Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Pieros har ikke selvtillid men skal selvfølgelig sparke
    Fischer har ikke selvtillid, men skal selvfølgelig ikke sparke.

    Hvor er logikken?
    Fischer har spillet 120 minutter hvor han ikke har sat en fod rigtigt og er helt flad. Pieros kommer frisk fra bænken og er ekspert i at sparke straffespark. Hele Parken havde kaldt, at Fischer (og N'Doye) ville brænde. Øv.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis argumentet for at Fischer ikke skal sparke er, at han er helt væk - altså han spiller dårligt og er uden selvtillid osv, hvorfor i al verden gælder det argument så ikke for Pieros, hvor du kan sige præcis det samme? Han har om muligt endnu mindre selvtillid pt.
    Jeg prøver lige igen, Pieros er en utrolig sikker skytte og ønsker at sparke hver gang. Har endnu ikke brændt for os. Fischer er en utrolig dårlig skytte, som brænder hver gang (så vidt jeg husker). Jeg har intet, intet, skrevet om Fischers selvtillid, eller, at "han er helt væk". Lad venligst være med at påstå at jeg har skrevet noget, jeg ikke har skrevet.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Fischer har spillet 120 minutter hvor han ikke har sat en fod rigtigt og er helt flad. Pieros kommer frisk fra bænken og er ekspert i at sparke straffespark. Hele Parken havde kaldt, at Fischer (og N'Doye) ville brænde. Øv.
    Ja det er øv, og ja jeg troede da også mere på et Pieres mål end et Fischer mål. Men jeg ser stadig ikke rigtigt et argument for, at man i går skulle sige til Fischer, at han ikke måtte sparke. Jeg kan finde på et argument mht NDoye (han brænder "altid"), men der må vi være løbet tør for frivillige sparkere.

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg prøver lige igen, Pieros er en utrolig sikker skytte og ønsker at sparke hver gang. Har endnu ikke brændt for os. Fischer er en utrolig dårlig skytte, som brænder hver gang (så vidt jeg husker). Jeg har intet, intet, skrevet om Fischers selvtillid, eller, at "han er helt væk". Lad venligst være med at påstå at jeg har skrevet noget, jeg ikke har skrevet.
    Nej, men det skrev den OP, som jeg svarede på, og det var den argumentation, som jeg "øffede" over.

    Om Victor Fischer er de dårlig skytte ved jeg ærlig talt ikke. Kan faktisk kun huske hans spark imod Horsens. Men manden ville gerne sparke og man stoler på hans sparketeknik på alle andre dødbolde, så jeg kan stadig ikke rigtig se argumentet for, at man skulle nægte ham at sparke. Man må også se på alternativerne - hvem skulle ellers have sparket? NDoye udelukker alle vist herinde. Bartolec havde ikke lyst (det mener jeg, at Ståle sagde), så tilbage er to midterforsvarere og en målmand. De scorede godt nok, men det bliver nok lidt for resultatbaseret at konkludere, at den rigtige beslutning havde være, at lade dem sparke blandt de 5 første. En gang i mellem må man nok bare konkludere, at man selvom man træffer de på papiret rigtige beslutninger (f.eks. sparkere på straffe), så ender det ikke altid godt.
    Sidst redigeret af k@sper : 14.08.19 kl. 11:34

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Hold kæft en spade... Sikken gang decideret bullshit.

    Man ønsker selvfølgelig aldrig spillere bliver skadet... Det gør man selvfølgelig ikke.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rvurderede-os/

    Zan

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej, men det skrev den OP, som jeg svarede på, og det var den argumentation, som jeg "øffede" over.

    Om Victor Fischer er den dårlig skytte ved jeg ærlig talt ikke. Kan faktisk kun huske hans spark imod Horsens. Men manden ville gerne sparke og man stoler på hans sparketeknik på alle andre dødbolde, så jeg kan stadig ikke rigtig se argumentet for, at man skulle nægte ham at sparke.
    Jeg er sådan set ligeglad med, hvad OP har skrevet. Du citerer mig og svarer mig sædvanligt belærende.

    Det, jeg har feddet ovenfor, er i øvrigt sjovt, for han rammer aldrig målet, når han tager frispark. Og mange af hans hjørnespark ligger lavt og virkelig dårligt, hvilket vel også er grunden til, at Pep overtog hjørnesparkene, da han kom ind. Fischers status i truppen betyder åbenbart mere, end han kan bære i forhold til alle de der dødbolde.

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg prøver lige igen, Pieros er en utrolig sikker skytte og ønsker at sparke hver gang. Har endnu ikke brændt for os. Fischer er en utrolig dårlig skytte, som brænder hver gang (så vidt jeg husker). Jeg har intet, intet, skrevet om Fischers selvtillid, eller, at "han er helt væk". Lad venligst være med at påstå at jeg har skrevet noget, jeg ikke har skrevet.
    Pieros har scoret på 5 af 5 straffespark for FCK. Fischer har brændt sine 2 forsøg.

    Alle straffespark er her: https://nipserstat.dk/nipserstat/Que...Type=Penalties

    (Endnu ikke opdateret med kampen i går)

    - Klaus
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det undre mig at nogle folk påpeger Ståles dispositioner i denne kamp. Jeg syntes Ståle gør mange af de rigtige ting under kampen med de ressourcer han har til rådighed fra bænken. Derudover syntes jeg taktikken var den rigtige med at holde bolden på Jorden og ikke bare høvle bolden ind. Der var Serberne stærke. Det kan dog pisse mig af vi ikke gør mere ud af at opfinde nogle korte hjørnesparks varianter. Gang på gang blev vores hjørnespark afvist.

    En Fischer som vi så før hans skade ville have dirket det forsvar op. Utroligt, hvordan en skade kan sætte en spiller så meget tilbage i så lang tid. Det bliver spændende at se, hvilken forfatning Boilesen vender tilbage i.
    Vinderen har altid ret og i går tabte vi. Udgangspunktet var sikkert rigtig nok, men vores mål bliver scoret på en klassisk FC ballonbold til bagerste stolpe og det prøvede vi ikke meget. Det handler om at kunne varier vores spil og man kunne sagtens have byttet Fischer og Holse/Biel i en periode for at ændre taktik.

    Jeg synes at Ståle fejler fordi han ikke fra start ville diktere kampen og vinde. Derfor er Ståle stadig en pisse god træner, han fejlede bare imod Røde Stjerne og det var med rigtig gode kort på hånden, så den må han i mine øjne tage på sin kappe.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er sådan set ligeglad med, hvad OP har skrevet.
    Du var jo åbenbart uenig i mit svar til OP, hvorfor jeg prøver at argumentere for det.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det, jeg har feddet ovenfor, er i øvrigt sjovt, for han rammer aldrig målet, når han tager frispark. Og mange af hans hjørnespark ligger lavt og virkelig dårligt, hvilket vel også er grunden til, at Pep overtog hjørnesparkene, da han kom ind. Fischers status i truppen betyder åbenbart mere, end han kan bære i forhold til alle de der dødbolde.
    Jeg kan ikke svare dig på, hvorfor Fischer absolut skal sparke alle dødbolde (måske sparker han dem godt til træning?). Jeg er enig i, at mange (pt. de fleste) er elendige. Men det ændrer ikke på, at man åbenbart mener han er den rigtige pt., hvorfor det imo er naturligt at sætte ham til at sparke straffe.

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vinderen har altid ret og i går tabte vi. Udgangspunktet var sikkert rigtig nok, men vores mål bliver scoret på en klassisk FC ballonbold til bagerste stolpe og det prøvede vi ikke meget. Det handler om at kunne varier vores spil og man kunne sagtens have byttet Fischer og Holse/Biel i en periode for at ændre taktik.

    Jeg synes at Ståle fejler fordi han ikke fra start ville diktere kampen og vinde. Derfor er Ståle stadig en pisse god træner, han fejlede bare imod Røde Stjerne og det var med rigtig gode kort på hånden, så den må han i mine øjne tage på sin kappe.
    Jeg er uenig.

    Jeg syntes Ståle gjorde det fint taktisk. Javel man kan argumentere med diverse udskiftninger på de rigtige tidspunkter etc. Men når man spiller powerplay i over 60 min og har alt offensivt skyts på banen så vil man i mine øjne altså vinde.

    Noget helt andet er om så spillerne har "evnen" til at udfør missionen som vi tydeligvis ikke havde. Ståle håbede jo på noget Fischer/Falk magi kombinationer da nærmest alle høje bolde i feltet blev afvist af deres dygtige forsvar, men de manglede begge lige 5-10 procent. Jeg kan ikke se, hvad Ståle kune have gjort anerledes. I sidste ende var det de 11 spiller på banen samlet som ikke leveret selvom man havde alle fordelene i samt 2 Matchbolde på straffe.

    Den kamp skulle være blevet afgjort i ordinær spilletid. En anden ting er Fischer, hvordan får vi lige ham op i det gear vi så det første halve år, hvor han var helt fantastisk. Se det er et godt spørgsmål.

    Tillykke til Røde Stjerne. De kæmpede godt.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht NDoye, ja så var han flad, men det var alle andre startere også. Jeg har meget svært ved at bebrejde Ståle at beholde ham på banen. Måske skulle han være udskiftet i stedet for Falk kort før tid, men Falk tør jo heller ikke sparke.
    Nu mente jeg ikke ift. straffespark - han havde ikke det store at byde ind med, i det forlængede spilletid, og slet intet i 2. halvleg af den forlængede. Vi havde powerplay, hvor en frisk Pieros sandsynligvis havde gjort stor gavn.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er uenig.

    Jeg syntes Ståle gjorde det fint taktisk. Javel man kan argumentere med diverse udskiftninger på de rigtige tidspunkter etc. Men når man spiller powerplay i over 60 min og har alt offensivt skyts på banen så vil man i mine øjne altså vinde.

    Noget helt andet er om så spillerne har "evnen" til at udfør missionen som vi tydeligvis ikke havde. Ståle håbede jo på noget Fischer/Falk magi kombinationer da nærmest alle høje bolde i feltet blev afvist af deres dygtige forsvar, men de manglede begge lige 5-10 procent. Jeg kan ikke se, hvad Ståle kune have gjort anerledes. I sidste ende var det de 11 spiller på banen samlet som ikke leveret selvom man havde alle fordelene i samt 2 Matchbolde på straffe.

    Den kamp skulle være blevet afgjort i ordinær spilletid. En anden ting er Fischer, hvordan får vi lige ham op i det gear vi så det første halve år, hvor han var helt fantastisk. Se det er et godt spørgsmål.

    Tillykke til Røde Stjerne. De kæmpede godt.
    Det er også helt fair :). Vi begrænser bare tiden hvor vi satser på at scorer til 30 min (af den ordinære spilletid) og det er meget lidt over 2 kampe, hvor vi skal scorer for st gå videre. Spiller vi offensivt fra start, så har vi 90 min, plus muligheden for at trække os tilbage og slå kontra. Vi spillede 210 min på Røde Stjernes præmisser. I øvrigt så er Falk slet ikke dårlig defensivt og imod Marin synes jeg han og Zeca fungerede bedre end Stage. Marin blev den lille i rigtig mange dueller imod dem, hvorimod han fik for meget plads med Stage, som i mine øjne er stærk defensiv i zoner, men ikke mand til mand.

  19. #118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    facts er bare at vi spiller 60 min i powerplay og 2 matchbolde og straffe og det udnytter vi ikke.
    Mener du ikke facs?:-)
    Sidst redigeret af Rofl : 14.08.19 kl. 12:49

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Mener du ikke facs?:-)
    huh :D ?

  22. #120
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er også helt fair :). Vi begrænser bare tiden hvor vi satser på at scorer til 30 min (af den ordinære spilletid) og det er meget lidt over 2 kampe, hvor vi skal scorer for st gå videre. Spiller vi offensivt fra start, så har vi 90 min, plus muligheden for at trække os tilbage og slå kontra. Vi spillede 210 min på Røde Stjernes præmisser. I øvrigt så er Falk slet ikke dårlig defensivt og imod Marin synes jeg han og Zeca fungerede bedre end Stage. Marin blev den lille i rigtig mange dueller imod dem, hvorimod han fik for meget plads med Stage, som i mine øjne er stærk defensiv i zoner, men ikke mand til mand.
    Måske kunne det skyldes det andet hold og ikke taktikken? Der tror jeg egentlig, at EraZ har fat i en ret vigtig pointe. Jeg tror ikke, at det var meningen, at Røde Stjerne skulle styre kampen fra start, men måske var de bare bedre end os lige der? Forøvrigt satser vi da også på at score i hele 2. halvleg dernede.

    Mht Falk så nævner en anden, at man ikke regnede med at han havde 90 min i benene. Man kan selvfølgelig diskutere, hvornår hans spilletid skal bruges, men det giver måske ok mening at lade Stage tage slæbet fra start (jeg synes forøvrigt, at han gjorde det fint) og så lade en frisk Falk komme ind, når de andre er ved at være trætte. Desværre lykkedes det ikke med at åbne deres betondefensiv.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •