Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    F.C. København tager imod de serbiske mestre fra Røde Stjerne Beograd i 2. kamp i 3. CL-kvalrunde.

    Med 1-1 i første kamp i Beograd har de danske mestre det bedste udgangspunkt, men Røde Stjerne må ikke undervurderes, selv om de må undvære deres topscorer Pavkov, som scorede deres mål i det første opgør.

    Hvis FCK enten vinder eller spiller 0-0, er man videre til play-off efter de 90 minutter. 1-1 giver forlænget spilletid og evt. straffesparkskonkurrence, mens en serbisk sejr eller uafgjort 2-2 eller derover sender Røde Stjerne videre til play-off opgør mod schweiziske Young Boys. Videre avancement sikrer desuden et europæisk gruppespil, da man med nederlag i play-off havner i Europa League som trøstepræmie. Den samlede taber af opgøret møder vinderen af HJK-Riga i EL-play-off.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Grytebust

    Varela Sotte Nelsson Oviedo

    Holse Falk Zeca Fischer

    Wind Ndoye

    Skulle Bjelland være klar kan han overtage Sottes plads , men han har været ude et stykke tid og de gør det godt såå


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Grytebust

    Varela Sotte Nelsson Oviedo

    Holse Falk Zeca Fischer

    Wind Ndoye

    Skulle Bjelland være klar kan han overtage Sottes plads , men han har været ude et stykke tid og de gør det godt såå
    Jeg tror ikke det ville være klogt at bringe Bjelland i spil til denne kamp. Han vil mangle kamp træning efter sin skade. Jeg syntes da i den grad at Papa har gjort sig fortjent til denne kamp. Så må Bjelland komme stille rolig i gang med nogle kampe i Suppen.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Vil gerne have Stage ind centralt , evt skubbe Falk på kant i stedet for Holse. Så de sparede mange spillere i går også Røde Stjerne.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Røde Stjerne har også sørget for at hvile. De spillede med 10 nye fra start i 2-0 sejren i går. Den eneste genganger fra opgøret mod os blev skiftet ud i løbet af kampen.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    hvis man har fulgt med på diverse internationale fora. herunder Youtube. er røde Stjernes fans, ikke overraskende, utilfredse med dommerens præstation i det første opgør.
    nogen mener ligefrem at der er tale om foul Play, fordi Carlsberg er sponsorer af fck og CL. endvidere at der er fortilfælde vis-a-vis kampen mod cska Sofia.

    selv med mine farvede fck briller synes jeg ikke det var tilfældet i det første opgør. den eneste, og måske vigtigste detalje, som kan betvivles var at Zeca måske skulle have været vist ud. straffesparket kan godt forsvares.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    hvis man har fulgt med på diverse internationale fora. herunder Youtube. er røde Stjernes fans, ikke overraskende, utilfredse med dommerens præstation i det første opgør.
    nogen mener ligefrem at der er tale om foul Play, fordi Carlsberg er sponsorer af fck og CL. endvidere at der er fortilfælde vis-a-vis kampen mod cska Sofia.

    selv med mine farvede fck briller synes jeg ikke det var tilfældet i det første opgør. den eneste, og måske vigtigste detalje, som kan betvivles var at Zeca måske skulle have været vist ud. straffesparket kan godt forsvares.
    Hold kæft, hvor de piver.

    Jeg håber de får en fodbold lektion :)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    UEFA MAFIA skriver de.

    Den var nogle FCK'ere vist hurtige til at tage til sig.

    ...

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Er det ikke et gammelt banner? Jeg tror det var da nyheden om at sværere kvalifikation til, og et mere lukket, CL kom frem. Og måske også snakken om at lukke CL helt og lave EL og EL2.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Er det ikke et gammelt banner? Jeg tror det var da nyheden om at sværere kvalifikation til, og et mere lukket, CL kom frem. Og måske også snakken om at lukke CL helt og lave EL og EL2.
    Haha. Det kan sagtens være. Giver mere mening. Syntes også de var meget hurtigt med et banner efter i tirsdags.

    Men den får i hvert fald en sjov ny dobbeltbetydning i disse dage så.
    ...

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Er det ikke et gammelt banner? Jeg tror det var da nyheden om at sværere kvalifikation til, og et mere lukket, CL kom frem. Og måske også snakken om at lukke CL helt og lave EL og EL2.
    Kan ikke svare præcist i forhold til årsagen, men det banner er set MEGET længe, så bestemt ikke en nyopfindelse :)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Det flag er flere år gammelt.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    nogen mener ligefrem at der er tale om foul Play, fordi Carlsberg er sponsorer af fck og CL. endvidere at der er fortilfælde vis-a-vis kampen mod cska Sofia.
    Jeg siger ikke at argumentet halter, bare at Champions League har haft den samme ølsponsor i præcis 25 år her til sæsonstart, og det er sgu ikke ligefrem Carlsberg ...



  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    18.398 til Atalanta kampen i ELQ sidste år, idag meldes der om over 25.000 biletter solgt til imorgen.
    Håber ikke der er for mange Røde Stjerne tilhængere på andre tribuner end D, hvis de nu igen føler dommeren er imod dem.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    https://www.bt.dk/fodbold/fck-slippe...er-i-returkamp

    Vi slipper åbenbart for målscoreren fra kampen i Beograd, Pavkov, samt Ben i torsdagens kamp.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •