Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    71 78.89%
  • Uafgjort

    9 10.00%
  • FC Riga vinder

    10 11.11%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 102

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Efter skuffelsen sidste tirsdag skal løverne rejse sig europæisk, hvor de lettiske mestre fra Riga kommer på besøg som sidste hurdle inden et europæisk gruppespil.

    FCK har Pep Biel i karantæne i 1. kamp, mens skadeslisten består af Andersen, Boilesen, Mudrazija og N'Doye, og derudover er Bjelland tvivlsom inden truppen udtages.

    Dommeren er hollandske Bas Nijhuis, som aldrig har dømt en kamp med FCK. Til gengæld var han manden i sort, da Chelsea udraderede FCN 6-1 i Champions League, og han dømte Armenien-Danmark året efter, hvor Fischer fik et straffespark, og DK vandt 1-0.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Jeg ved godt at det er en af årets vigtigste kampe, Men jeg har fandeme svært ved at sætte mig op til denne kamp. Den groteske kamp mod Røde stjerne sidder stadig dybt i mig :(


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Det tror jeg den gør for os alle men det her er nødvendigt for truppen , klubben osv også ift fremtidens transfers ...

    Og ift kampen ; glæder mig altid til at se FCK ... både mod Barca og Riga


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2019
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Bud på startopstilling (som vel også er stærkeste ift. skader og karantæne):

    Wind - Pieros
    Fischer - Zeca - Stage - Falk
    Bengtsson - Nelsson - Pappa - Varela
    Grytebust

    Eneste ændring kunne være Daramy i stedet for Pieros og så rykke Fischer op. Tror dog ikke på, at Daramy spiller fra start.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fætter Rico Se meddelelser
    Bud på startopstilling (som vel også er stærkeste ift. skader og karantæne):

    Wind - Pieros
    Fischer - Zeca - Stage - Falk
    Bengtsson - Nelsson - Pappa - Varela
    Grytebust

    Eneste ændring kunne være Daramy i stedet for Pieros og så rykke Fischer op. Tror dog ikke på, at Daramy spiller fra start.
    Tror dit bud er godt. Jeg kunne dog godt forestille mig at det blev Stage på bænken, Falk centralt og Holse der tager højrekanten. Så kan stage komme ind for Holse og kontrollere et brugbart resultat hjem.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/euro...enhavn-riga-fc

    Troede Pep Biel er i karantæne mod Riga, men ifølge Tipsbladet overføres det røde kort ikke, og han kan derfor spille.

    Jeg er forvirret på et højere plan..

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/euro...enhavn-riga-fc

    Troede Pep Biel er i karantæne mod Riga, men ifølge Tipsbladet overføres det røde kort ikke, og han kan derfor spille.

    Jeg er forvirret på et højere plan..
    Det røde kort Biel fik mod Røde Stjerne var i en CL-kamp, hvorimod kampen mod Riga er en EL-kamp.
    Principielt er det to forskellige turneringer og dermed giver det god mening, at røde kort ikke overføres fra den ene til den anden IMO.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fætter Rico Se meddelelser
    Eneste ændring kunne være Daramy i stedet for Pieros og så rykke Fischer op. Tror dog ikke på, at Daramy spiller fra start.
    Jeg tror, at vi overvurderer, hvor tæt Daramy egentlig er på førsteholdet lige pt. Udover hele returkampen mod The New Saints for tre uger siden, har han spillet i alt 14 minutters Superliga-fodbold indtil videre i sæsonen. I weekenden blev han endda sendt på tur med U19-holdet for at tanke noget selvtillid. Det virker som om, at han har fået lidt af et tilbageslag efter det fine forår, og at han lige nu er meget langt fra i hvert fald startopstillingen.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Det røde kort Biel fik mod Røde Stjerne var i en CL-kamp, hvorimod kampen mod Riga er en EL-kamp.
    Principielt er det to forskellige turneringer og dermed giver det god mening, at røde kort ikke overføres fra den ene til den anden IMO.
    Jeg må indrømme, at jeg synes det er vildt underligt. Det må være en kæmpe ulempe for Riga, som har (så vidt jeg kan forstå fra fanradioen) et par karantæner, imens vi ikke kan have nogen, fordi vi har skiftet turnering. Imo havde det været mere naturlig at gøre som i vores pokalturnering, hvor karantænen overgår til næste kamp, såfremt man ryger ud.


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg synes det er vildt underligt. Det må være en kæmpe ulempe for Riga, som har (så vidt jeg kan forstå fra fanradioen) et par karantæner, imens vi ikke kan have nogen, fordi vi har skiftet turnering. Imo havde det været mere naturlig at gøre som i vores pokalturnering, hvor karantænen overgår til næste kamp, såfremt man ryger ud.
    Ja, og ikke mindst fordi det godt nok er to turneringer, men de hænger uløseligt sammen, i og med at den ene giver kvalifikation til den anden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Tror dit bud er godt. Jeg kunne dog godt forestille mig at det blev Stage på bænken, Falk centralt og Holse der tager højrekanten. Så kan stage komme ind for Holse og kontrollere et brugbart resultat hjem.

    Såfremt en signing af Santos kommer på plads vil han også kunne være spilleberettiget såfremt han eftertilmeldes før kl 2400 dagen før kampen.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved godt at det er en af årets vigtigste kampe, Men jeg har fandeme svært ved at sætte mig op til denne kamp. Den groteske kamp mod Røde stjerne sidder stadig dybt i mig :(
    Nu tager du ind og ser den kamp med mord i øjnene, så vi kan gå videre okplztak!


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/euro...enhavn-riga-fc

    Troede Pep Biel er i karantæne mod Riga, men ifølge Tipsbladet overføres det røde kort ikke, og han kan derfor spille.

    Jeg er forvirret på et højere plan..
    Umiddelbart må Tipsbladet tage fejl.
    Ser følgende i UEFA regulations:

    51.03 Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward either to
    the next stage of the competition or to the UEFA Europa League in the current
    season.
    Rigas Roman Debelko har karantæne da han har modtaget tre gule kort, hvoraf det første faldt i CLQ runde 1.
    Hvis Rigas kort overføres bør Fcks kort ligeledes overføres.
    Gule kort og karantæner heraf nulstilles først efter playoff runden.

    Så Biel må have karantæne. Bliver interessant når truppen offentliggøres i eftermiddag/aften.

    https://www.uefa.com/MultimediaFiles...2_DOWNLOAD.pdf

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    En kammerat skrev i går, at han har læst flere steder på bl.a. Twitter, at Jonas Wind skulle være blevet skadet - er der please nogen der kan afkræfte dette horrible rygte?

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Riga (22/08-2019 kl. 19:45)

    Copenhagen Sundays og Michel fra BT afkræftede i går på Twitter. Mon nogen kunne have interesse i at melde ham skadet for at presse prisen op på Michael Santos?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •