Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    83 85.57%
  • Uafgjort

    10 10.31%
  • Lyngby vinder

    4 4.12%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Sæsonens blot 2. hjemmekamp i Superligaen byder på besøg fra Lyngby, 65 timer efter afslutningen på kampen i Beograd.

    Andersen, Boilesen og Mudrazija er stadig ude med skader, mens Bjelland og Falk er tvivlsomme.

    Kan man ikke nå i Parken, vises kampen på Canal 9.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Vi skal meget gerne vinde den kamp - også med et reservespækket hold.

    Johnsson
    Bartolec-Papa-Nilsson-Oviedo
    Biel-Stage-Thomsen-Daramy
    Wind-Pieros

    Haahr, Bengtsson, Daghim, Holse kan få spilletid eller eventuelt kan Falk blive testet 20-30 min.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Skal en af de to forreste have et hvil, så jeg meget gerne Viktor Fischer i front. Han ligner en, der er kørt totalt sur i sin tjans som førstevalg på en arbejdsom midtbane, og som virkelig kan trænge til at få en kamp med nogle andre og flere kreative opgaver, om ikke andet så for en enkelt kamps vedkommende.

    Jeg frygter seriøst for at han bliver spildt på langt sigt som midtbanespiller.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi skal meget gerne vinde den kamp - også med et reservespækket hold.

    Johnsson
    Bartolec-Papa-Nilsson-Oviedo
    Biel-Stage-Thomsen-Daramy
    Wind-Pieros

    Haahr, Bengtsson, Daghim, Holse kan få spilletid eller eventuelt kan Falk blive testet 20-30 min.
    Synes Nelsson skal have et hvil og så lade Haahr spille også bytte Fischer med Wind

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Gryteburst
    Varela-Papa-Nelsson-Oviedo
    Peb Biel-Stage-Zeca-Holse
    Fischer-Wind

    Sådan så jeg gerne vi starter. Vi skal ikke spare nogen kræfter i forsvaret, de skal spilles sammen. De er alle 4 i god form, så ser ingen grund til at spare på dem. Ser heller ingen grund til at spare Zeca, så kan han passe spille ind til 60. min. og så kan Falk få den sidste halve time. Damen skal spares, og som nævnt længere oppe, burde vi give Fischer noget mere offensiv spilletid, for hold nu kæft hvor han stinker på midtbanen for tiden.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Mit bud:

    Karl-Johan
    Bryan Sotirios Victor Karlo
    Pep Jens Carlos Viktor
    Pieros Mohamed

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Hvis Bjelland er klar igen, kunne han godt få lidt spilletid for at banke lidt rust af.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    En af de kampe hvor vi skal balancere to hensyn: stærkeste kort skal være på toppen til næste kamp i Europa *og* vi skal være ret sikre på 3 point. Så er der et ekstra lille hensyn, nemlig at de nye spillere har brug for spilletid -- her tænker jeg især på Oviedo og Biel.

    Jeg ville stille op sådan:

    Karl-Johan
    Karlo - Pappa - Haarh - Oviedo
    Holse - Thomsen - Stage - Biel
    Fischer - Wind

    Og så skifte Wind, Fisher og Holse asap. afhængigt af kampbilledet
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Selvom superligaen selvfølgelig er vigtig, så må dette være en kamp, hvor Ståle kan/skal spare lidt spillere. Kampen tirsdag er bare enormt vigtig. Hvis man samtidig kan få det til at gå op med de spillere, som har brug for lidt spilletid, så er det jo perfekt. Hvem der så bliver sparet er meget svært at spå om. Men et bud kan være, at NDoye får en lille pause, og at spillere som Bartolec, Biel, Thomsen, Daramy, Pieros og måske endda Johnsson må skulle have lidt spilletid. Haahr tror jeg ikke på fredag.

    Et bud kunne være

    Johnsson
    Bartolec, Sotte, Nelsson, Oviedo
    Biel, Stage, Zeca, Thomsen
    Fischer, Pieros

    Lyngby har vist sig ikke at være så dårlige som forventet, så måske denne kamp kan drille lidt.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Mit bud hedder:

    Johnsson
    Bartolec, Sotte, Nelsson, Oviedo
    Biel, Stage, Thomsen, Fischer
    Pieros, Daramy
    Bang

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    I euro kval perioden er der ikke meget træning, så eneste måde at få relationerne mellem spillerne på plads, er at lade dem få kampe sammen. Så Lyngby kampen er en forberedelse til Røde Stjerne og Røde Stjerne kan være forberedelsen til Young Boys. Med andre ord, skal vi spille med dem som er udtænkt til den optimale start 11’er, af de tilrådighedværende spillere.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Så Lyngby kampen er en forberedelse til Røde Stjerne og Røde Stjerne kan være forberedelsen til Young Boys.

    *HJK Helsinki
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Johnson
    Bartolec-Papa-Nelsson-Oviedo.
    Biel-Falk-Thomsen-Fischer.
    Pieros-Wind

    Det er mit bud og så Pierre/oviedo - Daramy /Fischer- Stage/Falk

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    *HJK Helsinki
    Det er alt for pessimistisk.

    HJK eller Riga.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men et bud kan være, at NDoye får en lille pause ...
    Det er lige præcis hvad han gør:

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-lyngby-20

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •