer 12, 13 osv - men alle ønsker da at spille med nummer 9 eller 11 som angriber - han snakker om det i denne video - https://youtu.be/wtQ8v8UySS8

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •