Se afstemningsresultater: Resultatet?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    14 31.11%
  • Uafgjort

    8 17.78%
  • FCK vinder

    23 51.11%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

  1. #16
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Vi skal op på hesten igen... (sorry, finder selv ud)

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Vi skal op på hesten igen... (sorry, finder selv ud)
    Man må gå ud fra at Ståle så vidt muligt går uden om de spillere der spillede 120 minutter i tirsdags.. Det største spørgsmålstegn for mig er derfor Zeca, som vi på den ene siden næsten ikke kan undvære, men som vi på den anden side heller ikke skal køre helt flad og risikerer overbelastningsskader. Derfor tror jeg opstillingen bliver som følger:

    Kalle - Varela, Papa, Nelsson, Oviedo - Holse, Falk, Stage, Biel - Pieros, Fischer

    Fischer er eneste mand med 120 min i benene (foruden de to CF), men i angrebet kan han få lidt flere hvil og færre defensive pligter end på fløjen.. Samtidig er der en chance for at få skudt lidt selvtillid ind i ham, hvilket der i den grad er brug for..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Man må gå ud fra at Ståle så vidt muligt går uden om de spillere der spillede 120 minutter i tirsdags.. Det største spørgsmålstegn for mig er derfor Zeca, som vi på den ene siden næsten ikke kan undvære, men som vi på den anden side heller ikke skal køre helt flad og risikerer overbelastningsskader. Derfor tror jeg opstillingen bliver som følger:

    Kalle - Varela, Papa, Nelsson, Oviedo - Holse, Falk, Stage, Biel - Pieros, Fischer

    Fischer er eneste mand med 120 min i benene (foruden de to CF), men i angrebet kan han få lidt flere hvil og færre defensive pligter end på fløjen.. Samtidig er der en chance for at få skudt lidt selvtillid ind i ham, hvilket der i den grad er brug for..
    Psst, hvad med Daramy? :-)

    Hvis ikke han skulle kunne få chancen - enten i angrebet eller på kanten - i en situation som denne, så ved jeg ikke, hvornår det skulle være.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Tror helt sikkert at Pieros starter i dag

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Psst, hvad med Daramy? :-)

    Hvis ikke han skulle kunne få chancen - enten i angrebet eller på kanten - i en situation som denne, så ved jeg ikke, hvornår det skulle være.
    Håber da helt sikkert han får chancen, men det lader bare ikke til Ståle har meget tillid til ham, og på en svær udebane hvor vi skal tilbage på sporet tror jeg ikke han spiller ham..

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Startopstillingen blev

    Grytebust
    Bartolec, Sotte, Nelsson, Oviedo
    Biel, Zeca, Stage, Falk
    Wind, Pieros

    Et hold der skal kunne vinde og et tegn på, at vi meget gerne vil hurtigt tilbage på sporet. Lad os krydse fingre for, at det lykkes - det tror jeg er vigtigt for holdets psyke.
    Holdet er vist sat op til endnu en fysisk kamp, hvor vi har brug for mange af de stærke drenge.

    Kom så drenge!

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Jeg er åbenbart den eneste i kongeriget, der stadig har fidus til Daramy. Om et år er han på lejeaftale i Vendsyssel, og om to år spiller han under Rasmus Ankersen. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er åbenbart den eneste i kongeriget, der stadig har fidus til Daramy. Om et år er han på lejeaftale i Vendsyssel, og om to år spiller han under Rasmus Ankersen. ;-)
    Mon dog :)
    Jeg vil tro (og det er selvfølgelig rent spekulation), at han med ret stor sandsynlighed havde spillet fra start, hvis vi havde vundet i torsdags.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Vi vinder 3-1 og Pieros scorer 2 af dem. Det var bare rent lort imod Røde Stjerne, men det er også den type hold vi er dårligst imod. Vi skal videre, vi skal vinde og vi er klar til Riga!

    God kamp

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon dog :)
    Jeg vil tro (og det er selvfølgelig rent spekulation), at han med ret stor sandsynlighed havde spillet fra start, hvis vi havde vundet i torsdags.
    Mo spiller jo ikke hele kampe og bruges vel både som angriber og som kant.
    Som angriber mangler han jo fysisk styrke i nærkampe men er hurtig og god teknisk, hvorimod han på kanten udnytter sin hurtighed hvilket sikkert også er baggrunden for at han mest bruges som kant og ikke får hele kampe endnu med betydende point på spil.

    Gætter på at Mo godt kan få chancen som indskifter i kampen når hans modstandere er lidt trætte hvor hans hurtighed og små træk kan gøre ondt.

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Gætter på at Mo godt kan få chancen som indskifter i kampen når hans modstandere er lidt trætte hvor hans hurtighed og små træk kan gøre ondt.
    Jeg tror kun, at han får chancen hvis vi kommer foran og måske endda kun, hvis vi foran med mere end et mål. Jeg tror ikke, at man vil gamble (og det vil være et lille sats med Mo's form at) med tirsdagens skuffelse i bagagen.

    Jeg har forøvrigt meget svært ved at se, hvordan vi skal score i denne kamp :-(

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Lidt heldig sejr - men ja tak
    Godt kæmpet af drengene så kort tid efter RS
    Lidt tanker
    -Zeca er outstanding i at styre midtbanen
    -Zeca og Stage er ikke kreativt nok når vi skal gennembryde en defensiv modstander
    -Savner Bjelland, også for hans opspil i banen
    -Fischer prøver for hårdt
    -Vi mangler nogle mål efter Skov
    -Meget afhængige af N'Doye
    -Pieros kæmper men får for lidt ud af det
    -Måltræning til Bengtsson vil være godt
    -Wind kæmper godt og elsker trøjen
    -Ståle er stadig sulten når man kan fejre en Randers sejr på den måde..

    ...og sikkert meget mere

    18/18 med så nyt hold er klasse

    Forza
    FORZA L'EQUIPE FC

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    6 kampe = 18 point. Det er sgu imponerende flot. Og det er i en periode, hvor der er meget på spil og holdet er i en genopbygnings fase.

    spillet har ikke været prangende, men så længe vi kan holde en stram organisation så skal det offensive nok komme til senere.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Tror en sejr i overtiden er virkelig godt for moralen, ovenpå nedturen i tirsdags.

    Blev Wind krediteret for målet?

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Tror en sejr i overtiden er virkelig godt for moralen, ovenpå nedturen i tirsdags.

    Blev Wind krediteret for målet?
    http://www.superliga.dk/kamp/2019-20...avn?sub=lineup

    Så nej.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •