Se afstemningsresultater: Resultatet?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    14 31.11%
  • Uafgjort

    8 17.78%
  • FCK vinder

    23 51.11%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Selvfølgelig skal man juble højt over en overtidsscoring.
    Den slags er Thomas Thomasberg højt hævet over -
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Men mht. Oviedo, så er jeg hårdere i min vurdering. Jeg synes, han er omgivet af af alt for meget umotiveret goodwill. Pt. spiller han med meget lav kvalitet. Han bliver passiv i sammenhængen med backkæden, han hænger rigtig dårligt sammen med kanten og han træffer et hav af dårlige beslutninger med og uden bold. I hans første periode i FCK glimrede han jo særligt i august 2012, hvorefter han blev solgt. Men jeg kan ikke se, at han har haft den store karriere hos os tidligere, som gør ham til en plug-and-play-spiller. Pierre er i mine øjne et stykke foran i øjeblikket. I går udstiller Pierres præstation på bare 15 minutter meget godt, hvad vi ikke fik i de første 75 på den position.
    Jeg er enig. Pierre er den bedre af de to i øjeblikket. Jeg synes dog stadig at man i glimt ser, at Oviedo har noget klasse, og det er min tro og håb, at han med en pæn mængde spilletid kan finde de rigtig gode takter frem lidt som Sotte, der efter en række kampe fra start er gået fra shaky til ganske suveræn på det sidste.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig. Pierre er den bedre af de to i øjeblikket. Jeg synes dog stadig at man i glimt ser, at Oviedo har noget klasse, og det er min tro og håb, at han med en pæn mængde spilletid kan finde de rigtig gode takter frem lidt som Sotte, der efter en række kampe fra start er gået fra shaky til ganske suveræn på det sidste.
    Helt enig. Pierre har oppet sig og fået glæde af noget mere spilletid. Hvis Oviedo giver den gas, taber et par kilo (og får lidt mere fysisk overskud) og koncentrerer sig om taktikken, så tror jeg sagtens han kan slå Pierre af.

    Men hvor er det egentligt dejligt at der er kommet noget mere reel konkurrence om pladsen. Bevares, Boile var klart bedre end Pierre, men han lignede også én der engang imellem tog lidt let på tingene, fordi han var så sikker på sin plads.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Det er utroligt hvad fast spilletid kan gøre ved spillere som jeg selv inklusiv har banet langt væk. Både Sotte og Bengtsson har i den grad rykket sig. Især Sotte har været virkelig stærk og han har ikke en tendens til små skader hele tiden.

    Jeg er med på at Bjelland har et højt niveau når han er i form og skadesfri, men det nytter sgu bare ikke meget at han ikke engang kan spille 2-3 kampe i rap uden at ryge ind i en ny skade. Så er det vel man skal til at vurdere om karrieren ikke er ved at synge på sidste vers.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er utroligt hvad fast spilletid kan gøre ved spillere som jeg selv inklusiv har banet langt væk. Både Sotte og Bengtsson har i den grad rykket sig. Især Sotte har været virkelig stærk og han har ikke en tendens til små skader hele tiden.

    Jeg er med på at Bjelland har et højt niveau når han er i form og skadesfri, men det nytter sgu bare ikke meget at han ikke engang kan spille 2-3 kampe i rap uden at ryge ind i en ny skade. Så er det vel man skal til at vurdere om karrieren ikke er ved at synge på sidste vers.
    "Problemet" med Bjelland, hvis han ikke bliver sin skadefrekvens kvit, er jo at han både har en lang kontrakt og er ligaens suverænt bedst betalte spiller. Så det ligger ikke lige i kortene, at han til sommer tænker: "uuh, jeg har kun spillet 50% af kampene i denne sæson, måske skulle jeg stille skoene på hylden eller bede om 50% mindre i løn, så klubben kan hente en ny spiller, der kan give mere valuta for pengene."
    Men lad os nu se. Hans første sæson gik jo fint, han er meget vellidt i truppen og hos staben, så mon ikke det hele går. Det er jo også kun fordi Sotte leverer varen at disse spekulationer dukker op. Ellers havde vi jo skreget på Bjellands retur.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er med på at Bjelland har et højt niveau når han er i form og skadesfri, men det nytter sgu bare ikke meget at han ikke engang kan spille 2-3 kampe i rap uden at ryge ind i en ny skade. Så er det vel man skal til at vurdere om karrieren ikke er ved at synge på sidste vers.
    Lad os nu lige give ham og klubben en chance. Han spillede 41 kampe sidste sæson, så det er jo ikke fordi, at hans tid her har været helt sindsygt plaget af skader. Det er også mit indtryk, at han måske har været uheldig med dette før, men vores sundhedsektor har trods alt tidligere vist f.eks. med Nicolai Jørgensen, at man kan bygge spillere op fysisk og få styr på slemme skadeshistorikker. Måske er det netop derfor, at han ikke er kastet ud på banen så hurtigt i denne omgang.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os nu lige give ham og klubben en chance. Han spillede 41 kampe sidste sæson, så det er jo ikke fordi, at hans tid her har været helt sindsygt plaget af skader. Det er også mit indtryk, at han måske har været uheldig med dette før, men vores sundhedsektor har trods alt tidligere vist f.eks. med Nicolai Jørgensen, at man kan bygge spillere op fysisk og få styr på slemme skadeshistorikker. Måske er det netop derfor, at han ikke er kastet ud på banen så hurtigt i denne omgang.
    Samt så længe Papa og hendes majestæt aka Nelsson spiller stabilt eller til 0 er der ingen grund til at presse Bjelland tilbage før tid. Vi har vundet alle kampe i suppen og kun lavet 1 fejl europæisk så ser ingen grund til at skynde på Bjelland. Eneste argument er at vi er lidt tynde i centerforsvaret uden bjelland og da vi ikke kender niveauet på Jacob Haahr endnu kommer de kritiske ryster. men som K@sper siger spillede Bjelland 41 kampe sidste sæson så er ikke så bekymret...

    Ståle udtalte også at truppen er lidt smal hvis vi skal spille gruppespil og omvendt var den lidt for stor til kun superliga.

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    "Problemet" med Bjelland, hvis han ikke bliver sin skadefrekvens kvit, er jo at han både har en lang kontrakt og er ligaens suverænt bedst betalte spiller. Så det ligger ikke lige i kortene, at han til sommer tænker: "uuh, jeg har kun spillet 50% af kampene i denne sæson, måske skulle jeg stille skoene på hylden eller bede om 50% mindre i løn, så klubben kan hente en ny spiller, der kan give mere valuta for pengene."
    Men lad os nu se. Hans første sæson gik jo fint, han er meget vellidt i truppen og hos staben, så mon ikke det hele går. Det er jo også kun fordi Sotte leverer varen at disse spekulationer dukker op. Ellers havde vi jo skreget på Bjellands retur.
    Det er jeg med på. Vi hænger jo ligesom på Bjelland sådan er det. Det undre mig bare at man gav netop Bjelland så lang og dyr kontrakt når man nu på forhånd kendte til hans skades historik og tendens til ofte at blive småskadet. Men igen vi stod jo en situationen inden vi hentet Bjelland, at vores forsvar var til at lukke op at skide i så måske var Ståle og ledelsen bare desperate.

    Anyway, jeg håber på det bedste og Bjelland kommer stærkt tilbage, jeg tvivler bare på det holder i længden.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er jeg med på. Vi hænger jo ligesom på Bjelland sådan er det. Det undre mig bare at man gav netop Bjelland så lang og dyr kontrakt når man nu på forhånd kendte til hans skades historik og tendens til ofte at blive småskadet. Men igen vi stod jo en situationen inden vi hentet Bjelland, at vores forsvar var til at lukke op at skide i så måske var Ståle og ledelsen bare desperate.

    Anyway, jeg håber på det bedste og Bjelland kommer stærkt tilbage, jeg tvivler bare på det holder i længden.
    Mon ikke Bjelland har stillet det som et krav, at kontrakten, ud over at være lukrativ målt i kroner og ører, også skulle have en max. længde, hvis han skulle vende hjem? Så havde Ståle stukket ham en to-årig aftale, var det klubskifte nok ikke blevet til noget.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    Mon ikke Bjelland har stillet det som et krav, at kontrakten, ud over at være lukrativ målt i kroner og ører, også skulle have en max. længde, hvis han skulle vende hjem? Så havde Ståle stukket ham en to-årig aftale, var det klubskifte nok ikke blevet til noget.
    Det samme var jo tilfældet med Kvist. Han ville også have en 5-årig kontrakt ellers ville han ikke skrive under.

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Altså jeg er med på at Bjelland har været ude I nogle uger og st vi savner alternativer i forsvaret ... men havde man stillet de samme spørgsmål hvis det Feks var Zeca der havde været ude? Bjelland spillede rigtig mange kampe i sidste sæson men der kører ligesom en anden historie og fordi en spiller slås med en skade behøver han jo ikke at være nærmest ved at stoppe karrieren.... jeg tror de bygger ham op efter at den læg har generet i flere omgange og dermed tager de netop ingen chancer ...

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Altså jeg er med på at Bjelland har været ude I nogle uger og st vi savner alternativer i forsvaret ... men havde man stillet de samme spørgsmål hvis det Feks var Zeca der havde været ude? Bjelland spillede rigtig mange kampe i sidste sæson men der kører ligesom en anden historie og fordi en spiller slås med en skade behøver han jo ikke at være nærmest ved at stoppe karrieren.... jeg tror de bygger ham op efter at den læg har generet i flere omgange og dermed tager de netop ingen chancer ...
    Nu var det også ment med et lille glimt i øjet :) og fint de er ved at bygge ham op, men du kan vel ikke benægte at Bjelland har en bekymrende skades historik som igennem årene ikke syntes at blive forbedret, tvært imod. Derudover så bliver han jo hellere ikke yngre. Jeg håber da de kan lave en Nicolai Jørgensen på ham som gør at han kan spille i en længere periode, men jeg ser det bare ikke for mig.

    Heldigvis gør vores nuværende makkerpar det godt i forsvaret og stor respekt for Sotte for at have steppet op.
    Sidst redigeret af EraZ : 18.08.19 kl. 15:22

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Han spillede 41 kampe .....41 sidste sæson ..... 18/19
    Han spillede 35 kampe 35 i sæsonen 17/18
    Han spillede 29 kampe ...29 i sæsonen 16/17

    Så faktisk flere og flere og derfor jeg Synes at det er urimeligt at klandre ham For en skade der driller denne gang ...

    Jeg tror det er mængden at gange han er tvivlsom der fuldstændig slører billedet og det er altså meget meget forkert

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Han spillede 41 kampe .....41 sidste sæson ..... 18/19
    Han spillede 35 kampe 35 i sæsonen 17/18
    Han spillede 29 kampe ...29 i sæsonen 16/17

    Så faktisk flere og flere og derfor jeg Synes at det er urimeligt at klandre ham For en skade der driller denne gang ...

    Jeg tror det er mængden at gange han er tvivlsom der fuldstændig slører billedet og det er altså meget meget forkert
    Syntes ikke det slører billedet på nogen måde. En konstatering at manden har en tendens til småskader og de bliver nok ikke mindre med tiden er sådan set bare min pointe. Fremtiden må jo vise om han holder og der er der jeg har min tvivl.

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Så din mening står foran de fakta jeg lige har listet op ? Ok , så bliver den svær ;-)

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •