Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 11 af 11 FørsteFørste ... 891011
Viser resultater 151 til 161 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    AIK ?. Nu være det mere topklubberne fra Belgien og Schweiz jeg hentyder til og om du vil det eller ej så er deres Økonomi når det kommer til spillere på et langt højere niveau. Og ja så er jeg overbevist at det skyldes stenrige rigmænd.

    Hvis du og jeg gerne vil have FCK op på det niveau så kræver det altså i mine øjne flere penge end hvad F.eks. Claus Seier er villig til at spytte i kassen. De andre 2 rigmænd vi har i klubben virker ikke synderlige interesseret i at sprænge banken :)
    AIK, ja. De kommer fra en by der er større end København og et land der er større end Danmark, og de har flere tilskuere end os, 18.000 i snit. Og så har de fået ligesåmange rigmandskronor som os, nemlig 0. De burde ifølge fødekædelogikken være bedre end os, men er det ikke. Det er fordi vi har været dygtige og grebet ud efter succes'en.

    Vi har gjort det rigtig fint, men hvis vi skal komme lidt længere, så kræver det at vi ikke sælger vores bedste spiller 6 dage før play-off mod serberne, efter han kun har spillet en god sæson for os med en argumentation om, at vi havde en gentleman agreement - fuck it nej, det skal I ikke ha, I har en kontrakt. Og det kræver, at vi ikke stilller med kun fire mand fra idealopstillingen for 2 mdr siden.

    Det er ret simpelt. Vi er lige gået glip af mellem 40 og 200 millioner. Det kræver nosser at række ud efter dem. Og det har vi ikke. Og det skal komme fra over Ståle. Ståles job bliver nemmere, hvis der er lavere forventninger til ham, og hvis han kan være spillernes ven og kan sælge dem, når de gerne vil videre.

    Vi har gjort det rigtig fint. Men det har vi bl.a. fordi der var nogen for 20-30 år siden, der havde nogle ambitioner om lidt mere, Harald, Holmse og Flemse bl.a.. Og det her er ikke en diskussion af Flemses øvrige "kvaliteter" som vi alle kender. Han scorede også penge på klubbens bekostning.
    Danmark til Valby Bakke

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Nå ja, og så har jeg lige modtaget et spørgskema fra FCK mhp at finde ud af, hvad der skal til for at få flere tilskuere i Parken.

    Der var engang, hvor vi havde 24.000 i snit i parken. Dengang havde vi sgu ikke bedre pauseunderholdning, bedre mad i boderne, bedre lydanlæg eller hvad der ellers bliver spurgt til. Dengang sagde vi nej tak til Liverpools bud på Zuma :-)

    Der skal ske noget ift de to jydske ejere.
    Danmark til Valby Bakke

  3. #153
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    AIK, ja. De kommer fra en by der er større end København og et land der er større end Danmark, og de har flere tilskuere end os, 18.000 i snit. Og så har de fået ligesåmange rigmandskronor som os, nemlig 0. De burde ifølge fødekædelogikken være bedre end os, men er det ikke. Det er fordi vi har været dygtige og grebet ud efter succes'en.

    Vi har gjort det rigtig fint, men hvis vi skal komme lidt længere, så kræver det at vi ikke sælger vores bedste spiller 6 dage før play-off mod serberne, efter han kun har spillet en god sæson for os med en argumentation om, at vi havde en gentleman agreement - fuck it nej, det skal I ikke ha, I har en kontrakt. Og det kræver, at vi ikke stilller med kun fire mand fra idealopstillingen for 2 mdr siden.

    Det er ret simpelt. Vi er lige gået glip af mellem 40 og 200 millioner. Det kræver nosser at række ud efter dem. Og det har vi ikke. Og det skal komme fra over Ståle. Ståles job bliver nemmere, hvis der er lavere forventninger til ham, og hvis han kan være spillernes ven og kan sælge dem, når de gerne vil videre.

    Vi har gjort det rigtig fint. Men det har vi bl.a. fordi der var nogen for 20-30 år siden, der havde nogle ambitioner om lidt mere, Harald, Holmse og Flemse bl.a.. Og det her er ikke en diskussion af Flemses øvrige "kvaliteter" som vi alle kender. Han scorede også penge på klubbens bekostning.
    Det er sgu en svær balancegang. På den ene side syntes jeg det er fantastisk at FCK er så gode Købmænd og er med til at udvikle spillere som også gerne selv vil til større ligaer og som vi også tjener kassen på. Ja hvis vi leger med tanken at vi havde holdt på både Vavro, Ankersen og Skov så ville chancen for CL måske være større, men selv det er ikke engang sikkert. Nå jeg ser på bredt på de Kval kampe der bliver spillet i 3 kval runde samt i Playoff så er det utroligt, hvor lige og marginalt disse kampe bliver afgjort. Sjældent ser man et hold vinde relativt "sikker". Konkurrencen er super hård så selv om vi skulle holde på vores spillere og investere 100 millioner så ville CL stadig være ekstremt svær at kvalificere sig til selvom procenterne selvfølgelig stiger en smule.

    Men ja vi kan jo starte med at komme op på +20.000 tilskuere i parken og tage den derfra. Fordi du har ret, jeg kan også huske dengang, hvor vi flere i parken end vi er i dag. Jeg syntes dog klubben på det seneste har gjort nogle gode tiltag for vi igen kan komme op på det antal.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Vi havde måske vundet med Robert Skov på banen. Hans skudtrussel udefra ville være dødbringende for er hold som står så lavt... men Robert scorede 29 kasser og blev solgt og afløseren ikke spille ind i tide. Det er som Ståle sagde det dengang - ufattelig dårlig timing og han fik desværre ret. Jeg håber Biel hurtigt kommer i gear eller Holse finder kanonen frem

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Det blev vel et typisk "Ståle-resultat". Det bold der bliver praktiseret under Ståle er ofte dybt uinspirerende og kedeligt, men Ståle har tidligere vist, at det virker. Desværre går resultaterne hånd i hånd med et kedeligt spil, som ikke altid er lige spændende at se på. Også i Superligaen. Denne gang blev det så til et nederlag, men sådan er det.

    Jeg er helt overbevist om, at holdet kunne have blæst Røde Stjerne omkuld, efter de blev til 10 mand, hvis håndbremsen blev sluppet. Omvendt er det jo denne type fodbold som gør, at vi år efter år kan tillade os at brokke os over de resterende danske holds manglende europæisk-deltagelse.

    Ærgerligt at vi ikke går videre, men så vil jeg (forhåbentligt) se frem mod en tur i EL.

    Hvad der dog også er bekymrende er Fischers spil. Hvad gør vi her?

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nå ja, og så har jeg lige modtaget et spørgskema fra FCK mhp at finde ud af, hvad der skal til for at få flere tilskuere i Parken.

    Der var engang, hvor vi havde 24.000 i snit i parken. Dengang havde vi sgu ikke bedre pauseunderholdning, bedre mad i boderne, bedre lydanlæg eller hvad der ellers bliver spurgt til. Dengang sagde vi nej tak til Liverpools bud på Zuma :-)

    Der skal ske noget ift de to jydske ejere.
    Jaaarrrhhh.... det snit var vist i de år hvor man efterfølgende måtte indrømme at man rundede tallene lidt rigeligt op når tilskuere fremmøde blev gjort op. Men ellers enig, godt spil på banen er den bedste driver for tilskuertal. Men i en liga hvor modstanderne hedder Hobro, Horsens osv er det nok svært at blive en europæisk magt faktor på både lægter og banen. Spillere ret meget bedre end vores gider næppe busture i Haderslev :-)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Men det der bare ikke går op i det du skriver, det er, hvorfor Basel, Young Boys, Brugge og Wien kan?

    Du køber Ståles udlægning om, at vi er en del af fødekæden, og at vi ikke kan komme længere op. Jeg tror godt, vi kan komme lidt længere op, men jeg er sikker på at vi ikke kan, hvis vi ikke selv tror på det.

    Vi skal ha nosserne til at sige nej tak til 70 mil på et bud på en spiller som Skov, der kun har været her i halvandet år. Vi risikerer at tabe på det, hvis han så kun bliver solgt for 40 mil året efter, men vi har også muligheden for at få over 100 mil som nogle af ovennævnte klubber sælger for ind i mellem. Havde vi vundet kampen i går, så var der rullet 40 mil ind på kontoen. Det er min påstand, at med de små marginaler i går, så var der meget stor sandsynlighed for, at vi var gået videre med Skov på holdet. Det er min påstand at holdet fra sidste sæson, hvor der kun er 4 tilbage havde slået Røde Stjerne - klart.
    Men uden aftalerne var Skov formentlig aldrig kommet til FCK overhovedet, han var jo på vej til udlandet, da vi købte ham.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Hi,
    I am a Red Star fan and was privileged to be at the fight at the Park with my 9 year old son. I just wanted to say we were just lucky. Your team fought well while ours parked the bus and kept the result "active". In the end, penalty shootout was just a roulette.


    But most of all, I wanted to say that I was really impressed with your stand, support, choreography and atmosphere you provided. It was quite impressive. I really hope you go through the Europa League and perform well. Hey, maybe we'll even meet there again ��


    And one more thing, when the police led us to the stadium all the way around, we couldn't visit your fan shop. My son has been devastated that he couldn't get a souvenir scarf (that with half the FCK and half the FCRS). I hope you can help. I would really appreciate if anyone can send my child this scarf? I am willing to compensate.

    Many thanks and good luck in the season.

    PS: this is a google translate, so please do not rate my english ��


  13. #159
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Hi,

    Try to reach out to the FCK fan shop at [email protected]. They may be able to ship it to you direct.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Hi,

    Try to reach out to the FCK fan shop at [email protected]. They may be able to ship it to you direct.
    According to the fan shop website, shipping abroad is available for a fee of 10€: https://www.fckfanshop.dk/en/faq-0
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Thanks, I already did. They say it was completely sold out :(

Side 11 af 11 FørsteFørste ... 891011

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •