Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    83 85.57%
  • Uafgjort

    10 10.31%
  • Lyngby vinder

    4 4.12%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 42

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Gryteburst
    Varela-Papa-Nelsson-Oviedo
    Peb Biel-Stage-Zeca-Holse
    Fischer-Wind

    Sådan så jeg gerne vi starter. Vi skal ikke spare nogen kræfter i forsvaret, de skal spilles sammen. De er alle 4 i god form, så ser ingen grund til at spare på dem. Ser heller ingen grund til at spare Zeca, så kan han passe spille ind til 60. min. og så kan Falk få den sidste halve time. Damen skal spares, og som nævnt længere oppe, burde vi give Fischer noget mere offensiv spilletid, for hold nu kæft hvor han stinker på midtbanen for tiden.
    Meget tæt på at være enig, dog mener jeg at Fischer skal forsøges sat igang på sin vante plads. Når N'Doye nu skånes vil jeg hellere have flg. opstilling:

    Gryteburst
    Varela-Papa-Nelsson-Oviedo
    Biel-Stage-Zeca-Fischer
    Pieros-Wind

    Forklaring: Jeg vil også give Pieros en sidste chance for at komme igang, hvornår ellers? Fischer skal have en 45-60 min. til at vise noget, og så skal Holse ind, dels fordi han fortjener det og dels fordi han med garanti kommer i spil på tirsdag.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Jeg tror og håber (naivt) på, at vi splitter Lyngby ad. De er kommet OK fra start i ligaen og satser sikkert på, at vi kun er fokuseret på Europa, så de vil formentlig fastholde deres normale offensive stil og forsøge at overrumple os. Men de skal bare ydmyges - vi taler "Pieros scorer to"-ydmyges!
    Motivationen burde ikke fejle noget. Ud over at Lyngby altid er et belastende bekendtskab, og at André Riel spiller der, har de en temmelig lang liste af BØF-mooks i truppen. Se bare (og jeg har sikkert overset et par stykker): Pat da Silva, Kasper Jørgensen, Nicolai Geertsen, Jesper Christjansen, Martin Ørnskov, Rezan Corlu.

    Jeg tørster efter en storsejr, og den vil smage så meget desto sødere mod skrækkelige Lyngby.
    HIC SUNT LEONES

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    *HJK Helsinki
    Ja, det var svært at forstå ordene “kan være”, ik?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg tror og håber (naivt) på, at vi splitter Lyngby ad. De er kommet OK fra start i ligaen og satser sikkert på, at vi kun er fokuseret på Europa, så de vil formentlig fastholde deres normale offensive stil og forsøge at overrumple os. Men de skal bare ydmyges - vi taler "Pieros scorer to"-ydmyges!
    Motivationen burde ikke fejle noget. Ud over at Lyngby altid er et belastende bekendtskab, og at André Riel spiller der, har de en temmelig lang liste af BØF-mooks i truppen. Se bare (og jeg har sikkert overset et par stykker): Pat da Silva, Kasper Jørgensen, Nicolai Geertsen, Jesper Christjansen, Martin Ørnskov, Rezan Corlu.

    Jeg tørster efter en storsejr, og den vil smage så meget desto sødere mod skrækkelige Lyngby.
    Håber jeg så sandelig også. Tror bare at både spillere og træner begynder at tænke på tirsdagkampen det øjeblik vi skulle komme foran med et par stykker. Så må vi bare håbe at marginalspillerne er sultne og dygtige nok
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Jeg sælger gerne Lyngby kampen for videre deltagelse i CL kvalen. Der er 32 runder tilbage i Superligaen, vi kan altid smadre Lyngby
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Jeg sælger gerne Lyngby kampen for videre deltagelse i CL kvalen. Der er 32 runder tilbage i Superligaen, vi kan altid smadre Lyngby
    Ja. Så mangler du bare lige at forhandle den aftale hjem med Røde Stjerne og Lyngby. Det burde jo være en smal sag :-)

    Jeg gav også gerne en halv månedsløn for at komme i Champions League, men det får mig ikke til at løbe ud til lokummet og skylle 1000-kr sedler ud, fordi jeg er ikke 100% sikker på, at A vil give mig B.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Jeg sælger gerne Lyngby kampen for videre deltagelse i CL kvalen. Der er 32 runder tilbage i Superligaen, vi kan altid smadre Lyngby
    Vi kan kun smadre dem, når vi møder dem.

    Kan vi ikke gøre op med den der "sælge kampen"-kliché? Trænere kan ikke "sælge" en kamp ved at spare ni spillere, og så indkassere en sikker sejr fire dage senere. Spillerne kan ikke sætte sikker kurs mod europæisk sejr ved at spille skidt i ligaen. Fans kan hverken gøre fra eller til. Det ene medfører ikke det andet.


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Vi kan kun smadre dem, når vi møder dem.

    Kan vi ikke gøre op med den der "sælge kampen"-kliché? Trænere kan ikke "sælge" en kamp ved at spare ni spillere, og så indkassere en sikker sejr fire dage senere. Spillerne kan ikke sætte sikker kurs mod europæisk sejr ved at spille skidt i ligaen. Fans kan hverken gøre fra eller til. Det ene medfører ikke det andet.
    Wow! Ro på!
    jeg er jo ikke dum, og du ved vist godt hvad jeg mener :)
    Vi behøver ikke at “smadre” Lyngby, jeg tager gerne en stensikker 2-0, hvor vi kun bruger de kræfter der er absolut nødvendigt. Der er bare ingen grund til at stille med 11 mand, hvor 2-3 stykker døjer med småskavanker, og 2-3 stks er overkill i forhold til at spille mod lortede Lyngby, og vores B-kæde kan klare arbejdet.
    jeg vil hellere spare disse spillere, så de er friske og fit for fight mod Røde Stjerne.

    ligemeget hvordan man vender og drejer det her, så er det Big money i CL der måske gør det muligt at købe fra en bedre hylde næste sommer.
    Og jeg synes altså at Pep Biel er mere sexet end fx Lucas Andersen.

    i dette tilfælde er vi så tidligt i sæsonen, så hvis vi skulle sætte points mod Lyngby, er jeg sikker på at vi kan indhente dem igen i de efterfølgende 31 runder. Og hvis pointtabet kommer som følge af at vi kan spare nogle spillere mod Lyngby, mod at vi til gengæld kommer videre i CL, så synes jeg det er en fin Trade-off
    det var såmænd bare det, og resten har du selvfølgelig ret i :)
    Sidst redigeret af jak : 08.08.19 kl. 17:21
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Truppen er her (bedre sent end aldrig): https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-lyngby-20

    Ikke helt overraskende spares N'Doye, som til gengæld erstattes af Falk. Bjelland er stadig ikke klar :-(

    En startopstilling er stadig svær at spå om, men der vil nok ske en del udskiftning i forhold til kampen i Serbien og selvfølgelig med kommende midtugekamp i baghovedet. Helt optimalt ville det være, hvis vi kom hurtigt foran med et par mål og kunne cruise sejren hjem uden de store kraftanstrengelser, men vi skal nok passe lidt på med at undervurdere Lyngby. De har været forholdsvis målfarlige og kan gøre ondt på os i omstillinger. De har også tilladt en del store chancer imod, men hvis vores offensive spillere ikke er skarpe (f.eks. spiller Fischer og Pieros nok), så kan det blive svært, hvis vi ikke rammer dagen. De ventede mange udskiftninger kan koste på flowet og tempoet i spillet.

    ForzaFC

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Truppen er her (bedre sent end aldrig): https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-lyngby-20

    Ikke helt overraskende spares N'Doye, som til gengæld erstattes af Falk. Bjelland er stadig ikke klar :-(

    En startopstilling er stadig svær at spå om, men der vil nok ske en del udskiftning i forhold til kampen i Serbien og selvfølgelig med kommende midtugekamp i baghovedet. Helt optimalt ville det være, hvis vi kom hurtigt foran med et par mål og kunne cruise sejren hjem uden de store kraftanstrengelser, men vi skal nok passe lidt på med at undervurdere Lyngby. De har været forholdsvis målfarlige og kan gøre ondt på os i omstillinger. De har også tilladt en del store chancer imod, men hvis vores offensive spillere ikke er skarpe (f.eks. spiller Fischer og Pieros nok), så kan det blive svært, hvis vi ikke rammer dagen. De ventede mange udskiftninger kan koste på flowet og tempoet i spillet.

    ForzaFC
    Dem der har se træningen siger:

    Kalle
    Bartolec Sotte Nelsson Oviedo
    Biel Falk Thomsen Fischer
    Wind Pieros.

    Hvilket åbner op for en kamp med en masse mål og kontraløb ned mod vores centerforsvar. Det skal nok blive sjovt (og vi vinder).

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Truppen er her (bedre sent end aldrig): https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-lyngby-20
    Den blev nu også postet her i tråden i går. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Den blev nu også postet her i tråden i går. :-)
    Og jeg kiggede endda tråden igennem inden jeg lavede opslaget - lad og håbe, at spillerne er skarpere end mig i dag :)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Dem der har se træningen siger:

    Kalle
    Bartolec Sotte Nelsson Oviedo
    Biel Falk Thomsen Fischer
    Wind Pieros.

    Hvilket åbner op for en kamp med en masse mål og kontraløb ned mod vores centerforsvar. Det skal nok blive sjovt (og vi vinder).
    Tak.

    Den opstilling giver rigtig god mening både set ud fra forventet kampbillede (vi kommer til at have bolden rigtig meget) og mht at spare spillere og få andre i omdrejninger. Jeg har to betænkligheder

    1) Der er godt nok mange udskiftninger og mange spillere fra start, som ikke er i form eller indspillet. Jeg forstår dog godt rationalet bag og det skal der være plads til hjemme mod Lyngby og med en meget vigtig kamp mod Røde Stjerne i vente. Holdet skal være godt nok til at vinde alligevel, selvom risikoen for pointtab selvfølgelig er større med dette hold

    2) Pas nu på Falk - jeg satser dog på, at man har styr på det. Falk har nok brug for lidt spilletid, inden han evt. kastes for de røde stjerner.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tak.

    Den opstilling giver rigtig god mening både set ud fra forventet kampbillede (vi kommer til at have bolden rigtig meget) og mht at spare spillere og få andre i omdrejninger. Jeg har to betænkligheder

    1) Der er godt nok mange udskiftninger og mange spillere fra start, som ikke er i form eller indspillet. Jeg forstår dog godt rationalet bag og det skal der være plads til hjemme mod Lyngby og med en meget vigtig kamp mod Røde Stjerne i vente. Holdet skal være godt nok til at vinde alligevel, selvom risikoen for pointtab selvfølgelig er større med dette hold

    2) Pas nu på Falk - jeg satser dog på, at man har styr på det. Falk har nok brug for lidt spilletid, inden han evt. kastes for de røde stjerner.
    Falk er vigtig, men vi har faktisk Stage og Zeca. Pas nu for helvede på Wind, Sotte og Nelsson - dem har vi ikke på samme måde erstatninger for.

    Glæder mig mest til at se Pep Biel fra start.

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (09/08-2019 kl. 18:00)

    Jeg undrer mig over Daramys fravær (hvis træningsobservationerne holder). Hvis der skal spares spillere mod Lyngby på hjemmebane, er han da oplagt til en plads i startopstillingen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •