Se afstemningsresultater: Resultatet?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    14 31.11%
  • Uafgjort

    8 17.78%
  • FCK vinder

    23 51.11%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Tilbage til virkeligheden... Holdet skal rejse sig ovenpå skuffelsen mod Røde Stjerne, og helst i en fart, så den ikke sætter sig for dybt.

    N'Doye får logisk nok en pause efter at have slæbt sig rundt på banen den sidste halve time forleden, og Bjelland er bekymrende nok stadig skadet. Godt nok har Papageno spillet sig op, men midterforsvaret er historisk tyndt besat nu. Haahr er endnu engang ikke udtaget, så vi har kun to reelle midterforsvarere med til Randers. Hvis Stage skal ned at vikariere der, må vi jo håbe, at Falk er klar til en hel kamp på midtbanen...

    Truppen:

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulous
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    9 Pieros Sotiriou
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    21 Kalle Johnsson
    23 Jonas Wind
    25 Victor Nelsson
    26 Carlo Holse
    33 Rasmus Falk

    Spørgsmålet er, hvor mange af spillerne, der fik 120 minutter forleden, der har brug for en pause. Jeg tager et vildt gæt og siger:

    Grytebust
    Varela-Papagiannopoulous-Nilsson-Oviedo
    Biel-Stage-Thomsen-Daramy
    Wind-Sotiriou
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Kalle

    Bartolec Papa Nelsson Oviedo

    Biel Falk Stage Holse

    Pieros Wind

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Kalle

    Bartolec Papa Nelsson Oviedo

    Holse Stage Falk Biel

    Pieros Daramy

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Jeg er meget enig med Garneren omkring startopstilling. Dog skal Falk måske spille fra start i stedet for Thomsen, og jeg er spændt på, om Wind kan blive ved med at spille så mange kampe rent fysisk.

    Vi har under alle omstændigheder en lang række meget trætte spillere (ikke mindst psykisk), men samtidig er det yderst vigtigt, at vi kommer ovenpå så hurtigt som muligt. Vi kan ikke spille med et rent B-hold.

    Denne kamp er jeg lidt nervøs for... :(

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Kalle

    Bartolec Papa Nelsson Oviedo

    Holse Stage Falk Biel

    Pieros Daramy
    hvad gir randerssejr i odds?

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Jeg er spændt på, om man vælger at 'straffe' Biel for hans røde kort, vil ikke at satse på ham i denne runde. Der er lidt to sider af sagen, for ingen tvivl om at det ikke var det smarteste, men omvendt, så synes jeg at man lige præcis skal vise ham tillid i stedet, og lade ham spille fra start i denne runde. Selvom Varela er markant bedre end Bartolec i mine øjne, så kunne jeg forestille mig, at man sparer Varela, da han spillede næsten 90 minutter i tirsdags, og man også gerne vil spille Bartolec ind så meget som muligt. Mit bud:
    Kalle
    Bartolec Nelsson Papa Oviedo
    Biel Stage Falk Holse
    Wind Pieros

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Jeg er spændt på, om man vælger at 'straffe' Biel for hans røde kort, vil ikke at satse på ham i denne runde. Der er lidt to sider af sagen, for ingen tvivl om at det ikke var det smarteste, men omvendt, så synes jeg at man lige præcis skal vise ham tillid i stedet, og lade ham spille fra start i denne runde. Selvom Varela er markant bedre end Bartolec i mine øjne, så kunne jeg forestille mig, at man sparer Varela, da han spillede næsten 90 minutter i tirsdags, og man også gerne vil spille Bartolec ind så meget som muligt. Mit bud:
    Kalle
    Bartolec Nelsson Papa Oviedo
    Biel Stage Falk Holse
    Wind Pieros
    Hvorfor skulle man dog straffe ham? Det var en uheldig tackling, men det var jo ikke hovedløst når Røde Stjerne var i gang med potentielt farlig kontra.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvorfor skulle man dog straffe ham? Det var en uheldig tackling, men det var jo ikke hovedløst når Røde Stjerne var i gang med potentielt farlig kontra.
    Næææ, hvis nogen skulle straffes, så var det ham der solgte Biel ved at lave den håbløse tværaflevering som blev opsnappet (kan ike husle hvem det var).. Men selvfølgelig skal ingen straffes for deres fejl i 114. minut..

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Efter kampen mod Randers er der 6 dage til næste kamp mod Riga, så at hvile spillere nu med henblik på Riga kampen er vel knap så vigtigt. Håber at se holdet i noget nær stærkeste startopstilling mod Randers.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Jeg er spændt på, om man vælger at 'straffe' Biel for hans røde kort, vil ikke at satse på ham i denne runde. Der er lidt to sider af sagen, for ingen tvivl om at det ikke var det smarteste, men omvendt, så synes jeg at man lige præcis skal vise ham tillid i stedet, og lade ham spille fra start i denne runde. Selvom Varela er markant bedre end Bartolec i mine øjne, så kunne jeg forestille mig, at man sparer Varela, da han spillede næsten 90 minutter i tirsdags, og man også gerne vil spille Bartolec ind så meget som muligt. Mit bud:
    Kalle
    Bartolec Nelsson Papa Oviedo
    Biel Stage Falk Holse
    Wind Pieros
    Selvfølgelig skal han ikke straffes efter et rødt så sent i kampen. Tværtimod bremser han en farlig kontra. Desuden havde det ikke gjort hverken fra eller til om han havde været på banen de sidste 6 minutter, vi stod jo alligevel bare og trillede bolden lidt rundt.

    Vigtigt at vi holder fokus på ligaen, især nu hvor FCM kan fokusere udelukkende på denne.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Selvfølgelig skal han ikke straffes efter et rødt så sent i kampen. Tværtimod bremser han en farlig kontra. Desuden havde det ikke gjort hverken fra eller til om han havde været på banen de sidste 6 minutter, vi stod jo alligevel bare og trillede bolden lidt rundt.
    .
    Bortset fra, at han måske havde scoret den afgørende pind på straffe. Som venstrebenet spiller ville bolden ikke have hoppet nær så meget (idet støttebenet ville være på den mindre mudrede side af pletten). Hvis bare.. årh.. Jeg er stadig skuffet over tirsdag.

    Håber på en sejr, mål og selvtillid til truppen
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Bortset fra, at han måske havde scoret den afgørende pind på straffe. Som venstrebenet spiller ville bolden ikke have hoppet nær så meget (idet støttebenet ville være på den mindre mudrede side af pletten). Hvis bare.. årh.. Jeg er stadig skuffet over tirsdag.

    Håber på en sejr, mål og selvtillid til truppen
    Det hjalp ikke Bengtson :-D
    (sorry, den gør også stadig ondt her!)

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Uha, den her formulering er bekymrende. N'Doye er tilsyneladende ikke bare flad ovenpå forleden, men småskadet?:

    N'Doye kæmper med at blive klar til hjemmekampen mod Riga FC...
    https://www.fck.dk/nyhed/facts-foer-randers-fc-fck
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uha, den her formulering er bekymrende. N'Doye er tilsyneladende ikke bare flad ovenpå forleden, men småskadet?:



    https://www.fck.dk/nyhed/facts-foer-randers-fc-fck
    Vi håber selvfølgelig alle sammen, at han bliver klar.
    Spændende om det bliver med Wind-Fischer på top i dag, eller om Fischer permanent er fløjspiller i FCK. Tror egentlig mange er enige om, at han er bedre overall i angrebet, hvor han har første touch tættere på modstanderens felt, og at hans placering på fløjen handler om, at Wind har taget så kæmpe skridt i angrebet.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (16/08 2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vi håber selvfølgelig alle sammen, at han bliver klar.
    Spændende om det bliver med Wind-Fischer på top i dag, eller om Fischer permanent er fløjspiller i FCK. Tror egentlig mange er enige om, at han er bedre overall i angrebet, hvor han har første touch tættere på modstanderens felt, og at hans placering på fløjen handler om, at Wind har taget så kæmpe skridt i angrebet.
    Det tvivler jeg stærkt på, at vi får at se. Både Fischer og Wind spillede 120 minutter forleden og kunne formentlig begge ideelt set bruge en pause fra startopstillingen.

    I et større perspektiv tror jeg, at Fischers placering handler lige så meget om, at vi ikke rigtigt har andre, der kan spille venstrekanten, uden at vi enten går drastisk ned i kvalitet (generelt, ikke som Fischer spiller for tiden, vel at mærke) eller skaber huller andre steder på midtbanen. Det er derfor, jeg gerne så enten Lucas Andersen eller Pisto i truppen, men den snak hører til i transfertråden.

    Men derudover er det selvfølgelig oplagt, at sådan som Wind og N'Doye spiller i øjeblikket, er der ikke plads til Fischer i angrebet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •