Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Kom nu i Parken i aften.

    De skal ikke forbi os dem her.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    De prollede kommentarer om "dirty looks" og provokerende adfærd, der er kommet fra Røde Stjerne, dens spillere og tilhængere er på et niveau, hvor jeg må være helt ærligt, at det opildner mig til et hadsk niveau, som jeg ellers kun oplever at have overfor dem fra motorvejssammenfletningen. Jeg vil for en eneste gangs skyld sige, at BØF har mødt sin overmand i tåbelig retorik, for klebben har dog aldrig ageret så gangster-agtig og prollet i sin kommunikation - selvom det ikke skorter på hjernedøde udtalelser eller pinagtig en selvforståelse på Vstgnn.

    Hvor jeg dog håber at Ståle og spillerne straffer dem, og at Parken viser sig fra sin bedste side!

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Her i ventetiden på hvad der tegner til at blive en uhyggeligt spændende kamp, har jeg lavet nogle overslagsberegninger på hvad der rent økonomisk er på spil i dagens kamp.
    Resultatet af disse er, at det vil være ca 100 mio kr værd for FCK, hvis vi formår at sende Røde Stjerne ud i aften.

    Forudsætninger:
    Forventet minimumsindkomst, hvis FCK kommer i EL ved at slå Røde Stjerne og efterfølgende tabe til Young Boys: EL1 = ca 11 mio euro = 82 mio kr (jf tråd om emnet)
    Forventet minimumsindkomst, hvis FCK kommer i EL ved at tabe til Røde Stjerne og efterfølgende slå HJK/Riga: EL2 = ca 11-5 = 6 mio euro = 45 mio kr (jf tråde om emnet)
    Forventet minimumsindkomst, hvis FCK kommer i CL ved at slå både Røde Stjerne og Young Boys: CL = ca 220 mio kr (groft overslag)
    Sandsynlighed for FCK sender Røde Stjerne ud: ca 65 % jf bookmakerodds P(Røde) = 0.65
    Sandsynlighed for FCK slår Young Boys (hvis vi altså får has på Røde Stjerne): ca 40 % (min vurdering) P(Young) = 0.40
    Sandsynlighed for FCK slår HJK/Riga (hvis vi altså taber til Røde Stjerne): ca 80 % (min vurdering) P(HJK) = 0.80
    Sandsynlighed for FCK ryger i EL1: P(EL1) = P(Røde)*(1-P(Young)) P(EL1) = 0.39
    Sandsynlighed for FCK ryger i EL2: P(EL2) = (1-P(Røde))*P(HJK) P(EL2) = 0.28
    Sandsynlighed for FCK ryger i CL: P(CL) = P(Røde)*P(Young) P(CL) = 0.26
    Forventet værdi af gruppespil for FCK lige nu (før dagens kamp): EV.nu = P(EL1)*EL1+P(EL2)*EL2+P(CL)*CL EV.nu = 102 mio kr
    Forventet værdi af gruppespil for FCK, hvis vi taber til Røde Stjerne: EV.tab = P(HJK)*EL2 EV.tab = 36 mio kr
    Forventet værdi af gruppespil for FCK, hvis vi besejrer Røde Stjerne: EV.vind = P(Young)*CL+(1-P(Young))*EL1 EV.vind = 137 mio kr

    Værdi for FCK ved at sende Røde Stjerne ud i aften: EV.vind i aften = EV.vind-EV.tab EV.vind i aften = ca 100 mio kr

    Mine overslag kan selvfølgelig diskuteres, men i runde, grove tal, mener jeg godt man kan konkludere, at en sejr i aften vil være ca 100 mio kr værd....bare for lige at tilføje lidt ekstra spænding :-)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Truppen:

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulous
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    9 Pieros Sotiriou
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    14 Dame N'Doye
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    21 Kalle Johnsson
    23 Jonas Wind
    25 Victor Nelsson
    26 Carlo Holse
    33 Rasmus Falk

    En enkelt spiller skal siges fra og det er ret positivt, at jeg ikke kan vælge hvem. Mon ikke det bliver Daramy - Holse er simpelthen startet stærkt.

    Grytebust
    Varela-Papa-Nelson-Oviedo (jeg ville være tryg ved Bengtsson også)
    Holse-Zeca-Falk-Fischer (Stage kan starte og rykke Falk ud på kanten, Biel er også en mulighed, men mener ikke han er taktiks klar endnu... men han kan komme ind og vende kampen)
    Wind-N’Doye

    Jeg har det i øvrigt underligt med kampen. Så var de hellere ikke bedre og de styrede første halvleg da vi var meget forsigtige og de mangler deres spidsangriber, som jeg var meget nervøs for. Egentlig vil jeg sige vi er bedre, men vi kan sagtens tabe til dem, de er bestemt hellere ikke dårlige.

    Hvad gør mig mest nervøs - jeg gider simpelthen ikke tabe til dem, jeg synes ikke deres spillere, fans eller træner er særlig sympatiske. FCK trøjen er på og jeg smutter snart i Parken.... kom nu FC - klask dem

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Vi skal ikke ud i straffesparkskonkurrence. Det kan kun ende galt
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Jeg er sjældent skuffet. Vi griber slet ikke vores chance, mens vi er i overtal, og straffesparkskonkurrencen pisser de også væk. FFS det var en lortekamp.


  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Lorte kamp, men FUCK hvor er jeg stolt af Parken!

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Fuldstændig utilgivelig indsats. 60 minutter i overtal, hvor man aldrig bliver (rigtig) farlige. Derefter pisser man 2-3 matchbolde væk i straffesparkskonkurrence. Hvor er det brøndbysk!
    Sidst redigeret af Kong jensen : 13.08.19 kl. 22:21
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    At lade Fischer sparke noget som helst, fatter jeg ikke.

    Samme med at N'Doye sparker strarffe.

    Elsker dog at begge spillere er i vores klub. Men øv, altså...

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Vi var nok alligevel røget ud til Young Boys i 20/20 forsøg i vores nuværende tilstand... Men kæft jeg ville gerne have slået de her Bøfe Stjerne hjem.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Vi formåede vel at skabe cirka nul chancer i åbent spil over to kampe så man kan ikke sige det er ufortjent. Men hold da kæft hvor gør det ondt. Gryteburst var aldrig tæt på at redde et straffe desværre. Og deres keeper var kold som is. Øv!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Poster den her livescore til eftertiden.

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Vi spiller som en flok kujoner, selv efter deres udvisning.
    Mange vil nok tænke at vi var forheksede I straffesparkskonkurrencen, men kampen blev allerede tabt i ordinær spilletid.
    Hvis i læser mine tidligere indlæg vil i få indtryk af at jeg er kæmpe Ståle fan.
    Jeg er lidt i tvivl om Ståle nogensinde kan få os i CL igen.
    Manden er alt for fastlåst i hans taktiske tankegang, hvilket blev udstillet for fuldt skrue efter at, Røde Stjerne blev reduceret til 10 mand.
    Jeg er ihvertfald kørt lidt sur i Ståle.
    Vi har ikke fortjent at være med i CL, vi ville nok ryge ind i en øretæve mod Young Boys alligevel.
    Jeg tager mig en laaang pause fra FC efter i aften.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Vi spiller som en flok kujoner, selv efter deres udvisning.
    Mange vil nok tænke at vi var forheksede I straffesparkskonkurrencen, men kampen blev allerede tabt i ordinær spilletid.
    Hvis i læser mine tidligere indlæg vil i få indtryk af at jeg er kæmpe Ståle fan.
    Jeg er lidt i tvivl om Ståle nogensinde kan få os i CL igen.
    Manden er alt for fastlåst i hans taktiske tankegang, hvilket blev udstillet for fuldt skrue efter at, Røde Stjerne blev reduceret til 10 mand.
    Jeg er ihvertfald kørt lidt sur i Ståle.
    Vi har ikke fortjent at være med i CL, vi ville nok ryge ind i en øretæve mod Young Boys alligevel.
    Jeg tager mig en laaang pause fra FC efter i aften.
    Der skal godt nok ikke meget til før folk kører sure i Ståle. Overvej lige vores hold. Der er så mange nye og unge spillere. Forsvarskæden inklusiv målmand er sprit ny. Hvis han let kunne få os i Champions League med det her hold, så var han sgu en managergud.

    Holdet har massere potentiale, Ståles tilgang virker, og hvis vi møder dette Røde Stjerne hold næste år når alle spillerne har lært hinanden og systemet at kende (og fået lidt mere hår på brystet) så ville vi vinde 4/5 gange.


  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Vred, skuffet og ked af det.
    Vel en af de ringeste europæiske præstationer på hjemmebane siden Gorica, taget i betragtning af vi møder et middelmådigt hold og er i overtal i mere end en time.
    Vi havde vundet med A-kæden på banen.
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •