Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Æv, æv, æv, æv. SÅ tæt på - og alligevel så langt fra. Den straffesparkturnering var sgu for vanvittig.

    Er vild med Fischer som type og som spiller. Men hold nu op, hvor var det bare ikke hans dag i dag. Og han burde virkelig aldrig have sparket straffe i den mentale tilstand, han er i. Forstår ikke, hvorfor han ikke blev skiftet ud allerede i ordinær spilletid. Kan sagtens se fidusen i, at han får tid til at tanke selvtillid...i superligaen - men sgu ikke i knald eller fald-kampe til CHL, når det er så tydeligt, at han igen ikke rammer dagen. Det er der simpelthen bare ikke råd til, uanset hvor hamrende sympatisk og hvor meget godt, jeg ønsker manden.

    En kamp som i dag gør det også tydeligt, at vi reelt ikke har en tredjeangriber. Ikke et ondt ord om Sotiriou i dag. Han kommer til en chance efter få sekunder på banen og scorer stensikkert på straffe. Men Ståle vil end ikke sende ham på banen i de sidste 15 minutter, hvor Damen sejlede rundt. Og de manglende mål i ligaen taler for sig selv.

    Wind/Damen er selvfølgelig selvskrevne på toppen. Men hvem er den sultne 3'er, der kan puste de to herrer i nakken?

    Og et lille, sidste æv: Grytebust var ikke tæt på at redde et eneste af de...11?! straffespark i dag. Han virkede god til at psyke modstanderen, og det er jo i sig selv en kvalitet. Men er altså endnu ikke helt overbevist.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Bengtsson og N'Doye sparker så også lige i den helt rigtige højde for keeperen til at redde de to skud. Det er pinligt at professionelle fodboldspillere ikke enten ved det eller kan finde ud af at lade være med at sparke i den højde!
    Det er vel meget bedre end slet ikke at ramme målet. Bartolecs spark er til “facepalm” med tanke på de forrige straffespark - iøvrigt et meget skuffende energiforladt indhop fra hans side.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Æv, æv, æv, æv. SÅ tæt på - og alligevel så langt fra. Den straffesparkturnering var sgu for vanvittig.

    Er vild med Fischer som type og som spiller. Men hold nu op, hvor var det bare ikke hans dag i dag. Og han burde virkelig aldrig have sparket straffe i den mentale tilstand, han er i. Forstår ikke, hvorfor han ikke blev skiftet ud allerede i ordinær spilletid. Kan sagtens se fidusen i, at han får tid til at tanke selvtillid...i superligaen - men sgu ikke i knald eller fald-kampe til CHL, når det er så tydeligt, at han igen ikke rammer dagen. Det er der simpelthen bare ikke råd til, uanset hvor hamrende sympatisk og hvor meget godt, jeg ønsker manden.

    En kamp som i dag gør det også tydeligt, at vi reelt ikke har en tredjeangriber. Ikke et ondt ord om Sotiriou i dag. Han kommer til en chance efter få sekunder på banen og scorer stensikkert på straffe. Men Ståle vil end ikke sende ham på banen i de sidste 15 minutter, hvor Damen sejlede rundt. Og de manglende mål i ligaen taler for sig selv.

    Wind/Damen er selvfølgelig selvskrevne på toppen. Men hvem er den sultne 3'er, der kan puste de to herrer i nakken?

    Og et lille, sidste æv: Grytebust var ikke tæt på at redde et eneste af de...11?! straffespark i dag. Han virkede god til at psyke modstanderen, og det er jo i sig selv en kvalitet. Men er altså endnu ikke helt overbevist.
    At Grytebust ikke engang er tæt på at redde et eneste straffespark kan sgu undre en. Den Karisma Røde Stjernes målmand viste kan man kunne lette på hatten for desværre.

    Når det så er sagt så har vi 2 matchbolde samt 1 time i overtal. Hvis man ikke vil imod de gaver, jaaa så har vi sgu hellere ikke fortjent det...


  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Den her gør ondt. Meget ondt. Rent skuffelsesmæssigt skal vi, i mine øjne, tilbage til 2009 og den store APOEL-nedtur for at finde en lignende skuffelse.

    Plzen i 2011 og Qarabag i 2017 gjorde også ondt, men der havde vi, set i bakspejlet, jammerlige hold som intet havde at gøre i CL. I 2009 var vi på vej frem men alligevel et år for tidligt.

    Det er den positive vinkel, jeg tager med fra i aften. Bygger vi på spillere som Nelsson, Wind, Varela, Biel og Holse og supplerer med stadig rutinerede navne som Falk, Zeca, Fischer og Bjelland, er det et giftigt hold, vi sender i CL-kval om et år.

    Den kæmpestore opgave bliver de næste 11 måneder. Formår Ståle at samle holdet mentalt i Superligaen? Det bliver en stor prøvelse.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    May 2017
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Undrer mig lidt over kritikken af indskiftningerne. Varela giver vel mening at tage ud, da han med et gult kort og den, der bliver tilbage på dødbolde, ville være i risikizonen for en udvisning i en eventuel omstilling. Holse havde slet ikke niveauet fra det første opgør og Pep Biel afgjorde trods alt halvt slaget derovre. Stage til Falk kan ingen vel bebrejde. Pieros havde små 50 muligheder for at score mod New Saints uden at gøre det, så han føltes ikke så oplagt at smide ind mod den østeuropæiske mur, vi mødte i den ekstra spilletid.

    Samtidig må det stoppe med bebrejdelsen af straffesparksskytter: Doye skyder som 6. skytte, hvilket man nok ikke havde håbet, at det var nået til. Af de tilbageværende var han da klart også det bedste bud på trods af sidste års misser - med mindre et SL-geni selvfølgelig havde forudset Nelssons kølighed. Fischer er normalt 1. skytte, og hvis Ståle aktivt havde fravalgt ham, havde hans selvtillid da for alvor lidt et knæk. Jeg synes heller ikke, at straffespark er så tilfældige, som de ofte bliver gjort til, men den der mudderklat af en straffesparksplet gjorde det lige præcis til et større lotteri, end det normalt havde været.

    Vi gik ikke videre, da holdet ikke er sammenspillet nok og mangler den rutine, selvtillid og kølighed, det kræver at vinde sådan en kamp - der er jo en grund til, at Zeca og Doye er bedste mænd i begge kampe. Mon ikke også en frisk Bjelland i topform havde håndteret situationen ved deres første mål bedre.

    Lad os nu gå hårdt efter den EL-kvalifikation, så alle vores unge og nye spillere kan modnes, spilles sammen og blive klar til at spille CL næste år.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Min fornemmelse er også, at flere havde en dårlig fornemmelse ved at lade fx Fischer og Dame sparke. Men uanset, så nåede vi næsten hele holdkortet igennem, og det er formentlig kun os, der vil spekulere meget yderligere over om rækkefølgen var den rigtige.

    Vi skaber muligvis ikke helt åbne chancer, men vi skaber et overtag (billigt eller ej), som giver muligheder, som vi vanligvis vil score mere end én gang på. Fischer er åbenbart ikke i hopla; tudeturen rundt langs lægterne tydeliggør, at han også selv ved dét. Men vi skaber en masse spil i overtag, vi kommer til en masse småspil i deres felt, og vi kommer til halve og hele chancer en masse.

    Jeg er mindst lige så skuffet som alle andre. Og jeg synes der er mere end et par håndfulde taktiske greb, som kan diskuteres, som værende tvivlsomme. Men jeg genkender ikke billedet af manglende vilje eller det, der ligner.

    Varela spiller sin bedste kamp i den hvide trøje; Carlo Holse det samme; Nelssons niveau berettiger allerede nu, at han er førstevalg i den bageste kæde; Wind bliver Danmarks bedste angriber inden vi når 2022; mens Zeca og Dame holder er niveau, som vi ret beset ikke burde kunne røre.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Carlos Zeca .... hold helt op et format !!!


  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Carlos Zeca .... hold helt op et format !!!
    Han er fantastisk. Hvilken Kaptajn :)

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Den her gør ondt. Meget ondt. Rent skuffelsesmæssigt skal vi, i mine øjne, tilbage til 2009 og den store APOEL-nedtur for at finde en lignende skuffelse.

    Plzen i 2011 og Qarabag i 2017 gjorde også ondt, men der havde vi, set i bakspejlet, jammerlige hold som intet havde at gøre i CL. I 2009 var vi på vej frem men alligevel et år for tidligt.

    Det er den positive vinkel, jeg tager med fra i aften. Bygger vi på spillere som Nelsson, Wind, Varela, Biel og Holse og supplerer med stadig rutinerede navne som Falk, Zeca, Fischer og Bjelland, er det et giftigt hold, vi sender i CL-kval om et år.

    Den kæmpestore opgave bliver de næste 11 måneder. Formår Ståle at samle holdet mentalt i Superligaen? Det bliver en stor prøvelse.
    Jeg er meget enig. Eneste formildende omstændighed for mig er, at dette ikke var den afgørende kamp om CL deltagelse, og at vi selv med sejr havde ham meget lang vej igen.

    Og du har ret i, at vinder vi dm igen (det skal jo lige vindes), så har vi en fantastisk talentfuld trup, der med en justering eller tre kan blive endnu bedre. Og NDoye må lige tage en sæson mere.

    Jeg er ikke så bekymret for om vi kan samle os om superligaen over 11 måneder. Jeg er mere bekymret for den mentale tilstand på det korte sigt både med kampen i Randers fredag (den bliver mental og fysisk meget hård) og især kvallen til EL. Selvom modstanderne på papiret bør være overkommelige, så kan det blive svært så kort tid efter denne skuffelse.

    Spillemæssigt synes jeg også, at kantpositionen lige nu er bekymrende. Holse spiller ok ude på banen men har ikke noget slutprodukt, Fischer er helt ved siden af sig selv og kan ikke score pt, og Biel havde et meget skidt indhop i dag. Jeg er bestemt ikke overbevist over det indkøb indtil nu :-(

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Av av av, det gør ondt. Nå, men nu ved man da hvordan det er at være Brøndbyfan for en stund. Ak smerte.

    Nå, nu hvor jeg er kommet hjem og alligevel ikke kunne sove, så satte jeg mig til at se straffesparkene i slow-mo, som den masochist jeg åbenbart er her til aften. Som jeg ser det, så får vi seriøs hjælp af en venligsindet straffeplet. Eller mose som man måske burde kalde den. På minimum to men måske alle fire brændte serbiske spark, så sker der det, at når serberen sætter støttefoden, så synker mudderet og presser bolden ved siden af nogle cm op i luften. Således rammer sparkefoden bolden meget lavt og bolden flyver over. Alle serbiske brændte straffespark ryger i øvrigt over mål. Det er mest tydeligt ved jevtovic og simic' spark. Da simic lægger bolden til rette og stamper i mudderet inden sparket, så kan man også se at bolden hopper op og ned, men det lader ikke til, at han selv bemærker det. Det ligner også, at det er det der får Marin og jovancic' til at sparke over. For FCK mener jeg kun det sker for Bartolec.

    De øvrige brændte FCK spark bliver muligvis generet, men de rammer trods alt målet. Efter Bartolec' brændte spark, så skete der det, at Serbernes målmand simpelthen gik hen og fjernede, hvad der ligner 2-3 kilo mudder. Han flytter det simpelthen nogle meter væk. Indtil nu er der sparket 14 spark hvoraf 8 af dem er brændte. Herefter scores der på de næste 7 spark indtil målmanden så redder det 8.

    Så for mig at se så var marginalerne med os. Dommeren overså et klokkeklart straffe i 1. minut, vi var i overtal i 60 min. sparkene blev afviklet foran sektionen, og på en straffesparksplet der holdt med hjemmeholdet. Lige lidt hjalp det. Av av.
    Sidst redigeret af Tops : 14.08.19 kl. 00:01
    Danmark til Valby Bakke

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Selvfølgelig en skuffelse ikke at gå videre når vi var så tætte på i denne medrivende kamp.

    Forstår.godt folk er negative men jeg ser ingen grund til at pege fingre af Ståle, han satte det rigtige hold og lavede de rigtige udskiftninger. Vi kan diskutere om Sotte skulle lidt før på banen.

    Oviedos samarbejde med Fischer har i 2 kampe været åbenlyst dårligt. De har jo endda skændtes på banen, og Bengtson har på kort tid vist sin offensive styrker ned langs kanten med fine indlæg hvilket vi også så i dag hvor Damen var tæt på at head score ved bagerste stolpe.

    Varela havde også inden kampen vist fine takter og samarbejde med Holse, modsat Bartolec, så også der ok startvalg.Oviedo havde inden kampen ikke vist nok sikkerhed bagude så fornuftigt at det blev Bartolec som kom ind for Varela.

    Falk kunne jo ikke holde en kamp så det rigtige valg var da netop at starte med Stage da vi jo også fra stsrt havde et brugbart resultat og så senere kunne sende Falk ind mod trætte serbere og pga 2-2 sammenlagt og muligt forlængelse var der en grænse for hvor tidligt Falk skulle på banen (endte endda med at blive skiftet ud igen).


    Som i det første opgør kom Pep Biel ind for Holse og latinoen var da glimrende og tæt på et mål på Winds fine detajle med at chippe bolden ml 2 i forsvaret.

    Som andre har påpeget passede det tidlige røde kort på sin vis med røde stjernes defensive taktik hvor de lurede på kontraer..de prøvede flittigt at trække sig langt tilbage for at lokke vores forsvar med bolden frem..men de gik ikke i fælden. Til gengæld var det i overvejende grad rent powerplay efter ud udvisningen men på dette niveau og med to stærke cbere hos de røde stjerne var det meget svære betingelser at skabe chancer ud fra men netop indskiftningerne af teknikkerne Falk og Pepbi var da det helt rigtige og gav flere muligheder.

    Serberne blev i 1.minut snydt for et klart straffespark (Zeca) men ellers var dommeren ok.
    Banen lignede en pløjemark og straffesparkspletten var jo sunket synligt ned og lignede en sump hvilket forklarer de mange for høje spark pga støttebenet sank i ved skuddene.

    Selvfølgelig burde Gryte da have taget mindst et forsøg rent statistisk men heller ikke han kan jo sige at være en skurk og Viktor N blev desværre måske lidt snyd af smart angriber ved 0-1 målet..så ud til at viktor mistede et skridt i infighten..men altså han er vist 21 år og grøn som det meste af holdet på den store scene.

    alt i alt gjorde knægtene det da ganske flot, tænk hvor få rutinerede vi spillede med både mht alder og antal kampe for klubben..vi stiller jo med.2/3 nyt ungt hold så selv om CL glippede er EL nok også en ganske glimrende udfordring for ståles unge kuld.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Av av av, det gør ondt. Nå, men nu ved man da hvordan det er at være Brøndbyfan for en stund. Ak smerte.

    Nå, nu hvor jeg er kommet hjem og alligevel ikke kunne sove, så satte jeg mig til at se straffesparkene i slow-mo, som den masochist jeg åbenbart er her til aften. Som jeg ser det, så får vi seriøs hjælp af en venligsindet straffeplet. Eller mose som man måske burde kalde den. På minimum to men måske alle fire brændte serbiske spark, så sker der det, at når serberen sætter støttefoden, så synker mudderet og presser bolden ved siden af nogle cm op i luften. Således rammer sparkefoden bolden meget lavt og bolden flyver over. Alle serbiske brændte straffespark ryger i øvrigt over mål. Det er mest tydeligt ved jevtovic og simic' spark. Da simic lægger bolden til rette og stamper i mudderet inden sparket, så kan man også se at bolden hopper op og ned, men det lader ikke til at han selv bemærker det. Det ligner også at det er det der får Marin og jovancic' til at sparke over. For FCK mener jeg kun det sker for Bartolec.

    De øvrige brændte FCK spark bliver muligvis generet, men de rammer trods alt målet. Efter Bartolec' brændte spark, så skete der det, at Serbernes målmand simpelthen gik hen og fjernede, hvad der ligner 2-3 kilo mudder. Han flytter det simpelthen nogle meter væk. Indtil nu er der sparket 14 spark hvoraf 8 af dem er brændte. Herefter scores der på de næste 7 spark indtil målmanden så redder det 8. Så for mig at se så var marginalerne med os, dommeren overså et klokkeklart straffe i 1. minut, vi var i overtal i 60 min. sparkene blev afviklet foran sektionen, og på en straffesparksplet der holdt med hjemmeholdet. Lige lidt hjalp det. Av av.
    Aldrig har jeg set en kamp, hvor vi havde så gode Odds for at vinde kampen og alligevel gik det galt. Kæft det er fodbold når det er værst.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Når alt kommer alt, så viser kampen, at Wind stadig kun er en dreng. Ikke sagt at han ikke var en af de bedre i dag, men jeg forstår ikke, at man ikke lod vores sikreste straffesparksskykke Pieros sparke det første spark i anden omgang.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Det er selvfølgelig uhyre skuffende at ryge ud til en modstander, der er dårligere end os og det bliver bestemt ikke bedre af, at de er så hamrende usympatiske. Normalt er jeg egentligt ret ligeglad, med hvad der sker med vores modstandere, selv når de slår os ud, men lige med Røde Stjerne håber jeg at de bliver revet over af Young Boys. Det er intet mindre end de fortjener.

    Vores defensiv var ikke klar fra start og det betød at det gode udgangspunkt lynhurtigt blev smidt på gulvet. Dermed kunne Røde Stjerne fortsætte deres defensive udgangspunkt og lure på omstillinger. Deres spillestil endte dog med at indhente dem og i starten af anden halvleg blev den ene af deres midterforsvarere korrekt smidt ud, men en mand i overtal var ikke tilstrækkeligt og det kneb med at skabe de helt store chancer. Der opstod dog enkelte gode muligheder og chancer, men skarpheden var der ikke. Røde Stjerne endte selvfølgelig med at parkere bussen, så der var heller ikke meget plads. Man skal heller ikke undervurdere Røde Stjernes defensiv, der trods alt var ganske solid. Det skal dog bemærkes, at til trods for det massive pres og spilovertag vi ender med, så tør vi stadig ikke spille med særlig store risici. Vi frygtede åbenlyst stadig deres kontrastød, selvom det nok var en ubegrundet frygt, da de ikke rigtig viste noget som helst offensivt.

    Straffesparkskonkurrencen blev en besynderlig affære, da selve straffesparkspletten blev reduceret til en bunke mudder. Det er ikke særlig imponerende, at vi ikke kan stille med en bedre plæne. Men at brokke sig over hvem der sparkede, forstår jeg ikke. De første fem var jo rimelig selvskrevet og lige så dårlige nogle af vores straffespark var, lige så dårlige var Røde Stjernes. Det mest skuffende var, at Grytebust ikke er i nærheden af et eneste straffespark.

    Som mange andre undrer jeg mig over udskiftningerne – særligt Varela. Han må have etableret sig som den faste højreback, så hvorfor ikke smide Oviedo ind som er mere offensivt betonet i sit spil end Bengtsson? Røde Stjerne var stoppet med at angribe og vi manglede i den grad noget på kanterne. Jeg bliver nok heller aldrig en fan af Zeca – Stage konstellationen på midtbanen (ellers kommer det til at tage lang tid), men selvom jeg havde foretrukket Falk, kan jeg godt se fornuften i at starte med Stage, når vi trods alt havde et godt udgangspunkt. Men som anden halvleg skred frem (og ekstratiden) burde vi have satset mere og vi havde nok haft gavn af en ekstra angriber på banen, fremfor at erstatte ’en til en’. Langt hen ad vejen tror jeg vi har overvurderet Røde Stjerne og det endte med at koste videre avancement.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #75
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Når alt kommer alt, så viser kampen, at Wind stadig kun er en dreng. Ikke sagt at han ikke var en af de bedre i dag, men jeg forstår ikke, at man ikke lod vores sikreste straffesparksskykke Pieros sparke det første spark i anden omgang.
    Jeg troede - fejlagtigt - at man var tvunget til at lade spillere sparke i samme rækkefølge, som sparkene i første omgang.

    Men med Wind som primær straffesparksskytte synes det naturligt at lade ham sparke første spark også i anden runde. Var Ståle begyndt at pille ved rækkefølge også for de, der scorede i første omgang, ville han have pillet ved både konkret og generel tiltro og tillid. Muligvis også have pillet ved truppens hierarki.

    Endelig synes jeg, at Wind opfører sig som alt andet end en knægt i dag. Hverken for så vidt spil og evner eller ansvar i øvrigt.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •