Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    18.398 til Atalanta kampen i ELQ sidste år, idag meldes der om over 25.000 biletter solgt til imorgen.
    Håber ikke der er for mange Røde Stjerne tilhængere på andre tribuner end D, hvis de nu igen føler dommeren er imod dem.
    Der bliver meldt om 'omkring 30.000 solgte billetter' nu af FCK. Hold da op hvor jeg glæder mig!

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Der bliver meldt om 'omkring 30.000 solgte billetter' nu af FCK. Hold da op hvor jeg glæder mig!
    Ja gad vide, hvor mange serbere der har købt udenfor D. Sidste år stod jeg både mod Slavia og Atalanta på Sektionen (!) ved siden af fans af udeholdene.

    Det er mandag aften, og jeg er begyndt at sjatpisse. Er langt fra tryg.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Jeg troede at Beitar Jerusalem fans var indebrændte, men de er intet i forhold til disse halvhjerner.
    På deres officelt fan forum er der en stemning at vi er nærmest undermennesker sammenlignet med serberne og at videre avancement afhænger udelukkende af deres egen præsentation (vi har ikke noget at skulle have sagt hvis de spiller op til deres bedste).
    Flere af deres fans påpeger at Fc spillere + stab har hånet dem op til, under og efter kampen på diverse sociale medier (serberne synes det er hån at vores spillere ikke kan udtale Crvena Zvezda).
    Vi har at gøre med en flok tumper som lider af mindreværds komplekser.
    Jeg beder til fodbold guderne for videre avancement og ofrer dem et nederlag til Biflol som tak
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Jeg troede at Beitar Jerusalem fans var indebrændte, men de er intet i forhold til disse halvhjerner.
    På deres officelt fan forum er der en stemning at vi er nærmest undermennesker sammenlignet med serberne
    og det er endda efter, at deres admins har slettet det værste, som det her


    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja gad vide, hvor mange serbere der har købt udenfor D. Sidste år stod jeg både mod Slavia og Atalanta på Sektionen (!) ved siden af fans af udeholdene.
    Det burde ikke kunne lade sig gøre i følge denne udmeldelse fra FCK:
    Citat Oprindeligt indsendt af FCK
    Billetsalget for alle Røde Stjerne-fans varetages kun af Røde Stjerne (D-tribunen).

    Vi gør opmærksom på, at af sikkerhedsmæssige årsager - og for at sikre overholdelse af UEFA's regler om fan-adskillelse - er det kun muligt at købe billetter til FCK's tribuneafsnit, hvis man tidligere (dvs senest pr. 30. juli) har købt billet til en F.C. København-hjemmekamp (eller er sæsonkortholder/abonnent).
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Det burde ikke kunne lade sig gøre i følge denne udmeldelse fra FCK:
    Der skal nok være nogle tosser, som vil tjene lidt mønt og har solgt til serbere! Finten må så være, at få dem fjernet med hjælp fra stewards!!!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Finten må så være, at få dem fjernet med hjælp fra stewards!!!
    Og så beslaglægge deres billetter, så man kan finde ud af, hvem der har gjort det, så de kan få karantæne fra stadion. Og ja, jeg er FOR stadionkarantæner. Opfør dig ordentligt eller skrid til Asbestegnen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  12. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Der skal nok være nogle tosser, som vil tjene lidt mønt og har solgt til serbere! Finten må så være, at få dem fjernet med hjælp fra stewards!!!
    Hvis div. stewards gider at få dem fjernet. Da vi spillede mod Galatasaray, var de stewards jeg havde kontakt til, bestemt ikke villige til at hjælpe. Det selvom at deres fans stod med fangear på Sektionen.
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jazzie Se meddelelser
    Hvis div. stewards gider at få dem fjernet. Da vi spillede mod Galatasaray, var de stewards jeg havde kontakt til, bestemt ikke villige til at hjælpe. Det selvom at deres fans stod med fangear på Sektionen.
    Som ulønnet skulle jeg godt nok heller ikke nyde noget af den tjans...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Der skal nok være nogle tosser, som vil tjene lidt mønt og har solgt til serbere! Finten må så være, at få dem fjernet med hjælp fra stewards!!!
    Det skal så være få der har købt mange billetter, for at sælge videre.
    Der er vel en øvre grænse for hvor mange biletter hver enkelt bruger kan købe.

    Har nerver på og fik lige kigget på Røde Stjernes CLQ 18/19.
    Røde Stjerne har samme udgangspunkt som sidste år i tredje kvalrunde. Her havde RS spillet 1-1 i Beograd mod FC Spartak Trnava for så at gå videre med 1-2 efter forlænget spilletid på udebane.
    RS fjerde runde var mod Red Bull Salzburg. 0-0 i Beograd og 2-2 i Salzburg, hvor Røde stjerne er bagud 2-0 efter 48'.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jazzie Se meddelelser
    Hvis div. stewards gider at få dem fjernet. Da vi spillede mod Galatasaray, var de stewards jeg havde kontakt til, bestemt ikke villige til at hjælpe. Det selvom at deres fans stod med fangear på Sektionen.
    Hvilket jo bare er helt igennem dumt, for vi husker vist alle, hvad der skete i lige netop den situation, og som potentielt kunne have udviklet sig meget værre. Og så må jeg bare sige, hvis du ikke magter opgaven, så hold dig fra den. Ulønnet eller ej. Så skal du ikke været steward på et fodboldstadion.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jazzie Se meddelelser
    Hvis div. stewards gider at få dem fjernet. Da vi spillede mod Galatasaray, var de stewards jeg havde kontakt til, bestemt ikke villige til at hjælpe. Det selvom at deres fans stod med fangear på Sektionen.
    Jeg har, godt nok nogle år tilbage, tre gange i Parken kontaktet stewards på grund af udeholdets fans, og hver gang har de svaret "Hvad vil du have, at vi skal gøre ved det?". Jeg har svaret: "Det ved jeg ikke. Sige det videre til din supervisor?". Og så har de trukket på skuldrene. Så sent som mod AGF den 19. juli havde jeg en mindre beef med et par AGF-fans på D. En oplevelse jeg end ikke overvejede at dele med stewards. Mon ikke de ofte vurderer, at der er større risiko for ballade, hvis de handler fremfor at se tiden an? Lyder mærkeligt, når jeg skriver det.

    Jeg mener bare, at 30.000 billetter godt nok er mange til en kvalifikationskamp mod et hold fra Serbien uden de store kendte stjerner. +/-30.000 er vel primært selve Champions League mod store, kendte, hold. Vi er en relativt lille kerne, der tropper op hver gang.

    Anyways. Jeg skal igen ud og sjatpisse.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    "Jeg har, godt nok nogle år tilbage, tre gange i Parken kontaktet stewards på grund af udeholdets fans, og hver gang har de svaret "Hvad vil du have, at vi skal gøre ved det?".


    Har haft samme oplevelse med vores egne fans - til en Pokalfinale mod Agf havde jeg min 9 årige søn med, hvor der 1 meter fra min søn var en person med maske, der stod og brændte pyro af. Jeg henvendte min til en kontrollør, og han trak bare på skuldrene - og sagde "Det er de jo mange der gør".

    Lidt ros skal der også være plads til, for da jeg påpegede det efterfølgende pr. mail - der fik vi 2 billetter til en valgfri kamp efterfølgende.
    Bang

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Hvis man ikke mener, at en kontrollør udfører sin opgave. Få fat i navn eller lignende Og klag over det. Umiddelbart skal der bedre styr på den opgave og hvis det betyder at FCK rent faktisk må bruge flere penge på træning/løn - så lad det være det. Vi er ikke en amatør Danmarksserieklub, som lever på frivillig arbejdskraft og dem, som står for vores sikkerhed skal også være klædt ordentligt på... det er klubbens ansvar og ikke den frivillige kontrollør.


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Jeg har en ven der bliver betalt for at være vagt til kampen i aften, så der findes nogle på stadion der bør kunne håndtere sådanne problemer - medmindre de alle bliver placeret ved udebaneafsnittet.

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •