Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Hold kæft, hvor er det skuffende!!!

    Fantastisk stemning og en dejlig følelse af at være ovenpå i det meste af kampen. Men bagefter kan jeg kun være bitter over, at vi ikke tør gå efter at vinde den kamp. På trods af kæmpe overtag skaber vi fornærmende lidt i næsten en time i overtal. Det er simpelthen for sølle!

    Konkret fatter jeg ikke en skid af, at Varela bliver taget ud, mens Bengtsson bliver på banen. Eller at Falk kommer ind så sent. Det er så klassisk Ståle-kujonagtigt, at jeg slet ikke kan rumme det. Og Sotiriou brændte selvfølgelig en direktør til sidst. Men det er ikke hans skyld, at vi røg ud. Det var Ståle og hele holdet, der ikke turde gå efter sejren, men i stedet trillede bolden fra side til side uden for feltet, så man jo fandeme troede, man var til håndboldkamp. Lavt tempo og alt for få hurtige sideskift i forsøget på at skabe åbninger. Det er ris til egen røv, at de nu skal spille EL for halvt så mange tilskuere. Bare ærgerligt, at det også skal gå ud over os, der betaler for at glo på det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Vores spil kan jeg ikke overskue at forholde mig til lige nu, men noget af det mest ærgerlige efter kampen i aften er, hvordan vi (formentlig, og især fra betonen) i årtier vil blive latterliggjort for den farce af en straffesparkskonkurrence. Ja, der har lige været skybrud, men hvorfor fanden i helvede har vi et rulletag over Parken, hvis det ikke bliver brugt i ekstremt vejr? Det er fandenedme flovt, og vil give genlyd i alle tabloide medier Europa over i morgen. Uværdigt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hold kæft, hvor er det skuffende!!!

    Fantastisk stemning og en dejlig følelse af at være ovenpå i det meste af kampen. Men bagefter kan jeg kun være bitter over, at vi ikke tør gå efter at vinde den kamp. På trods af kæmpe overtag skaber vi fornærmende lidt i næsten en time i overtal. Det er simpelthen for sølle!

    Konkret fatter jeg ikke en skid af, at Varela bliver taget ud, mens Bengtsson bliver på banen. Eller at Falk kommer ind så sent. Det er så klassisk Ståle-kujonagtigt, at jeg slet ikke kan rumme det. Og Sotiriou brændte selvfølgelig en direktør til sidst. Men det er ikke hans skyld, at vi røg ud. Det var Ståle og hele holdet, der ikke turde gå efter sejren, men i stedet trillede bolden fra side til side uden for feltet, så man jo fandeme troede, man var til håndboldkamp. Lavt tempo og alt for få hurtige sideskift i forsøget på at skabe åbninger. Det er ris til egen røv, at de nu skal spille EL for halvt så mange tilskuere. Bare ærgerligt, at det også skal gå ud over os, der betaler for at glo på det.
    Jeg tror måske, at du forveksler "ikke tør gå efter det" med at mangle evner, selvtillid og kræfter. Men sådan er der jo så meget. Jeg har i hvert fald meget svært ved at genkende et billede af et hold og en træner, som ikke tør gå efter det.

    Fair at du og andre er dybt skuffede - det er vi alle. Men vi bør nok alle lige tage en dyb indånding, sove lidt på nederlaget (hvis man ellers kan det) og vente med at skrive indlæg til i morgen. For der bliver godt nok lukket noget vrøvl ud et par steder.

    Edit: Et par steder i tråden
    Sidst redigeret af k@sper : 13.08.19 kl. 23:03

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    At lade Fischer sparke noget som helst, fatter jeg ikke.

    Samme med at N'Doye sparker strarffe.
    Fischer har været/er trods alt vores 1. sparker (det mener jeg, at Wind sagde efter sin Panenka). N'Doye burde ikke have sparket, men det så ud som om, at han var den eneste som turde på det tidspunkt.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    At lade Fischer sparke noget som helst, fatter jeg ikke.

    Samme med at N'Doye sparker strarffe.

    Elsker dog at begge spillere er i vores klub. Men øv, altså...

    Jønch..
    Ståle er seriøst en idiot. Jeg fatter simpelthen ikke at man vælger de mentalt svageste til at sparke så tidlige straffespark. Det giver overhovedet ingen mening. Sparketeknik har jo ingen betydning i en straffesparkskonkurrence. Enhver serie 5 spiller kan jo tage et straffespark. Hvorfor fanden vælger man ikke de mentalt stærkeste til at sparke først. Fischer har jo mentalt været helt væk i lang tid. Det minder mig så meget om Nico under VM. Han var også helt væk mentalt og så sætter man ham til at sparke så vigtigt et straffespark. Der er sgu da ikke noget at sige til at de brænder. Trænerstaben må sgu da vide hvem som er mentalt mest parat.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror måske, at du forveksler "ikke tør gå efter det" med at mangle evner, selvtillid og kræfter. Men sådan er der jo så meget. Jeg har i hvert fald meget svært ved at genkende et billede af et hold og en træner, som ikke tør gå efter det.

    Fair at du og andre er dybt skuffede - det er vi alle. Men vi bør nok alle lige tage en dyb indånding, sove lidt på nederlaget (hvis man ellers kan det) og vente med at skrive indlæg til i morgen. For der bliver godt nok lukket noget vrøvl ud et par steder.
    Selvfølgelig er du der på pletten, Komiske Kasper. Men jeg tager dit råd og tager en dyb indånding. Ikke fordi du på nogen måde skal diktere, hvornår jeg eller andre skal lufte vores skuffelse (hold dog op, mand!), men fordi jeg ikke orker at forholde mig til dit evindelige kleb-tunnelsyn lige nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Bortset fra at vi tabte, så var det jo fantastisk at være i Parken i dag, sikke en stemning og gnist.. Derfor også ekstra ærgerligt at vi tabte og nu formentlig skal vente længe på en lignende oplevelse.. Synes vi gør meget rigtigt i dag og er sgu ikke rigtig sur på nogen over det her nederlag, som mest af alt bare virker hamrende uheldigt.. Måske var det røde kort i virkeligheden ikke en fordel for os, fordi Serbien dermed fik et endnu større incitament til at gøre det de helst vil og er nedst til, nemlig at forsvare eget mål.. Jeg husker ikke en ærlig redning af Grytebust over de to opgør, og alligevel indkasserer vi to mål på de to kvarte chancer de får tilspillet sig..

    Måske man kunne have forventet lidt mere coolnes fra Bartolec når nu han habde set hvordan alle der prøvede at sparke højt, bragede den over, men sådan skulle det desværre ikke være..

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    For der bliver godt nok lukket noget vrøvl ud et par steder.
    Er det Ståle, du tænker på?
    "Vi prøvede med alle de offensive kort, vi har." Mener han mon der, at han pillede vores offensive højreback ud og erstattede ham med Bartolec, mens vores offensive venstreback blev på bænken i alle 120 minutter? Eller tæller udskiftningen i kampens sidste minut også som at "prøve" med sine offensive kort? Vel at mærke på et tidspunkt, hvor begge angribere havde været ude af stand til at spurte i sådan cirka en halv time.

    Well, det var jo ikke, fordi Ståle greb kampen katastrofalt an, men selvfølgelig havde han muligheder for at satse lidt mere, i stedet for at lade Roter Stern få den sejr det var at få kampen i straffe. Så ved jeg godt, at mange sikkert havde harceleret over, at Pieros eksempelvis var kommet ind for Wind, men det må man tage med. Jeg forstår godt, at han beholder N'Doye og Fischer inde, da de i det mindste har potentialet til at lave noget afgørende ud af det blå, men Wind virkede bare decideret færdig. Så den påstand kan han sgu godt pakke sammen.
    HIC SUNT LEONES

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Vred, skuffet og ked af det.
    Vel en af de ringeste europæiske præstationer på hjemmebane siden Gorica, taget i betragtning af vi møder et middelmådigt hold og er i overtal i mere end en time.
    Vi havde vundet med A-kæden på banen.
    Ahh det er lige hårdt nok. Jeg syntes faktisk Ståle laver de indskiftninger han skal. At vi så ikke kan spille os til flere "store" chancer er et minus. Men altså marginalerne var sgu hellere ikke med os i dag.

    hold kæft en grotesk straffesparks konkurrence. 2 matchbolde. Det er nok mere det jeg er skuffet over.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er ris til egen røv, at de nu skal spille EL for halvt så mange tilskuere. Bare ærgerligt, at det også skal gå ud over os, der betaler for at glo på det.
    Nu skal kvalifikationen jo trods alt også lige lykkes. Selvom hverken Riga eller HJK er skræmmende modstandere, så har letterne trods alt slået de polske mestre ud, og Helsinki tabte vi som bekendt til, sidst vi mødte dem. Det bliver spændende at se, om vores spillere kan hive sig selv op efter den her enorme skuffelse. I første omgang bliver Randers-kampen hård både fysisk og mentalt. Chancen for yderligere forstærkninger til eller forbedringer af truppen i form af udskiftninger er nok ikke blevet større. Alt er lort.
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Vi formåede vel at skabe cirka nul chancer i åbent spil over to kampe så man kan ikke sige det er ufortjent. Men hold da kæft hvor gør det ondt. Gryteburst var aldrig tæt på at redde et straffe desværre. Og deres keeper var kold som is. Øv!
    Bengtsson og N'Doye sparker så også lige i den helt rigtige højde for keeperen til at redde de to skud. Det er pinligt at professionelle fodboldspillere ikke enten ved det eller kan finde ud af at lade være med at sparke i den højde!

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Er det Ståle, du tænker på?
    "Vi prøvede med alle de offensive kort, vi har." Mener han mon der, at han pillede vores offensive højreback ud og erstattede ham med Bartolec, mens vores offensive venstreback blev på bænken i alle 120 minutter? Eller tæller udskiftningen i kampens sidste minut også som at "prøve" med sine offensive kort? Vel at mærke på et tidspunkt, hvor begge angribere havde været ude af stand til at spurte i sådan cirka en halv time.

    Well, det var jo ikke, fordi Ståle greb kampen katastrofalt an, men selvfølgelig havde han muligheder for at satse lidt mere, i stedet for at lade Roter Stern få den sejr det var at få kampen i straffe. Så ved jeg godt, at mange sikkert havde harceleret over, at Pieros eksempelvis var kommet ind for Wind, men det må man tage med. Jeg forstår godt, at han beholder N'Doye og Fischer inde, da de i det mindste har potentialet til at lave noget afgørende ud af det blå, men Wind virkede bare decideret færdig. Så den påstand kan han sgu godt pakke sammen.
    Jeg tænker nu mere på "utilgivelig indsats", "vi spiller som en flok kujoner", "en af de ringeste europæiske præstationer" mfl.

    Jeg er ikke styr på Ståles kommentarer efter kampen, og det er fair nok, at man er uenig i hans dispositioner. Men den måde der snakkes om ham herinde er sgu ikke i orden....og her tænker jeg på "Ståle er idiot", "klassisk Ståle-kujonagtigt"....altså come on.


  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Selvfølgelig er du der på pletten, Komiske Kasper.
    Tak. Altid en fornøjelse at blive svinet, når man er uenig.

  23. De følgende 14 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    jeg må altså lige knytte en kommentar til banen.

    Vi er i August måned. Jeg fatter ikke at banen allerede efter 45 min er tæt på ligne en pløjemark. Jeg sad øverst på Øvre C og det er tydeligt at banen er i elendig forfatning. de fleste baner på de andre superliga stadion er i bedre stand end vores. Det er under alt kritik. Derudover vælger man at vande banen før samt i pausen, selvom det har øs regnet hele dagen.


  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Den her skuffelse kommer til at tage lang tid, at komme over. Jeg håber bare ikke den kommer til at sidde lige så meget i spillerne.

    Vi spiller godt nok ikke særlig godt. Vi er en mand i overtal i så satans lang tid, og formår næsten ikke at skabe noget. Et par spillere leverer bare ikke, især en mand som Fischer ser jo desværre helt håbløs ud igen. Det hjlælper selvfølgelig heller ikke at Pep Biel laver en Gregus, eller at Nelsson af en eller anden årsag vælger at stoppe med at markere sin spiller i boksen, det så godt nok mærkeligt ud. Det kan også undres at man holder Damen på banen med 2 min tilbage, for at tage straffe. Jeg havde kaldt at han og Fischer ville brænde, og det tror jeg mange andre også havde.

    Men gider ikke tænke på fodbold længere lige nu. Lorte aften, jeg føler mig helt flad.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •