Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Helt seriøst ville det ikke være muligt at investere i en hybrid Bane i parken. givet nu ved jeg ikke hvordan en Hybrid ville have det når der også afholdes koncerter. Jeg er med på at det regnede det meste af formiddag/eftermiddag, men når man ser på andre baner i Suppen, så er de langt mere "faste" og spillerne skøjter ikke rundt.

    Jeg syntes alt for tit banen er et samtale emne. det må sgu da være muligt i år 2019 at få en god bane i parken. og nej Kunstgræs er ikke svaret :)

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Hybrid er dyrere end alm. græsbane, men ved koncerter og lign., skal det skiftes lige så ofte som alm. græs.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hybrid er dyrere end alm. græsbane, men ved koncerter og lign., skal det skiftes lige så ofte som alm. græs.
    Umiddelbart er det ikke et problem med plænens tæthed, men snarere at rullegræsset ikke rigtigt synes at få ordentlig vedhæftning til underlaget.. Jeg husker for en del år tilbage, under en anden groundsman, at vi skiftede hele underlaget for at sikre en hurtigere og stærkere “fastgroning” af de måtter der rulles ud.. Måske det var på tide at kigge på underlaget igen? Jeg husker det i hvert fald som om at det hjalp gevaldig meget de første par år, mens det nu bare synes at blive værre og værre..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    I forhold til straffespark er det jo noget vrøvl, og det ved du godt. Dårligt eksempel med Pieros, som du kun smider ind for at please Pieros-haterne herinde.

    Men du har helt sikkert ret i, at det i forhold til fx Fischer ikke er til at vide, hvorfor han tilbød at sparke. Han sparker halvdårlige hjørnespark, virkelig dårlige frispark og virkelig dårlige straffespark. Men hans status på holdet gør vel også, at han skal tilbyde sig. Jeg er sådan set sikker på, at såvel Papa, Nelsson og Grytebust alle takkede nej, hvis de da blev spurgt, men de viste sig at sparke dem sikkert ind.

    Jeg var sikker på, at N'Doye ville brænde første matchbold og sikker på, at Bartolec ville score på anden matchbold. Fåck, hvor er jeg træt af det.
    Ikke for at blande mig særlig meget, men Papa sparkede den absolut ikke sikkert ind.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Dit brugernavn giver mening, bange.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    En historie som den her gør det ikke mindre bittert, at vi ikke kunne slå de homofobiske hooligans: https://www.bt.dk/krimi/debattoer-og...de-arrangement
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Ikke for at blande mig særlig meget, men Papa sparkede den absolut ikke sikkert ind.
    Efter forholdene, jo!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    okay, det er fint, jeg forholder mig blot til hvad jeg selv ser i slow og hvad Grønkjær siger, men i noget så subjektivt må du da gerne stå fast:)

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Har lige set sammendraget på fck.dk - det gør jo faktisk endnu mere ondt her dagen derpå...

    Vi kan diskutere til enighed hvem der burde havde sparket hvornår - men min første tanke er at man sjældent får flere matchbolde i en straffe konkurrence når ens målmand ikke er i nærheden af noget som helst. Det må vel som minimum kunne forventes at en målmand piller en enkelt eller to ud af 11 spark...

    Øv hvor er det bittert - ikke ligefrem den samme hype og forventningens glæde frem mod næste uges kamp imod Riga/Helsinki som der havde været imod YB.

  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Har lige set sammendraget på fck.dk - det gør jo faktisk endnu mere ondt her dagen derpå...

    Vi kan diskutere til enighed hvem der burde havde sparket hvornår - men min første tanke er at man sjældent får flere matchbolde i en straffe konkurrence når ens målmand ikke er i nærheden af noget som helst. Det må vel som minimum kunne forventes at en målmand piller en enkelt eller to ud af 11 spark...

    Øv hvor er det bittert - ikke ligefrem den samme hype og forventningens glæde frem mod næste uges kamp imod Riga/Helsinki som der havde været imod YB.
    Jeg mindes aldrig at have set en mere grotesk straffesparks konkurrence i alt den tid jeg har set fodbold. Så lidt historie blev skrevet i Parken. En kamp jeg vil huske for evigt og ikke for det positive :)

  15. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg mindes aldrig at have set en mere grotesk straffesparks konkurrence i alt den tid jeg har set fodbold. Så lidt historie blev skrevet i Parken. En kamp jeg vil huske for evigt og ikke for det positive :)
    Så kan jeg regne ud, at du først begyndte at se fodbold på et tidspunkt efter den 26. maj 2005 ;-) #JusticeForBennyGall

    https://youtu.be/Gxk7UBBPfrc

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Så kan jeg regne ud, at du først begyndte at se fodbold på et tidspunkt efter den 26. maj 2005 ;-) #JusticeForBennyGall

    https://youtu.be/Gxk7UBBPfrc
    Kommer ikke i nærheden af det jeg var vidne til i aftes. Kampens betydning samt hovedskurken som var straffesparks pletten :).

  18. #133
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Jeg synes der er meget snak om straffespark, taktik, indskiftninger lodtrækningsheld mv. Forklaringen er naturligvis bredere:

    Man kommer ikke i CL med en startopstilling, hvor kun 4 af spillerne var i idealopstillingen før sommerferien. Og vi har selv sat os i den situation ved at sælge spillere for 2-3 gange så meget som vi har købt, dels købt spillere så sent, eksemplificeret med Biel, at de ikke får nogen impact, og endelig er det jo ikke nogen overraskelse at Bjelland og Boile er skadet. Det kræver bare lidt mere ambitiøsitet på træner- og ledelsesgangen.

    Fair nok at der er nogen, der mener, at vi ikke kan komme på et højere niveau, det er vores led i fødekæden, anerkendelse af Ståles gentlemanaftaler osv. og accept af status quo. Men hvorfor er det så farligt at satse lidt og prøve at holde på en spiller et år mere. Vi er sgu ikke et uddannelsescenter, vi er en fodboldklub med legitime egeninteresser. Fuck it, hvis der er en enkelt, der bliver lidt utilfreds og gerne ville have været videre et år før. (Har vi i øvrigt nogensinde oplevet det? og er det så farligt? Det er sgu da hverdagen i mange andre klubber, der har lidt ambitioner). Jeg synes sgu det er lidt provinsagtigt at vi er så uambitiøse og vi-skal-være-så-gode-ved-hinanden-fokuserede.

    Jeg minder lige om, at vi engang havde en lille smule større ambitioner. Der var en gang for ikke så længe siden, hvor vi lå i top 25 på uefas rangliste. Ja Zuma ville væk, men så prøvede man da at købe en Mercedes til ham. Det er ikke sådan, at jeg tror vi skal bide skeer med de store nationer, men hvorfor skal vi være niveauer under Basel, Young Boys, Brugge, Wien. Vi har hele Skandinavien som opland. Jeg synes, vi har lullet os lidt ind i en fortælling om, at det blir sgu ikke bedre. Og Ståle har ikke rigtig nogen interesse i at hæve ambitions- og forventningsniveauet. For vi synes jo alle sammen han gør det så godt de svære vilkår taget i betragtning.
    Danmark til Valby Bakke

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #134
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg synes der er meget snak om straffespark, taktik, indskiftninger lodtrækningsheld mv. Forklaringen er naturligvis bredere:

    Man kommer ikke i CL med en startopstilling, hvor kun 4 af spillerne var i idealopstillingen før sommerferien. Og vi har selv sat os i den situation ved at sælge spillere for 2-3 gange så meget som vi har købt, dels købt spillere så sent, eksemplificeret med Biel, at de ikke får nogen impact, og endelig er det jo ikke nogen overraskelse at Bjelland og Boile er skadet. Det kræver bare lidt mere ambitiøsitet på træner- og ledelsesgangen.

    Fair nok at der er nogen, der mener, at vi ikke kan komme på et højere niveau, det er vores led i fødekæden, anerkendelse af Ståles gentlemanaftaler osv. og accept af status quo. Men hvorfor er det så farligt at satse lidt og prøve at holde på en spiller et år mere. Vi er sgu ikke et uddannelsescenter, vi er en fodboldklub med legitime egeninteresser. Fuck it, hvis der er en enkelt, der bliver lidt utilfreds og gerne ville have været videre et år før. (Har vi i øvrigt nogensinde oplevet det? og er det så farligt? Det er sgu da hverdagen i mange andre klubber, der har lidt ambitioner). Jeg synes sgu det er lidt provinsagtigt at vi er så uambitiøse og vi-skal-være-så-gode-ved-hinanden-fokuserede.

    Jeg minder lige om, at vi engang havde en lille smule større ambitioner. Der var en gang for ikke så længe siden, hvor vi lå i top 25 på uefas rangliste. Ja Zuma ville væk, men så prøvede man da at købe en Mercedes til ham. Det er ikke sådan, at jeg tror vi skal bide skeer med de store nationer, men hvorfor skal vi være niveauer under Basel, Young Boys, Brugge, Wien. Vi har hele Skandinavien som opland. Jeg synes, vi har lullet os lidt ind i en fortælling om, at det blir sgu ikke bedre. Og Ståle har ikke rigtig nogen interesse i at hæve ambitions- og forventningsniveauet. For vi synes jo alle sammen han gør det så godt de svære vilkår taget i betragtning.
    Du nævner det egentlig selv. Den berømte fødekæde. Jeg vil ønske det er som du beskriver. Jeg tror bare ikke det er realistisk.

    1. Danmark og den danske liga er simpelthen bare ikke attraktiv nok, medmindre vi er parat til at sprænge banken og udlove ekstrem høje løn til så vi kan konkurrere med F.eks. Basel, Young Boys, Brugge
    2. Ståle har jo selv sagt, at en af de måder at skaffe spiller til klubben er at lave en aftale om, at når det rette bud kommer så skal de skydes af. Hvilken spiller ville ikke teste sig selv af i de store ligaer i Europa samt formentlig at være økonomisk "set for life"
    3. FCK success model er jo at nærmest hvert år at garantere nye spillere Europa gruppespil og derefter at skyde/sælge ud af holdet.

    Men jeg vil give dig ret. Jeg ville dog også ønske at vi kunne tage et ekstra skridt op, men hvis vi skal holde os økonomisk sunde i fremtiden, tror jeg bare ikke det er muligt. Meeeen hvis der kommer nogle rige Arabere ala Man City og køber FCK så ændre min opfattelse en smule :)

  21. #135
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du nævner det egentlig selv. Den berømte fødekæde. Jeg vil ønske det er som du beskriver. Jeg tror bare ikke det er realistisk.

    1. Danmark og den danske liga er simpelthen bare ikke attraktiv nok, medmindre vi er parat til at sprænge banken og udlove ekstrem høje løn til så vi kan konkurrere med F.eks. Basel, Young Boys, Brugge
    2. Ståle har jo selv sagt, at en af de måder at skaffe spiller til klubben er at lave en aftale om, at når det rette bud kommer så skal de skydes af. Hvilken spiller ville ikke teste sig selv af i de store ligaer i Europa samt formentlig at være økonomisk "set for life"
    3. FCK success model er jo at nærmest hvert år at garantere nye spillere Europa gruppespil og derefter at skyde/sælge ud af holdet.

    Men jeg vil give dig ret. Jeg ville dog også ønske at vi kunne tage et ekstra skridt op, men hvis vi skal holde os økonomisk sunde i fremtiden, tror jeg bare ikke det er muligt. Meeeen hvis der kommer nogle rige Arabere ala Man City og køber FCK så ændre min opfattelse en smule :)
    Men det der bare ikke går op i det du skriver, det er, hvorfor Basel, Young Boys, Brugge og Wien kan?

    Du køber Ståles udlægning om, at vi er en del af fødekæden, og at vi ikke kan komme længere op. Jeg tror godt, vi kan komme lidt længere op, men jeg er sikker på at vi ikke kan, hvis vi ikke selv tror på det.

    Vi skal ha nosserne til at sige nej tak til 70 mil på et bud på en spiller som Skov, der kun har været her i halvandet år. Vi risikerer at tabe på det, hvis han så kun bliver solgt for 40 mil året efter, men vi har også muligheden for at få over 100 mil som nogle af ovennævnte klubber sælger for ind i mellem. Havde vi vundet kampen i går, så var der rullet 40 mil ind på kontoen. Det er min påstand, at med de små marginaler i går, så var der meget stor sandsynlighed for, at vi var gået videre med Skov på holdet. Det er min påstand at holdet fra sidste sæson, hvor der kun er 4 tilbage havde slået Røde Stjerne - klart.
    Danmark til Valby Bakke

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •